Piątek, 1 lipiec 2022 r.

Osób on-line: 27

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzyski
Club America vs Chelsea
16.07.2022, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • lopez

    01.07.2022 08:50

    przeciez to nie jest kwestia zakupu Lewego tylko jeszcze sprzedania kogos

  • Codeline

    01.07.2022 00:06

    Barca can?t sign Raphinha before they sign Lewandowski, they hope to sign Lewandowski next week. ( @gerardromero )

  • Oscar8Legend2

    30.06.2022 23:03

    <zzz>

  • Oscar8Legend2

    30.06.2022 23:00

    Zobaczymy jak to będzie

  • Codeline

    30.06.2022 22:54

    Moze zgarniemy Rafinie jak i Dembele xD

  • Codeline

    30.06.2022 22:53

    #Chelsea-linked Ousmane Dembele is yet to make a decision on his future, with his contract at Barcelona expiring tonight. He does not know where he will play his football next season.

  • Oscar8Legend2

    30.06.2022 22:24

    siema jestem

  • MatteoCFC3

    30.06.2022 22:14

    oskar jetses

  • KMB

    30.06.2022 21:19

    jak inni widza, ze za smietkinhe tyle daja

  • KMB

    30.06.2022 21:18

    za szterlinga tez trzeba bedzie kolo 60 wydac pewnie

  • KMB

    30.06.2022 21:18

    kluby wiedza, ze czelsi potrzebuje def i beda zawyzac ceny, szczegolnie z typem co pierwszy raz go na oczy widza

  • Codeline

    30.06.2022 21:17

    sprowadzal typow w dodzersach przeciez

  • Codeline

    30.06.2022 21:17

    bolek jest dobrym negocjatorem

  • KMB

    30.06.2022 21:13

    teraz czelsi takiego nie posiada

  • Codeline

    30.06.2022 21:13

    ale w sumie to lepiej juz zamknac jego temat bo raczej nie przyjdzie, lepiej kupic rezerwowego Ake'a za 60

  • KMB

    30.06.2022 21:13

    z dobrym ne go cjatorem do 55 pewnie by zeszli

  • Codeline

    30.06.2022 21:13

    No jak do 5 nie bedzie oferty to bedzie kosztowal 80

  • KMB

    30.06.2022 21:12

    w granicy 65, 60

  • KMB

    30.06.2022 21:12

    80 mial klauzule ale juz chca go po prostu puscic

  • Codeline

    30.06.2022 21:11

    Taki Kunde to w sumie powinien kosztowac 100 mln

  • Platzek

    30.06.2022 21:10

    Teroz bedzie stagnacja na lata

  • Codeline

    30.06.2022 21:10

    No bedzie sporo przeplacenie za de lajta

  • Codeline

    30.06.2022 21:09

    Z tym Richarlisonem to troche jak desperacja

  • KMB

    30.06.2022 21:09

    na koncu i tak bedzie przeplacanie

  • KMB

    30.06.2022 21:08

    to jest tzw nie posiadanie umiejetnosci do negocjowania, czemu sie nie dziwie

  • Codeline

    30.06.2022 21:07

    #Chelsea wanted to hijack Tottenham's deal for Richarlison, but only under their conditions. [via @FabrizioRomano ]

  • Codeline

    30.06.2022 21:06

    Czyli jednak transferu w czerwcu nie bedzie

  • KMB

    30.06.2022 20:57

    bolek pewnie nie ma nr do kounde, zapomnial od mariny wziac

  • Codeline

    30.06.2022 20:55

    albo platfus czik

  • Codeline

    30.06.2022 20:55

    znow to przyjdzie typ a'la zaul

  • Codeline

    30.06.2022 20:54

    Szkoda, ze ta Barcelona Kessiego przejela

  • Codeline

    30.06.2022 20:53

    :) \

  • KMB

    30.06.2022 20:50

    tzn wiem kto ale cicho

  • KMB

    30.06.2022 20:50

    gosc ma wiekszy beben od hazarta i pije wiecej od placka

  • KMB

    30.06.2022 20:50

    ktos tu pisal o pijaku nejmarze to dopiero bylby zart

  • Platzek

    30.06.2022 20:49

    Karlow nie potrzeba

  • Codeline

    30.06.2022 20:48

    ktos bedzie musial w finale tego karnego zyebac

  • Codeline

    30.06.2022 20:48

    Z reszta El Kapitano zostaje

  • Codeline

    30.06.2022 20:47

    Kunde za slaby

  • KMB

    30.06.2022 20:47

    <gwizda>

  • KMB

    30.06.2022 20:47

    There is growing uneasiness in Sevilla due to the absence of news in the Koundé case. There is no call from Chelsea to negotiate for the French central defender.

