Niedziela, 26 maj 2019 r.

Osób on-line: 36

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

finał Ligi Europy
Chelsea vs Arsenal
29.05.2019, 21:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Qizi

    26.05.2019 17:30

    Cieniutki ten 4rsenal jak się aube i lacazeta wykluczy to nikt ich nie pociągnie

  • Ausfahrt

    26.05.2019 17:10

    https://transfery.info/124931,oficjalnie­-kadra-arsenalu-na-final-ligi-europy

  • Ausfahrt

    26.05.2019 17:08

    Milan chce Allergie

  • Qizi

    26.05.2019 16:58

    Spaniale murowanko powraca w końcu 1 sezon ofensywnej gry starczy nam na kolejne 100 lat

  • ErikLamela

    26.05.2019 16:49

    murarz

  • ErikLamela

    26.05.2019 16:49

    allegri to ścierwo trenerskie

  • letho18

    26.05.2019 16:48

    Nie widzę innego kandydata z całym szacunkiem do Laparda ale Allegri jest bezpieczniejszą opcją.

  • letho18

    26.05.2019 16:47

    Czyli oficjalnie od przyszłego sezonu naszym trenerem będzie Allegri.

  • ErikLamela

    26.05.2019 15:29

    Wychodzimy we troje do nowego amg

  • ErikLamela

    26.05.2019 15:29

    Przyszedłem sam zabrałem dwie

  • AlvaroMorata

    26.05.2019 14:21

    5 zero lekko

  • Ausfahrt

    26.05.2019 13:44

    tak coś czuje

  • Ausfahrt

    26.05.2019 13:44

    trochę beka bedzie

  • chelsea02

    26.05.2019 13:38

    ej ja tez

  • Ausfahrt

    26.05.2019 13:35

    Zaczynam się obawiać tego meczu xD

  • mgrKante

    26.05.2019 13:24

    czyli Barkley i Kovavic od 1 minuty razem XDDD grajmy na karne lepiej

  • Ausfahrt

    26.05.2019 13:17

    Kolejna*

  • Ausfahrt

    26.05.2019 13:17

    Kolecja kontuzja

  • Ausfahrt

    26.05.2019 13:11

    xD

  • Ausfahrt

    26.05.2019 13:09

    N?Golo Kanté picked up a knock in training yesterday on his knee

  • Ausfahrt

    26.05.2019 13:09

    Podejrzewam

  • Ausfahrt

    26.05.2019 13:09

    Lampard będzie stawiał na młodzików

  • mgrKante

    26.05.2019 13:08

    Dla mnie nie ucierpi choćby i zajął 10 miejsce. Lampard to legenda i zawsze nią będzie.

  • SwiRu

    26.05.2019 13:03

    Jak przyjdzie Lampard, i mu nie wyjdzi, to jego Legenda w Chelsea trochę ucierpi. To nie jest liga ogórków, gdzie Real ma w lidze przeciwników takich jak np. Legia czy inne słabe gówna

  • mgrKante

    26.05.2019 12:56

    spaniały argument boży

  • ClaudeMakelele

    26.05.2019 12:36

    Bo to jest Anglia nie Hiszpania

  • swizzyi

    26.05.2019 11:51

    to czemu lampard mialby nie

  • swizzyi

    26.05.2019 11:51

    zidane w realu pyknal

  • swizzyi

    26.05.2019 11:51

    no nie wiem

  • ClaudeMakelele

    26.05.2019 11:49

    Tylko będziemy walczyć o utrzymanie

  • swizzyi

    26.05.2019 11:40

    i bedziemy grac wreszcie w pilke, a nie w pilke reczna

  • swizzyi

    26.05.2019 11:40

    jesli przyjdzie lampard to nie bedzie murowanka;)

  • AlvaroMorata

    26.05.2019 11:38

    Allegro to jest pewne.

