Czwartek, 28 wrzesień 2023 r.

Osób on-line: 8

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Premier League
Fulham vs Chelsea
02.10.2023, 21:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • CFCF

    27.09.2023 22:42

    Udało się patałachom

  • CFCF

    27.09.2023 22:16

    Patrzcie, udaje że jest dobry

  • Ludzik17

    27.09.2023 22:01

    o ku xD - co za DOSRODKOWANIE

  • CFCF

    27.09.2023 21:54

    O, gówno trafiło

  • CFCF

    27.09.2023 21:34

    Ugoczukłu też bezmózg, jakby był VAR to już by poleciał

  • swizzyi

    27.09.2023 21:29

    Ja pier ten mudryk ....

  • Ludzik17

    27.09.2023 21:13

    reke urwało

  • CFCF

    27.09.2023 21:09

    Kiperowi mózg uleciał :D

  • LionelRichie

    27.09.2023 20:08

    Hello

  • MasnyMatteo

    27.09.2023 19:52

    siema

  • CFCF

    27.09.2023 15:54

    Ciekawe jak wysoka będzie dziś porażka. Może na 0:2 się skończy?

  • wsxx22

    27.09.2023 15:38

    czy admin kopnął w kalendarz

  • wsxx22

    27.09.2023 15:38

    ta strona juz umiera?

  • wsxx22

    27.09.2023 15:38

    czemu admin w kule leci i nie mozna przypomniec sobie hasla do konta?

  • seamuscfc

    27.09.2023 15:26

    Nawet dominos pizza sie z nas smieje, wstyd

  • seamuscfc

    27.09.2023 15:26

    We?ve delivered about 852,609 pizzas since Chelsea last scored a goal.

  • Oski

    27.09.2023 12:53

    wpadnij na zlot fanow chelsealive

  • seamuscfc

    27.09.2023 12:33

    Jakim skladzie, tu tylko jedna osoba ciagle pisze

  • Oski

    27.09.2023 10:16

    nie potrzebujemy cie w naszym skladzie

  • seamuscfc

    27.09.2023 09:24

    Żegnajcie przyjaciele, za sparteeeeee

  • seamuscfc

    27.09.2023 09:23

    A to nie te forum, tutaj pisze ze odchodze z czelensy po 25 latach jej kibicowania jak wietnam mi zaplacil

  • seamuscfc

    27.09.2023 09:23

    Jestem napalony

  • seamuscfc

    27.09.2023 09:22

    Witam kto tu jest gejcem, mowic, yeeeeeeehaw

  • MasnyMatteo

    27.09.2023 09:05

    brajton dzis elegancko to bierze

  • chellifan

    27.09.2023 08:50

    info dla osób, które mają zamiar obstawiać nasza potyczke z mewami. na pilke w goplusbet jest dzis zwrot 50 złotych za przegrany zakład (kupon za min. 100)

  • MasnyMatteo

    27.09.2023 08:34

    matcha z rana jak smietana

  • LionelRichie

    26.09.2023 23:42

    Hello

  • Oski

    26.09.2023 23:34

    Dajcie sóba i łapkje w gure

  • Oski

    26.09.2023 23:33

    cześć

  • seamuscfc

    26.09.2023 09:55

    Witam czas odejsc z tej chelensy, ide kibicowac barsie, narka hopy auuuuuuuuuu

  • LionelRichie

    26.09.2023 09:01

    Hello

  • MasnyMatteo

    26.09.2023 08:17

    biedaki

  • MasnyMatteo

    26.09.2023 08:17

    siema

  • MasnyMatteo

    25.09.2023 21:31

    Exclusive: Chelsea legend Claude Makelele has recently left his role at the club as a technical mentor.

  • MasnyMatteo

    25.09.2023 21:31

    elo

  • LionelRichie

    25.09.2023 20:43

    Hello

  • waldemar941

    25.09.2023 20:38

    witam

  • MasnyMatteo

    25.09.2023 09:38

    za chwile

  • MasnyMatteo

    25.09.2023 09:36

    ok spadam na autobus

  • MasnyMatteo

    25.09.2023 09:27

    na która kolchoz

  • Oski

    25.09.2023 09:19

    cześć

  • MasnyMatteo

    25.09.2023 07:42

    siema w nowy tydzien

  • Oski

    24.09.2023 21:23

    wesela na yt

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 21:15

    ogl real atleti?

