Piątek, 24 maj 2024 r.

Osób on-line: 22

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzysko
Chelsea vs Wrexham
24.07.2024, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Oski

    23.05.2024 00:29

    Kompromitacja Bayeru

  • Kravitheblues

    22.05.2024 20:28

    Czego sie spodziewaliscie, dobra decyzja klubu, nic nie osiagnal dostawał transfery jakie chcial najwiecej pieniedzy my wydalismy w sezonie w okienkach, byc moze to byc bardzo dobry ruch, nie bo top4 wiec jest sredniakiem a nie trenerem

  • Platzek

    22.05.2024 17:12

    Normy z USA że mierzymy fujarke i dlatego stąd tyle czornych nie dały efektów

  • Oski

    22.05.2024 17:04

    ciekawe co romek sobie teraz mysli

  • Platzek

    22.05.2024 16:49

    USA rozwaliło klub i zrobiło wojnę w Ukrainie zaczynając 9d rewolucji pomarańczowej

  • CFCF

    22.05.2024 16:40

    Fajnie :D

  • CFCF

    22.05.2024 16:40

    Mauricio Pochettino?s successor will have to accept the authority of the board and sporting directors, with a control that could even stretch into elements of on-pitch coaching.

  • Oski

    22.05.2024 16:24

    i bedzie jak kiedys mać

  • Platzek

    22.05.2024 14:33

    i matteo wróci

  • Oski

    22.05.2024 13:39

    mou wruci, nostalgia

  • wsxtopies

    22.05.2024 13:11

    elo wsx psie

  • Platzek

    22.05.2024 12:51

    Co wy tu robicie?

  • Oski

    22.05.2024 12:18

    juppi

  • Platzek

    22.05.2024 07:19

    Murinio wraca

  • swizzyi

    21.05.2024 23:15

    Można skasować stronę, pozdrawiam

  • wsxx22

    21.05.2024 22:45

    bachory

  • wsxx22

    21.05.2024 22:45

    bo większosc to dzieciaki i bahory

  • wsxx22

    21.05.2024 22:43

    mowie o sobie

  • wsxx22

    21.05.2024 22:43

    stara gwardia nadal na czacie

  • wsxx22

    21.05.2024 22:42

    widze ze tutaj sami eskeprci

  • wsxx22

    21.05.2024 22:42

    Oscar Legend

  • CFCF

    21.05.2024 21:21

    Żaden menedżer na choćby przyzwoitym poziomie nie przyjdzie, skończy się na Kompanym, Franku albo innym przeciętnym gównie

  • CFCF

    21.05.2024 21:20

    Spasiony skurvviel bohli i ta banda śmieciów jest odpowiedzialna za to,nie dziwię się że Poch ich olał ciepłym moczem

  • GruppenfuhrerWolff81

    21.05.2024 20:41

    Jedno rzuca się w oczy, Chelsea nie miała obrony w tym sezonie, traciliśmy bramki jak frajerzy, aż oczy bolały jak grały te łamagi w obronie, może to przesądziło, ale jedynie Tuchel może tu wrócić, każdy inny trener to będzie mem

  • magiczek02

    21.05.2024 20:39

    HavertzOut - nic dodać, nic ująć. w punkt.

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:22

    Poczetino w koncowce zbudowal juz jakis team, zrobil co mogl, wiecej tutaj sie nie dalo zdzialac, teraz bedzie powrot do bazy czyli na 10 miejsce ktore sie skonczy strazakiem lampartem

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:21

    niech sobie bolki czy CI dyrektorzy sami trenuja ten zespol

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:21

    Chelsea bedzie najwiekszym memem, w MU trener mial jakis glos przy transferach, ETH dostal gosci, ktorych chcial, tutaj trener nic nie ma do gadania

  • Oski

    21.05.2024 20:20

    teraz tu kibicujemy jagiellonii

  • GruppenfuhrerWolff81

    21.05.2024 20:20

    Ten klub to mem jak MU :(

  • Oski

    21.05.2024 20:19

    bedzie wiecej afrograczy

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:18

    nie bede supportowal tego czegos, to nie jest Chelsea, to nawet nie jest klub, tylko jakis cyrk, licze, ze to sie wszyskto wypiehdoli

