Niedziela, 21 lipiec 2019 r.

Osób on-line: 50

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

sparing
Barcelona vs Chelsea
23.07.2019, 12:30
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • ErikLamela

    20.07.2019 20:38

    mordziaty mordziaty

  • wsx22

    20.07.2019 20:08

    Zaraz zmienie

  • Qizi

    20.07.2019 19:53

    Zayebista naklejka Barcelony w zapowiedzi meczu

  • ErikLamela

    20.07.2019 19:41

    fetorze

  • wsx22

    20.07.2019 19:36

    Ty pamela tam do budy

  • ErikLamela

    20.07.2019 18:21

    zawieszony jak nowy essien

  • SwiRu

    20.07.2019 17:39

    batman to nie mniał gdzie się pokazać przez cały sezon, pech kontuzje.. ten sezon bedzie jego sezonem

  • KMB

    20.07.2019 17:11

    a fryz dalej zawieszony trolluje

  • placki

    20.07.2019 16:36

    Lepszy bats niz higuain

  • ErikLamela

    20.07.2019 16:31

    jak tam śmieciarz w interze, slyszałem że juz wyprzedaje klasowych pilkarzy i sprowadza szrot

  • ErikLamela

    20.07.2019 16:31

    siema solid

  • SvetQ

    20.07.2019 16:29

    ważne info, dzisiaj hop do góry

  • Nerblues

    20.07.2019 15:10

    odwieczna pompa z tych co myslą ze baczulaj nagle ze sredniego napadziora stanie sie dobrym

  • placki

    20.07.2019 09:45

    Dzis szpilka walczy

  • ErikLamela

    20.07.2019 09:12

    co tam wsx fetorze

  • wsx22

    20.07.2019 09:06

    Kogos wyjasnic?

  • swizzyi

    20.07.2019 00:57

    hejter ? stary :D ... REALIZM

  • Zhirkov

    20.07.2019 00:35

    .

  • RzozeMurin1o

    19.07.2019 21:49

    Niepotrzebnie się poprawiasz, za pierwszym razem miałeś racje... chyba pierwszy raz od kiedy się udzielasz na tej stronie, żałosny hejterze

  • swizzyi

    19.07.2019 21:25

    pokazales *

  • swizzyi

    19.07.2019 21:25

    pokazalem w trakcie sezonu jaki jestes znawca:P

  • swizzyi

    19.07.2019 21:24

    zamknij morde fra jerzyno

  • RzozeMurin1o

    19.07.2019 19:28

    swizzyi Ty jesteś gościem co wieszczył brak top4 w połowie sezonu także nie ośmieszaj się swoimi wypowiedziami xDD

  • swizzyi

    19.07.2019 18:31

    ZAraz ktos powie ooo przegrali sparing i juz lkurde ;lipa jest i zwolnic lampsa. nie ja po prostu widze co sie dzieje . Widze nasz sklad i interesuje sie co inne druzyny robia na rynku :) to nie sa czasy ze teraz z mlodymi zawojujemy swiat :D

  • swizzyi

    19.07.2019 18:30

    a co dopiero mamyu myslec o city czy liverpoorze - TO JEST DRAMAT....

  • swizzyi

    19.07.2019 18:29

    rokerfer fakt faktem szacunek mu sie nalez y , ale jak dla mnie powinnien sprzedac komus ten klub jak to ma tak wygladac. Wlasnie zostalismy z wypalonymi staruszkami i w dodatku ktorych chcieli co sezon inny trenerzy... kazdy byl z mysla o innej taktyce.. MAMY SZROT , szczerze leicester nas bije w tym moimencie na pysk

  • ErikLamela

    19.07.2019 17:37

    KMB a co z nowym essienem?

  • rokefeler

    19.07.2019 17:14

    Jak by nie było ,Roman przyczynił się do ogromnego rozpromowania angielskiej niebieskiej marki , przez co powinno się Abramowicza traktowac z szacunkiem , a nie jak to zrobili śmieszni rudzielce z anglii .

  • rokefeler

    19.07.2019 17:10

    Abramowicz jest zly ,że zainwestował w angielski klub tyle kasy , powinien być honorowany wszelako w anglii , a miast tego jest pluty za to że rosjanie są jacy są . Zreszta on nie lepszy . Jednak powinno znalezc sie jakies rozwiazanie tej sytuacji , bo przez to jak władze angielskie traktują Abramowicza , tak kurek dla Chelsea zostanie zakręcony . Kto wie czy ten ban transferowy nie jest wywołany zemstą , by pokazać że klub jest marionetką miliardera

  • KMB

    19.07.2019 17:09

    barkli dobry kozak kiedy jest ustawiony wyzej

  • swizzyi

    19.07.2019 17:01

    w dupie klub ma od prau lat

  • swizzyi

    19.07.2019 17:01

    ale co jaki lampard , bardziej bym mpowiedzial smieciarz roman abramovic

  • Qizi

    19.07.2019 16:46

    Siema jak tam śmieciarz Lampard już wywalony czy jeszcze czekamy?