  • Ausfahrt

    26.05.2019 10:58

    Oby Lampard

  • Qizi

    26.05.2019 10:44

    Jak Sarri odejdzie znowu wrócimy do murowanko i się będziemy męczyć z beniaminkami

  • Ausfahrt

    26.05.2019 10:39

    Maurizio Sarri agrees to become new Juventus manager on ?6m deal

  • Ausfahrt

    26.05.2019 10:31

    witam z rana

  • nins

    26.05.2019 09:20

    Luiz: Sarri wie jak wygrywa się finały

  • AlvaroMorata

    25.05.2019 23:09

    Jestem

  • ErikLamela

    25.05.2019 23:01

    to dawaj do swoich

  • AlvaroMorata

    25.05.2019 22:36

    Ale obrodzilo kretynow na gdybynierzy. Com

  • Qizi

    25.05.2019 22:34

    Oficjalka Gatuso po finale LE

  • Lukas172

    25.05.2019 19:48

    tusiel na dluzej w psg, ol jea

  • Ausfahrt

    25.05.2019 19:39

    Chelsea are willing to accept an offer of ?130m for Eden Hazard from Real Madrid

  • Ausfahrt

    25.05.2019 17:59

    WItam

  • ErikLamela

    25.05.2019 16:05

    Tabaluga zycia nie obrzydzaj

  • Ausfahrt

    25.05.2019 14:42

    strzelamy na 1:0 później całą drużyną na swojej połowie

  • SmoczekNT

    25.05.2019 14:41

    Conte to jest trener, ale bym sobie taką nadformację obejrzał w akcji

  • Ausfahrt

    25.05.2019 13:59

    Alonso w sumie też

  • Ausfahrt

    25.05.2019 13:59

    neich bierze jeszcze kejhila i zappacoste

  • ErikLamela

    25.05.2019 13:48

    haha smieciarz conte juz do interu chce mosesa i lukaku

  • Ausfahrt

    25.05.2019 13:34

    XDDD

  • Ausfahrt

    25.05.2019 13:34

    Thomas Tuchel extends his contract until June 30, 2021

  • Ausfahrt

    25.05.2019 12:23

    PIęknie Baba upokorzył wczoraj PSG

  • Cpuuner

    25.05.2019 11:41

    Baba Rahman proszę wróc

  • ErikLamela

    25.05.2019 11:23

    a nie Sao Paulo

  • ErikLamela

    25.05.2019 11:23

    Dziwko to trójmiasto

  • Cpuuner

    25.05.2019 10:31

    Baba Rahman : Mam nadzieję że zostane legendą tego klubu jak Lampard

  • Qizi

    25.05.2019 10:16

    Alonso: mam nadzieję że kolejne lata spędzę na śmietniku

  • nins

    25.05.2019 08:16

    Drinkwater: Mam nadzieję, że kolejne lata spędzę w Chelsea

  • chelsea02

    24.05.2019 22:16

    robie aktywnosc na chat

  • Ausfahrt

    24.05.2019 20:23

    witam

  • Qizi

    24.05.2019 14:05

    Z live to można max o sturriga powalczyć

  • placki

    24.05.2019 12:17

    Ciekawe co trzeba brac zeby wierzyc w transfery tych graczy z live

  • Cpuuner

    24.05.2019 10:30

    Baba Rahman : Nie było mnie w planach Sarriego.

  • Ausfahrt

    24.05.2019 09:35

    wutang

  • nins

    24.05.2019 08:37

    Drinkwater: Zawsze przygotowujesz się do treningów

  • lopez

    24.05.2019 05:18

    letho18, juz widze jak ida z lfc do Chelsea, wykonujac aktualnie krok w tyl ;)

  • nins

    23.05.2019 23:24

    Jorginho: Byłbym zdziwiony, gdyby Drinkwater opuścił Chelsea

  • letho18

    23.05.2019 22:41

    Jak znam zdejmą zakaz transferowy to postarał bym się o Mane i Alexandra-arnolda z Liverpoolu. Azpi ma już swoje lata a Alexander-arnold by był dobrym zastępcą i to tego Anglik.

