Sobota, 20 lipiec 2019 r.

Osób on-line: 48

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

sparing
Barcelona vs Chelsea
23.07.2019, 12:30
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • placki

    20.07.2019 09:45

    Dzis szpilka walczy

  • ErikLamela

    20.07.2019 09:12

    co tam wsx fetorze

  • wsx22

    20.07.2019 09:06

    Kogos wyjasnic?

  • swizzyi

    20.07.2019 00:57

    hejter ? stary :D ... REALIZM

  • Zhirkov

    20.07.2019 00:35

    .

  • RzozeMurin1o

    19.07.2019 21:49

    Niepotrzebnie się poprawiasz, za pierwszym razem miałeś racje... chyba pierwszy raz od kiedy się udzielasz na tej stronie, żałosny hejterze

  • swizzyi

    19.07.2019 21:25

    pokazales *

  • swizzyi

    19.07.2019 21:25

    pokazalem w trakcie sezonu jaki jestes znawca:P

  • swizzyi

    19.07.2019 21:24

    zamknij morde fra jerzyno

  • RzozeMurin1o

    19.07.2019 19:28

    swizzyi Ty jesteś gościem co wieszczył brak top4 w połowie sezonu także nie ośmieszaj się swoimi wypowiedziami xDD

  • swizzyi

    19.07.2019 18:31

    ZAraz ktos powie ooo przegrali sparing i juz lkurde ;lipa jest i zwolnic lampsa. nie ja po prostu widze co sie dzieje . Widze nasz sklad i interesuje sie co inne druzyny robia na rynku :) to nie sa czasy ze teraz z mlodymi zawojujemy swiat :D

  • swizzyi

    19.07.2019 18:30

    a co dopiero mamyu myslec o city czy liverpoorze - TO JEST DRAMAT....

  • swizzyi

    19.07.2019 18:29

    rokerfer fakt faktem szacunek mu sie nalez y , ale jak dla mnie powinnien sprzedac komus ten klub jak to ma tak wygladac. Wlasnie zostalismy z wypalonymi staruszkami i w dodatku ktorych chcieli co sezon inny trenerzy... kazdy byl z mysla o innej taktyce.. MAMY SZROT , szczerze leicester nas bije w tym moimencie na pysk

  • ErikLamela

    19.07.2019 17:37

    KMB a co z nowym essienem?

  • rokefeler

    19.07.2019 17:14

    Jak by nie było ,Roman przyczynił się do ogromnego rozpromowania angielskiej niebieskiej marki , przez co powinno się Abramowicza traktowac z szacunkiem , a nie jak to zrobili śmieszni rudzielce z anglii .

  • rokefeler

    19.07.2019 17:10

    Abramowicz jest zly ,że zainwestował w angielski klub tyle kasy , powinien być honorowany wszelako w anglii , a miast tego jest pluty za to że rosjanie są jacy są . Zreszta on nie lepszy . Jednak powinno znalezc sie jakies rozwiazanie tej sytuacji , bo przez to jak władze angielskie traktują Abramowicza , tak kurek dla Chelsea zostanie zakręcony . Kto wie czy ten ban transferowy nie jest wywołany zemstą , by pokazać że klub jest marionetką miliardera

  • KMB

    19.07.2019 17:09

    barkli dobry kozak kiedy jest ustawiony wyzej

  • swizzyi

    19.07.2019 17:01

    w dupie klub ma od prau lat

  • swizzyi

    19.07.2019 17:01

    ale co jaki lampard , bardziej bym mpowiedzial smieciarz roman abramovic

  • Qizi

    19.07.2019 16:46

    Siema jak tam śmieciarz Lampard już wywalony czy jeszcze czekamy?