  • swizzyi

    19.07.2019 16:41

    Nasz sklad to totaqlna padaka.. mysle ze mozemy ten sezon skonczyc nbizej jak top 10

  • Lukas172

    19.07.2019 16:40

    a Arsenal jest lepszy od Bayernu

  • Lukas172

    19.07.2019 16:40

    pewnie jak Torres strzerlał na treningach to znaczylo ze jest sswietnym zawodnikiem

  • Lukas172

    19.07.2019 16:37

    Cos mi sie kojarzy nawet ze byl sezon gdzie w sparingach bylo cieniutko a pozniej wygrana ligi

  • Lukas172

    19.07.2019 16:36

    slaba kadra bo przegrali guffno warty sparing, Lampard do zwolnienia

  • Lukas172

    19.07.2019 16:35

    zalama

  • Lukas172

    19.07.2019 16:35

    dzisas jak czytam komentarze na tej stronce to jest dramat

  • transroyalindo

    19.07.2019 15:23

    yyy

  • Robero

    19.07.2019 15:04

    No przydaloby sie powrocic do staryc czasow z relacjami bo streamy zamulaja czesto

  • Oscar8Legend2

    19.07.2019 14:33

    Łysy powinien prowadzić relacje live na stronie

  • Robero

    19.07.2019 14:20

    I po efekcie nowej miotly

  • wsx22

    19.07.2019 14:10

    łysy zna temat

  • wsx22

    19.07.2019 14:10

    dokladnie

  • lysy83

    19.07.2019 13:57

    W koncu koniec tej padliny nie bylo na co patrzec

  • wsx22

    19.07.2019 13:56

    brakuje jednego zawodnika

  • lysy83

    19.07.2019 13:51

    Smiech tu juz smierdzialo golem

  • lysy83

    19.07.2019 13:50

    Ale dla kpgo kitajce

  • lysy83

    19.07.2019 13:50

    Gol

  • lysy83

    19.07.2019 13:49

    Nie no padaka co my gramy

  • lysy83

    19.07.2019 13:41

    Czyzby kontuzja bakayoko

  • lysy83

    19.07.2019 13:34

    Schodzi nareszcie

  • lysy83

    19.07.2019 13:34

    Nie no kennedy setki nie strzela

  • Robero

    19.07.2019 13:30

    <gwizda>

  • lysy83

    19.07.2019 13:28

    Jest Pulisic

  • lysy83

    19.07.2019 13:27

    Jedziemy i nic Zappacosta podal pewnie sie wystraszyl malego bramkarza

  • lysy83

    19.07.2019 13:26

    Dawafrank Abrahama i Pulisica

  • rokefeler

    19.07.2019 13:26

    A czemu nie gra ten kolo prąte ?

  • lysy83

    19.07.2019 13:22

    Bedzie cos z roznego

  • lysy83

    19.07.2019 13:20

    Bakayoko i drinkwater

  • rokefeler

    19.07.2019 13:20

    Angielska czelsi . Barkley mount drinkłota lampard , kto jeszcze

  • lysy83

    19.07.2019 13:20

    Jorginho i kovacic schodza

  • lysy83

    19.07.2019 13:18

    Jaja prawie strzelili kitajce

  • lysy83

    19.07.2019 13:17

    Zultki cisna i to nasze rezerwy niby padaka

  • lysy83

    19.07.2019 13:16

    Za kogo wlazl christiansen w koncu azpiego nie widze pewnie za niego loczek jest

  • rokefeler

    19.07.2019 13:15

    Łamagi nie potrafia przy pilce sie utrzymac , zoltki ich łoją jak chcą

  • lysy83

    19.07.2019 13:12

    Piekny strzal mounta

  • lysy83

    19.07.2019 13:12

    Zobaczymy jak christiansen zagra

  • lysy83

    19.07.2019 13:11

    Szkoda ze Pulisicnie wlazl

  • lysy83

    19.07.2019 13:10

    Kenedy za mocno do Zappacosty

  • lysy83

    19.07.2019 13:09

    Zaczynamy zobaczymy

  • lysy83

    19.07.2019 13:07

    Barkley i Giroud weszli

  • lysy83

    19.07.2019 13:07

    Ciekawe czy franki zmieni kogos mount typowo ofensywny grajek widac jak idzie do przodu jak jorginho szuka by podawac

