Piątek, 24 maj 2024 r.

Osób on-line: 32

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzysko
Chelsea vs Wrexham
24.07.2024, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Oski

    23.05.2024 00:29

    Kompromitacja Bayeru

  • Kravitheblues

    22.05.2024 20:28

    Czego sie spodziewaliscie, dobra decyzja klubu, nic nie osiagnal dostawał transfery jakie chcial najwiecej pieniedzy my wydalismy w sezonie w okienkach, byc moze to byc bardzo dobry ruch, nie bo top4 wiec jest sredniakiem a nie trenerem

  • Platzek

    22.05.2024 17:12

    Normy z USA że mierzymy fujarke i dlatego stąd tyle czornych nie dały efektów

  • Oski

    22.05.2024 17:04

    ciekawe co romek sobie teraz mysli

  • Platzek

    22.05.2024 16:49

    USA rozwaliło klub i zrobiło wojnę w Ukrainie zaczynając 9d rewolucji pomarańczowej

  • CFCF

    22.05.2024 16:40

    Fajnie :D

  • CFCF

    22.05.2024 16:40

    Mauricio Pochettino?s successor will have to accept the authority of the board and sporting directors, with a control that could even stretch into elements of on-pitch coaching.

  • Oski

    22.05.2024 16:24

    i bedzie jak kiedys mać

  • Platzek

    22.05.2024 14:33

    i matteo wróci

  • Oski

    22.05.2024 13:39

    mou wruci, nostalgia

  • wsxtopies

    22.05.2024 13:11

    elo wsx psie

  • Platzek

    22.05.2024 12:51

    Co wy tu robicie?

  • Oski

    22.05.2024 12:18

    juppi

  • Platzek

    22.05.2024 07:19

    Murinio wraca

  • swizzyi

    21.05.2024 23:15

    Można skasować stronę, pozdrawiam

  • wsxx22

    21.05.2024 22:45

    bachory

  • wsxx22

    21.05.2024 22:45

    bo większosc to dzieciaki i bahory

  • wsxx22

    21.05.2024 22:43

    mowie o sobie

  • wsxx22

    21.05.2024 22:43

    stara gwardia nadal na czacie

  • wsxx22

    21.05.2024 22:42

    widze ze tutaj sami eskeprci

  • wsxx22

    21.05.2024 22:42

    Oscar Legend

  • CFCF

    21.05.2024 21:21

    Żaden menedżer na choćby przyzwoitym poziomie nie przyjdzie, skończy się na Kompanym, Franku albo innym przeciętnym gównie

  • CFCF

    21.05.2024 21:20

    Spasiony skurvviel bohli i ta banda śmieciów jest odpowiedzialna za to,nie dziwię się że Poch ich olał ciepłym moczem

  • GruppenfuhrerWolff81

    21.05.2024 20:41

    Jedno rzuca się w oczy, Chelsea nie miała obrony w tym sezonie, traciliśmy bramki jak frajerzy, aż oczy bolały jak grały te łamagi w obronie, może to przesądziło, ale jedynie Tuchel może tu wrócić, każdy inny trener to będzie mem

  • magiczek02

    21.05.2024 20:39

    HavertzOut - nic dodać, nic ująć. w punkt.

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:22

    Poczetino w koncowce zbudowal juz jakis team, zrobil co mogl, wiecej tutaj sie nie dalo zdzialac, teraz bedzie powrot do bazy czyli na 10 miejsce ktore sie skonczy strazakiem lampartem

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:21

    niech sobie bolki czy CI dyrektorzy sami trenuja ten zespol

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:21

    Chelsea bedzie najwiekszym memem, w MU trener mial jakis glos przy transferach, ETH dostal gosci, ktorych chcial, tutaj trener nic nie ma do gadania

  • Oski

    21.05.2024 20:20

    teraz tu kibicujemy jagiellonii

  • GruppenfuhrerWolff81

    21.05.2024 20:20

    Ten klub to mem jak MU :(

  • Oski

    21.05.2024 20:19

    bedzie wiecej afrograczy

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:18

    nie bede supportowal tego czegos, to nie jest Chelsea, to nawet nie jest klub, tylko jakis cyrk, licze, ze to sie wszyskto wypiehdoli

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:17

    trzebia miec absolutnego downa, zeby nie dac trenerowi zadnego glosu w transferach, tak sie nie da zbudowac silnej ekipy

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:17

    pocz bardzo dobrze, ze odszedl, prawdopodobnie wskoczy do united i zrobi tam solidna ekipe

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:16

    wlasciciele klubu sa zyebani, nie ma tutaj zadnej przyszlosci

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:16

    wezma young kolcza, ktorego wypiehdola po 3 miesiacach

  • Oski

    21.05.2024 20:16

    tuszlasz jest wolny

  • Oski

    21.05.2024 20:16

    haha

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:15

    odpuszczam sobie ten ,,klub", szkoda strzepic ryja

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:14

    no i poczetino odszedl

  • Oski

    21.05.2024 19:49

    Jest jak jest

  • swizzyi

    20.05.2024 18:00

    Oby to żeby pochetino został bo coraz więcej wątpliwości w mediach

  • americano

    20.05.2024 17:24

    Siema, jak teraz jest? Jak man utd wygra fa cup to gramy w lidze konferencji, a jak przegra to w lidze europy?