  • Codeline

    30.06.2022 20:43

    no co zrobisz.. bede sie smial jak Sevilla podwyzszy cene za Kundziaka i w pewnym momencie Czelsi sie zdecyduje jednak na niego i zaplaci ze 20 baniek wiecej

  • KMB

    30.06.2022 20:42

    ta, a kounde sobie placze w kaciku, ze go czelsi nie chce

  • Codeline

    30.06.2022 20:40

    Za Ake tylko 50-60 trzeba

  • Codeline

    30.06.2022 20:39

    22 lata, mlody perspektywiczny

  • KMB

    30.06.2022 20:39

    dobrze, ze nie 200

  • KMB

    30.06.2022 20:39

    za de kibla 102 mln juwentus chce

  • KMB

    30.06.2022 20:39

    <gwizda>

  • Codeline

    30.06.2022 20:38

    mogl wyslac innych ludzi by dogadali inne transfery... oh wait xD

  • Codeline

    30.06.2022 20:37

    No dlatego jak sie nie dogaja dzisiaj-jutro to powinni zerwac rozmowy

  • KMB

    30.06.2022 20:37

    mister bolek chce pokazac, ze ma siano ale za bardzo sie nie umie do tego zabrac i 5 transferow naraz negocjuje

  • KMB

    30.06.2022 20:33

    a szterling czeka tuz za rogiem

  • KMB

    30.06.2022 20:32

    rafinha pare bramek w lic strzelil i mysli, ze sobie moze pluc na czelsi

  • Pierwiastek

    30.06.2022 20:30

    Sterling freszz

  • MatteoCFC3

    30.06.2022 20:29

    [Matt Law] The daily Chelsea transfer round-up - De Ligt talks progressing - Fresh Sterling talks - Ake interest just as strong despite City demands claim - Patience over Raphinha

  • Pierwiastek

    30.06.2022 20:28

    Ty lisandro lopez byś mógł najwyżej z babą rahmanem grać sobie w jedno na bocznym boisku w cobham XD

  • Platzek

    30.06.2022 20:25

    Spac sie chce

  • MatteoCFC3

    30.06.2022 20:08

    co tam

  • MatteoCFC3

    30.06.2022 20:08

    siema

  • lopez

    30.06.2022 19:55

    ja bym zagral tez, ale kolano mam zepsute

  • Pierwiastek

    30.06.2022 19:30

    No. Jakieś 99,9% zawodowych piłkarzy chce grać w Chelsea XD

  • Codeline

    30.06.2022 19:15

    niektorzy chca tutaj grac ale sie oferty doczekac nie moga

  • Codeline

    30.06.2022 19:14

    Barcelona?s proposal for Raphinha has already been sent but Leeds United have no intent on accepting the bid. They are waiting for Raphinha and Deco to accept #Chelsea?s offer. [via @FabrizioRomano ]

  • Platzek

    30.06.2022 18:55

    Bo pilkarze do czelsi tylko zarobic przychodzą iak real sie zglasza to odrazu adijos

  • CFCF

    30.06.2022 18:52

    "Chce tutaj być" jak Hazard co pierdział o Madrycie non stop?

  • Codeline

    30.06.2022 17:51

    przez tego zyebanego rafinie to sterling sie opoznil min

  • Codeline

    30.06.2022 17:50

    i najlepiej niech w koncu przyjdzie jakis typ co faktycznie tutaj chce byc a nie koles co za kare przychodzi

  • Codeline

    30.06.2022 17:50

    to niech szukaja kogos innego

  • lopez

    30.06.2022 17:50

    musialoby sie jakies nowe nazwisko pojawic

  • lopez

    30.06.2022 17:50

    no i zostaniemy z Dembele, wiec zadna rewelacja

  • Codeline

    30.06.2022 17:50

    zawsze moze typ zostac w leeds i bic sie o utrzymanie w lidze

  • Codeline

    30.06.2022 17:49

    gosc ma wywalone na czelsi

  • Codeline

    30.06.2022 17:49

    z tego wlasnie powodu transfer moze nie dojsc do skutku

  • Codeline

    30.06.2022 17:48

    z reszta nie bede zdziwiony jesli sama czelsi tego pierwsza nie zerwie, tamten sezon byl zwalony przez jednego najemnika co nie chcial tutaj przebywac, nie potrzeba tutaj drugiego

