Bezbramkowo z Hull City.Tytuł coraz dalej...
Autor: admin | Własne 07.02.2009 16:47
W ramach 25. kolejki Premiership Chelsea na Stamford Bridge zaledwie zremisowała bezbramkowo z Hull City. Czy kolejna strata punktów to już koniec marzeń o tytule ???? Przecież warunkiem na podtrzymanie nadziei miały być zwycięstwa do końca sezonu!
Co więcej - wobec zwycięstwa Aston Villi, Chelsea spadła na czwarte miejsce w tabeli...
Od pierwszej minuty w szeregach Chelsea znalazł się Ricardo Quaresma, który zdążył popisać się kilkoma efektownymi zagraniami.
Bramki gospodarzy pilnował Henrique Hilario i nie było powodu do wstydu.
Już w drugiej minucie Chelsea powinna objąć prowadzenie. Po dośrodkowaniu futbolówki przez Franka Lamparda, głową mocno uderzył Michael Ballack, a po chwili dobijał John Terry. Futbolówka przeleciała jednak nad poprzeczką.
W pierwszej połowie Chelsea zdecydowanie przeważała. Miała wiele sytuacji, po których powinna paść przynajmniej jedna bramka. Tak się jednak nie stało i do przerwy goli nie było.
Quaresma na boisku przebywał do 63. minuty. Wówczas został zmieniony przez Drogbę i Scolari przeszedł na grę dwoma napastnikami.
21 minut przed końcem piłkarze Chelsea domagali się przyznania rzutu karnego, bo ich zdaniem po strzale Salamona Kalou piłka trafiła w rękę Dawsona. Lee Mason, sędzia meczu, był jednak innego zdania i rzutu karnego nie podyktował.
Poatrząc na grę The Blues kibice zawiedli się i byli totalnie załamani, o czym świadczy fakt że widzowie opuszczali Stamford Bridge w...85 minucie meczu! To chyba o czymś świadczy, coś trzeba zmienić.
Mimo usilnych ataków Chelsea nie zdołał zdobyć bramki. Jeśli w niedzielę Manchester United wygra, to straci kolejne dwa punkty do tego zespołu. Mistrzostwo ponownie oddaliło się od The Blues.
Chelsea Londyn - Hull City 0:0
Zółte kartki: John Obi Mikel' 27 - Ashbee' 48 Garcia' 80
Sędzia: Lee Mason
Widzów: 41802
Statystyki meczowe: (po lewej Chelsea, po prawej Hull)
0 |Bramki| 0
0 |Bramki do przerwy| 0
3 |Strzały celne| 1
10 |Strzały niecelne| 9
11 |Strzały zablokowane| 3
13 |Faule| 21
4 |Spalone| 1
13 |Rzuty rożne| 3
1 |Żółte kartki| 2
0 |Czerwone kartki| 0
79% |Skuteczność podań| 60%
24 |Wślizgi| 24
63% |W tym udane| 79%
58% |Opanowanie terenu boiska| 42%
64% |Posiadanie piłki| 36%
0 |Bramki do przerwy| 0
3 |Strzały celne| 1
10 |Strzały niecelne| 9
11 |Strzały zablokowane| 3
13 |Faule| 21
4 |Spalone| 1
13 |Rzuty rożne| 3
1 |Żółte kartki| 2
0 |Czerwone kartki| 0
79% |Skuteczność podań| 60%
24 |Wślizgi| 24
63% |W tym udane| 79%
58% |Opanowanie terenu boiska| 42%
64% |Posiadanie piłki| 36%
KOMENTARZE [103]
Autor: rembel [09.02.2009 16:01]
Powiem tak,trzeba się skupić na LM, bo w lidze możemy liczyć na max. trzecie miejsce. Może Quaresma coś zmieni.
Autor: Lamps8 [09.02.2009 09:46]
