Środa, 25 maj 2022 r.

Osób on-line: 23

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzyski
Club America vs Chelsea
16.07.2022, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Oscar8Legend2

    25.05.2022 18:12

    facepalm

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 18:01

    Szalwia i miętka na zdrowo

  • lopez

    25.05.2022 17:57

    co trzeba zazyc zeby byly takie wrazenia?

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 17:36

    Wybrazcie sobie ze podczas walenia konika zamiast nasienia wylatuje jeden duzy plemnik ktory by byl jak ryba i pozniej byś musial go laczkiem zadeptac bo sie rzucal

  • lopez

    25.05.2022 17:12

    bardzo dobrze, zaraz ktores sie odezwie

  • Kravitheblues

    25.05.2022 17:03

    siema lopies jak tam multikonta

  • lopez

    25.05.2022 16:56

    <king>

  • Oscar8Legend2

    25.05.2022 16:56

    Dzien dobry adminie lopezie

  • lopez

    25.05.2022 16:50

    a tak poza tym to dzien dobry

  • lopez

    25.05.2022 16:50

    wybacz kravithec.wel, ale mam powazniejsze zajecia w zyciu niz robienie multi na zdechlej stronce ;)

  • Kravitheblues

    25.05.2022 16:21

    ??

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 15:49

    Kravit kiedy oblewasz zdanie karty rowerowej

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 15:32

    <lol>

  • Pierwiastek

    25.05.2022 15:13

    Co wy głomby tutaj rozrabiacie

  • Kravitheblues

    25.05.2022 13:54

    Ty jestes jakis popierdolo**

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 13:31

    Haha teraz go obrazasz a na zlocie po pijaku bys mu loda zrobil w wc

  • Kravitheblues

    25.05.2022 13:29

    I eryka panele geja psYjaciela stolcaMB

  • Codelinee

    25.05.2022 13:26

    Prosze odbanowac Codeline i KMB

  • Kravitheblues

    25.05.2022 13:22

    Placku krowi.

  • Kravitheblues

    25.05.2022 13:22

    Patrzac na twoje mu,tikonta jakies dziwne nicki to balbym sie wpuscic ciebie nawet do piwnicy

  • Kravitheblues

    25.05.2022 13:21

    Ja nie mam 13 lat jak Ty spytaj taty pierw

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 11:28

    Wszyscy by sie zjechali na kwadrat u kravita amareny by sie kupilo i final lm obejrzalo

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 10:57

    Sorry no homo

  • Kravitheblues

    25.05.2022 10:57

    nie u placka na mordzie

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 10:51

    Robimy zlot tej strony u kravita w sosnowcu

  • Kravitheblues

    25.05.2022 10:42

    eryka paneli

  • Kravitheblues

    25.05.2022 10:41

    jak mnie ma stolcaMB i jego geja pszyjsciela jaka cisze jedynie truten lopies jest co multikonta robi

  • Kravitheblues

    25.05.2022 10:39

    czolem cwelsea

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 10:23

    <lol>

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 10:18

    facepalm

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 10:11

    Taki kante sie rozbiera laska mysli skoro muszyn to duza rolka papy w majtach a tu taki 13cm czarny kabanosik i smiech

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 10:08

    napij sie placek bo cos odlatujesz

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 10:08

    facepalm

  • Oscar8Legend2

    25.05.2022 09:59

    :|

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 09:52

    Powinni zrobic osobna szatnie dla karlow ponizej 180

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:33

    Bliżej nieznany nikomu Ross Barkley (kto to jest?) zapewnił dziś kibicom Chelsea lepszy humor na zakończenie sezonu - dzięki niemu The Blues zeszli z boiska z meczu z Watford z trzema punktami. facepalm

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:31

    wiec sie przyda

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:31

    on jest lepszy technicznie niz cala nasza ofensywa

  • lopez

    25.05.2022 09:30

    ten transfer raczej nie ma prawa sie wysypac

  • lopez

    25.05.2022 09:30

    no, na pewno to bedzie kluczowe jak koles jest alomst done deal ;P

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:29

    placek <lol>

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 09:28

    Kunde ze jego wzrostem to niech nie przychodzi

  • lopez

    25.05.2022 09:23

    bo nie wierze, ze tylko 1 z tej 4 wpadnie i trzeba bedzie siegac glebiej do listy zyczen

  • lopez

    25.05.2022 09:23

    wczoraj bylo info na temat priorytetow w obronie i przyjdzie ktos z grona: Kounde, Gvardiol, Torres, Gimenez

  • lopez

    25.05.2022 09:22

    a po co plotki?

