Sobota, 2 lipiec 2022 r.

Osób on-line: 22

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzyski
Club America vs Chelsea
16.07.2022, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Codelinee

    02.07.2022 01:08

    <zzz>

  • KMB

    02.07.2022 01:08

    <zzz>

  • Codelinee

    02.07.2022 01:07

    Raphinha, hoping for Barcelona move with 5 year deal ready since March - no final answer sent to Chelsea yet, waiting for Barça. ???????? #FCB Barcelona bid last Thursday: ?50m plus ?10m add-ons, paid in installments. Leeds insist they only accepted Chelsea bid for ?60m, as of now.

  • KMB

    02.07.2022 01:07

    olac typa

  • Codelinee

    02.07.2022 01:07

    leeds ladnie leci z typem

  • Codelinee

    02.07.2022 01:06

    <lol>

  • Codelinee

    02.07.2022 01:06

    Leeds United insist that they have only accepted #Chelsea's bid for Raphinha, as of now. [via @FabrizioRomano ]

  • Codelinee

    02.07.2022 01:02

    ale zenada

  • Codelinee

    02.07.2022 01:02

    pewnie nie zdaza ich sie pozbyc

  • KMB

    02.07.2022 01:01

    kupa szrotu do pozbycia sie

  • KMB

    02.07.2022 01:01

    no wlasnie

  • Codelinee

    02.07.2022 01:01

    no przypominam, ze w klubie nadal sa typy barkleje, alonzo, cziki

  • KMB

    02.07.2022 01:01

    ale to wypo jest

  • KMB

    02.07.2022 01:00

    a tego nie wie nikt jak bolek i lolek bedzie sprzedawac

  • Codelinee

    02.07.2022 01:00

    no zijek raczej odchodzi do tego milanu

  • KMB

    02.07.2022 01:00

    sprzedawac tez trzeba umiec

  • KMB

    02.07.2022 01:00

    zreszta tak jak mowilem wiecej typa przyjdzie jak ktos odejdzie z przodu, poki co za lukaku szterling ma przyjsc

  • Codelinee

    02.07.2022 01:00

    inna cena niz za darmo by odpadala

  • KMB

    02.07.2022 00:59

    tyle, ze za darmo

  • KMB

    02.07.2022 00:59

    typ ma leb zryty

  • KMB

    02.07.2022 00:59

    nie no dembele to zenada kolejna

  • Codelinee

    02.07.2022 00:57

    ten dembele jakby sie nie zesral to by mogl chociaz ladnie asystowac

  • Codelinee

    02.07.2022 00:57

    no duzo bardziej dynamiczny i silniejszy

  • KMB

    02.07.2022 00:56

    profil takiego pilkarza juz byl w czelsi czyli zijek, tylko rafinia jest bardziej dynaminczy

  • Codelinee

    02.07.2022 00:56

    trzeba bedzie chyba jednak z tym dembele cos ogarnac

  • KMB

    02.07.2022 00:56

    albo wcale

  • KMB

    02.07.2022 00:56

    szterlinga tez by szybko nei wygryzl

  • Codelinee

    02.07.2022 00:56

    prawa strona to by pieknie latala, kunde, dzejms i rafinia

  • KMB

    02.07.2022 00:55

    i tak mont gra na jego pozycji u tuszlarza

  • Codelinee

    02.07.2022 00:55

    tylko szkoda, ze typ oplul czelsi

  • Codelinee

    02.07.2022 00:55

    z rafinia akurat szybko poszlo

  • KMB

    02.07.2022 00:54

    a z tym bolek i lolek jeszcze ma problem

  • Codelinee

    02.07.2022 00:54

    no chyba ze juwentus jakims cudem zaakceptuje 70 baniek

  • KMB

    02.07.2022 00:54

    w transferach kluczowy jest czas dzialania

  • Codelinee

    02.07.2022 00:54

    na ten moment to nie przejdzie bo rafinia sie wywalil

  • Codelinee

    02.07.2022 00:54

    no tak moze byc bo liczyli, ze obniza sporo cene bo dodadza pilkarza

  • KMB

    02.07.2022 00:53

    moze jeszcze tak bedzie jak sie de lajt wypiertoli

  • Codelinee

    02.07.2022 00:52

    ale tego ake to bym wybaczyl gdyby kundle przyszedl

  • Codelinee

    02.07.2022 00:52

    no czas najwyzszy

  • KMB

    02.07.2022 00:51

    moze sztyrlink ze srake oficjal w nastepnym tygodniu

  • Codelinee

    02.07.2022 00:49

    a silwa wtedy gdzie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:49

    no na bank

  • KMB

    02.07.2022 00:48

    no bo srake to bank bedzie LCB grac

  • KMB

    02.07.2022 00:48

    ze wzlgedu na klocowatosc wlasnie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:48

    no raczej srodkowy

  • KMB

    02.07.2022 00:47

    ale dla mnie to bardziej srdokowy w trojce jak juz

  • KMB

    02.07.2022 00:47

    moze tuszlok de lajta szykuje na to RCB

  • Codelinee

    02.07.2022 00:47

    z kunde to ryz dzejms w ataku by sobie jeszcze mogl na wiecej pozwolic

  • KMB

    02.07.2022 00:46

    jak aszpiliscier gral to dzejms musial z tylu byc zamiast atakowac

  • Codelinee

    02.07.2022 00:46

    ale wez to wytlumacz tuchelowi :)