Scolari jest dobrym trenerem!! to pilkarze zawiniaja... oczywiscie LFS tez...
Scolari jest dobrym trenerem!! to pilkarze zawiniaja... oczywiscie LFS tez...Autor: francuz [09.02.2009 09:37]
Ten sezon juz sie dla nas zakonczyl z dorobkiem 0 tak jak w zeszlym roku!!!!!!!!!!!
na meczu kibice skandowali ''ty nie wiesz co robisz'' a na koniec wywiesili flage z napisem ''scolari out, zola / di mateo chelsea legend in''
w pelniich popieram !!!!!!!!
tak zlego sezonu za romka jeszce nie bylo
SCOLAARI WONNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!
na meczu kibice skandowali ''ty nie wiesz co robisz'' a na koniec wywiesili flage z napisem ''scolari out, zola / di mateo chelsea legend in''
w pelniich popieram !!!!!!!!
tak zlego sezonu za romka jeszce nie bylo
SCOLAARI WONNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!
Autor: Lamps8 [09.02.2009 09:12]
Pasik - mam z Toba zle skojarzenia... nie obrazaj sie tylko ale chodzi ze mna kolo do klasy o nazwisku Pasik... dobra mniejsza o to... co do Twojego postu to:
"*Tottenham - Chelsea ." - wygramy... no chyba ze pech to remis>nie>
"*Arsenal - Chelsea ." - powinnismy z nimi wygrac chociaz sie tego obawiam
"*Aston Villa - Chelsea ." - wygramy
"*Portsmouth - Chelsea ." - wygramy
"*West Ham - Chelsea ." - pewnie remis no bo Zola...
"*Chelsea - Everton .." - wygramy
wiec tak zle nie bedzie... zobaczycie... to my bedziemy w tym roku cieszyc sie wszystkimi trofeami... sry 3 trofeami
Pasik - mam z Toba zle skojarzenia... nie obrazaj sie tylko ale chodzi ze mna kolo do klasy o nazwisku Pasik... dobra mniejsza o to... co do Twojego postu to:
"*Tottenham - Chelsea ." - wygramy... no chyba ze pech to remis>nie>
"*Arsenal - Chelsea ." - powinnismy z nimi wygrac chociaz sie tego obawiam
"*Aston Villa - Chelsea ." - wygramy
"*Portsmouth - Chelsea ." - wygramy
"*West Ham - Chelsea ." - pewnie remis no bo Zola...
"*Chelsea - Everton .." - wygramy
wiec tak zle nie bedzie... zobaczycie... to my bedziemy w tym roku cieszyc sie wszystkimi trofeami... sry 3 trofeami
Autor: Pasik [09.02.2009 07:59]
No te sezon w Premier League zapowiada sie krucho... 3 - 4 miejsce . Zostało nam jeszcze dużo pare ciężkich meczy wyjazdowych i domowych.. :
*Tottenham - Chelsea .
*Arsenal - Chelsea .
*Aston Villa - Chelsea .
*Portsmouth - Chelsea .
*West Ham - Chelsea .
*Chelsea - Everton ..
wiec bedzie ciężko . . .
*Tottenham - Chelsea .
*Arsenal - Chelsea .
*Aston Villa - Chelsea .
*Portsmouth - Chelsea .
*West Ham - Chelsea .
*Chelsea - Everton ..
wiec bedzie ciężko . . .
Autor: maly [08.02.2009 22:24]
niema czym się chwalić z taką dyspozycja nic nie wygramy jednak wierzę ze jeszcze chelsea sie odbuduje zdobędzie trofea wiem że będzie cieżko ale napewno się uda bo to najlepszy klub w europie i na całym swiecie ale szkoda że mają takie długi ale romeek powoli mugł by je spłacać tak ja myślę