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 09:21

    Niech leje bo sucho

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:18

    czyli od dzisiaj zaczynamy serie plotek transferowych

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:04

    strasznie depresyjny placek jestes

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 08:59

    Skonczy sie eldorado jeszcze konsorcjum zamiast jednego

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:56

    zdrówko za potęzne konsorcjum bołliego

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:51

    kawy trzeba sie napic bo zamuła

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:32

    piękne infoi z rana

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:29

    :D

  • lopez

    25.05.2022 08:29

    nie spie, bo przecinam wstege

  • Oscar8Legend2

    25.05.2022 08:28

    Witam experci w gotowości widzę mać

  • lopez

    25.05.2022 08:28

    no wyjdzie, ze to Rickettsy kupili, bo przeklejone z innego newsa :)

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:27

    i jeszcze z błędami

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:27

    <lol>

  • lopez

    25.05.2022 08:27

    przejeciu*

  • lopez

    25.05.2022 08:27

    news o przejsciu pojawi sie tutaj za 2-3 dni, tak mysle, bo to przeciez malo wazna rzecz

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:26

    takich ekspertów nam trzeba

  • SvetQ

    25.05.2022 08:26

    Dawać Ronaldo

  • lopez

    25.05.2022 08:26

    znowu bylem szybszy :)

  • SvetQ

    25.05.2022 08:26

    Konsorcjum

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:25

    może lepsze

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:25

    lecimy po nowe czasy

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:25

    lecimy z tym

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:25

    Chelsea sale completed after Roman Abramovich agrees to government terms

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:25

    oł je

  • lopez

    25.05.2022 08:20

    to czekamy na potwierdzenie chelsealive

  • lopez

    25.05.2022 08:20

    BREAKING! The UK Government have approved the sale of Chelsea. Licence to be issued for takeover by Boehly consortium to go ahead.

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 08:20

    Gniote puszki do wyrzucenia a tam piwo jeszcze

  • lopez

    25.05.2022 08:15

    admin nie zdementowal, wiec nie

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:11

    dementi juz bylo

  • lopez

    25.05.2022 07:53

    "Z powodu przeciągającej się transakcji sprzedaży Chelsea, Londyńczykom grozi wykluczenie z rozgrywek Ligi Mistrzów."

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 23:45

    Thomas Tuchel to receive ?200m summer war chest as Todd Boehly's Chelsea takeover edges closer

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:41

    Też zaraz ide

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:40

    trza isc spac chyba

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:39

    <lol>

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:30

    Ivanovich i Cahill za darmo do wzięcia azpi chce odejść i jest cała obrona dla lampsa

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:27

    Ashley cole kariere wznowi i będzie pykał u lampsa

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:24

    ja to bym zobaczyl jaki sjklad lampard zbuduje w eve xd

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:23

    Chętnie bym zobaczyl jak sobie Joachim low w jakim klubie radzi wolny jest chyba

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:23

    <lol>

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:22

    Solskjaer Benitez <lol>

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:20

    oprocz zidana

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:20

    nie ma nikogo sensownego

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:20

    <lol>

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:18

    Jeszcze będzie tak że tuszlaka wywala jak popatrzą na statystyki

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:17

    w sumie, co oni wymysla z tym skladem

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:17

    nie no az sie doczekac nie moge

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:16

    <lol>

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:15

    Kiedyś to się Kepa buntował na karne <lol>

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:15

    Revealed: Boris Johnson?s government did encourage the Premier League to approve Saudi-backed Newcastle takeover

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:14

    No nawet na karne nie wpuszczał go tuszlak

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:14

    kepa najlepszy w karnych a garnuch nie potrafi ich bronic

  • lopez

    24.05.2022 22:13

    nie no, jak Mendy mial ten swoj gaz to byl lepszy, ale ostatnio spuscil z tonu i pewnie Kepa gorzej by nie bronil