  • KMB

    02.07.2022 00:46

    jak za aszpiliscierka

  • Codelinee

    02.07.2022 00:46

    no wlasnie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:46

    idealnie by sie tam odnalazl bo ryz dzejms czesto nie wraca

  • KMB

    02.07.2022 00:46

    dzejms by nie musial tak czesto wracac do tylu

  • KMB

    02.07.2022 00:45

    kunde jeden z najlepszych obroncow 1n1 w la lipce od 2 lat jakos

  • Codelinee

    02.07.2022 00:45

    wysoko skacze i dobra technika

  • Codelinee

    02.07.2022 00:45

    taki kundziak to by z prawej strony niszczyl typow

  • KMB

    02.07.2022 00:45

    jest mlody i w miare szybki jak na warunki

  • KMB

    02.07.2022 00:45

    speeda to moze nie ale juz na drybling i gipkosc to juz tak

  • Codelinee

    02.07.2022 00:44

    pewnie beda go typy na spida brac

  • Codelinee

    02.07.2022 00:44

    ten de lajt to troche taki kloc

  • KMB

    02.07.2022 00:44

    a kosztowalby grosze teraz

  • KMB

    02.07.2022 00:44

    w czlesi w trojce obroncow mialby latwiej

  • Codelinee

    02.07.2022 00:43

    jeszcze opaske dostal

  • Codelinee

    02.07.2022 00:43

    psychiki nie ma by grac w wiekszym klubie

  • KMB

    02.07.2022 00:43

    w lester grac umial tylko junajtet go zezarlo

  • Codelinee

    02.07.2022 00:42

    znow czelsi bedzie ogladala jak sie gra w pilke

  • KMB

    02.07.2022 00:42

    za de lajta to bym po promocji makgajwera chyba wolal

  • Codelinee

    02.07.2022 00:42

    i nie ma co sie nawet ludzic ze jakis konkretny typ na srodek przyjdzie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:41

    albo 7

  • Codelinee

    02.07.2022 00:41

    kolejni chyba 9

  • Codelinee

    02.07.2022 00:41

    dzisiaj kolejni pilkarze do tuszlaka trafiaja

  • Codelinee

    02.07.2022 00:41

    no tak

  • KMB

    02.07.2022 00:40

    dzisiaj pre sizon sie zaczyna

  • Codelinee

    02.07.2022 00:40

    ale jego psg chce przejac

  • Codelinee

    02.07.2022 00:40

    ja nie wiem czy nie wole tego skriniara juz

  • KMB

    02.07.2022 00:40

    bolek to jest 10 typami zainteresowany

  • Codelinee

    02.07.2022 00:39

    de lajta zaden powazny klub nie wyciagnie i tak

  • KMB

    02.07.2022 00:39

    bo nikt nie jest na tyle durny, zeby tyle za niego placic

  • Codelinee

    02.07.2022 00:39

    jak sa zainteresowani kunde to powinni pierw w niego uderzyc

  • KMB

    02.07.2022 00:39

    raczej kunde nie wezma, chyba ze de lajt odpadnie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:39

    tym de lajtem zaden klub sie nie interesuje

  • KMB

    02.07.2022 00:39

    bo, na razie to same rozmowy i malo konkretow

  • Codelinee

    02.07.2022 00:39

    szterling i kunde

  • Codelinee

    02.07.2022 00:38

    nie

  • KMB

    02.07.2022 00:38

    niech najpierw tego sztyrlinga ze srake dograja a potem za lajtem leca

  • Codelinee

    02.07.2022 00:38

    w takim tempie to tuszlak bedzie testowal obrone juz w meczach ligowych

  • Codelinee

    02.07.2022 00:38

    i patrzac na to co sie dzieje to raczej do tego nie dojdzie, juz dzisiaj kolejni pilkarze do tuchela trafiaja

  • Codelinee

    02.07.2022 00:37

    i ogolnie jest wazne by tworzyc defensywe od samego poczatku

  • Codelinee

    02.07.2022 00:36

    na pewno cos odwali, nawet jakby kunde przyszedl to tez jestem pewien ze jakies bledy moga byc, musza sie ligi nauczyc