  • lopez

    30.06.2022 17:48

    no mam nadzieje, ze jezeli z tego wyjdzie jakis cyrk to albo Leeds interweniuje, albo my

  • Codeline

    30.06.2022 17:47

    dlugie negocjacje to mozna prowadzic z jakims typem co jest juz jakas marka w swiecie futbolu, rafinia to dobry grajek ale bez przesady

  • Codeline

    30.06.2022 17:45

    z reszta nawet jesli przyjdzie to juz i tak smrod za soba przyniesie

  • Codeline

    30.06.2022 17:45

    moim zdaniem powinni dzisiaj juz deco powiedziec, ze transfer do jutra albo spadamy, nie ma czasu az typ sie laskawie zdecduje

  • Codeline

    30.06.2022 17:44

    barca wlasnie aktywowala pierwsza dzwignie finansowa

  • Codeline

    30.06.2022 17:44

    leeds powinno dac jakies ultimatum typowi a nie, ze on sobie robi co chce

  • lopez

    30.06.2022 17:43

    wiekszej szansy upatruje w tym, ze Leeds sie wkurzy czekaniem

  • lopez

    30.06.2022 17:43

    Barcelona cale lato bedzie liczyc pieniazki, ktorych nie ma

  • Codeline

    30.06.2022 17:40

    cos czuje, ze nici beda z tego transferu

  • Codeline

    30.06.2022 17:39

    There is a 'growing unease' at Sevilla regarding #Chelsea's pursuit of Jules Kounde. There is 'still no call' as selling the defender is 'essential' to Sevilla's plans.

  • Codeline

    30.06.2022 17:38

    Raphinha is waiting to see if Barcelona can make an approach to Leeds United before deciding on his future. #Chelsea have made an offer and it is good.

  • Codeline

    30.06.2022 17:37

    Excl: Barcelona contacted Leeds yesterday night to submit new bid for Raphinha, following talks with Deco. Barça verbal proposal does not fulfill Leeds request, yet. ???????????? #Raphinha Leeds insist on respecting the agreement with Chelsea for ?60m. It?s still open on player side.

  • Platzek

    30.06.2022 17:25

    Chris wood ma przyjść szejk sie zlituje bo kazdy woli lfc city real barce

  • lopez

    30.06.2022 17:06

    teraz Barcelona bedzie liczyc swoje potezne zasoby

  • lopez

    30.06.2022 17:05

    znajac zycie nie ma szans na szybkie wyjasnienie

  • Codeline

    30.06.2022 16:20

    ale to juz zalezy od samego pilkarza, mam nadzieje, ze juz dzisiaj sie wszystko wyjasni

  • Codeline

    30.06.2022 16:19

    Ciekawe czy sie uda z Rafinia

  • CFCF

    30.06.2022 15:40

    Cieszę się, że się nie udało. Richarlison to nie jest jakiś fenomen ani nic w tym stylu

  • Codeline

    30.06.2022 13:20

    Chelsea made an attempt to hijack Richarlison deal before agreement between Everton and Tottenham, in place since this morning for ?60m. ?????? #THFC Spurs have full agreement with both EFC and Richarlison on personal terms. Just waiting for medical in Brazil and player signature.

  • Codeline

    30.06.2022 13:20

    xD

  • Codeline

    30.06.2022 13:20

    Raphinha's agent, Deco, is at the Barcelona offices again today, meeting Mateu Alemany to discuss the Leeds United star amid #Chelsea interest.

  • Platzek

    30.06.2022 12:42

    Jesze tylko lipiec i znow bedzie super upaly zejda

  • Pierwiastek

    30.06.2022 12:28

    Normalna letnia europejska temperatura

  • Pierwiastek

    30.06.2022 12:28

    Czemu Polakom przeszkadza 31 stopni?

  • Pierwiastek

    30.06.2022 12:26

    Brawo dla USA i NATO za pozbycie się szkodnika Lukaku

  • Platzek

    30.06.2022 12:08

    O top 4 z united arsenalem

Archiwum

aktualności

Sierota

dodał: Afin 04.06.2013 19:15 źródło: niedopowiedzenia.blog.pl
Roman Abramowicz

Matka Irina zmarła, kiedy miał rok. Była nauczycielką muzyki. Jej mąż Arkadij był budowniczym. Nie przelewało się w rodzinie i brakowało praktycznie na wszystko. W ponurej Uchcie na północy Rosji, rodzice naszego bohatera klepali biedę. Zresztą jak większość obywateli w ówczesnym czasie.

