Środa, 16 październik 2019 r.

Osób on-line: 28

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Premier League
Chelsea vs Newcastle United
19.10.2019, 16:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • kondrop

    16.10.2019 13:49

    www

  • swizzyi

    16.10.2019 12:43

    ta chyba w pici polo na bosaka pod woda bez wody

  • lopez

    16.10.2019 12:27

    jest najlepszym skrzydlowym w lidze i co

  • swizzyi

    16.10.2019 10:57

    strzelil 2 bramki ogórkom i co u nie ktorych juz jest najlepszy w druzynie XD

  • swizzyi

    16.10.2019 10:57

    lysy pozdrawiam juz dawno mowilem zeby ta oferme sprzedali w pizd U...

  • lysy83

    16.10.2019 10:28

    Pozdro dla kibicow anty williana gowniaka

  • RzozeMurin1o

    16.10.2019 09:24

    Łysy zapraszasz Williana do siebie?

  • lysy83

    15.10.2019 19:50

    willian na smietnik

  • jurawiz

    15.10.2019 11:20

    noo

  • AlvaroMorata

    15.10.2019 11:11

    Tak samo Willian

  • SmoczekNT

    14.10.2019 22:19

    Żiru to jest gracz

  • KMB

    14.10.2019 21:18

    barkli to lubi dziadom strzelac

  • wsx22

    14.10.2019 16:15

    trzeba lapac dobrego trenera

  • wsx22

    14.10.2019 16:15

    jak zwolnia brzeczka to bieremy go do czelsi za lampsa

  • wsx22

    14.10.2019 16:14

    do czelsi

  • Oscar8Legend

    14.10.2019 15:12

    Brzynczka do realu

  • NotariuszJanJanocha

    14.10.2019 06:17

    zawsze muwiłem że brzynczek to dobry tryner

  • chelsea02

    14.10.2019 00:46

    jesteście miernotą ludzką

  • chelsea02

    14.10.2019 00:46

    pozdro dla inteligencji z pisu

  • cfcsiwy

    11.10.2019 22:18

    ludzie ladnie jada po nim na tt

  • cfcsiwy

    11.10.2019 22:18

    ogolnie lawka anglii wyglada na gowniana, ale wpuszczac thrashforda zamiast tammyego to kryminal

  • cfcsiwy

    11.10.2019 22:17

    a na ich miejsca wpuszcza barkleya i THRASHFORDA XDDDDDDDDDDD

  • cfcsiwy

    11.10.2019 22:17

    southgate sciaga mounta i sancho

  • cfcsiwy

    11.10.2019 22:17

    anglia remisuje z czechami

  • cfcsiwy

    11.10.2019 22:17

    wtf

  • AlvaroMorata

    11.10.2019 15:48

    Willian crack.

  • chelsea02

    11.10.2019 14:18

    Willian Legend

  • lysy83

    11.10.2019 10:55

    Odoi zadzi na skrzydle willian na smietnik

  • NotariuszJanJanocha

    11.10.2019 06:57

    tak jak żywioły dwa, jorginho rządzi chelsea jak przemasem ja

  • AlvaroMorata

    11.10.2019 02:16

    Żałuj.

  • TernandoForres

    10.10.2019 21:02

    nigdyw zyciu an nocke bym nie poszedł

  • AlvaroMorata

    10.10.2019 21:02

    Zaraz do pracy.

  • placki

    10.10.2019 19:16

    ale cisza, fajfus juz wytrzepany i spicie?

  • chelsea02

    10.10.2019 16:40

    Pulisik: Chcę być jak OscarLegend

  • chelsea02

    10.10.2019 16:39

    Abraham: Chcę być jak Willian

  • chelsea02

    10.10.2019 16:38

    Willian najlepszy w chelsea aktualnie a nie jakieś abrahamy

  • AlvaroMorata

    10.10.2019 12:43

    7.94 za ostatni mecz za abrahamem i kąciakiem smieciarzu hehe :)

  • IzaakMaciejewski

    10.10.2019 08:24

    Witam wszystkich!

  • AlvaroMorata

    10.10.2019 06:56

    Willian IN, forever.

  • Oscar8Legend

    09.10.2019 21:44

    Pomyśleć że można było go opchnac do Barcelony xd

  • Oscar8Legend

    09.10.2019 21:44

    Nigdy

  • SwizzY

    09.10.2019 21:26

    Kiedy Chelsea sprzeda tak slabego Wiliana ?

  • TernandoForres

    09.10.2019 21:14

    Petr Cech has signed for the Guildford Phoenix (Ice Hockey)

  • TernandoForres

    09.10.2019 19:59

    witam

  • lysy83

    09.10.2019 18:40

    Elo ryje

  • Krzychu782

    09.10.2019 15:19

    hej

  • lysy83

    09.10.2019 12:13

    Lepszy rywal i cienias willian nic znowu nie bedzie gral

  • chelsea02

    09.10.2019 00:17

    U Thibauta Courtoisa zaobserwowano silne stany lękowe, jest także podejrzenie depresji. To by wyjaśniało gorszy moment w karierze Belga.

  • chelsea02

    08.10.2019 22:32

    Debata debatą

  • chelsea02

    08.10.2019 22:30

    13 pax glosujemy

  • TernandoForres

    08.10.2019 20:18

    [Dan Riccio] Vancouver Whitecaps have contacted Chelsea striker and World Cup champion Olivier Giroud about a potential transfer.