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:17

    trzebia miec absolutnego downa, zeby nie dac trenerowi zadnego glosu w transferach, tak sie nie da zbudowac silnej ekipy

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:17

    pocz bardzo dobrze, ze odszedl, prawdopodobnie wskoczy do united i zrobi tam solidna ekipe

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:16

    wlasciciele klubu sa zyebani, nie ma tutaj zadnej przyszlosci

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:16

    wezma young kolcza, ktorego wypiehdola po 3 miesiacach

  • Oski

    21.05.2024 20:16

    tuszlasz jest wolny

  • Oski

    21.05.2024 20:16

    haha

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:15

    odpuszczam sobie ten ,,klub", szkoda strzepic ryja

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:14

    no i poczetino odszedl

  • Oski

    21.05.2024 19:49

    Jest jak jest

  • swizzyi

    20.05.2024 18:00

    Oby to żeby pochetino został bo coraz więcej wątpliwości w mediach

  • americano

    20.05.2024 17:24

    Siema, jak teraz jest? Jak man utd wygra fa cup to gramy w lidze konferencji, a jak przegra to w lidze europy?

  • 8FCChelsea

    20.05.2024 15:37

    oby nkunku odpalił w kolejnym sezonie

  • 8FCChelsea

    20.05.2024 15:36

    dobrze, że ten sezon za nami, ta końcówka daje nadzieję na dobry następny sezon

  • swizzyi

    20.05.2024 11:41

    a wystarczylo wygrac z takimi przeciwnikami jak np shefild i byloby top 4x d

  • Mieszko05

    20.05.2024 08:57

    Jackson = Drogba

  • GruppenfuhrerWolff81

    19.05.2024 19:51

    6 miejsce nie jest najgorsze, choć finish mieliśmy obiecujący, tworzy się powoli drużyna, Badiashile tylko trzeba wywalić, bo zawala 60% bramek w tym zespole

  • Oski

    19.05.2024 18:53

    :|

  • Platzek

    19.05.2024 18:36

    :|

  • Oski

    19.05.2024 18:17

    Mat pewnie multilige oglada

  • Oski

    19.05.2024 13:02

    póki co pszczelarza pobralem ale nie mam czasu obejrzec

  • Platzek

    19.05.2024 11:50

    Road house(2024)oski sobie zobacz

  • LionelRichie

    19.05.2024 11:01

    Hello

  • Oski

    19.05.2024 10:43

    cześć

Archiwum

aktualności

Monaco odkupi Bakayoko?

dodał: admin 12.04.2018 12:17 źródło: Metro
Chelsea

Tiemoue Bakayoko to trzeci najdroższy zawodnik w historii Chelsea, jednak jak do tej pory nie zaskarbił sobie sympatii kibiców. Według prasy, Monaco rozważa ściągnięcie piłkarza z powrotem do swojego zespołu.

Bakayoko dołączył do Chelsea za 40 mln funtów, jednak wpadki jakie zalicza w debiutanckim sezonie złoszczą niejednego fana The Blues. Kiepskiej formy Francuza wydaje się mieć dosyć nawet sam Antonio Conte, który od chwili jego czerwonej kartki w meczu z Watford ponad dwa miesiące temu nie sięgnął po niego ani razu meblując pierwszą jedenastkę zespołu.

Francuz spadł w hierarchii za N'Golo Kante i Cesca Fabregasa i raczej nie może mieć nadziei na udział w Mistrzostwach Świata. 23-latek, kupiony jako następca Nemanji Matica zdecydowanie lepszą opinię ma w Monaco, które mogłoby pozwolić sobie na jego odkupienie dzięki zyskom ze sprzedaży Lemara i Fabinho. 

Najprawdopodobniej los Bakayoko będzie zależny od ewentualnych zmian sztabu szkoleniowego w The Blues do jakich może dojść po zakończeniu sezonu.