  • lysy83

    19.07.2019 13:04

    Do niedo zero zastrzezen

  • lysy83

    19.07.2019 13:04

    Jedyne co Zouma dobrze wyprowadza pilki spod bramki

  • lysy83

    19.07.2019 13:03

    Pedro przy drugim strzale ladnie uerzyl pilka zawisla na siatce nad bramka co z ladnych akcji jak skutecznosci nie ma

  • lysy83

    19.07.2019 13:02

    2-0 minimum powinno byc

  • lysy83

    19.07.2019 12:59

    To samo Mount on to powinien odbite wladowac zero skutecznosci

  • lysy83

    19.07.2019 12:58

    Bats mial ciezej krylo go 2 ale strzal mimo to totalnie niecelny

  • lysy83

    19.07.2019 12:58

    Pedro jako pierwszy powinien strzeli sam na sam nie ma

  • wsx22

    19.07.2019 12:53

    lysy luz, jeszcze beda brameczki

  • lysy83

    19.07.2019 12:52

    Koniec polowy panowie slabo moglismy strzelic i nic cienko to wyglada

  • wsx22

    19.07.2019 12:52

    ladnie pileczka chodzi ?

  • lysy83

    19.07.2019 12:50

    Nie no oni besposrednio w 11 takie konusy

  • lysy83

    19.07.2019 12:50

    Rozny bedzie cos

  • lysy83

    19.07.2019 12:49

    Kitajce jado cabarelo obronil

  • lysy83

    19.07.2019 12:49

    Ja mam platny przez vipboxa

  • mgrKante

    19.07.2019 12:48

    dajcie link mam horom curke

  • lysy83

    19.07.2019 12:47

    Kenedy chcial w Rooneya sie chyba zabawic to nieudana przewrotka

  • mgrKante

    19.07.2019 12:45

    zapodajcie link mordeczki albo gdzie ogladacie

  • lysy83

    19.07.2019 12:45

    Co to sie dzieje jak Mount tego nie strzelil

  • lysy83

    19.07.2019 12:42

    Zouma dobrze gra

  • lysy83

    19.07.2019 12:39

    Kenedy padaka taka pile dostac w pole karne i stracic zamiast sztrzelac

  • lysy83

    19.07.2019 12:37

    Bats nie dostaje pilek wszystkie podania nie celne

  • krzychu2603

    19.07.2019 12:34

    ma ktos NIEDOZWOLONY LINK meczu

  • lysy83

    19.07.2019 12:31

    Pedro padaka nie dosc ze stracil to jeszcze nie dogonil kitajca

  • lysy83

    19.07.2019 12:26

    4-3-3 gramy

  • lysy83

    19.07.2019 12:23

    Zaraz cos bedzie nie schodzimy z ich polowy

Archiwum

aktualności

Świetne derby i zwycięstwo Chelsea!

dodał: admin 18.08.2018 20:21 źródło: goal.pl
Chelsea v Watford















Aż pięć goli na Stamford Brige i co najważniejsze - trzy z nich dla Chelsea! Gospodarze wygrali z Kanonierami 3:0 a kibice mogli cieszyć oczy m.in. przełamaniem Alvaro Moraty i debiutem Mateo Kovacica.

Maurizio Sarri postawiłna sprawdzoną przed tygodniem jedenastkę, która rozpoczęła pojedynek z Huddersfield. Na dwie zmiany po porażce z Manchesterem City zdecydował się za to Unai Emery - Monreal oraz Iwobi zajęli miejsca Maitlanda-Nilesa i Ramsey'a.

W ósmej minucie po zagraniu Monreala z lewego skrzydła, w bramkę nie trafił Ozil. Sytuacja ta brutalnie zemściła się po drugiej stronie boiska, gdzie po asyście Alonso, niepilnowany Pedro bez problemów pokonał Cecha.

Dziesięć minut później mieliśmy powtórkę z rozrywki - najpierw sytuacji nie wykorzystał Arsenal, a chwilę później z gola cieszyli się gospodarze. Tym razem po podaniu Bellerina fatalnie spudłował Aubameyang, a w odpowiedzi, po zagraniu Azpilicuety z głębi pola, Morata wymanewrował Mustafiego i podwyższył na 2:0.

W 32. minucie Kanonierzy stworzyli sobie kolejną, doskonałą sytuację do zdobycia pierwszego gola w tym sezonie Premier League. Zły przykład z Aubameyanga wziął Mkhitaryan - Ormianin ustawiony siedem minut przed bramką otrzymał doskonałe podanie od Iwobiego, po czym posłał futbolówkę wysoko nad poprzeczką.

Osiem minut przed przerwą, Kanonierzy złapali kontakt - Iwobi zagrał tym razem na linię szesnastego metra, skąd płaskim uderzeniem straty zmniejszył Mkhitaryan.

