Niedziela, 22 wrzesień 2019 r.

Osób on-line: 40

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Premier League
Chelsea vs Liverpool
22.09.2019, 17:30
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Zokora

    22.09.2019 19:09

    ten hederson mnie irytuje , non stop coś pyszczy

  • Oscar8Legend

    22.09.2019 19:08

    Że też wiedział żeby vara sprawdzić

  • Oscar8Legend

    22.09.2019 19:08

    Urwa

  • Oscar8Legend

    22.09.2019 19:08

    I spalonego mounta

  • Qizi

    22.09.2019 19:07

    Ten live nic nie gra szkoda tej setki Abrahama

  • Kodex17

    22.09.2019 19:06

    Ramires zboczuchu, zwal gruche i wróć. Bo Cie nosi

  • Oscar8Legend

    22.09.2019 19:06

    Baczlaj wchodzi

  • ziolek190

    22.09.2019 19:06

    Dosrodkowania zerowe, strzaly zerowe, masakra

  • Kodex17

    22.09.2019 19:06

    dlaczego wciąż Lamps nikogo nie wprowadza do diaska

  • ziolek190

    22.09.2019 19:06

    Alonso drugi gol jego, chociaz wolnego nie powinno byc i tak

  • Oscar8Legend

    22.09.2019 19:06

    Mam opóźnienie wief Zara zobacze

  • Qizi

    22.09.2019 19:05

    Baszulaj musisz

  • Oscar8Legend

    22.09.2019 19:05

    Willian w formie przecież

  • mgrRamires

    22.09.2019 19:05

    widzieliście?

  • Kodex17

    22.09.2019 19:05

    Alonso nie miał chyba dobrej wrzutki nawet w tym meczu.

  • mgrRamires

    22.09.2019 19:05

    ale tammiemu pałka stała jak z boiska schodził

  • Cloud

    22.09.2019 19:05

    ale jeb.. nie tego hiszpana co trzeba zdecydowanie

  • RzozeMurin1o

    22.09.2019 19:05

    Michy Baczułaj

  • Cloud

    22.09.2019 19:05

    zobacz sobie co prezentuje willian czy azpilicueta :)

  • Cloud

    22.09.2019 19:04

    alonso gra dobry mecz

  • ziolek190

    22.09.2019 19:04

    Aż się zalogowałem po x latach, tego Alonso to już dawno powinni na kopach wyjebać

  • Kodex17

    22.09.2019 19:03

    Ale strzał Alonso mmm

  • Oscar8Legend

    22.09.2019 19:03

    Giroud in Abraham out

  • AlvaroMorata

    22.09.2019 19:03

    Ngolo cinte palalallala

  • Qizi

    22.09.2019 19:02

    Kante na 10 zasługuje a Willian na śmietnik

  • mgrRamires

    22.09.2019 19:02

    alonso skopiował wyczyn kante

  • Kodex17

    22.09.2019 19:01

    Wpuścić PULLISICA i na remis!!!!!!!

  • Oscar8Legend

    22.09.2019 19:01

    Ten drybling tej strzal

  • Oscar8Legend

    22.09.2019 19:01

    KANTE świetnie zastapil hazrda

  • RzozeMurin1o

    22.09.2019 19:01

    Kante dziś jakiś niewidoczny byl, nie ograny a tu proszę taka brameczka

  • KMB

    22.09.2019 19:01

    ngolo <wstydzi się>

  • Oscar8Legend

    22.09.2019 19:00

    KANTE URRRWAĄAAAAAAA

  • Qizi

    22.09.2019 19:00

    Kante usiądź mi na mordzie

  • Zokora

    22.09.2019 19:00

    całe serce zostawia na boisku , nie dyskutuje tylko zapierdziela :)

  • Kodex17

    22.09.2019 19:00

    xDDDDDD

  • mgrRamires

    22.09.2019 19:00

    aj ten mały zombiak

  • Kodex17

    22.09.2019 19:00

    Mi jeszcze opóźnia, dzięki za spojler

  • Zokora

    22.09.2019 19:00

    Kante <3

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:59

    lol

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:59

    gol dla nas

  • RzozeMurin1o

    22.09.2019 18:59

    Kanteeeee o urwa!!

  • Maniusss

    22.09.2019 18:58

    jak tam Willian Borges da Silva dalej tylko macha łapami?

