aktualności
Samsung zniknie z koszulek?
Jak podają media, sezon 2014/15 może być ostatnim, w którym na koszulkach Chelsea widnieć będzie logo Samsunga. Kontrakt z aktualnym sponsorem wygasa wraz z końcem rozgrywek i niewykluczone, że "The Blues" zdecydują się na podpisanie umowy z kim innym.
Główny kandydat to Turkish Airlines, czwarte pod względem wielkości linie lotnicze w Europie. Samsung z kolei wspierał Chelsea od 2005 roku, kiedy ówczesny dyrektor wykonawczy, Peter Kenyon, ogłosił, że klub "pomaluje świat na niebiesko".
Chelsea przedłużyła swój kontrakt z Samsungiem w 2013 roku. Spekuluje się, że na współpracy z koreańskim gigantem elektroniczym "The Blues" zarabiają około 18 milionów funtów rocznie. 10-letni kontrakt z producentem koszulek, firmą Adidas, wart jest 300 milionów funtów.
Te liczby pokazują, że klub ze Stamford Bridge jest pod względem marketingowym daleko za jednym ze swych głównych rywali, Manchesterem United. Obecna umowa z Chevroletem gwarantuje "Czerwonym Diabłom" aż 50 milionów funtów na sezon.
Reklama:
Oceń tego newsa:
piotro09.09.2014 13:09
Zauważ, że Mourinho nie był odpowiedzialny za sprowadzenie ani Marina, ani Mosesa. Widocznie nie są to piłkarze, którzy pasowaliby do jego koncepcji, w związku z czym nie zostali włączenie do składu Chelsea. Jeśli prześledzisz sobie jak ta dwójka prezentowała się w poprzednim sezonie to być zrozumiesz, dlaczego nikt nie chce ściągnąć ich na stałe. Poza tym mówisz, że Chelsea powinna sprzedać połowę wypożyczonych zawodników, a wymieniłeś raptem dwójkę z dwudziestu sześciu obecnie wypożyczonych. Nie miałbym nic przeciwko, żeby Chelsea wypożyczała i 100 zawodników, bo świadczy to przede wszystkim o dużym potencjale ludzkim. A lepiej zawodnika wypożyczyć do zespołu w którym będzie regularnie grał i zdobywał doświadczenie w lidze o wyższym poziomie, niż rozgrywki u-21. Nawet jeżeli wypożyczony zawodnik nie przebije się do pierwszego składu Chelsea to z pewnością poprzez wypożyczenie zwiększy swoją wartość transferową i w ogólnym rozrachunku Chelsea na nim zarobi, przykład - Lukaku, czy De Bruyne. W przypadku zawodników jak Moses czy Marin, Chelsea przynajmniej nie musi pokrywać ich tygodniówek.
ColoBoto09.09.2014 13:09
Jak na razie to z wypożyczanych graczy Chelsea ma pożytek
tylko z Lukaku: kasa ze sprzedaży(większa od kwoty zakupu) + kasa z wypożyczeń oraz z Courtois, ponieważ gra w pierwszym składzie + kasa z 3-letniego wypożyczenia. Do reszty jak na razie trzeba dopłacać.
Rasheed09.09.2014 12:48
To nadal nie wyjaśnia czemu nie mają zostać wypożyczeni. Zawsze jest szansa, że pokażą się z dobrej strony i więcej się za nich dostanie.
ColoBoto09.09.2014 12:35
Piotro Na przykład Marko Marin przyszedł do Chelsea za
7 mln funtów, a teraz klub mógłby go sprzedać za max.
3 mln, co oznacza stratę 4 mln.
Kolejny zawodnik to chociażby Moses kupiony za ok. 10 mln funtów, a w tej chwili wart 5-6 mln funtów, kolejna strata.
jarek87909.09.2014 12:10
Podam wam dokładne liczby united
Chevrolet-53ml funtow
Adidas-75ml funtow
Aon-20ml(za koszulki treningowe i nazwę bazy treningowej)
=148ml funtow od przyszłego sezonu
Za zeszły sezon dostali od sponsorów
Nike-23ml i aon-22ml=45ml wniosek beda dostawać od głównych sponsorów(a jeszcze sporo maja innych sponsorów)100ml funtow więcej wiec nie dziwią słowa eda ze co roku beda przychodzić gwiazdy.
piotro09.09.2014 11:56
Dlaczego połowa wypożyczonych piłkarzy miałaby zostać jak najszybciej sprzedana? Mógłbyś rozwinąć?
ColoBoto09.09.2014 11:44
MU od Chevroleta 50 mln funtów + 75 mln funtów od Adidasa za koszulki razem 125 mln funtów.
Chelsea 18 mln od Samsunga + 30 mln funtów od Adidasa za koszulki razem 48 mln, czyli niecałe 40% tego co dostaje MU. Kolejną sprawą jest stadion, który powinien mieć większą pojemność,albo najlepiej żeby powstał nowy, taki, który pomieści ok. 60 tys, widzów.
Kolejną sprawą, którą zarząd powinien rozpatrzyć jest kwestia wypożyczeń piłkarzy, których Chelsea ma 26.
Połowa z graczy na wypoż. powinna być jak najszybciej sprzedana.
jacaw09.09.2014 11:26
"Kunon" dobrze prawi ..
Kunon09.09.2014 11:04
Dla mnie może nawet być "Biedronka Airlines", byleby dawali najwięcej. Musimy stawać się potęgą także finansową bo w tych czasach to podstawa.
DrabSon09.09.2014 10:30
Hehe wszedłem na Onet i praktycznie identyczny news tam się pojawił, jakieś 10-15 minut po newsie tutaj tak samo niemalże przetłumaczony