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:13

    A może nie jest bo jaki powód że muszyn gra a Kepa nie bo ja nie rozumiem

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:12

    najlepsze jest to ze kepa jest lepszy od garnucha

  • lopez

    24.05.2022 22:12

    moze nie az tyle, ale z 50 bedzie kosztowal i to jest fajna rzecz

Archiwum

aktualności

Gdzie oni są? Gael Kakuta

dodał: BlueWojteK 11.01.2014 19:56 źródło: własne

Kilka dni temu otrzymałem wiadomość od użytkownika, Dawida, który przesłał mi ciekawy felieton, który jest początkiem nowego cyklu. Miejmy nadzieję, że będzie on kontynuowany. A więc zapraszam do lektury!

Nowy rok więc może warto wprowadzić na stronę  coś nowego?  Postanowiłem wystartować z cyklem pod tytułem ?Gdzie oni są?. Publikacja będzie dotyczyć zawodników, którzy nie zrobili wielkiej kariery na Stamford Bridge będąc transferowymi niewypałami bądź niespełnionymi produktami klubowej akademii czy drużyny rezerw. Postaram się przybliżyć Wam sylwetkę i historię tych zawodników. Wyjątkowo na pierwszy ogień idzie piłkarz wciąż związany z Chelsea kontraktem, Gael Kakuta.  Mimo wszystko kwestią czasu wydaje się transfer Francuza do nowego klubu.

 

Gael Kakuta urodził się 21 czerwca 1991 w Lille. Mierzy 173 cm i waży 63 kg. Cechuje się dobrą szybkością i dryblingiem.  Młody zawodnik karierę rozpoczynał w malutkim klubiku US Lille-Moulins by później przenieść się do drużyny Lens. W latach 1999-2007 piął się po szczeblach młodzieżowych drużyn Lens. W roku 2007 trafił do londyńskiej Chelsea.  Należy pamiętać, że klub ze Stamford Bridge miał niemałe problemy po transferze francuskiego pomocnika. We wrześniu 2009 Fifa uznała za nieprawidłowy transfer zawodnika do Anglii. Kakuta został zawieszony na cztery miesiące i ukarany grzywną w wysokości 780 tyś euro. Natomiast klub z Fulham Road musiał zapłacić 130 tyś euro za wyszkolenie zawodnika, w dodatku FIFA nałożyła na Chelsea embargo transferowe do 2011 roku.  W listopadzie 2009 roku FIFA zawiesiła swoją decyzję dotyczącą  embarga transferowego.  Być może gdyby zakaz transferowy był aktualny nie oglądalibyśmy na Stamford Bridge zawodników takich jak Fernando Torres. David Luiz czy Juan Mata?

Kakuta był ważnym ogniwem młodzieżowych drużyn reprezentacji Francji.  W 2008 roku uczestniczył w Mistrzostwach Europy do lat 17, zajmując ze swoimi rówieśnikami drugie miejsce.  W 2010 roku występował na mistrzostwach starego kontynentu do lat 19. Strzelił dwa gole a w finałowym spotkaniu przeciwko Hiszpanii zaliczył asystę przy decydującym trafieniu Lacazette. Został wybrany najlepszym zawodnikiem turnieju. Niecały rok później był w drużynie do lat 20 na MŚ w Kolumbii. Wystąpił w 7 spotkaniach. Francuzi przegrali jednak w meczu o trzecie miejsce. Ogółem Kakuta wystąpił w 12 meczach reprezentacji U-16(5 bramek),  11 spotkaniach reprezentacji U-17(3 bramki), 5 U1-18(3 bramki), 13 U-19(4 bramki), 11 U-20(bez gola) i 6 U-21(również bez gola). Nie dane my było zadebiutować w dorosłej kadrze Francji.