  • Kodex17

    22.09.2019 18:57

    każda wrzuta, każde podanie blok przez liverpool

  • Kodex17

    22.09.2019 18:56

    Lamps chyba na innym meczu jest

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:55

    bronimy wyniku

  • Kodex17

    22.09.2019 18:55

    wejdzie Pedro, uśpi jeszcze bardziej mecz

  • Kodex17

    22.09.2019 18:55

    jeszcze za wczęsnie, przecież my przegrywamy tylko 2:0, zmiany nie potrzebne są:)

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:54

    zaraz pedro wejdzie i rozbuja mecz XD

  • Zokora

    22.09.2019 18:54

    Panie sędzio kończ ten mecz

  • KMB

    22.09.2019 18:54

    wiljan i ten jego smetny ryj po stracie

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:53

    lampard oszczedza pulisica na grimsby tak?

  • SvetQ

    22.09.2019 18:53

    ale bym sobie wygrał ligę z takim Conte na ławce

  • Zokora

    22.09.2019 18:52

    Jak to się dzieje ,że willian jest jeszcze na boisku

  • TernandoForres

    22.09.2019 18:52

    TOMORI MOTM

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:50

    arsenal strzelil i po dwoch minutach stracil gola xd

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:50

    hahahaha

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:50

    ch uj, ze trzeba odrabiac

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:49

    chlop ma patelnie i probuje strzelic pietka

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:49

    kozacko

  • Kodex17

    22.09.2019 18:48

    Tammy piętką chciał

  • Kodex17

    22.09.2019 18:48

    Azpi hahahahahahah

  • Kodex17

    22.09.2019 18:48

    nasze podania godne B klasy :)

  • Qizi

    22.09.2019 18:47

    Lampard po numerach wstawia najpierw Willian 10 potem pedrito 11 i dopiero Pulisik 22

  • Kodex17

    22.09.2019 18:46

    jak powiedziała moja nauczycielka do kolegi na matmie, DNO DNA, doskonałę określenie gry naszego zespołu.

  • AlvaroMorata

    22.09.2019 18:46

    Chyba przegramy

  • AlvaroMorata

    22.09.2019 18:45

    Zoumiak to jest to

  • Kodex17

    22.09.2019 18:45

    wprowadzi na 15 minut emeryta Pedro i koniec

  • Kodex17

    22.09.2019 18:44

    dlaczego już nie wprowadza Lamps, Pullisica, świeżą krew, tylko dalej to gówno biega po boisku z afrem

  • Qizi

    22.09.2019 18:44

    Willian godny następca Hazarda

  • Kodex17

    22.09.2019 18:43

    boże święty.. ten Willian to dno, kur... dlaczego oni podają jak ameby

  • TernandoForres

    22.09.2019 18:43

    i na czysto z tylu

  • TernandoForres

    22.09.2019 18:43

    xD

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:41

    to moze w koncu wygramy na SB xD

  • TernandoForres

    22.09.2019 18:41

    i weź tu nie pij XD

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:41

    w srode gramy z grimsby u siebie

  • cfcsiwy

    22.09.2019 18:41

    chlopaki nie martwcie sie

  • chelsea02

    22.09.2019 18:41

    ale paranoja

  • Qizi

    22.09.2019 18:41

    Ale jak się ma Sete sam na sam to trzeba to strzeluc

  • Qizi

    22.09.2019 18:40

    Dzisiaj konkretna padaka jest uskuteczniana

  • TernandoForres

    22.09.2019 18:39

    najgorszy mecz sezonu

  • RzozeMurin1o

    22.09.2019 18:39

    Urwa ale teraz fuks

  • TernandoForres

    22.09.2019 18:39

    XDDDDDDDDDDDDDDD

  • mgrRamires

    22.09.2019 18:37

    zaraz 3-0 będzie

  • TernandoForres

    22.09.2019 18:35

    ale fart XDD

  • mgrRamires

    22.09.2019 18:34

    następny mecz znowu u siebie z brajton to znowu 2 w plecy xd

  • TernandoForres

    22.09.2019 18:33

    i cyk 2 kontuzje

  • TernandoForres

    22.09.2019 18:32

    ok 2 połowa

  • mgrRamires

    22.09.2019 18:32

    prukne

  • TernandoForres

    22.09.2019 18:32

    wietula oczy w orbity

  • NotariuszJanJanocha

    22.09.2019 18:31

    Wszystko na zasadzie że albo się uda albo się nie uda

  • NotariuszJanJanocha

    22.09.2019 18:31

    Lampard zero wiedzy taktycznej.