  • 8FCChelsea

    20.05.2024 15:37

    oby nkunku odpalił w kolejnym sezonie

  • 8FCChelsea

    20.05.2024 15:36

    dobrze, że ten sezon za nami, ta końcówka daje nadzieję na dobry następny sezon

  • swizzyi

    20.05.2024 11:41

    a wystarczylo wygrac z takimi przeciwnikami jak np shefild i byloby top 4x d

  • Mieszko05

    20.05.2024 08:57

    Jackson = Drogba

  • GruppenfuhrerWolff81

    19.05.2024 19:51

    6 miejsce nie jest najgorsze, choć finish mieliśmy obiecujący, tworzy się powoli drużyna, Badiashile tylko trzeba wywalić, bo zawala 60% bramek w tym zespole

  • Oski

    19.05.2024 18:53

    :|

  • Platzek

    19.05.2024 18:36

    :|

  • Oski

    19.05.2024 18:17

    Mat pewnie multilige oglada

  • Oski

    19.05.2024 13:02

    póki co pszczelarza pobralem ale nie mam czasu obejrzec

  • Platzek

    19.05.2024 11:50

    Road house(2024)oski sobie zobacz

  • LionelRichie

    19.05.2024 11:01

    Hello

  • Oski

    19.05.2024 10:43

    cześć

Archiwum

aktualności

Reprezentacje: Gole Hazarda, kwalifikacje dla Francji

dodał: admin 11.10.2017 07:04 źródło: własne
Eden Hazard

W zwycięstwie Belgii nad Cyprem 4:0 z dobrej strony pokazał sie Eden Hazard który strzelił dwie bramki. Z kolei wygrana Francji nad Białorusią 2:1 pozwoliła Trójkolorowym na awans do Mistrzostw Świata.

Od pierwszej minuty meczu z Cyprem kibice mogli oglądać trzech piłkarzy Chelsea: Edena Hazarda, Thibauta Courtois oraz Michy Batshuayia.

Belgowie już jakiś czas temu zapewnili sobie awans na mistrzostwa świata, lecz nie oznaczało to, że ostatnie mecze eliminacji potraktują z przymrużeniem oka. W sobotę rozegrali niesamowite spotkanie z Bośnią i Hercegowiną - po pełnym zwrotów akcji widowisku wygrali 4:3. Cypr z kolei zajmował piąte miejsce, lecz w przypadku korzystnego wyniku mógł przeskoczyć czwartą Estonię.

Roberto Martinez nie wystawił może najsilniejszego składu, ale gwiazdy i tak znalazły się w pierwszej jedenastce. Co ciekawe dwa z trzech miejsc w formacji ofensywnej zajęli bracia Hazard: Eden oraz Thorgan. I to właśnie ten pierwszy rozpoczął strzelanie, piłkę przejął Yuri Telemans, a as Chelsea w swoim stylu płaskim strzałem zdobył bramkę.

To był zresztą dobry mecz obu braci Hazard, bo w drugiej połowie gola strzelił również Thorgan, który zachował się bardzo przytomnie, dobijając strzał Michiego Batshuayia. Po kilkunastu minutach Eden dołożył też bramkę z rzutu karnego, a wynik w końcówce ustalił Romelu Lukaku, który wszedł na boisko z ławki rezerwowych.

Belgia zakończyła zmagania bez żadnej porażki i tylko z jednym remisem. Do tego strzeliła aż 43 gole, tyle samo co reprezentacja Niemiec.

Bez kontuzjowanego N'Golo Kante Francja zapewniła sobie udział w Mistrzostwach Świata pokonując Białorusię 2:1. Gole strzelili Antoine Griezmann i Olivier Giroud.



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 0

1503 wyświetlenia | 5 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

DudusLampard13.10.2017 21:39

Miód malina.

MathewKlurins12.10.2017 00:03

Im więcej niebieskich pojedzie do Rosji tym lepiej :)

MrKrzysiek9711.10.2017 17:46

Dobrze że nasi strzelają bramki.

lysy8311.10.2017 14:14

Zaby jak zawsze slobo zagrali

lolgkowiec11.10.2017 13:02

Bialorusie? Moze biała rosje? :D odmieniac przez przypadki w szkole nie uczyli? :p







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

91

2.

Arsenal

38

89

3.

Liverpool

38

82

4.

Aston Villa

38

68

5.

Tottenham

38

66

6.

Chelsea

38

63

7.

Newcastle United

38

60

8.

Manchester Utd

38

60

9.

West Ham United

38

52

10.

Crystal Palace

38

49

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Mauricio Pochettino: czas się pożegnać?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Silva

Stary człowiek i może! Gol Thiago Silvy w starciu z Manchesterem City

partnerzy

http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
6514 dni

  • Online: 32
  • Użytkowników: 335763
  • Newsów: 56278
  • Komentarzy: 738278