Autor: opek26 [08.02.2009 19:25]
Wiecie ze pobilismy Rekod?!!?!?!?!
a wiecie w czym?! ; )
w kontuziach
]

a wiecie w czym?! ; )
w kontuziach

Autor: Drogba22 [08.02.2009 15:33]
juz wiem czemu, po co sprzedali cudiciniego ?
teraz chelsea ma jakiegos slabiaka jako zmiennika cecha.
teraz chelsea ma jakiegos slabiaka jako zmiennika cecha.

Autor: Raffie [08.02.2009 13:17]
Wierzę w to, że oni wszyscy sami się pogrążą. Ważne, żebyśmy potrafili wykorzystać ich błędy.
Autor: Lamps8 [08.02.2009 13:12]
Live zaraz zgubi pkt na rzecz MU i Chelsea... Chelsea za 2 tyg pokona Aston Ville i bedziemy trzeci... Live zaraz znow zgubia pkt i bedziemy drudzy... wtedy tylko potkniecie MU i jestesmy pierwsi... w tym sezonie mielismy conajmiej 7 szans zeby wyprzedzic Live i byc pierwsi w tabeli... nad MU bylismy gora jakies 20 kolejek... nie pamietam juz dokladnie tak szybko ten czas leci... MU ma zalegly 1 mecz a nie 2... 1 z Fulham ktory rozegraja 18.02... nadal mamy szanse...
Live zaraz zgubi pkt na rzecz MU i Chelsea... Chelsea za 2 tyg pokona Aston Ville i bedziemy trzeci... Live zaraz znow zgubia pkt i bedziemy drudzy... wtedy tylko potkniecie MU i jestesmy pierwsi... w tym sezonie mielismy conajmiej 7 szans zeby wyprzedzic Live i byc pierwsi w tabeli... nad MU bylismy gora jakies 20 kolejek... nie pamietam juz dokladnie tak szybko ten czas leci... MU ma zalegly 1 mecz a nie 2... 1 z Fulham ktory rozegraja 18.02... nadal mamy szanse...Autor: Raffie [08.02.2009 13:05]
Lamps - podejrzewam, że musiałbyś jeszcze z milion razy powtórzyć, że LFS jest dobry, a pewnie i to by nas nie przekonało. Chcemy na to dowodów w postaci zwycięstw naszej drużyny.
Autor: Raffie [08.02.2009 13:02]
No właśnie też o tym mówiłam. Na dodatek, gdyby Villa i Arsenal pokonali ManU i Live byłoby świetnie.
Autor: Adidec [08.02.2009 10:38]
można się starać o 2 miejsce, ale potrzebujemy zwycięstw z Villa i Arsenalem.
można się starać o 2 miejsce, ale potrzebujemy zwycięstw z Villa i Arsenalem.Autor: Adidec [08.02.2009 10:37]
zgadzam się calkowicie z Adamem co do jednej kwestii - TERAZ TO TRZEBA SIĘ SKUPIĆ, ŻEBY ZAGRAĆ W LM! ZAPOMNIJMY O L'POOLU I MANU NA RAZIE trzeba sie skupic aby uciec przed Arsenalem i dogonic Villę (pokonujac ją w nastepnej kolejce)... jesli uda nam sie zblizyc do L'poolu, chociaż myslę, że oni będą wygrywać... no i oczywiście kupic Napsatnika...
zgadzam się calkowicie z Adamem co do jednej kwestii - TERAZ TO TRZEBA SIĘ SKUPIĆ, ŻEBY ZAGRAĆ W LM! ZAPOMNIJMY O L'POOLU I MANU NA RAZIE trzeba sie skupic aby uciec przed Arsenalem i dogonic Villę (pokonujac ją w nastepnej kolejce)... jesli uda nam sie zblizyc do L'poolu, chociaż myslę, że oni będą wygrywać... no i oczywiście kupic Napsatnika...Autor: Adam [08.02.2009 00:10]
Coś mi się zdaje, że żadnych pucharów nie zdobędziemy w tym sezonie... Powiedzmy sobie prawdzie w oczy! Jesteśmy na 4 miejscu w lidze, ManU ma 2 zaległe mecze i jak wygra to będą mieli 10 pkt przewagi nad nami, Arsenal jak wygra dzisiaj to zmniejszy stratę do nas do 3 pkt...:/ W LM z taką grą to możemy dojść do ćwierćfinału najdalej. Jedyne co nam zostało to walka w FA Cup. Musimy uważać, żeby w przyszłym sezonie nie grać w PUEFA, tylko przynajmniej w kwalifikacjach LM :/
Autor: rembel [07.02.2009 23:37]
Może i tak, ale jeśli w Chelsea nie zajdzie zmian do ta machina daleko nie zajedzie.
Autor: Lamps8 [07.02.2009 23:28]
co ma anglia do Chelsea? prawie nic... oprocz tego ze mamy pilkarzy pochodzenia Angielskiego i ze Chelsea jest angielskim klubem...
co ma anglia do Chelsea? prawie nic... oprocz tego ze mamy pilkarzy pochodzenia Angielskiego i ze Chelsea jest angielskim klubem...Autor: rembel [07.02.2009 23:25]
ale wiadomo było że anglia awansuje do euro ba już przed kwalifikacjami do euro anglię wymieniano w roli jednego z faworytów
Autor: rembel [07.02.2009 23:21]
Sorry Crazy ale taka jest prawda, że najprościej jest to powiedzieć bluzgami
Autor: rembel [07.02.2009 23:16]
JESZCZE TEGO NIE WIDZISZ? Scolari w każdym wywiadzie mówi, że jest OK skoro wszystko się pierdzieli. Założe sie, wywiadzie po meczu powiedziałby, że jest zajebiście i zgarniemy wszystkie trofea. To tak jak Beenhaker przed Euro 2008 naobiecywał i gówno z tego.

