Wtorek, 23 lipiec 2024 r.

Osób on-line: 72

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzysko
Chelsea vs Wrexham
24.07.2024, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
Archiwum

aktualności

Solanke żąda 50 tys funtów tygodniowo

dodał: admin 25.04.2016 15:59 źródło: Telegraph
Dominic Solanke

Negocjacje w sprawie przedłużenia kontraktu Dominica Solanke utknęły w martwym punkcie. Wg ostatnich doniesień, piłkarz chce podwyższenia swojej pensji do sumy 50 tysięcy funtów tygodniowo. Co na to Chelsea?

Umowa napastnika wypożyczonego obecnie do Vitesse wygasa juz za rok. Sprawami formalnymi zajmuje się ojciec zawodnika, który przedstawia daleko idące żądania traktujące swojego syna nie jako obiecującego piłkarza z możliwością przebicia na top, ale zawodnika, który sprawdził się w najlepszej lidze świata.

Przypomnijmy, że Dominicowi udało się zadebiutować w Lidze Mistrzów a obecny sezon spędza w Vitesse, gdzie w 24 występach zdobył 7 bramek.

Warto żądania Solanke przedstawić w odpowiedniej perspektywie - 50 tysięcy funtów tygodniowo zarabia np. Harry Kane, który jeszcze niedawno zadowalał się stawką 20 tysięcy.



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 5

8589 wyświetleń | 40 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

RooneyCFC26.04.2016 08:35

i co, teraz mu dasz 50 tysiecy - chlopak dalej bedzie sie ogrywac w miernym vitesse, za 2 lata przyjdzie znowu po nowy kontrakt i wtedy co? 100 tysiecy, bo "ma papiery na granie" a gra tylko w miernej holenderskiej lidze i nawet tam nie zachwyca? on tam powinien z 20 goli wpjerdolic i dopiero wtedy zaczynac rozmowe o 50 tysiacach. takich szczeniakow trzeba krotko za morde trzymac bo pozniej beda kolejne shawy czy innego gwiazdeczki, ktore w wieku 18 lat beda sobie zyczyc niewyobrazalne pieniadze.

Nieznany26.04.2016 08:29

Nie rozumiem czemu ludzie tak się bulwersują. Piłka to biznes i kasa, a dopiero potem sport. Już niedawno Juan Mata się wypowiadał na ten temat, zarobki są chore. Po prostu chore.

Za 7 dni kopania sobie piłki piłkarze zarabiają po 700k złotych także wyobraźcie to sobie. 7 dni i wpływa wam 700 baniek na konto.

Solanke jest dobry i się rozwija, można mu dać 50k, dla CFC to nieduży wydatek a futbolu gorzej już zepsuć się nie da. A jak sobie chłop nie poradzi to się go wywali i tyle.

11krystian199626.04.2016 07:54

Moze niech poczeka jeszcze troche rozumiem ze czuje sie gwiazdą ok dobry jest ale bez jaj 50 tys pogięło tu kogos

didiush26.04.2016 07:45

poczytajcie sobie jakie wymagania jesli chodzi o tygodniowke ma Ola Aina, nie dotknal nawet pilki w seniorskiej lidze a chce byc najlepiej oplacanym zawodnikiem Cleticu xD to jest jakas paranoja, a Ivanovic ma tygodniowke rzedu 65k

didiush26.04.2016 07:30

@benq10r - jestem od Niego 12 lat starszy ;) niestety, ale te gnoje maja teraz takie zadania. RLC zarabia 60k tygodniowo, to chyba juz lekka przesada... to jest wlasnie to o czym kiedys powiedzial Lamps - oni musieli buty czyscic starszym zawodnikom, zbierac pilki po treningu i za to dostawali od nich pare groszy, teraz mlodzi zawodnicy sa traktowani jak gwiazdy rocka i maja wszystko podstawiane pod nos

ashleycole325.04.2016 23:10

Może wystrzeli jak wspomniany Kane :D

adam125.04.2016 23:03

Tylko że on ma ledwie 18 lat i to jego pierwszy prawdziwy sezon w zawodowej lidze.
Tak w ogóle to liga Holenderska raczej jest silniejsza od 3 angielskiej ligi przedefszystkim dla tego że jest tam parę klubów które potrafią cos zdziałać na arenie europejskiej.
Też myślę że ojciec miał wpływ na te wielkie wymogi. Bo to dziwne by 18 letni gracz który dopiero zaczął prawdziwą przygodę z futbolem tyle wymagał. A jego agentem jest ojciec.

facepalm <myśli> :|

krzysiek950625.04.2016 22:34

o widze że gwiazdka sie trafiła szkoda tylko że chlopak nie ma jakiegoś powalającgo sezonu w vitese

adam125.04.2016 22:32

Wiecie chyba że Solanke wrócił do składu Vittes co nie?<gwizda>

HazardForever25.04.2016 21:42

Zaczyna nam gwiazdorzyć...







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

91

2.

Arsenal

38

89

3.

Liverpool

38

82

4.

Aston Villa

38

68

5.

Tottenham

38

66

6.

Chelsea

38

63

7.

Newcastle United

38

60

8.

Manchester Utd

38

60

9.

West Ham United

38

52

10.

Crystal Palace

38

49

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Mauricio Pochettino: czas się pożegnać?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Silva

Stary człowiek i może! Gol Thiago Silvy w starciu z Manchesterem City

partnerzy

http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
6574 dni

  • Online: 72
  • Użytkowników: 337403
  • Newsów: 56323
  • Komentarzy: 738335