Cztery minuty później było już 2:2 - tym razem Ormianin zanotował asystę, a Aubameyangowi jak wykańczać sytuację pokazał Iwobi.

Podopieczni Unaia Emery'ego "poczuli krew" i próbowali objąć prowadzenie jeszcze przed przerwą. Kolejną świetną okazję miał w 44. minucie Aubameyang, który po podaniu Iwobiego posłał futbolówkę tuż obok słupka. W doliczonym czasie gry, po zagraniu Mkhitaryana, w bramkę nie trafił za to Iwobi.

Po przerwie poziom emocji na Stamford Bridge nieco zgasł i na pierwszą sytuację trzeba było poczekać blisko kwadrans - w 57. minucie płaski strzał oddał Barkley, ale Cech zdołał sparować piłkę na rzut rożny. W odpowiedzi, 20 minut później, Kepa na raty wybronił uderzenie Ramsey'a.

Dziewięć minut przed końcem regulaminowego czasu gry, The Blues wrócili na prowadzenie - Hazard poradził sobie z rywalami na lewym skrzydle i zagrał piłkę wzdłuż linii piątego metra, skąd do siatki skierował ją Marcos Alonso.

Podopieczni Maurizio Sarriego próbowali pójść za ciosem i byli bliscy zdobycia bramki na 4:2 - najpierw uderzenie Hazarda z ostrego kąta wybronił Cech, a dosłownie kilkadziesiąt sekund później, czeski bramkarz odbił także groźny strzał Oliviera Giroud.

W 90. minucie mocniej zabiły jeszcze serca kibiców The Gunners, albowiem po strzale Ramsey'a zza linii pola karnego, futbolówka przefrunęła tuż nad poprzeczką. W doliczonym czasie gry zwycięstwo Chelsea przypieczętować mógł jeszcze Giroud, ale ponownie górą w pojedynku z Francuzem okazał się Cech.


Chelsea FC - Arsenal FC 3:2 (2:2)


1:0 Pedro 9'
2:0 Morata 20'
2:1 Mkhitaryan 37'
2:2 Iwobi 41'
3:2 Alonso 81'



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 0

4757 wyświetleń | 12 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

lysy8321.08.2018 06:06

Nawet nie wiedzialem ze go wypozyczyli lepiej dla niego kolejny sezon to u nas kariery nie zrobi

lysy8319.08.2018 18:05

Tak jak w tamtym sezonie Morata na poczatku strzelal po za ta bramka nic wiecej dobrego nie zagral zobaczymy ile dalej bedzie strzelal twierdze ze gosc jest za slaby na PL dobrze ze arsenal nie wykorzystal swoich setek tak bysmy przegrali szczesliwie ale ta wygrana mizerna o top 5 smialo z obecnym skladem powalczymy

forchel19.08.2018 13:46

Coraz bardziej podoba mi się styl gry. Nie byłem zwolennikiem defensywnego usposobienia poprzednich trenerów.

Matii197819.08.2018 12:25

3punkty ciesza ale nasza obrona to dno a zwlaszcza Luiz pwoinien byc wdzieczny ze Sarri na niego stawia bo gdyby byl conte fredzloglowy by nawet w trampkarzach sie nie lapal

CFCHeadhunter19.08.2018 11:17

Wszystko klasa, piła chodziła ale mam niestety obrona do ogarnięcia bo przy 1-2 bramce na prawdę dali dupska. Co nie zmienia faktu, że gnietliśmy cały czas zdecydowanie i kontrola piłki była.

przemas233319.08.2018 10:56

Morata uciszył CENZURAów He He<lol> <lol> <lol> <king> <king> <king>

yankees19.08.2018 10:42

"Gospodarze wygrali z Kanonierami 3:0" - wiem, że 3:0 lepiej brzmi, ale było 3:2 :)

Hazard199518.08.2018 23:04

okey okey kepa znowu słabo tak to gitarka mecz Hazard pokręcił

MrKrzysiek9718.08.2018 21:28

Zwycięstwo oby tak dalej.

czerwona18.08.2018 20:46

Mecze mega , zasłużone zwycięstwo i Londyn jest niebieski !!!!!

« Poprzednia [1] 2 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

98

2.

Liverpool

38

97

3.

Chelsea

38

72

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

70

6.

Manchester Utd

38

66

7.

Wolverhampton

38

57

8.

Everton

38

54

9.

Leicester

38

52

10.

West Ham

38

52

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Lampard szkoleniowcem Chelsea?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Cahill

Pożegnanie Gary'ego Cahilla...

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4745 dni

  • Online: 50
  • Użytkowników: 123692
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892