  • NotariuszJanJanocha

    22.09.2019 18:31

    widzę abrahama i już wiem że konia wali wieti

  • NotariuszJanJanocha

    22.09.2019 18:31

    wietula?

  • KMB

    22.09.2019 18:31

    moze byc klopot ;sss

  • TernandoForres

    22.09.2019 18:31

    ciekawe co na to łysy

  • NotariuszJanJanocha

    22.09.2019 18:31

    i ten willian kurła gwiazda zespolu z numerem 10 xd

  • NotariuszJanJanocha

    22.09.2019 18:30

    jak ja tego smiecia kuhwa nienawidze

  • NotariuszJanJanocha

    22.09.2019 18:30

    haha, markuz alonzo krycie zgubil przy bramce firmino

  • KMB

    22.09.2019 18:30

    ciekawe czy lampart bedzie miec jedno czyste konto w tym sezonie

  • sepax

    22.09.2019 18:29

    marny to ty jestes

Archiwum

aktualności

Jak trwoga to do ... Javiera?

dodał: Nieznany 02.11.2011 14:39 źródło: własne
Wilfried Bony

Kiedy otwarte zostało okno transferowe prasa mówiąc o Chelsea wspominała przede wszystkim jedno nazwisko - Pastore. Zawodnik ten miał być kluczem do "nowej Chelsea". Co i rusz pojawiały się kolejne niuanse z życia Argentyńczyka oraz jego bardzo sprytnego prezesa.

Jednak zostaliśmy brutalnie sprowadzeni na ziemię, Pastore wybrał PSG. Wydaje mi się, że kluczową kwestią były pieniądze oraz to, że w Chelsea bardzo trudno przebić się przez "nazwiska". Czasami wydaje mi się, że nowy piłkarz musi być 3 razy lepszy aby grać zamiast "legendy".

Podczas tego lata kibice The Blues podzielili się na dwa obozy, jedni w tym i ja chcieli Javiera jak najszybciej, natomiast drudzy cały czas dyskredytowali jego wielkie umiejętności. Pojawiały się głosy, że poradzimy sobie bez niego, wszak mamy mocną pomoc.

Oglądając The Blues czasami odnoszę wrażenie, że nie mamy takiego zawodnika jakim jest Javier. Wiem, wiem powiecie, że jest Lampard. Jednak obecnie to nie to samo. Niekiedy jest tak, iż Juan Mata musi wziąć piłkę w środku pola bo nie ma komu tego zrobić. To bardzo źle.

Nie jestem żadnym ekspertem od taktyki czy roli zawodników na boisku, jednak nawet głupiec zobaczy, że Javier to nowsza wersja Franka z najlepszych lat, które minęły nieuchronnie. Nie chcę atakować naszego Frankiego, jednak nawet w Maybachu trzeba czasami wymienić części. Trzeba, aby samochód ten ulepszyć, aby stał się szybszy oraz bardziej efektywny.

Wielu ekspertów wszelakiej maści twierdziło, że Pastore to jednosezonowy wybryk, który tak szybko zgaśnie jak szybko wzniósł się w niebiosa. Nic bardziej mylnego, zawodnik z marszu stał się gwiazdą Ligue 1. Bez nie go nie ma PSG, które jest liderem tamtej ligi. Pastore w kilka chwil przyćmił inne cudowne dziecko - Edena Hazarda. Nie ma już kultu Belga, jest kult Pastore.

Kibice drużyny ze stolicy są pewni, dopóki Argentyńczyk będzie grał w ich ekipie nie stanie się im nic złego. Jeżeli tylko Javiera nie dopadnie kontuzja to na 90% PSG zdobędzie mistrzostwo. Wystarczy popatrzeć na ich grę, jeden piłkarz stworzył z bandy prawie anonimowych grajków zespół, który z marszu stał się głównym kandydatem na mistrza.

Nie ma Lille, Lyonu czy Marsylii jest tylko PSG, potem długo nic. Niezgrana ze sobą ekipa prowadzi w lidze, która aspiruje do miana 4 na świecie. To coś znaczy. A to wszystko dzięki Pastore, to on jest ich liderem.