Autor: rembel [07.02.2009 22:54]
Powiem tak, poco zmieniać zawodników skoro być może wystarczy zmiana trenera. Scolari bez obrazy, ale jesteś do dupy

Autor: rembel [07.02.2009 22:45]
W oknie powinien najpierw przyjść napastnik ŚWIATOWEJ klasy.
Potem trzeba wykupić Quaresmę ew. wymienić na Drogbę
Potem trzeba wykupić Quaresmę ew. wymienić na Drogbę
Autor: Raffie [07.02.2009 22:43]
To Scolari powinien już był coś zrobić. Grant jakoś sobie radził (choc nic nie robił), a drużyna daleko zaszła. Myślę, że nie ma sensu wszystkiego stawiać na samego RQ, bo sam też nic nie zdziała. Ale, jak to się mówi - poczekamy zobaczymy. Oby niektóre nasze 'mniemania' się spełniły. Idę sobie. Dobranoc;)
Autor: rembel [07.02.2009 22:39]
Moim zdaniem trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać aż Quaresma się w pełni zgra z Chelsea, Scolari zda sobie sprawę, że Kalou nie wystawiany na "szpicy" to grzech i czekać na powrót formy Drogby lub Anelki (chociaż to ich koniec w Chelsea tak ja sądzę), oraz OKIENKO TRANSFEROWE.
Autor: Raffie [07.02.2009 22:37]
A od tego to już jest trener! I to on powinien zespalać drużynę, eliminować niedociągnięcia, szukać alternatyw... A tu nic. JM wracaj ;)
Autor: rembel [07.02.2009 22:32]
ALE, który piłkarz potrafi to zagwarantować? Lampard i Terry nie wystarczą.
Autor: Raffie [07.02.2009 22:21]
Chyba każdy wciąż w nich wierzy, ale nasza wiara nie wystarczy... Odpowiednie przygotowanie, finezja w grze... Tego trzeba naszej Chelsea.
Autor: Adidec [07.02.2009 22:18]
mało zgrania, brak pomyslów , zero ożywienia... bezsensowne klepanie piłki wokół pola karnego - nie na tym polega taktyka, ale na zywiołowych akcjach!
mało zgrania, brak pomyslów , zero ożywienia... bezsensowne klepanie piłki wokół pola karnego - nie na tym polega taktyka, ale na zywiołowych akcjach!Autor: Lamps8 [07.02.2009 22:17]
Mysle tez ze dzisiaj oni nie ufali Hilaro... Hilaro nie gral chyba od kwietnia jak dobrze pamietam... bali sie ze stracil on forme i pomagali mu wiecej niz Cechowi... a Hilaro sie swietnie spisywal jak po tak dlugiej przerwie... dzisiaj zremisowalismy ale Aston Ville rozmiazdzymy... bedziemy grac jak z poczatku sezonu... ja w nich nadal wierze
Mysle tez ze dzisiaj oni nie ufali Hilaro... Hilaro nie gral chyba od kwietnia jak dobrze pamietam... bali sie ze stracil on forme i pomagali mu wiecej niz Cechowi... a Hilaro sie swietnie spisywal jak po tak dlugiej przerwie... dzisiaj zremisowalismy ale Aston Ville rozmiazdzymy... bedziemy grac jak z poczatku sezonu... ja w nich nadal wierzeAutor: Raffie [07.02.2009 22:09]
Z tym się zgadzam. Lampard i Terry to filary drużyny... Z jednej strony to dobrze, a z drugiej - no tak. Reszta drużyny samodzielna nie potrafi być.