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 20:10

    ;x

  • Ludzik17

    24.09.2023 19:54

    wazne ze w srode kolejna porazka

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 19:06

    i cyk jutro od nowa do roboty

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 18:42

    jak sie czujecie przegrywami to pomyslcie o bolku i egbalim

  • CFCF

    24.09.2023 18:27

    No tak, ten śmieć to na pewno dużo tam dał :D

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 18:15

    [Rahman osman] The main man Behdad Eghbali has just left the dressing room. #CFC

  • Oski

    24.09.2023 17:36

    afrogracze dają radę?

  • Oski

    24.09.2023 17:33

    dobrze ze nie oglondalem

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 17:17

    do grudnia mozemy zadnego meczu nie wygrac

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 17:16

    przed nami

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 17:16

    zobaczice jaki terminarz jeszcze

  • Swooneb

    24.09.2023 17:15

    Jak oni od Aston Villi dostają na dziurę to strach pomyśleć co by było jakby grali z Legią.

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 17:12

    no daj spokoj

  • GruppenfuhrerWolff81

    24.09.2023 17:10

    Brak mi słów na ten klub już

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 17:03

    koszulki venezi sa piekne

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:51

    dobrze ze jedak nie kupilem

  • Kravitheblues

    24.09.2023 16:49

    na koszulke cwelsea

  • Kravitheblues

    24.09.2023 16:49

    ram

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:49

    czlowiek biznesu

  • Kravitheblues

    24.09.2023 16:49

    dzis sie zesr

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:48

    sprzedal szrot i nakupywal kolejnego

  • CFCF

    24.09.2023 16:48

    A, no i Mudryk za 80 mln, to to w ogóle przebój :D

  • CFCF

    24.09.2023 16:47

    I to szrotu za ciężkie pieniądze. Jakieś Jacksony z dupy wyjęte za 40 mln, jakiś odpad z City za kolejne 40 mln, jakieś Disasi co jest gorsza od Chalobaha chyba za 50 mln i tak dalej

  • CFCF

    24.09.2023 16:46

    Nakupowali szrotu i tak się kończy

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:44

    bolek przegryw miliard wydal i dalej tak samo

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:43

    no to wlasnie o tym pisze

  • chelsea02

    24.09.2023 16:42

    bo te j3bane kur42wy zaslugja na porazki

  • chelsea02

    24.09.2023 16:42

    Tego się już nie da nie oglądac w wolnej chwilii

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:42

    teraz derby np ogladam

  • chelsea02

    24.09.2023 16:41

    I tak będziesz oglądał

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:41

    xD

  • chelsea02

    24.09.2023 16:40

    mati tu trzeba zbojkotować tego cw3Iasa

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:40

    dlatego cza odejsc

  • chelsea02

    24.09.2023 16:39

    dopóki amerykaniec bedzie tym rządził

  • chelsea02

    24.09.2023 16:38

    Panowie wiecie, ze w tym klubie sie nic nie zmieni

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:37

    do konca sezonu ałt

  • Kravitheblues

    24.09.2023 16:34

    co z fonfara?

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:34

    po tylu latach ogladania

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:33

    cza odejsc juz chyba

  • CFCF

    24.09.2023 16:32

    A zaraz terminarz będzie epicki :D Walka o utrzymanie się szykuje jak nic

  • CFCF

    24.09.2023 16:32

    Poch pewnie poleci kiedyś, ale nic się nie zmieni dopóki ten spasiony amerykaniec niszczy ten klub

  • CFCF

    24.09.2023 16:31

    Nooo, piękne zero punktów!

  • Kravitheblues

    24.09.2023 16:31

    co z fonfarą?