  • TernandoForres

    08.10.2019 20:02

    oglądacie debate?

  • curtkobain

    08.10.2019 19:56

    OJCZE DONIZ SPEC OD TRANZYSTOLI

  • TernandoForres

    08.10.2019 18:11

    admin wyczyscil se czat

  • warlock69

    08.10.2019 18:08

    ooooo a co tu sie stało?

  • TernandoForres

    08.10.2019 15:43

    Pierwszy!

Archiwum

aktualności

Skład Chelsea na mecz z Singha All-Stars

dodał: admin 16.07.2013 10:47 źródło: chelseafc.com
Chelsea

Na dzień przed pierwszym przedsezonowyn spotkaniem tournee po Azji, Jose Mourinho podał skład zespołu, jaki zagra z drużyną Singha All-Stars.

W pierwszej połowie meczu jaki rozegrany zostanie w Rajamangala Stadium zobaczymy zupełnie inną jedenastkę niż w drugiej. Warto zauważyć, że w żadnej z nich miejsca nie znalazł najnowszy nabytek CFC, Mark Schwarzer. 

skład na pierwszą połowę:
Petr Cech, Wallace, Tomas Kalas, John Terry, Ashley Cole, Frank Lampard, Michael Essien, Lucas Piazon, Kevin De Bruyne, Andre Schurrle, Romelu Lukaku.

skład na drugą połowę:
Jamal Blackman, Branislav Ivanovic, Gary Cahill, Nathaniel Chalobah, Ryan Bertrand, Marco van Ginkel, Ramires, Kevin De Bruyne, Eden Hazard, Demba Ba, Victor Moses.



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 5

14173 wyświetlenia | 62 komentarze | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

Mati11CFC17.07.2013 15:10

licze na kdb i edena

OwenCFC17.07.2013 00:23

Liczę, że KDB na dobre wgryzie się do pierwszego składu ;)

11krystian199616.07.2013 23:14

mam nadzieje że Blackman będzie dobrze bronił

ashleycole316.07.2013 22:53

Ciekawy manewr z dwoma innymi jedenastkami z obie połowy. Jedynym, który sie nie zmienia, jest De Bruyne.

Jeśli nadal bedziemy grali 4-2-3-1, to te jedenastki w praktyce bedą wyglądałby tak:

I.

Cech
Wallace-Kalas-Terry-Cole
Essien-Lampard
Piazon-De Bruyne-Schurrle
Lukaku

Co do tego składu, nie mam praktycznie żadnych zastrzeżeń.
Cech, JT, Ash i Lamps na start ;]
Ciekaw jestem oczywiście Piazona, Wallace'a, Kalasa, De Bruyne'a, Schurrle i Lukaku.
Ale jak widzimy, w obu tych jedenastkach De Bruyne bedzie grał jako 'dycha', a nie jak myślała większość - cofnięty rozgrywający.

II.

Blackman
Ivanovic-Cahill-Chalobah-Bertrand
van Ginkel-Ramires
Hazard-De Bruyne-Moses
Ba

Co pierwsze rzuciło mi sie w oczy - Chalo na stoperze oO Dlaczego ? :|
Ciekawi mnie też, kto z dwójki van Ginkel-Ramires bedzie przede wszystkim nastawiony na destrukcje. Bo w parze Essien-Lampard nie mamy wątpliwości, że tym od kasacji bedzie Bizon.
No i po raz kolejny potwierdza sie, że Mourinho widzi De Bruyne'a na '10'.
Ciekawe jak sie Blackman spisze ;]

ashleykole16.07.2013 22:50

wedlug mnie to taki sobie sklad ja bym chcial zobaczyc lampsa i van ginkela razem ale najlepszy taktyk wie co robi ;p ciekawe tylko na jekiej pozycji bedzie de brune gral ja bym go na prawym skrzydle widzial bo tam zdecydowanie braki mamy

Michal83516.07.2013 20:50

szkoda ze niema Maty,Torresa,Azpiulicuety i Oscara ale milo bedzie ogladac Lukaku

Mako16.07.2013 20:44

No i cacy,cieszy 90 min Kevina. Oby strzelil cos albo asyste zaliczyl

surmi16.07.2013 20:21

z tych składów wynika że Kevin zagra 90 min co jest bardzo ciekawe bo widać spore zaufanie Mou to tego zawodnika ! ogólnie rzecz biorąc pierwszy skład wydaje mi się nie znacznie mocniejszy ale obie połowy zapowiadają się bardzo ciekawie !

blacha1016.07.2013 18:04

Mam­ nadzeje że Blackman i Nathaniel wykorzystajom szanse.

PanMarian16.07.2013 17:55

Gdzie Torres? :/ Nie patrzę.
A no i troche dziwne, że Demba Ba będzie grał na skrzydle, a Moses w ataku.

« Poprzednia [1] 2 3 4 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Liverpool

8

24

2.

Manchester City

8

16

3.

Arsenal

8

15

4.

Leicester

8

14

5.

Chelsea

8

14

6.

Crystal Palace

8

14

7.

Burnley

8

12

8.

West Ham

8

12

9.

Tottenham

8

11

10.

Bournemouth

8

11

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Superpuchar: Jakie prognozy na wynik?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Abraham i Mount

Dwóch twórców pierwszej victorii Chelsea w tym sezonie

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4832 dni

  • Online: 28
  • Użytkowników: 140853
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892