Autor: Adidec [07.02.2009 22:06]
wiecie czego jeszcze nam brakuje? bez terryego i Lampsa nie potrafimy grać! a L'pool bez gerrarda i Torresa - owszem umie!
wiecie czego jeszcze nam brakuje? bez terryego i Lampsa nie potrafimy grać! a L'pool bez gerrarda i Torresa - owszem umie!Autor: Raffie [07.02.2009 21:58]
Nie żeby coś, Lamps, ale to chyba na tym polega, nie? Kochasz jednych, innych nie ;P Proste
Autor: Lamps8 [07.02.2009 21:31]
nienawidzicie ich a gdyby byli u nas byscie ich kochali... LFS nie jest taki zly... on po raz pierwszy prowadzi klub... po raz pierwszy ma doczynienia z PL... Ferguson siedzi 26lat z MU i zna wszystkie kluby na pamiec... wie kto jak gra itp wiec ma nad wszystkimi przewage...
nienawidzicie ich a gdyby byli u nas byscie ich kochali... LFS nie jest taki zly... on po raz pierwszy prowadzi klub... po raz pierwszy ma doczynienia z PL... Ferguson siedzi 26lat z MU i zna wszystkie kluby na pamiec... wie kto jak gra itp wiec ma nad wszystkimi przewage...Autor: Raffie [07.02.2009 21:00]
no;) jeszcze miałam pisać nazwiska kilku innych osób, których nienawidzę, ale się powstrzymam ;P
Autor: Lamps8 [07.02.2009 20:55]
no i Live goni nas ze zdobytymi bramkami po dzisiejszym meczu maja 42-15 a my 44-15...
no i Live goni nas ze zdobytymi bramkami po dzisiejszym meczu maja 42-15 a my 44-15...Autor: Raffie [07.02.2009 20:52]
Aaaa, no wiem, ale mimo wszystko ;/ Bo on nie mógł wcześniej dobrze grać, jak nam też szło świetnie i byśmy tego nie odczuwali tylko nas teraz pogrąża...
Autor: Lamps8 [07.02.2009 20:49]
aaa on... wkurza kazdego... ale jakby byl u nas kazdego by uszczesliwial...
aaa on... wkurza kazdego... ale jakby byl u nas kazdego by uszczesliwial...Autor: Lamps8 [07.02.2009 20:46]
Nie no czemu to nie my tak wygralismy?... i tak wygramy 3 puchary!!
Nie no czemu to nie my tak wygralismy?... i tak wygramy 3 puchary!!Autor: Adidec [07.02.2009 20:44]
a L'pool wygrał 3:2 w ostatniej minucie Torres dał im zwyciestwo! Grają do konca, a do 85. min przegrywali
a L'pool wygrał 3:2 w ostatniej minucie Torres dał im zwyciestwo! Grają do konca, a do 85. min przegrywaliAutor: Raffie [07.02.2009 20:43]
Ja tam myślę, że Arsenal i Aston Villa jeszcze pogrążą Live i ManU... I wtedy przy odrobinie szczęścia szanse na tytuł znów by zaistniały. Gdyby tylko Arsenal i Aston Villa nie przesadzili ;P
Autor: maly [07.02.2009 20:12]
o mistrzostwie niema co marzyć trzeba się teraz skupić na FA cup i na lidze mistrzów scolari jak przychodził do chelsea mówił że będą starać się wywalczyć wszystkie trofea a teraz tylko dwa zostały do zagarnięcia a z taką formą będzie ciężko ale wiezrze że je zdobędziemy