Kto wie, czy Chelsea nie byłaby teraz liderem Premier League, gdyby Pastore zdecydował się zagrać w Anglii. Śmiem twierdzić, że gralibyśmy lepiej, gdyż mielibyśmy lidera w środku pola, którego na chwilę obecną brakuje zdecydowanie.

Na grze Javiera w Chelsea zyskałby przede wszystkim Fernando Torres, który uwielbia wręcz gra na granicy spalonego oczekując na prostopadłe podania. Argentyńczyk kocha wręcz zagrywać niekonwencjonalnie.

Kto wie, czy Roman Abramowicz nie spróbuje nakłonić Pastore do transferu już w najbliższym oknie, już w zimę. Mam nadzieję, że tak będzie. Numerem jeden powinien być Luka Modrić, jednak Chorwat wydaje się nie do wyjęcia. Despotyczny prezes Tottenhamu nie odda nam Luki, tak więc Roman działaj!



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 2.86

4601 wyświetleń | 40 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

WuJu04.11.2011 17:05

Z pewnością nie odejdzie,to niemożliwe

adc03.11.2011 14:24

pomoc jest mniejszym problemem - w obecnej chwilii zmiana McEachran - Lampard bylaby wrecz idealna
mlodzi zawodnicy pala sie do gry wiec madrym posunieciem ze strony Boasa byloby wolne wpuszczanie Josha w podstawowy sklad w miejsce Lamparda zas wiekszym problemem jest atak
w tym momencie AVB powinien skupic sie tylko i wylacznie na ataku a o Pastore zarzad Chelsea jak i AVB moga zapomniec przez przynajmniej 2 sezony
w Chelsea jest zbyt duzy przepych nazwisk wiec nie dziwie sie w najmniejszym stopniu wyborowi Pastore

Nieznany03.11.2011 10:49

Kiedy mowilem o rewolucji po zdobyciu dubletu reakcje byly jakie byly. Teraz widzicie ze Tito, Flo, Anelka, Lamps musza odejsc i zrobic miejsce lepszym od siebie. Tyle ze teraz to juz troche pozno na takie zmiany:) acz lepiej pozno niz wcale.

Oprocz tej czwórki niech odejdzie Cole i Alex. Zastepcow znajdziemy migiem i bysmy mieli sklad zdolny to zmiazdzenia kazdego pod wodza AVB.

button03.11.2011 00:36

Po znakomitym pół roku miał by odejść z PSG? Nie wierzę, prędzej przyjdzie latem.
Jednak w styczniu można by postarać się o Lukę a jeżeli jakimś cudem udało by się go ściągnąć to będzie trzeba wypożyczyć Josh'a.

xxx8802.11.2011 21:01

nie odejdzie jak pół roku temu przyszedł - plota

TomashCFC02.11.2011 20:34

Nadal się cieszę, że go nie kupiliśmy. Anglia to nie Ligue One. wolę Josha <;o k>

Junkers1702.11.2011 20:08

Hahaha teraz to niech sobie zapomni, jak przejdzie to tylko dla kasy i pójdzie po roku do city.

superLAMPARD02.11.2011 19:14

Tylko że w Maybahu masz zagwarantowaną jakość i wykonanie. A za serwis nie płacisz 50 mln.

A poza tym, transfer Pastora jes mało, mało realny.

Excallibur9502.11.2011 19:14

Nadal żałuję że go nie kupiliśmy... Teraz jest nie do wyciągnięcia...

ernestus1702.11.2011 18:32

Marzy mi się Luka.To mimo wszystko inna klasa niż Javier.Jednak Argentyńczykiem też bym nie pogardził.:)

« Poprzednia [1] 2 3 4 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Liverpool

5

15

2.

Manchester City

6

13

3.

Leicester

6

11

4.

West Ham

6

11

5.

Tottenham

6

8

6.

Manchester Utd

6

8

7.

Sheffield United

6

8

8.

Burnley

6

8

9.

Chelsea

5

8

10.

Arsenal

5

8

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Superpuchar: Jakie prognozy na wynik?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Abraham i Mount

Dwóch twórców pierwszej victorii Chelsea w tym sezonie

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4808 dni

  • Online: 40
  • Użytkowników: 136127
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892