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 0

3055 wyświetleń | 14 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

lysy8313.04.2018 07:26

Fajnie by bylo ale pewnie za polowe ceny co dalismy

CFCF12.04.2018 23:11

@FrankZappa - otóż to, żaden zawodnik na tym poziomie nie robi takich błędów. Wniosek jest prosty - to nie jest zawodnik na odpowiednim poziomie. Mając 22 lata wypadałoby umieć PRZYJĄĆ PIŁKĘ bez wypluwania jej na kilometr (za co m. in. wyleciał z Watford - najpierw nie umiał przyjąć prostej piłki, a potem chcąc się poprawić wpier*olił się z impetem w rywala). Albo niech idzie na wypożyczenie do jakiegoś klubu z Championship i tam próbuje tych swoich drewnianych zagrań, albo go sprzedać.

Piter18812.04.2018 23:09

Wywieźć go w klatce. Kupić Milinkovica-Savica

FrankZappa12.04.2018 23:02

@CFCF robi podstawowe błędy - traci piłki przy podaniach, gubi pozycję, słabo przyjmuje sobie piłkę itp. Żaden zawodnik na tym poziomie nie robi takich błędów, myślę, że po prostu musi się ogarnąć, usłyszeć kilka słów od trenera i coś z niego będzie. Ale czy to będzie piłkarz na 1 skład tego nie wiem i na razie się nie zapowiada. Wszystko zależy od niego, jak będzie zmotywowany to na pewno się w końcu poprawi. Poza tym on miał być zmiennikiem Matica, więc nikt od niego nie oczekiwał zbyt wiele w tym sezonie, w przyszłym musi pokazać dużo więcej.

Matii197812.04.2018 22:55

Malpiszona wyje..ac w pizdu na h... nam jest potrzebna ta małpa chyba ze do szorowania skarpet ten swinski zwiis nie przydal sie do niczego

CFCF12.04.2018 21:42

@FrankZappa - gdzie widać ten potencjał? Gość zagrał może z dwa mecze na przyzwoitym poziomie, a reszta jego występów to nawet nie poziom Championship, a wręcz League 1. On by nawet w Stoke nie miał pewnego miejsca w składzie.

dudek712.04.2018 20:59

wywalić tego bałwana, a ściągnąć z wypożyczenia van Ginkela :)

MrKrzysiek9712.04.2018 18:41

Słabo gra i są dwa wyjścia albo zostanie i będzie rezerwowym albo go sprzedamy.

FrankZappa12.04.2018 18:39

Powinien u nas zostać, w tym momencie mamy 2 defensywnych pomocników, nie rozumiem czemu mielibyśmy go sprzedawać. Widać po nim, że ma potencjał, tylko brakuje mu pewności siebie i przez to się gubi. Zobaczymy jak będzie grać w następnym sezonie, powinien być dużo lepszy, musi tylko ciężko pracować do września. A jak się nie poprawi to za rok możemy go sprzedać.

riddick12.04.2018 18:35

Zbyt piękne aby było prawdziwe <lol>
Gość jest BE-ZNA-DZIEJ-NY trzeba się go czym prędzej pozbyć i ściągnąć kogoś kto ogarnie ten środek pola byle nie kolejnego za przeproszeniem czarnucha ich jest już w tym klubie za dużo.

« Poprzednia [1] 2 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

91

2.

Arsenal

38

89

3.

Liverpool

38

82

4.

Aston Villa

38

68

5.

Tottenham

38

66

6.

Chelsea

38

63

7.

Newcastle United

38

60

8.

Manchester Utd

38

60

9.

West Ham United

38

52

10.

Crystal Palace

38

49

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Mauricio Pochettino: czas się pożegnać?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Silva

Stary człowiek i może! Gol Thiago Silvy w starciu z Manchesterem City

partnerzy

http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
6514 dni

  • Online: 22
  • Użytkowników: 335762
  • Newsów: 56278
  • Komentarzy: 738278