Środa, 25 maj 2022 r.

Osób on-line: 39

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzyski
Club America vs Chelsea
16.07.2022, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Oscar8Legend2

    25.05.2022 18:12

    facepalm

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 18:01

    Szalwia i miętka na zdrowo

  • lopez

    25.05.2022 17:57

    co trzeba zazyc zeby byly takie wrazenia?

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 17:36

    Wybrazcie sobie ze podczas walenia konika zamiast nasienia wylatuje jeden duzy plemnik ktory by byl jak ryba i pozniej byś musial go laczkiem zadeptac bo sie rzucal

  • lopez

    25.05.2022 17:12

    bardzo dobrze, zaraz ktores sie odezwie

  • Kravitheblues

    25.05.2022 17:03

    siema lopies jak tam multikonta

  • lopez

    25.05.2022 16:56

    <king>

  • Oscar8Legend2

    25.05.2022 16:56

    Dzien dobry adminie lopezie

  • lopez

    25.05.2022 16:50

    a tak poza tym to dzien dobry

  • lopez

    25.05.2022 16:50

    wybacz kravithec.wel, ale mam powazniejsze zajecia w zyciu niz robienie multi na zdechlej stronce ;)

  • Kravitheblues

    25.05.2022 16:21

    ??

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 15:49

    Kravit kiedy oblewasz zdanie karty rowerowej

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 15:32

    <lol>

  • Pierwiastek

    25.05.2022 15:13

    Co wy głomby tutaj rozrabiacie

  • Kravitheblues

    25.05.2022 13:54

    Ty jestes jakis popierdolo**

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 13:31

    Haha teraz go obrazasz a na zlocie po pijaku bys mu loda zrobil w wc

  • Kravitheblues

    25.05.2022 13:29

    I eryka panele geja psYjaciela stolcaMB

  • Codelinee

    25.05.2022 13:26

    Prosze odbanowac Codeline i KMB

  • Kravitheblues

    25.05.2022 13:22

    Placku krowi.

  • Kravitheblues

    25.05.2022 13:22

    Patrzac na twoje mu,tikonta jakies dziwne nicki to balbym sie wpuscic ciebie nawet do piwnicy

  • Kravitheblues

    25.05.2022 13:21

    Ja nie mam 13 lat jak Ty spytaj taty pierw

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 11:28

    Wszyscy by sie zjechali na kwadrat u kravita amareny by sie kupilo i final lm obejrzalo

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 10:57

    Sorry no homo

  • Kravitheblues

    25.05.2022 10:57

    nie u placka na mordzie

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 10:51

    Robimy zlot tej strony u kravita w sosnowcu

  • Kravitheblues

    25.05.2022 10:42

    eryka paneli

  • Kravitheblues

    25.05.2022 10:41

    jak mnie ma stolcaMB i jego geja pszyjsciela jaka cisze jedynie truten lopies jest co multikonta robi

  • Kravitheblues

    25.05.2022 10:39

    czolem cwelsea

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 10:23

    <lol>

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 10:18

    facepalm

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 10:11

    Taki kante sie rozbiera laska mysli skoro muszyn to duza rolka papy w majtach a tu taki 13cm czarny kabanosik i smiech

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 10:08

    napij sie placek bo cos odlatujesz

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 10:08

    facepalm

  • Oscar8Legend2

    25.05.2022 09:59

    :|

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 09:52

    Powinni zrobic osobna szatnie dla karlow ponizej 180

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:33

    Bliżej nieznany nikomu Ross Barkley (kto to jest?) zapewnił dziś kibicom Chelsea lepszy humor na zakończenie sezonu - dzięki niemu The Blues zeszli z boiska z meczu z Watford z trzema punktami. facepalm

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:31

    wiec sie przyda

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:31

    on jest lepszy technicznie niz cala nasza ofensywa

  • lopez

    25.05.2022 09:30

    ten transfer raczej nie ma prawa sie wysypac

  • lopez

    25.05.2022 09:30

    no, na pewno to bedzie kluczowe jak koles jest alomst done deal ;P

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:29

    placek <lol>

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 09:28

    Kunde ze jego wzrostem to niech nie przychodzi

  • lopez

    25.05.2022 09:23

    bo nie wierze, ze tylko 1 z tej 4 wpadnie i trzeba bedzie siegac glebiej do listy zyczen

  • lopez

    25.05.2022 09:23

    wczoraj bylo info na temat priorytetow w obronie i przyjdzie ktos z grona: Kounde, Gvardiol, Torres, Gimenez

  • lopez

    25.05.2022 09:22

    a po co plotki?