Małżeństwa nie było stać na drugie dziecko, a już pierwsze wiązało się z ogromnym wydatkiem. Jedynym powszechnie dostępnym środkiem antykoncepcyjnym była wówczas aborcja. Czasem nielegalna. No, trochę częściej niż czasem. Skutki? Zakażenia i śmierć. Bolesna śmierć. Półtora roku po śmierci żony, w wypadku na budowie ginie Arkadij Abramowicz. Mały Roman, który nie ma jeszcze trzech lat, zostaje sierotą.

Tak zaczyna się historia Romana Abramowicza. Dzisiejszego miliardera, filantropa i właściciela londyńskiej Chelsea. Historia długa i zawiła. Historia nie do końca znana. Mówi się, że to najbogatszy człowiek Europy Wschodniej. Nieuchwytny cel. Pojawia się i znika. Zawsze podróżuje w towarzystwie świty uzbrojonych po zęby ochroniarzy. Opancerzony mercedes i czterometrowy mur dookoła posiadłości to dla niego codzienność.

Roman ma dziś wszystko. Pieniądze, kobiety i strach, że w sekundę przez nieuwagę może wszystko stracić. Dlatego jest takim maniakiem jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Ma na tym punkcie bzika. Dba w ten sposób o swoją piątkę dzieci. Nie chce, by pewnego dnia zostały sierotami, jak on w dzieciństwie. Jedyne miejsce, gdzie można spotkać go regularnie to zachodni Londyn. A konkretniej Stamford Bridge.

Zaczynał na minusie. Bez ojca i matki, w odległej i mroźniej Uchcie. Żył jakby na krańcu świata. Nieświadomy tego, że już niebawem świat będzie leżał u jego stóp. Rozpoczął niepozornie. Od małej spółdzielni produkującej plastikowe lalki. Interes na chwilę. Prawdziwe pieniądze zaczął robić, gdy w jego życiu pojawił się surowiec, który do dziś po części rządzi światem. Ropa naftowa. Kto ma ropę, ustala ceny, dyktując swoje warunki ma w rękach władzę. A władza jest jak narkotyk. Uzależnia. Chcesz jej więcej i więcej. Niebywale trudno nad tym zapanować.

W wieku niespełna trzydziestu lat, niemal z dnia na dzień Abramowicz stał się milionerem. Spółka z Bieriezowskim, interesy z prezydentem i najważniejszymi osobami w państwie i Abramowicz przejmuje kontrolę nad państwowym gigantem wydobywającym ogromną część ropy z Syberii. Interes życia.

W tym czasie, wielu rosyjskich biznesmenów zbiło fortunę. American dream na wschodzie Europy. Konflikt z Putinem? Kto go nie miał przy tak wielkich pieniądzach. Rosyjscy oligarchowie zdążyli się już do tego przyzwyczaić. Swojego czasu klub Abramowicza kupiony przez niego w 2003 roku, został nazwany przez obecnego prezydenta Rosji, pralnią brudnych pieniędzy. To oczywiście informacja nieoficjalna. Władimir miał tak powiedzieć w prywatnej rozmowie ze swoimi współpracownikami.

Miliarderzy z Rosji upodobali sobie kraj synów Albionu. Przede wszystkim Londyn. Abramowicz kupuje, inwestuje i nakręca koniunkturę. Ceny posiadłości w Londynie wywindowały do granic możliwości. Co na to oligarchowie zza Uralu? ?Deal!? ? unosi się wśród deszczowej aury angielskiego miasta. Milion funtów mniej czy więcej, kto by to liczył. Nie warto zawracać sobie głowy takimi bzdurami.

Jak już wspomniałem dziesięć lat temu, Roman Abramowicz kupił klub z zachodniego Londynu. Wierny fan footballu? On chyba uwielbia realizować swoje zachcianki. Chce przekraczać granice. Zdobywać to, co niezdobyte. Odkrywać, zarabiać i wygrywać. W ciągu dwóch lat, popularny wśród kibiców The Blues Romek, zainwestował w klub ponad miliard funtów i uczynił z Chelsea jeden z najlepszych zespołów w Europie. Zdarzało się, że sponsorował także Szachtar Donieck albo CSKA Moskwa, ale to właśnie Chelsea jest jego największą miłością.