  • KMB

    02.07.2022 00:36

    i sie nie podniesie

  • KMB

    02.07.2022 00:36

    de lajt oebie jakiegos kasztana na poczatku ligi i potem media go zezra jak makgajwera

  • Codelinee

    02.07.2022 00:36

    przynajmniej premier lik zna

  • Codelinee

    02.07.2022 00:36

    ja juz wole tego ake chyba od de lajta

  • KMB

    02.07.2022 00:35

    czlowiek wielu talentow

  • KMB

    02.07.2022 00:35

    bolek wskoczy na kierownice

  • Codelinee

    02.07.2022 00:34

    ogolnie tuchel to moze spasc z rowerka w nowym sezonie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:34

    no ten de lajt to ma szanse na duzego flopa

  • KMB

    02.07.2022 00:34

    typa przygniecie presja i po roku bedzie spiertalac

  • KMB

    02.07.2022 00:33

    gdzie historia pokazuje ile jest flopow powyzej 100 baniek

Archiwum

aktualności

Tomori oficjalnie piłkarzem Milanu

dodał: admin 17.06.2021 14:54 źródło: chelseafc.com
Fikayo Tomori

Żegnamy się z Fikayo Tomorim... Wypożyczony w drugiej połowie poprzedniego sezonu do Milanu obrońca od 1 lipca oficjalnie stanie się jego pełnoprawnym zawodnikiem. Włoski klub zadowolony z poziomu jego występów postanowił aktywować klauzulę jego wykupu.

Tomori zdążył rozegrać dla Milanu 22 mecze i pomógł w awansie tego klubu do Ligi Mistrzów dzięki zakończeniu sezonu na 3 miejscu Serie A.

Kwota transferu to około zaledwie 25 mln euro a sam piłkarz związał się z włoskim klkubem 4-letnią umową.

Absolwent Akademii Chelsea związany był z klubem ze Stamford Bridge od 8 roku życia i zdążył rozegrać 27 występów w seniorskim zespole. Debiutował za czasów Guusa Hiddinka, kiedy to na boisku zastąpił Branislava Ivanovica, później był wypożyczany do Brighton and Hove Albion, Hull City i Derby County.

Po udanym sezonie 2019/20 jaki rozegra w Chelsea, w poprzednim zaliczył jedynie cztery mecze, z czego dwa były pucharowymi.



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:




Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 1

3261 wyświetleń | 16 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

lololo17.06.2021 22:17

Na dzień dzisiejszy ten ruch wygląda słabo że strony naszego zarządu lecz całość będzie można ocenić dopiero za parę lat. Lopez ci zawodnicy możliwe że zostaną bo nie będzie na nich chętnych. Może kwota transferu nie za dużą ale już tygodniówki spore a wiele klubow tam szuka oszczędności.

lopez17.06.2021 20:30

Zdecydowanie błąd z naszej strony. To nie był piłkarz na sprzedaż, wystarczyło zwykłe wypożyczenie. Ba, nawet tego wypożyczenia do końca nie rozumiałem. Jeśli skończy się to tak, że Tomori odejdzie, a w klubie zostaną tacy piłkarze jak Barkley, Bakayoko czy Batshuayi to zabrzmi to jak nieśmieszny żart.

didiush17.06.2021 18:19

@dirty - Lampard robił co mógł, żeby wprowadzać młodych graczy. w Derby od Fikayo zaczynał ustalanie składu. grał nawet częściej niż Mount i wygrał nagrodę dla zawodnika sezonu. tam musi być jakieś drugie dno, albo napyskował albo przestał się przykładać. tak czy inaczej klauzula wykupu w wypożyczeniu to była głupota

dirty17.06.2021 17:40

Jedna z bardziej idiotycznych decyzji ostatnich lat. Niestety po trochu wina Lamparda, który niejako zmusił zawodnika do wypożyczenia, ale ta klauzula wykupu... kto za to beknie?

Arjen17.06.2021 16:17

Porażka tracić takiego gracza.

CFCF17.06.2021 15:47

Nie ma co, kolejne "fenomenalne" posunięcie klubu. Za kilka lat ktoś go pewnie kupi za 60 mln. Ten co umieścił klauzulę wykupu w tym wypożyczeniu ma konkretną sieczkę zamiast mózgu.

« Poprzednia 1 [2] Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

93

2.

Liverpool

38

92

3.

Chelsea

38

74

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

66

6.

Manchester Utd

38

58

7.

West Ham United

38

56

8.

Leicester

38

52

9.

Brighton & Hove Albion

38

51

10.

Wolverhampton

38

51

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Czy to już kryzys czy tylko seria potknięć?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Tuchel

Tuchel sięga po wywalczony puchar Klubowych Mistrzostws Świata

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
5822 dni

  • Online: 22
  • Użytkowników: 310848
  • Newsów: 54900
  • Komentarzy: 735432