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 09:21

    Niech leje bo sucho

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:18

    czyli od dzisiaj zaczynamy serie plotek transferowych

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 09:04

    strasznie depresyjny placek jestes

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 08:59

    Skonczy sie eldorado jeszcze konsorcjum zamiast jednego

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:56

    zdrówko za potęzne konsorcjum bołliego

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:51

    kawy trzeba sie napic bo zamuła

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:32

    piękne infoi z rana

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:29

    :D

  • lopez

    25.05.2022 08:29

    nie spie, bo przecinam wstege

  • Oscar8Legend2

    25.05.2022 08:28

    Witam experci w gotowości widzę mać

  • lopez

    25.05.2022 08:28

    no wyjdzie, ze to Rickettsy kupili, bo przeklejone z innego newsa :)

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:27

    i jeszcze z błędami

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:27

    <lol>

  • lopez

    25.05.2022 08:27

    przejeciu*

  • lopez

    25.05.2022 08:27

    news o przejsciu pojawi sie tutaj za 2-3 dni, tak mysle, bo to przeciez malo wazna rzecz

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:26

    takich ekspertów nam trzeba

  • SvetQ

    25.05.2022 08:26

    Dawać Ronaldo

  • lopez

    25.05.2022 08:26

    znowu bylem szybszy :)

  • SvetQ

    25.05.2022 08:26

    Konsorcjum

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:25

    może lepsze

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:25

    lecimy po nowe czasy

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:25

    lecimy z tym

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:25

    Chelsea sale completed after Roman Abramovich agrees to government terms

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:25

    oł je

  • lopez

    25.05.2022 08:20

    to czekamy na potwierdzenie chelsealive

  • lopez

    25.05.2022 08:20

    BREAKING! The UK Government have approved the sale of Chelsea. Licence to be issued for takeover by Boehly consortium to go ahead.

  • SztygarZSosnowca

    25.05.2022 08:20

    Gniote puszki do wyrzucenia a tam piwo jeszcze

  • lopez

    25.05.2022 08:15

    admin nie zdementowal, wiec nie

  • MatteoCFC2

    25.05.2022 08:11

    dementi juz bylo

  • lopez

    25.05.2022 07:53

    "Z powodu przeciągającej się transakcji sprzedaży Chelsea, Londyńczykom grozi wykluczenie z rozgrywek Ligi Mistrzów."

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 23:45

    Thomas Tuchel to receive ?200m summer war chest as Todd Boehly's Chelsea takeover edges closer

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:41

    Też zaraz ide

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:40

    trza isc spac chyba

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:39

    <lol>

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:30

    Ivanovich i Cahill za darmo do wzięcia azpi chce odejść i jest cała obrona dla lampsa

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:27

    Ashley cole kariere wznowi i będzie pykał u lampsa

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:24

    ja to bym zobaczyl jaki sjklad lampard zbuduje w eve xd

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:23

    Chętnie bym zobaczyl jak sobie Joachim low w jakim klubie radzi wolny jest chyba

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:23

    <lol>

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:22

    Solskjaer Benitez <lol>

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:20

    oprocz zidana

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:20

    nie ma nikogo sensownego

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:20

    <lol>

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:18

    Jeszcze będzie tak że tuszlaka wywala jak popatrzą na statystyki

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:17

    w sumie, co oni wymysla z tym skladem

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:17

    nie no az sie doczekac nie moge

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:16

    <lol>

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:15

    Kiedyś to się Kepa buntował na karne <lol>

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:15

    Revealed: Boris Johnson?s government did encourage the Premier League to approve Saudi-backed Newcastle takeover

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:14

    No nawet na karne nie wpuszczał go tuszlak

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:14

    kepa najlepszy w karnych a garnuch nie potrafi ich bronic

  • lopez

    24.05.2022 22:13

    nie no, jak Mendy mial ten swoj gaz to byl lepszy, ale ostatnio spuscil z tonu i pewnie Kepa gorzej by nie bronil

  • Oscar8Legend2

    24.05.2022 22:13

    A może nie jest bo jaki powód że muszyn gra a Kepa nie bo ja nie rozumiem

  • MatteoCFC2

    24.05.2022 22:12

    najlepsze jest to ze kepa jest lepszy od garnucha

  • lopez

    24.05.2022 22:12

    moze nie az tyle, ale z 50 bedzie kosztowal i to jest fajna rzecz

Archiwum

aktualności

Zapowiedź: Chelsea vs Newcastle

dodał: Kobiel6 06.02.2014 21:36 źródło: własne














Już w najbliższą sobotę w ramach 25. kolejki Chelsea na Stamford Bridge podejmie Newcastle, które w tym sezonie radzi sobie bardzo dobrze. Początek spotkania o godzinie 16:00.

"On jest genialny!", "Najlepszy trener na świecie!" - tak wiele osób pisało po poniedziałkowym meczu na Etihad Stadium. Kogo mieli na myśli? Jose Mourinho, rzecz jasna. Chelsea po wielki meczu wygrała z Manchesterem City i przerwała ich kapitalną serię, która wynosiła aż 61 spotkań z przynajmniej jednym strzelonym golem na własnym stadionie.