Autor: Trak Majster [07.02.2009 19:44]
no tak jak juz wcześniej przeczuwałem aston villa wygrała mecz a my mamy NOWE 4. MIEJSCE W LIDZE


Autor: Lamps8 [07.02.2009 19:19]
tak wlasnie sobie czytam ten skrot... i pewnie LFS bede gadac ze nam nie dali karnego...
tak wlasnie sobie czytam ten skrot... i pewnie LFS bede gadac ze nam nie dali karnego...Autor: Adidec [07.02.2009 19:14]
eee to raczej nie wypali... Villa? myslmy realnie. A może Balotelli z Interu? młody talent włoskiej piłki niechciany w Mediolanie. On jest świetny, i ma 18 lat!
eee to raczej nie wypali... Villa? myslmy realnie. A może Balotelli z Interu? młody talent włoskiej piłki niechciany w Mediolanie. On jest świetny, i ma 18 lat!Autor: Lamps8 [07.02.2009 19:12]
Hull w tym meczu nam dorownywalo zobaczcie jakie sa strzaly niecelne... tylko o 1 mniej maja.. strzaly celne tylko 3 na 10 to nie zadowalajacy wynik... chociaz z tych 3 powinna pasc jedna bramka... ja bym zainwestowal w D. Ville nie jest za mlody ale najwieksze szanse sa ze on przejdzie... mozna by zobaczyc na treningu jakby RQ18 spisywal sie jako napastnik... nic nie zaszkodzi...
Hull w tym meczu nam dorownywalo zobaczcie jakie sa strzaly niecelne... tylko o 1 mniej maja.. strzaly celne tylko 3 na 10 to nie zadowalajacy wynik... chociaz z tych 3 powinna pasc jedna bramka... ja bym zainwestowal w D. Ville nie jest za mlody ale najwieksze szanse sa ze on przejdzie... mozna by zobaczyc na treningu jakby RQ18 spisywal sie jako napastnik... nic nie zaszkodzi...Autor: Adidec [07.02.2009 19:01]
a i zainwestowałbym w młodych anglików.. tj. Frank Noble (West Ham), Gabriel Agbonlahor (Aston Villa, choć w jego przyjście raczej nie wierzę)
a i zainwestowałbym w młodych anglików.. tj. Frank Noble (West Ham), Gabriel Agbonlahor (Aston Villa, choć w jego przyjście raczej nie wierzę)Autor: Adidec [07.02.2009 19:00]
Crazy ja bym nie inwestował w Fabiano tyle kasy, bo on nie jest młody! 29 lat to piłkarz w kwiecie wieku, rok starszy jest Anelka. Ja bym wział kogos pokroju Aguero - Lavezzi
Crazy ja bym nie inwestował w Fabiano tyle kasy, bo on nie jest młody! 29 lat to piłkarz w kwiecie wieku, rok starszy jest Anelka. Ja bym wział kogos pokroju Aguero - LavezziAutor: CrazyFanChelsea [07.02.2009 18:55]
JA WAM POWIEM TYLE. TRZEBA ZACZĄC GRAĆ FORMACJĄ 4-4-2.
1 OPCJA: ODKŁADAMY 30 MLN FUNTÓW I KUPUJEMY NIE DOBREGO, NIE MOŻE BYĆ TYLKO GENIALNEGO NAPASTNIKA KTÓRY MOŻE BYĆ NAWET WART 50 MLN FUNTÓW ALE MA BYĆ MŁODY I DOBRY, BO TAK NIE DAMY RADY NIC ZROBIĆ. MOŻE BYĆ FABIANO.
2 OPCJA JEST TAKA, JEŻELI JEST NAPRAWDE DUŻA BIEDA TO GRAMY 4-4-2.
W ATAKU ANELKA KALOU TO JEST MOIM ZDANIEM SUPER POMYSŁ JAK NA TAKIE WYJŚCIA, BARDZO DOBRZE ZGRANI UDOWODNILI TO W SPARINGACH.
W ŚRODKU POLA LAMPARD ESSIEN ANI JEDEN ANI DRUGI NIE MAJĄ HUŚTAWIKI FORMY OBAJ GENIALNI ZAWODNICY.
CECH
A.COLE TERRY RICCY BOSINGWA
J.COLE LAPMS ESSIEN QUARESMA
KALOU (FABIANO) ANELKA
TO JEST JUŻ PRZY ZDROWYCH GRACZACH A W MIEJSCE J.COLE MALOUDE DAĆ I TYLE.
JA WAM POWIEM TYLE. TRZEBA ZACZĄC GRAĆ FORMACJĄ 4-4-2.
1 OPCJA: ODKŁADAMY 30 MLN FUNTÓW I KUPUJEMY NIE DOBREGO, NIE MOŻE BYĆ TYLKO GENIALNEGO NAPASTNIKA KTÓRY MOŻE BYĆ NAWET WART 50 MLN FUNTÓW ALE MA BYĆ MŁODY I DOBRY, BO TAK NIE DAMY RADY NIC ZROBIĆ. MOŻE BYĆ FABIANO.
2 OPCJA JEST TAKA, JEŻELI JEST NAPRAWDE DUŻA BIEDA TO GRAMY 4-4-2.
W ATAKU ANELKA KALOU TO JEST MOIM ZDANIEM SUPER POMYSŁ JAK NA TAKIE WYJŚCIA, BARDZO DOBRZE ZGRANI UDOWODNILI TO W SPARINGACH.