  • swizzyi

    19.07.2019 16:41

    Nasz sklad to totaqlna padaka.. mysle ze mozemy ten sezon skonczyc nbizej jak top 10

  • Lukas172

    19.07.2019 16:40

    a Arsenal jest lepszy od Bayernu

  • Lukas172

    19.07.2019 16:40

    pewnie jak Torres strzerlał na treningach to znaczylo ze jest sswietnym zawodnikiem

  • Lukas172

    19.07.2019 16:37

    Cos mi sie kojarzy nawet ze byl sezon gdzie w sparingach bylo cieniutko a pozniej wygrana ligi

  • Lukas172

    19.07.2019 16:36

    slaba kadra bo przegrali guffno warty sparing, Lampard do zwolnienia

  • Lukas172

    19.07.2019 16:35

    zalama

  • Lukas172

    19.07.2019 16:35

    dzisas jak czytam komentarze na tej stronce to jest dramat

  • transroyalindo

    19.07.2019 15:23

    yyy

  • Robero

    19.07.2019 15:04

    No przydaloby sie powrocic do staryc czasow z relacjami bo streamy zamulaja czesto

  • Oscar8Legend2

    19.07.2019 14:33

    Łysy powinien prowadzić relacje live na stronie

  • Robero

    19.07.2019 14:20

    I po efekcie nowej miotly

  • wsx22

    19.07.2019 14:10

    łysy zna temat

  • wsx22

    19.07.2019 14:10

    dokladnie

  • lysy83

    19.07.2019 13:57

    W koncu koniec tej padliny nie bylo na co patrzec

  • wsx22

    19.07.2019 13:56

    brakuje jednego zawodnika

  • lysy83

    19.07.2019 13:51

    Smiech tu juz smierdzialo golem

  • lysy83

    19.07.2019 13:50

    Ale dla kpgo kitajce

  • lysy83

    19.07.2019 13:50

    Gol

  • lysy83

    19.07.2019 13:49

    Nie no padaka co my gramy

  • lysy83

    19.07.2019 13:41

    Czyzby kontuzja bakayoko

  • lysy83

    19.07.2019 13:34

    Schodzi nareszcie

  • lysy83

    19.07.2019 13:34

    Nie no kennedy setki nie strzela

  • Robero

    19.07.2019 13:30

    <gwizda>

  • lysy83

    19.07.2019 13:28

    Jest Pulisic

  • lysy83

    19.07.2019 13:27

    Jedziemy i nic Zappacosta podal pewnie sie wystraszyl malego bramkarza

  • lysy83

    19.07.2019 13:26

    Dawafrank Abrahama i Pulisica

  • rokefeler

    19.07.2019 13:26

    A czemu nie gra ten kolo prąte ?

  • lysy83

    19.07.2019 13:22

    Bedzie cos z roznego

  • lysy83

    19.07.2019 13:20

    Bakayoko i drinkwater

  • rokefeler

    19.07.2019 13:20

    Angielska czelsi . Barkley mount drinkłota lampard , kto jeszcze

  • lysy83

    19.07.2019 13:20

    Jorginho i kovacic schodza

  • lysy83

    19.07.2019 13:18

    Jaja prawie strzelili kitajce

  • lysy83

    19.07.2019 13:17

    Zultki cisna i to nasze rezerwy niby padaka

  • lysy83

    19.07.2019 13:16

    Za kogo wlazl christiansen w koncu azpiego nie widze pewnie za niego loczek jest

  • rokefeler

    19.07.2019 13:15

    Łamagi nie potrafia przy pilce sie utrzymac , zoltki ich łoją jak chcą

  • lysy83

    19.07.2019 13:12

    Piekny strzal mounta

  • lysy83

    19.07.2019 13:12

    Zobaczymy jak christiansen zagra

  • lysy83

    19.07.2019 13:11

    Szkoda ze Pulisicnie wlazl

  • lysy83

    19.07.2019 13:10

    Kenedy za mocno do Zappacosty

  • lysy83

    19.07.2019 13:09

    Zaczynamy zobaczymy

  • lysy83

    19.07.2019 13:07

    Barkley i Giroud weszli

  • lysy83

    19.07.2019 13:07

    Ciekawe czy franki zmieni kogos mount typowo ofensywny grajek widac jak idzie do przodu jak jorginho szuka by podawac