7 meczów, 6 zwycięstw, 1 remis, bilans bramkowy 12-1 - tak wyglądają statystyki The Blues w 2014 roku. Mało tego - w ostatnich dziesięciu spotkaniach Petr Cech aż ośmiokrotnie zagrał na zero z tyłu. Można powiedzieć - w końcu! Chelsea nie traci już tak głupio bramek, jak to było w ostatnich latach, gdzie częściej kończyła mecz z bagażem przynajmniej jednego gola, niż z czystym kontem. Widać duży wkład Mourinho, dla którego obrona jest najważniejsza.

Alan Pardew ma duży ból głowy. W zimowym okienku transferowym jego drużynę opuścił najlepszy zawodnik Yohan Cabaye. Kontuzjowani są Gouffran, Obertan, Coloccini i Tiote, a Remy jest zawieszony za czerwoną kartkę. W ostatnim meczu "Sroki" uległy w derbach Sunderlandowi aż 0:3. Drużyna ze St James's Park obecnie przeżywa prawdopodobnie najtrudniejsze chwile w tym sezonie. Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło - zespół Alana Pardewa odpadł z Capital One Cup i FA Cup, więc może się skupić tylko i wyłącznie na Premier League.

Po 24 meczach Newcastle plasuje się na 8. miejscu z dorobkiem 37 punktów i jest to wynik naprawdę dobry, biorąc pod uwagę, że w ubiegłym sezonie na tym etapie rozgrywek miało tylko 24 "oczka". Nad dziesiątą drużyną ma aż dziesięć punktów przewagi i wszyscy związani ze "Srokami" patrzą za siebie raczej spokojnie.

Pięć ostatnich meczów Newcastle:


Pięć ostatnich meczów Chelsea:


Nieobecni:
Chelsea - van Ginkel.
Newcastle - Gouffran, Obertan, Coloccini, Remy, Tiote.

Niepewni występu:
Chelsea - Torres.
Newcastle - Cisse.

Faworytem sobotniego meczu jest Chelsea, jednak w ostatnim czasie Newcastle nie leży drużynie z Londynu. Na pięć ostatnich spotkań aż trzykrotnie triumfowały "Sroki". Ciekawostką jest fakt, że w poprzednim sezonie The Blues i Newcastle również grały ze sobą w 25. kolejce i wtedy lepsi byli ci drudzy. W sobotę zespół Alana Pardewa będzie bardzo osłabiony i każdy wynik, niż zwycięstwo gospodarzy będzie dużą niespodzianką, choć oczywiście nie wolno lekceważyć zespołu z nad rzeki Tyne.

Przewidywany skład Chelsea:



25. kolejka Premier League
Chelsea FC - Newcastle United
Sobota, godz. 16:00

Stadion: Stamford Bridge
Sędzia: Howard Webb
Transmisja: Canal+ Sport

Twitter autora: @KrystianKobiel



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:




Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 5

11895 wyświetleń | 34 komentarze | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

StaraDama190513.02.2014 11:47

Wyśmienity mecz <brawo>

Christopher08.02.2014 15:54

Arsenal gubi punkty <brawo> .
Nie ma innej opcji jak wygrana CFC <king>

HanysCFC08.02.2014 15:50

podstawowy skład trafiliście :)

Adick8908.02.2014 12:59

Newcastle mocno osłabione...
Nie ma innego wyjścia jak wygrana gramy u siebie, tylko oby to nie było bicie głową w mur jak w przypadku WHU!
Jazda The Blues!!!!!!!:8 <king>

zdf08.02.2014 12:09

Info dla abonentow Cyfrowego Polsatu: mecz Chelsea - Newcastle pokaza dwa niekodowane kanaly: TV Zimbo i TVT International.

kacperos9808.02.2014 11:17

chciałbym luiza i maticia na DP a w ataku ba i żeby salah dostał swoje 15 minut

kafu08.02.2014 10:25

Chciałbym żeby Ba zagrał od początku. Reszta składu, który jest powyżej jest ok :)

kakuta4408.02.2014 04:45

Nikogo t nie mozna lekcewazyc ale Newcastle jest mocno osłabione i trzeba to umieć wykorzystać.

Mati11CFC08.02.2014 03:01

nie wiem jak wy chlopaki ale mi np nie chodzi o wynik tylko na solidna gre, na DOMINACJE TOTALNA calego boiska.. nie tylko środka pola, ale żeby szaleli, a znając życie zagramy średnio bo zagra i Schurrle ktory dawno nie gral i Salah bo trzeba go poakaż jakby nie było.

Sierix08.02.2014 03:00

Demba Ba oby zagrał :w

« Poprzednia [1] 2 3 4 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

93

2.

Liverpool

38

92

3.

Chelsea

38

74

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

66

6.

Manchester Utd

38

58

7.

West Ham United

38

56

8.

Leicester

38

52

9.

Brighton & Hove Albion

38

51

10.

Wolverhampton

38

51

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Czy to już kryzys czy tylko seria potknięć?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Tuchel

Tuchel sięga po wywalczony puchar Klubowych Mistrzostws Świata

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
5784 dni

  • Online: 39
  • Użytkowników: 309839
  • Newsów: 54843
  • Komentarzy: 735239