W ŚRODKU POLA LAMPARD ESSIEN ANI JEDEN ANI DRUGI NIE MAJĄ HUŚTAWIKI FORMY OBAJ GENIALNI ZAWODNICY.
CECH
A.COLE TERRY RICCY BOSINGWA
J.COLE LAPMS ESSIEN QUARESMA
KALOU (FABIANO) ANELKA
TO JEST JUŻ PRZY ZDROWYCH GRACZACH A W MIEJSCE J.COLE MALOUDE DAĆ I TYLE.
Autor: rembel [07.02.2009 18:53]
Postawmy Quaresme na ataku i będzie gitara
A tak na serio SCOLARI WYPIER***** NA ZBITY RYJ. Brakuje światowej klasy napastnika a nie drogby czy anelki oni sie nadają do V ligi
Autor: Nuku [07.02.2009 18:23]
Jedno trzeba przyznać Quaresma ożywił grę Chelsea, może rozkręci też innych piłkarzy ;) I liczę na to, że Essien już niedługo będzie grał ;>
Autor: Adidec [07.02.2009 18:20]
chyba tak... pozostaje tylko gorąco kibicować w następnych meczach...
chyba tak... pozostaje tylko gorąco kibicować w następnych meczach...Autor: adi_chelsea [07.02.2009 18:14]
AV przed Chelsea po wygranej 2:0 z Blackburnem. Następny mecz mamy właśnie z Villa??
AV przed Chelsea po wygranej 2:0 z Blackburnem. Następny mecz mamy właśnie z Villa??Autor: Lamps8 [07.02.2009 18:06]
Zamiast Drogby i Deco mogl dac Stocha i Di Santo... oni na bank by cos zdzialali..
Zamiast Drogby i Deco mogl dac Stocha i Di Santo... oni na bank by cos zdzialali..Autor: Lamps8 [07.02.2009 18:05]
Byla ladna akcja gdzies w 80 minucie kiedy Kalou byl naciskany przez obroncow Hull ale pikna poleciala prosto pod bramkarza... przez ostatnie 10min trzymalem kciuki za wygrana...
Byla ladna akcja gdzies w 80 minucie kiedy Kalou byl naciskany przez obroncow Hull ale pikna poleciala prosto pod bramkarza... przez ostatnie 10min trzymalem kciuki za wygrana...Autor: karolchelsea11 [07.02.2009 18:05]
Remis!! ja pier.... z taka druzyna t jak porażka! $ miejsce w lidze! Dobrze grali w 1 polowie ale nie był widoczny Anelka! pozniej Drogba wszedł, który jak zwykle grał bez życia! Brak napastnika
Remis!! ja pier.... z taka druzyna t jak porażka! $ miejsce w lidze! Dobrze grali w 1 polowie ale nie był widoczny Anelka! pozniej Drogba wszedł, który jak zwykle grał bez życia! Brak napastnikaAutor: 21Kalou21 [07.02.2009 18:02]
Nasi zawodnicy za dużo kombinują, tak podają w tym polu karnym zamiast podać przyładować na bramę to taka w głupiego Jasia!!!
Autor: Lamps8 [07.02.2009 18:02]
Zobaczymy jak wypadnie nam mecz z Watford... jesli z nimi przegramy badz z remisujemy to pozostaje nam tylko LM i FA CUP jesli bedzie ta druga opcja czyli remis... wierze ze wygramy PL ale mecz w FA CUP moze wszystko zmienic... zobaczymy co bedzie w maju...
Zobaczymy jak wypadnie nam mecz z Watford... jesli z nimi przegramy badz z remisujemy to pozostaje nam tylko LM i FA CUP jesli bedzie ta druga opcja czyli remis... wierze ze wygramy PL ale mecz w FA CUP moze wszystko zmienic... zobaczymy co bedzie w maju...Autor: Adidec [07.02.2009 18:00]
Trajk Master ----> Aston już wygrało 2:0! Wierzę w Chelsea ale bądźmy realistami... na tym etapie nie można pozwalać sobie na remisy z drużyną, która przegrywa z każdym!
Trajk Master ----> Aston już wygrało 2:0! Wierzę w Chelsea ale bądźmy realistami... na tym etapie nie można pozwalać sobie na remisy z drużyną, która przegrywa z każdym!Autor: patryko230 [07.02.2009 17:59]
koleiny remis ja pierdole to co zrobil drogba w koncowce to paranoja w bramke nie trafic RQ18 zagral niezly mecz niewiem po huj go zmienil scolari jak tak dalej bendzie nie zakfalifikujemy sie do ligi mistrzow potrzeba na napastnika ale teraz zapozno trzeba czekac do lata