Gael zadebiutował w Chelsea w Listopadzie 2009 roku zmieniając swojego rodaka Nicolasa Anelke w 60 minucie ligowego spotkania z drużyną Wolverhampton. Pomimo krążącemu stereotypowi Carlo Ancelotti dawał szansę młodym zawodnikom. W drużynie Włocha zadebiutowali tacy zawodnicy jak van Anholt, Bruma, Borini, McEachran, Bertrand i wspominany Kakuta. Po odejściu Carlo zawodnikami z rezerw, którzy dostali szansę zadebiutowania w pierwszym zespole byli tylko Lucas Piazon i Nathan Ake.  Wróćmy jednak do kariery młodego Francuza w Chelsea. Następną szansą był dla niego mecz przeciwko Blackbourn w Pucharze Ligi Angielskiej. Niestety Kakuta nie wykorzystał jedenastki w serii rzutów karnych co skutkowało odpadnięciem Londyńczyków z rozgrywek(4:3 w rzutach karnych).  W sezonie 2009/2010 zdobył z Chelsea Puchar Anglii oraz mistrzostwo kraju. W pierwszej połowie następnego sezonu występował regularnie w Lidze Mistrzów.  W meczu z MSK Żylina wystąpił od pierwszej minuty asystując przy golu Johna Terry?ego.

Drugą połowę sezonu 2010/11 Kakuta spędził na wypożyczeniu w Fulham. Nie zrobił tam jednak furory pojawiając się na boisku tylko w siedmiu spotkaniach. Głównie był rezerwowym wchodzącym na końcówki spotkań. Mimo to zaliczył swoje debiutanckie trafienie w Premier League w meczu z Sundrelandem. Nie przekonał jednak w pełni Roya Hodgsona i Fulham nie zdecydowało się przedłużyć wypożyczenia.


Następny sezon Francuz rozpoczął w drużynie Boltonu. Tam również nie przekonał do siebie menadżera Owena Coyle?a i wystąpił tylko w 4 spotkaniach.  Chelsea miała nadzieję, że wypożyczenia Kakuty będzie równie udane jak Daniela Sturridge?a, który pół roku wcześniej dołączył do drużyny Boltonu prezentując przy tym bardzo wysoką formę. W sezonie 11/12 Sturridge był już ważną postacią w układance trenera Chelsea, Andre Villasa-Boasa.


Kakuta nie robił takiej kariery jak młody Anglik i w styczniu 2012 roku został odwołany z wypożyczenia. Wrócił do kraju znów na zasadzie pożyczki, przez pół roku reprezentował barwy beniaminka Dijon. Przygoda w Ligue 1 była dla Gaela znacznie pomyślniejsza niż występy w Fulham czy Boltonie. We francuskim klubie Kakuta wystąpił 14 razy zdobywając  4 bramki. W tym zwycięskiego gola z rzutu karnego w spotkaniu z Marsylią.

Przed sezonem 12/13 krążyło wiele plotek dotyczących przyszłości Francuza. Mówiło się o transferze definitywnym bądź wypożyczeniu. Gael jednak długo nie mógł znaleźć sobie klubu. 31 sierpnia zaskakująco trafił do Vitesse Arnhem powiększając przy tym kolonię młodych zawodników Chelsea w drużynie z Holandii.  Kakuta stał się ważnym ogniwem holenderskiej drużyny. Wystąpił w 22 spotkaniach ligowych zaliczając przy tym cztery asysty i jedną bramkę. Na boiskach Eredevisie spędził 1796 minut. Chelsea postanowiła przedłużyć wypożyczenie Francuza i sezon 13/14 Gael znów zaczynał w Vittese.  Z powodu konkurencji ofensywnych zawodników wypożyczonych z Chelsea takich jak Lucas Piazon czy Christian Atsu, Kakuta stracił miejsce w składzie trenera Bosza. Wystąpił tylko w 12 spotkaniach, za każdym razem pojawiając się na boisku z ławki rezerwowych.

2 stycznia 2014 roku Chelsea przerwała wypożyczenie Kakuty i Sama Hutchinsona. Nie należy się jednak spodziewać, że Francuz zostanie włączony do pierwszej drużyny Jose Mourinho. Zostanie najprawdopodobniej definitywnie sprzedany do nowego klubu.