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:31

    xd

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:31

    villa gol

  • Kravitheblues

    24.09.2023 16:31

    galager tez nic nie gra sie popisuje w wywiadach tylko

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:31

    ciekawe kiedy poch poleci

  • CFCF

    24.09.2023 16:28

    Jak to nikt? Przecież było powszechnie spuszczanie się nad typem bo w presezonie grał dobrze :D

  • Kravitheblues

    24.09.2023 16:27

    co z fonfara kur.wy

  • Kravitheblues

    24.09.2023 16:27

    i dobrze te smiecie nie zasluguja na 1 dziesiatke w PL

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:27

    przeciez nikt tak nie pisze

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:26

    co to sobie cfc ubzdurales

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:26

    dobrze z ena derby wlaczylem

  • CFCF

    24.09.2023 16:26

    "Nowy Drogba" schodzi :D

  • MasnyMatteo

    24.09.2023 16:23

    xD

  • CFCF

    24.09.2023 16:16

    Typ siano zamiast mózgu ma robiąc coś takiego w środku pola

Archiwum

aktualności

Hulk w Londynie. Podpisze kontrakt z...

dodał: Zhirkov 11.03.2014 20:12 źródło: givemesport.com
Hulk

No właśnie, tutaj pada pytanie z kim? Brazylijski skrzydłowy czy też napastnik, zamieścił zdjęcie na swoim Instagramie na którym widać postać Hulka oraz jego agenta. Opis który widnieje pod fotką brzmi nastepująco: Going to work in London. With my manager and friend Teo."

Angielskie media już zaczęły spekulować do której drużyny dołączy Brazylijczyk. Juz w lecie portugalski szkoleniowiec Jose Mourinho próbował skusić Hulka na przeprowadzkę na Wyspy, jednak ten postanowił zostać w Zenicie.

W tym samym czasie, kiedy Hulk poleciał do Londynu, zwolniono szkoleniowca Luciana Spallettiego. Powód? Słabe wyniki.



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 4.2

19697 wyświetleń | 55 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

ashleycole314.03.2014 15:44

Podobno Mitroglou zachęcił go na transfer do Fulham, także nie ma sie co napalać ;)

maroog13.03.2014 21:39

dawac go!

Mati11CFC13.03.2014 02:31

guural... zmarnowal? ty chyba sobie kpisz.. poogladaj czasem reprezentacje kanarinjos

oskar12.03.2014 19:28

Ja uwielbiałem jego grę w Porto, tam z Falcao siali postrach, lecz teraz już jak oglądałem grę samego Hulka to nie jest ten sam zawodnik. Przydał może by się, ale nie za wielkie pieniądze i nie za wielką pensję, bo nie jest powiedziane ze by grał w pierwszym składzie. Nie trzeba nam płacić krocie rezerwowemu...

KeizeR12.03.2014 18:11

Przed transferem do Zenitu bylbym jak najbardziej na tak ale teraz to juz sam niewiem.... pobyt w Rosji napewno mu nie pomogl( finansowo jaknajbardziej ) w dalszym rozwoju ale to wciaz bardzo dobry napastnik

11krystian199612.03.2014 17:58

teraz niech się wypcha tak naprawdę mógł wcześniej przyjść do nas a tak to pierwsze co mi się skojarzyło z Tottenhamem ale wątpie jakoś :D

ashleykole12.03.2014 17:49

lubie tego zawodnika ale teraz to juz naprawde za pozno

ferto12.03.2014 17:38

Miał szanse do nas dołączyć i nie wykorzystał jej. Teraz niech gra w Zenicie.

GuraalCFC12.03.2014 17:16

Nie nie nie....za słaby na CFC. Kilka lat temu tak, ale teraz nie. Błędem jego było przejście do Zenitu, tam się zmarnował.

adc12.03.2014 16:57

To, że wyląduje on w Anglii mogło być oczywiste - teraz tylko trzymajmy kciuki za to, aby NIE trafił on do Chelsea !

« Poprzednia [1] 2 3 4 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

6

18

2.

Liverpool

6

16

3.

Brighton & Hove Albion

6

15

4.

Tottenham

6

14

5.

Arsenal

6

14

6.

Aston Villa

6

12

7.

West Ham United

6

10

8.

Newcastle United

6

9

9.

Manchester Utd

6

9

10.

Crystal Palace

6

8

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Nowy trener dla Chelsea?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Potter

Chelsea nie wygrała żadnego z ostatnich 8 wyjazdowych spotkań PL – najgorsza passa od marca 2001 roku

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
6275 dni

  • Online: 8
  • Użytkowników: 329351
  • Newsów: 55841
  • Komentarzy: 737694