Autor: Trak Majster [07.02.2009 17:59]
a jeśli aston villa wygra mecz w tej kolejce to łypa koniu spadamy na 4. miejsce -.-
Autor: Adidec [07.02.2009 17:57]
trzeba odbudować mentalność drużyny, a nie zrobi się tego chaotycznymi akcjami w ostatnich minutach meczu. W tym sezonie zapomnijmy o 1 miejscu w Premier League... czekam na mecz LM, a jeśli tam przegramy, to czekam na letnie okno transferowe...
trzeba odbudować mentalność drużyny, a nie zrobi się tego chaotycznymi akcjami w ostatnich minutach meczu. W tym sezonie zapomnijmy o 1 miejscu w Premier League... czekam na mecz LM, a jeśli tam przegramy, to czekam na letnie okno transferowe...Autor: luk34 [07.02.2009 17:56]
teraz to niema na co liczyc!
jak z hull nie dają sobie rady to co potem z manu albo arsenalem???
znowu hujnia w tym roku trzeba się pogodzić z tym, że będzie 3 albo 4 miejsce w lidze...
jebac scolariego, co on wogóle robi

jak z hull nie dają sobie rady to co potem z manu albo arsenalem???
znowu hujnia w tym roku trzeba się pogodzić z tym, że będzie 3 albo 4 miejsce w lidze...
jebac scolariego, co on wogóle robi

Autor: Trak Majster [07.02.2009 17:56]
czyli co 0:0?
omg hull jest 11. w tabeli i nie dajemy rady?
o czym tu mowa
jak oni chcą wygrywać mecze z drużynami z wyższej półki jak nie dają sobie rady z drużynami ze środka tabeli

omg hull jest 11. w tabeli i nie dajemy rady?
o czym tu mowa
jak oni chcą wygrywać mecze z drużynami z wyższej półki jak nie dają sobie rady z drużynami ze środka tabeli

Autor: Adidec [07.02.2009 17:56]
dostaniemy w dupsko od AstonV w nastepnej kolejce. Tak jak powiedzialem w shoucie nie bede zmienieał zdania... Wywalic LFS po sezonie i kupić klasowego napastnika bo to co robią Anelka i Drogba to sie w glowie nie mieści! To tyle z mojej strony, brawo dla Quaresmy, oprócz Alexa najlepszy gracz dzisiaj.
dostaniemy w dupsko od AstonV w nastepnej kolejce. Tak jak powiedzialem w shoucie nie bede zmienieał zdania... Wywalic LFS po sezonie i kupić klasowego napastnika bo to co robią Anelka i Drogba to sie w glowie nie mieści! To tyle z mojej strony, brawo dla Quaresmy, oprócz Alexa najlepszy gracz dzisiaj.Autor: Nuku [07.02.2009 17:55]
Czemu Chelsea nie pokazuje swojego dawnego charakteru?! czemu nie graja do końca?! Pierwsza polowa ładna, druga to chyba tylko, żeby doczekać do końca meczu..
Autor: 21Kalou21 [07.02.2009 17:54]
Ja tego nie rozumiem to juz poprostu staje się irytujące myamy tyle szans a nie umiemy ani jedenej zamienić na bramke !!!
Teraz liczyć na potknięcie MU i Liverpoolu, że chociaż jeden pkt odrbimy,lub oni też zremisują!!
Teraz liczyć na potknięcie MU i Liverpoolu, że chociaż jeden pkt odrbimy,lub oni też zremisują!!
Autor: opek26 [07.02.2009 17:54]
chcialbym zobaczyc statystyki wystawione przez Sky Sports dla pilkarzy
(chodzi mi o Quaresme
)


Autor: Lamps8 [07.02.2009 17:53]
Kurde 0:0 co sie z nimi dzieje... mieli duzo akcji ale jak zwykle bramkarz ma farta... 1 polowa byla ladna ale 2 totalne 0...
Kurde 0:0 co sie z nimi dzieje... mieli duzo akcji ale jak zwykle bramkarz ma farta... 1 polowa byla ladna ale 2 totalne 0...Autor: Nawrot [07.02.2009 17:37]
Anelka to zero a Scolari daje jemu szanse zawsze grania w pierwszy skladzie! ;/ Kupić nowego a tego na ławe....
Autor: Lamps8 [07.02.2009 17:04]
W drugiej polowie pokazemy potege Chelsea!! RQ18 ladnie gra, jest widoczny i byl blisko zdobycia bramki co mnie cieszy
W drugiej polowie pokazemy potege Chelsea!! RQ18 ladnie gra, jest widoczny i byl blisko zdobycia bramki co mnie cieszyAutor: 21Kalou21 [07.02.2009 16:58]
Gramy dobrze,skutecznoś szwankuje jak zwykle,ale dziś pomaga Hull szczęście i dobra dyspozycja bramkarza.RQ18 bardzo dobrze gra jest widoczny cały czas, mam nadzieję, że w drugiej polowie pokażemy nasze umiejętności w zdobywaniu bramek!!!
Zaloguj się aby dodawać komentarze







LFS mówimy 
Z taką grą to nigdzie Chelsea nie dojdzie.





