?Pieprzeni sezonowcy!? ? słyszałem nie raz o kibicach The Blues, którzy podobno zaczęli kibicować londyńczykom od momentu tak zwanej ery Abramowicza. ?Nie było Romka, nie było gwiazd i sukcesów? ? krzyczą piłkarscy ?eksperci?. Słucham tego i uśmiecham się w głębi siebie. Lekcja historii nie została precyzyjnie odrobiona. A psychologia tłumu działa w tym przypadku bezbłędnie. Raz utarte hasło, że Chelsea to klub bez tradycji, funkcjonować już będzie w piłkarskim świecie do końca.

Okres 1991-2002. Ruud Gullit, Mark Hughes, Dan Petrescu, Didier Deschamps, Gianfranco Zola, Gianluca Vialli, Roberto di Matteo. Trofea? Puchar Anglii, Puchar Zdobywców Pucharów, Superpuchar Europy, Puchar Ligi i Tarcza Dobroczynności. A teraz odpowiedz sobie na pytanie, ile prawdy jest w twoich słowach? Spójrz w oczy historii i powtórz swoje brednie raz jeszcze.

Abramowicz zaczynał interesem z lalkami. I piłkarskich trenerów również traktuje jak marionetki. Zatrudnia, zwalnia, grozi i kusi. Rotacje 24 godziny na dobę. Lubi mieć kontrolę nad ludźmi, a pieniądze, które ma na koncie, gwarantują mu to w stu procentach. I nie ważne co to za trener. Mourinho, Ranieri, Scolari czy Ancelotti. Nie ma świętych krów. Moja piaskownica i moje zabawki ? ja tu rządzę.

Chelsea Romana Abramowicza osiągnęła juz chyba wszystko. Najcenniejsze trofeum, o które przez dziewięć lat walczył Rosjanin, londyńczycy zdobyli rok temu. Upragniony triumf w Lidze Mistrzów stał się rzeczywistością. I nie osiągnął tego jakiś wielki trener, za którego zapłacono dwadzieścia milionów funtów, a były zawodnik The Blues, skromny Roberto di Matteo. Mówią, że Romek nie zna się na piłce. Że wie jedynie, jak robić pieniądze. Z roku na rok jednak, jego piłkarska wiedza dojrzewa. Dziesięć lat doświadczenia nie poszło na marne.

Historia zatacza koło, a na Stamford Bridge, zobaczymy wkrótce stary dobry duet. Jak wiele się zmieniło? Czy panowie będą w stanie dogadywać się we wszystkich sprawach? Może iskrzyć. Bo to dwa nie byle jakie charakterki. Obydwaj lubią rządzić i być w centrum uwagi. Jedno jest pewne. Współpraca obu panów zapowiada się naprawdę ciekawie. Abramowicz i Mourinho ponownie zagrają w jednej drużynie.

Gdy Chelsea wygrywa, jej właściciel cieszy się jak dziecko. To już nie zabawka, a raczej czwarta córka multimiliardera. Gdy rok temu The Blues wznosili ku górze Puchar Europy, sceptyczni mówili, że to zwycięstwo jest swoistym końcem. Abramowicz zrobił co miał zrobić i teraz na pewno odpuści. O co ma walczyć, skoro jego klub dotknął już piłkarskiego raju? Mylili się. To nie koniec, a dopiero początek. Chelsea jest silna. Brak jej czasem szczęścia i konsekwencji, ale nad tym będzie pracował już Mou. Na naszych oczach powstał zespół z ogromnym potencjałem, uzbrojony w młodych przyszłościowych zawodników. Zadanie na klika następnych lat: nie spieprzyć tego. Śmiercionośny wirus Chelsea może opanować wkrótce całą Europę.

Abramowicz kocha kreować i tworzyć nową rzeczywistość. I to na wszystkich płaszczyznach życia. Władza to jego hobby. Pieniądze są ważne, ale szczęścia nie dają. Szczęście i satysfakcję daje to, co można za nie zrobić/kupić. Roman Abramowicz ? gubernator na Czukotce, najmroźniejszej prowincji Rosji. W mgnieniu oka wybudował tam setki ?kanadyjskich? domków, supermarketów i obiektów sportowych. Gdy coś jest niemożliwe, przychodzi tam on i niemożliwe staje się rzeczywistością. ?You can?t do that? ? nie istnieje w jego słowniku.

