aktualności
Samsung zniknie z koszulek?
Jak podają media, sezon 2014/15 może być ostatnim, w którym na koszulkach Chelsea widnieć będzie logo Samsunga. Kontrakt z aktualnym sponsorem wygasa wraz z końcem rozgrywek i niewykluczone, że "The Blues" zdecydują się na podpisanie umowy z kim innym.
Główny kandydat to Turkish Airlines, czwarte pod względem wielkości linie lotnicze w Europie. Samsung z kolei wspierał Chelsea od 2005 roku, kiedy ówczesny dyrektor wykonawczy, Peter Kenyon, ogłosił, że klub "pomaluje świat na niebiesko".
Chelsea przedłużyła swój kontrakt z Samsungiem w 2013 roku. Spekuluje się, że na współpracy z koreańskim gigantem elektroniczym "The Blues" zarabiają około 18 milionów funtów rocznie. 10-letni kontrakt z producentem koszulek, firmą Adidas, wart jest 300 milionów funtów.
Te liczby pokazują, że klub ze Stamford Bridge jest pod względem marketingowym daleko za jednym ze swych głównych rywali, Manchesterem United. Obecna umowa z Chevroletem gwarantuje "Czerwonym Diabłom" aż 50 milionów funtów na sezon.
Reklama:
Oceń tego newsa:
lukas60209.09.2014 09:59
wole SAMSUNG niz jakies badziewie, teraz tak to wszystko wyglada kto da wiecej no coz "swiata nie zmienisz", jesli zmiana to moze jakis europejski potentat by sie znalazl ?
Rasheed09.09.2014 09:14
Cóż, i tak wszystkie moje koszulki Chelsea za parę lat będą należeć do "vintage collection"...