Młody Francuz to niewątpliwie jeden z najbardziej obiecujących talentów w drużynie Chelsea. Podobnie jak wielu młodych zawodników ze Stamford Bridge nie zrobił kariery. Karierę tę złamała seria pobytów na wypożyczeniu w różnych klubach. Kakuta, który niegdyś określony był mianem Czarnego Zidane?a musi teraz ratować swoją reputację w słabszych klubach. Sytuacja ta zmusza do refleksji na temat szkolenia młodych zawodników w Chelsea i polityki transferowej klubu.

To mój pierwszy artykuł z serii ?Gdzie oni są?. Jeśli odzew będzie pozytywny wśród was i administracji strony postaram się zamieszczać nowe odcinki w miarę regularnie, na ile czas mi pozwoli. Mam nadzieję, że w dalszym ciągu będę wam mógł przypomnieć historię niespełnionych talentów i transferowych niewypałów Romana Abramowicza.

Pozdrawiam Dawid;)



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:




Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 5

109465 wyświetleń | 25 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

JohnObiMikel15.01.2014 12:55

Bardzo liczyłem na tego chłopaka, no niestety jak to już było pisane w komentarzach. W Chelsea praktycznie nie da się przebić z rezerw, ostatni który tego dokonał to chyba Terry .. A co do felietonu i pomysłu to bardzo fajny, wiele było takich zawodników, więc myślę że jeszcze przez długi czas będziemy mogli czytać tą serie ;p

radon15.01.2014 08:30

Ten gracz zapowiadał się na naprawdę bardzo dobrego piłkarza. Niestety, ale w tym wieku Francuz powinien już stanowić o sile Chelsea, a wszystko wskazuje na to, że definitywnie pożegna się z Chelsea. Embargo transferowe na Chelsea jest chyba sytuacją, która pierwsza kojarzy mi się z Kakutą. Dobrze, że ta kara została zniesiona i znów mogliśmy dokonywać transferów.

Dawid14.01.2014 20:03

Wezmę pod uwagę wszystkie wasze sugestię i dodam piłkarzy podanych przez was do listy:) Następny odcinek powinien was zaskoczyć wyborem:)

Torres124914.01.2014 19:54

A teraz mam prośbę o kontynuacje...Jeffrey Bruma Tak wiem,nie gra już w Chelsea,ale artykuł na jego temat był by pewnie fajny.Albo Lucas Piazon czy Thibaut Courtois(chodziarz jest troszeczkę o nim głośno)

BoysNoize14.01.2014 16:00

Niestety smutna prawda co do polityki Chelsea. Nakupują młodych graczy, potem out z klubu bo trzeba robić miejsce dla jakiś Schurrle co to miliony kosztowali. Kakuta już kariery pewno nie zrobi, ale szkoda, żeby kolejni gracze marnowali sobie kariery.

pilif2514.01.2014 11:29

Kakuta idzie w rozliczeniu za Maticia :D

GuraalCFC14.01.2014 02:08

Przedostatni akapit jakże prawdziwy i smutny, bo młodzież u nas nie ma za bardzo szans na wskoczenie do składu. Teraz Ake jest talentem, ale żeby Chelsea go nie zmarnowała jak Kakutę.

LAMPS38713.01.2014 23:11

W Football Managerze dzieje się to samo z zawodnikami(młodymi) jakich kupuje do Chelsea :D

ashleycole313.01.2014 22:48

Dawid, fajnie, że sie za coś takiego wziąłeś. Podoba mi sie ten pomysł. Fajnie by było, jakbyś go kontynuował ;P

Jeśli planujesz robić nowy tekst, od siebie polece wzięcie na tapete Nemanje Matica ;d

tomaniu13.01.2014 21:14

jak najbardziej - za
czekam na kontynuację

« Poprzednia [1] 2 3 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

93

2.

Liverpool

38

92

3.

Chelsea

38

74

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

66

6.

Manchester Utd

38

58

7.

West Ham United

38

56

8.

Leicester

38

52

9.

Brighton & Hove Albion

38

51

10.

Wolverhampton

38

51

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Czy to już kryzys czy tylko seria potknięć?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Tuchel

Tuchel sięga po wywalczony puchar Klubowych Mistrzostws Świata

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
5784 dni

  • Online: 23
  • Użytkowników: 309839
  • Newsów: 54843
  • Komentarzy: 735239