  • Ausfahrt

    23.05.2019 19:59

    jag tam

  • Oscar8Legend

    23.05.2019 19:58

    wutam

  • Ausfahrt

    23.05.2019 19:39

    witam

  • chelsea02

    23.05.2019 17:08

    change my mind

  • chelsea02

    23.05.2019 17:08

    sarri > conte

  • swizzyi

    23.05.2019 16:46

    Gatuso to sie nadaje do podawania reczników ale podejrzewam ze nawet z tym by mial problem

  • Qizi

    23.05.2019 16:13

    Jedynie Gatuso może przyjść za Sariego aby było piękne murowanko i lagi na ziru

  • Malouda

    23.05.2019 15:34

    moze Lampard bedzie grajacym trenerem przyda sie troche swiezosci w pomocy

  • mgrKante

    23.05.2019 14:55

    guardiola wygra ta slaba lige jakis puchar wloch, odpadnie w polfinale LM i znowu najlepszy manager na swiecie alez on wspanialy uuuu

  • placki

    23.05.2019 12:00

    Niechce mi sie wierzyc w to i np ze lampard zastapi sarriego

  • Ausfahrt

    23.05.2019 10:23

    I cyk kończy się "era" $hitów

  • Ausfahrt

    23.05.2019 10:22

    [Italian Journalism Agency] Guardiola and Juve have reached a 4-year, ?24M/yr agreement to be signed on June 4th. Guardiola will be officially presented on June 14th.

  • Cpuuner

    23.05.2019 10:09

    Baba Rahman proszę wróc

  • Ausfahrt

    23.05.2019 09:12

    witam

  • lysy83

    23.05.2019 00:30

    tez by im sie przydal tak samo cienki jak conte wiec by pasowali razem

  • lysy83

    23.05.2019 00:29

    nie zapomnij o kovacicu

  • Ausfahrt

    23.05.2019 00:10

    niech wezmie jeszcze od nas zappacoste kejhila i drinkłotera

  • lysy83

    23.05.2019 00:08

    bedzie tam pasowal klub zarobi milony jak beda makarony krecic

  • lysy83

    23.05.2019 00:07

    conte taki sam cienias jak inter

  • Ausfahrt

    23.05.2019 00:05

    XDDDDDDD

  • Ausfahrt

    23.05.2019 00:05

    Antonio Conte od kolejnego sezonu poprowadzi Inter. Włoch zaczął myśleć już o celach transferowych na letnie okno transferowe ? jedną z próśb Włocha ma być pozyskanie Victora Mosesa, który obecnie przebywa na wypożyczeniu w Fenerbahce.

  • lysy83

    22.05.2019 23:21

    Pytanie tyczylo sie smerfow nie najemnikow

  • AlvaroMorata

    22.05.2019 23:16

    Pytanie w stylu czy boski alvaro tu zagra.

  • AlvaroMorata

    22.05.2019 23:16

    xd

  • lysy83

    22.05.2019 23:11

    Panowie czy jeszcze Musonda i Kenedy zagraja w niebieskich koszulkach czy to juz icch koniec smerfowej ery

  • lysy83

    22.05.2019 23:07

    zaginiony z akcji powraca

  • Oscar8Legend

    22.05.2019 23:05

    siema łysy, dawno cie nie bylo

  • lysy83

    22.05.2019 23:04

    Siema sportowe wariaty

  • swizzyi

    22.05.2019 22:51

    Juz nie moge sie doczekac jak zlejemy Arsenal i zdobedziemy kolejne trofeum do swojej gabloty. A taki tottenham jak dostanie srogie lanie od salaha i jego kolegow a mikeleon zamknie mor d e do konjca zycia bo jego tottenham nigdy nic juz nie zdobedzie :) <papa> <papa> <papa> <papa> <papa>

  • Ausfahrt

    22.05.2019 21:46

    szkoda ze tu cisza

Archiwum

aktualności

Loftus-Cheek: Sam poprosiłem o zmianę

dodał: admin 10.05.2019 19:12 źródło: squawka.com
Ruben Loftus-Cheek

Zmiana Rubena Loftusa-Cheeka w drugiej połowie meczu z Eintrachtem została wygwizdana przez kibiców Chelsea, ale sam zawodnik broni decyzji Maurizio Sarriego. 23-latek potwierdził wersję trenera, że sam poprosił o zmianę z powodu skurczów.