  • lysy83

    19.07.2019 13:04

    Do niedo zero zastrzezen

  • lysy83

    19.07.2019 13:04

    Jedyne co Zouma dobrze wyprowadza pilki spod bramki

  • lysy83

    19.07.2019 13:03

    Pedro przy drugim strzale ladnie uerzyl pilka zawisla na siatce nad bramka co z ladnych akcji jak skutecznosci nie ma

  • lysy83

    19.07.2019 13:02

    2-0 minimum powinno byc

  • lysy83

    19.07.2019 12:59

    To samo Mount on to powinien odbite wladowac zero skutecznosci

  • lysy83

    19.07.2019 12:58

    Bats mial ciezej krylo go 2 ale strzal mimo to totalnie niecelny

  • lysy83

    19.07.2019 12:58

    Pedro jako pierwszy powinien strzeli sam na sam nie ma

  • wsx22

    19.07.2019 12:53

    lysy luz, jeszcze beda brameczki

  • lysy83

    19.07.2019 12:52

    Koniec polowy panowie slabo moglismy strzelic i nic cienko to wyglada

  • wsx22

    19.07.2019 12:52

    ladnie pileczka chodzi ?

  • lysy83

    19.07.2019 12:50

    Nie no oni besposrednio w 11 takie konusy

  • lysy83

    19.07.2019 12:50

    Rozny bedzie cos

  • lysy83

    19.07.2019 12:49

    Kitajce jado cabarelo obronil

  • lysy83

    19.07.2019 12:49

    Ja mam platny przez vipboxa

  • mgrKante

    19.07.2019 12:48

    dajcie link mam horom curke

  • lysy83

    19.07.2019 12:47

    Kenedy chcial w Rooneya sie chyba zabawic to nieudana przewrotka

  • mgrKante

    19.07.2019 12:45

    zapodajcie link mordeczki albo gdzie ogladacie

  • lysy83

    19.07.2019 12:45

    Co to sie dzieje jak Mount tego nie strzelil

  • lysy83

    19.07.2019 12:42

    Zouma dobrze gra

  • lysy83

    19.07.2019 12:39

    Kenedy padaka taka pile dostac w pole karne i stracic zamiast sztrzelac

  • lysy83

    19.07.2019 12:37

    Bats nie dostaje pilek wszystkie podania nie celne

  • krzychu2603

    19.07.2019 12:34

    ma ktos NIEDOZWOLONY LINK meczu

  • lysy83

    19.07.2019 12:31

    Pedro padaka nie dosc ze stracil to jeszcze nie dogonil kitajca

  • lysy83

    19.07.2019 12:26

    4-3-3 gramy

  • lysy83

    19.07.2019 12:23

    Zaraz cos bedzie nie schodzimy z ich polowy

  • lysy83

    19.07.2019 12:21

    Posiadanie mamy dobre Bats s koda ze nie sztrzelil

  • johnnguyen988

    19.07.2019 11:56

    hi all

  • Oscar8Legend2

    19.07.2019 11:55

    póki co gramy solidnie

  • Oscar8Legend2

    19.07.2019 11:55

    jak emocje po pierwszej połowie

  • cfcsiwy

    19.07.2019 11:54

    Podesle ktos NIEDOZWOLONY LINK meczu bo jestem na telefonie w pracy

  • lysy83

    19.07.2019 11:53

    Najgorsza wiadomosc ze Kovacic gra obok Jorginho

  • lysy83

    19.07.2019 11:52

    Fajnie ze Mount tez jest

  • lysy83

    19.07.2019 11:52

    Alonso Luis Zouma i Azpi

  • lysy83

    19.07.2019 11:51

    Skrzydla Kenedy Pedro

  • lysy83

    19.07.2019 11:51

    Bats w ataku fajnie

  • Oscar8Legend2

    19.07.2019 11:37

    Luiz wyzywa kibiców od dzbanów

  • wsx22

    19.07.2019 11:37

    Wiekszym dzbanem jest tylko erikpamela

  • lopez

    19.07.2019 11:09

    co za dzban, omg

Archiwum

aktualności

Hudson-Odoi żąda '10' Hazarda?