Chłopak pochłonięty przez biedę i beznadzieję od najmłodszych lat, wspiął się na Mount Everest życia w zwariowanym i trudnym XXI wieku. Czy z niego spadnie? Nieprędko. Lecz gdy tak się stanie może zatoczyć swoiste koło. Czego mu oczywiście nie życzę. Ale w brutalnym świecie pieniądza i interesów, gdy przegrywasz i spadasz na dno, odwracają się od Ciebie nawet ci najbliżsi przyjaciele. Zostajesz sam. Sam jak sierota.

Autorem felietonu jest Adrian Ligorowski



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:




Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 5

6306 wyświetleń | 18 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

edzi009.06.2013 08:34

Fajnie się czyta, oby więcej takich:)

Romek : From zero, to hero:)

WicioCFC05.06.2013 23:31

Dzięki Romek za wszystko, a felieton dobry :D

11krystian199605.06.2013 17:35

trzeba zrobić film biograficzny o naszym właścicielu :D naprawdę szkoda chłopaka jak był tak młody i był bez rodziców ale pokazał że jednak można sie wybić :D

Masturbator05.06.2013 17:23

trueblue i maroog
Ten felieton raczej nie miał być biografią Romana, tylko krótką historią jego życia i przejęcia Chelsea. Chodziło o to, że mimo tego, co go spotkało potrafił się podnieść i teraz prowadzi jeden z największych klubów w Anglii

trueblue05.06.2013 13:08

podpisuję się pod komentarzem maroog - dokładnie - felieton o niczym, czemu nie ma o tym, jak zarobił pierwszy milion napadając na pociąg? gdzie trafił po tym jak został sierotą? Jak ustawiły go koneksje z Bierezowskim oraz czego się tak na prawdę boi i po co mu ta ochrona, to nie wynika po prostu ze strachu, oraz o jego relacjach z kremlem. Pisząc o tak barwnej postaci powinno podać się trochę więcej tych szczegółów - przynajmniej ze dwa trzy, bo, wszystko w życiu Romana ma podwójne dno! To co zostało przedstawione o Abramowiczu to lekko mówiąc kpina a reaserch w oparciu o wikipedię jest godzien pożałowania

maroog05.06.2013 09:36

felieton o niczym, myslalem ze dowiem sie jak to sie stalo ze Romek osiagnal to co osiagnal, a tu tylko to o czym wie kazdy kibic, nie tylko CFC

Masturbator05.06.2013 09:12

Świetny felieton. Bardzo spodobało mi się to, że wspomniałeś o tych, którzy mówią, że Chelsea to klub bez historii itp. Mnie bardzo wkurza, kiedy moi koledzy, fani innych angielskich i hiszpańskich zespołów mówią mi, że gdyby nie Romek Chelsea walczyłaby o utrzymanie, myślę, że po prostu zazdroszczą, a jeden z nich jest fanem Manchesteru City, więc pozdro dla niego...

radon05.06.2013 06:48

Jestem dzisiaj dumny, że Roman Abramowicz kupił Chelsea. Naprawdę jako właściciel Rosjanin spisuję się znakomicie. Zrobił naprawdę bardzo wiele dla naszego zespołu. Żałuję tylko, że zbyt często żegna się z trenerami. Jednak jakoś katastrofalnie nie wpływało to jak na razie na Chelsea. Felieton napisany w ciekawy sposób. Kiedyś czytałem krótką biografię Romana, a na całe szczęście ten tekst nie jest taki sam, ani bardzo podobny, tylko trochę inny.

lfcfan04.06.2013 22:41

Świetny tekst i naprawdę ciekawa historia o której nie miałem wcześniej pojęcia . Gratulacje dla autora :) :)

Thekuki2404.06.2013 22:37

Scenariusz na film :)

« Poprzednia [1] 2 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

93

2.

Liverpool

38

92

3.

Chelsea

38

74

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

66

6.

Manchester Utd

38

58

7.

West Ham United

38

56

8.

Leicester

38

52

9.

Brighton & Hove Albion

38

51

10.

Wolverhampton

38

51

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Czy to już kryzys czy tylko seria potknięć?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Tuchel

Tuchel sięga po wywalczony puchar Klubowych Mistrzostws Świata

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
5821 dni

  • Online: 27
  • Użytkowników: 310833
  • Newsów: 54899
  • Komentarzy: 735417