Kibicom oczywiście to się nie spodobało, ale próbowałem podnieść ich na duchu. Nie potrzebowaliśmy napiętej atmosfery, a zdjęty zostałem z właściwego powodu. W ostatnich tygodniach grałem więcej niż w dotychczasowej karierze. Musze o siebie dbać jeśli mam omijać kontuzje.

Czuję odpowiedzialność za zespół, miałem skurcze mięśni podkolanowych a tym samym mogło to przeszkodzić w sprincie czy skoku, moja prośba była właściwą decyzją a drużyna potrzebowała świeżych nóg
- tłumaczy Cheek.

Pięć minut wcześniej Gianfranco Zola pytał jak się czuję, mówiłem że jest dobrze, ale podczas sprintu poczułem skurcz i pomyślałem, nie ryzykujmy. Na boisko wszedł za mnie Barkley, który potem strzelił gola w rzutach karnych, to wszystko ma znaczenie.

Naprawdę doceniam odbiór, jaki otrzymuję od kibiców. Jestem tu od ósmego roku życia, gra przed tymi trybunami była moim marzeniem, teraz chcę zwiększyć ilość strzelanych goli. Wierzę, że mnie na to stać, chodzi o to, aby ustawiać się na właściwej pozycji, to powinno przyjść z czasem i doświadczeniem. Chcę też poprawić technikę, ale na pewno będę starał się strzelać więcej bramek.



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 0

1247 wyświetleń | 7 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

lysy8311.05.2019 19:47

Ciekawe dlaczego sam chcial zejsc mine mial jak by go sarri zdjal

Miszczunix11.05.2019 15:27

aż dam komentarz :)
catenacio/Mike czy jak się tam człowieczku jeszcze nazywasz, na prawdę myślisz że to twoje śmieszne pisanie kogoś tu obrazi? kogoś denerwuje ? My wierni kibice The Blues ( jakieś 20 lat już:) ) wbijamy w Ciebie wiesz co ...
na stronie kogucików nie ma o czym pisać wiec szukasz jakiejś spinki? piszesz takie bzdety by ktos wdał się z Tobą w głupia dyskusję ? naprawdę współczuję Ci takiego życia :)

jedyne co mnie denerwuje to to że straciłem 3 minuty z życia na napisanie tej wiadomości...

Catenaccio10.05.2019 23:42

Smutne życie to trzeba mieć żeby zwracać uwagę cały czas na kogoś kogo uważasz za trolla internetowego choć trafność tego stwierdzenia daleka jest od prawdy :)

Menez10.05.2019 23:17

O, kolejne fake konto przegrywa widzę poniżej :D Swoją drogą, jaką trzeba być życiową stuleją, by trollować na stronie internetowej. Smutne życie :D

Catenaccio10.05.2019 22:54

Zobaczcie sobie Jana Vertonghena. To jest zawodnik który nigdy nie pomyślałby o zejściu z boiska póki jest w stanie chodzić <google> . To jest wojownik mający wpisane Spurs w kod genetyczny. Super Jan prawie wymiotował krwią a chciał zostać na placu gry. W Chelsea są miękkie faje i dziewczynki ;((

Gajani10.05.2019 21:11

Człowiek który za wszelką cene musi zostać,bez porównania z Kovaciciem czy Rossem.

BlueBear10.05.2019 19:58

Uff, a już się bałem że Sarri upadł na głowę jak go zmieniał.







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

98

2.

Liverpool

38

97

3.

Chelsea

38

72

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

70

6.

Manchester Utd

38

66

7.

Wolverhampton

38

57

8.

Everton

38

54

9.

Leicester

38

52

10.

West Ham

38

52

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Ćwierćfinał, półfinał i... tak, gramy w finale! Chelsea v Arsenal, kto sięgnie po puchar Ligi Europy?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Cahill

Pożegnanie Gary'ego Cahilla...

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4689 dni

  • Online: 36
  • Użytkowników: 114262
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892