dodał: admin 15.05.2019 22:22 źródło: goal.com
Callum Hudson-Odoi

Sportowe media przesądziły już sprawę transferu Edena Hazarda do Realu. Według dziennikarzy Belg przeniesie się do Madrytu tuż po finale Ligi Europy. Gazety już donoszą, że rozpoczęła się walka o schedę po pomocniku, którą chce przejąć Callum Hudson-Odoi.

Scheda to symboliczna, bowiem chodzi o numer koszulki, z jaką grał Hazard. '10' zażądać miał ponoć Callum Hudson-Odoi, który wciąż przymierzany jest do transferu do Bayernu Monachium.

Negocjacje w sprawie pozostania piłkarza w klubie wciąż trwają a na korzyść Chelsea przemawia kontuzja zawodnika, której doznał pod koniec sezonu. Długotrwała rehabilitacja może ochłodzić zakusy niemieckiego klubu, a sam Callum próbuje rozegrać okoliczności pod siebie.

Jak donoszą media, młody piłkarz już teraz miał zażądać przejęcia numeru '10' który zwolniłby się w przypadku odejścia z zespołu Edena Hazarda. Czy takie stanowisko to wyraz pyszałkowatości młodego Anglika, czy też obraz jego sportowych ambicji?



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 0

1883 wyświetlenia | 6 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

Menez16.05.2019 12:53

A dla mnie to tylko numer. Jak Chelsea nie kupi kogoś wybitnego w miejsce Hazarda, to kto miałby te dychę dostać? Pedro? Willian? A kto wie, może gościu by wystrzelił, bo czasem numer na plecach powoduje, ze piłkarz czuje się bardziej odpowiedzialny za drużynę i pokazuje większą klasę. Nie zapominajmy, że z 8, po Lampardzie, grał Oscar, więc dla mnie CHO może i mieć tę 10.

lysy8316.05.2019 06:56

Jak zostanie to powinien dostac 10 spokojnie

admin15.05.2019 23:16

Nie zapominajcie, że to tylko dyrdymały 'dziennikarzy sportowych' czyli fakty niekoniecznie muszące mieć pokrycie z rzeczywistością...

ErikPamela15.05.2019 23:14

Ha ha żądać to on sobie może,ale dopiero jak zostanie legendą klubu,ale nie teraz gdy dopiero zaczyna szczeniak karierę :D

MikeLeon15.05.2019 22:50

Nie chce żeby zabrzmiało to jak atak na tle rasizmu ale fakty są takie a nie inne. Tym czarnym młodym utalentowanym zawsze przewraca się w dupach. Przykłady ? Można by sporządzić całą listę nazwisk od Martiala po Mbappe nie zapominając o Dembele :( . Taki czarny młody chłopak zagra kilka dobrych spotkań i już myśli że jest Henrym. Szkoda gadać. Dobry zawodnik ale jak zacznie odstawiać szopki to trzeba się to pozbyć. W Spurs nie ma takich problemów i chwalić pana. Wystarczy zobaczyć na młodego ambitnego Davinsona Sancheza :)

Qizi15.05.2019 22:35

Jeżeli dzieciak już teraz tak gwiazdorzy to prędzej czy później i tak odejdzie a jeszcze moze zacząć strzelać fochy jak frajerskimi Pinokio z Belgii na pozycji bramkarza







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

98

2.

Liverpool

38

97

3.

Chelsea

38

72

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

70

6.

Manchester Utd

38

66

7.

Wolverhampton

38

57

8.

Everton

38

54

9.

Leicester

38

52

10.

West Ham

38

52

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Lampard szkoleniowcem Chelsea?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Cahill

Pożegnanie Gary'ego Cahilla...

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4744 dni

  • Online: 48
  • Użytkowników: 123587
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892