Środa, 1 luty 2023 r.

Osób on-line: 12

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Premier League
Chelsea vs Fulham
03.02.2023, 21:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Oski

    01.02.2023 00:52

    Jeszcze coś bo zaraz zamykam okienko

  • MasnyMatteo

    01.02.2023 00:18

    XDDDDDDDDDDDDDD

  • MasnyMatteo

    01.02.2023 00:18

    Unbelievable but the Ziyech deal is on the verge of being dead... the documents were not sent in time by Chelsea. Paris looking for solution now

  • lopez

    01.02.2023 00:14

    wszystko ogarna, tam chyba nawet dostaniemy dodatkowa godzine

  • MasnyMatteo

    01.02.2023 00:12

    chce isc spac ale nadla czekam

  • Oski

    01.02.2023 00:10

    :D

  • lopez

    31.01.2023 23:59

    witam także niejakiego Enzoooooooo

  • lopez

    31.01.2023 23:59

    WITAM

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:56

    [Official] Pedro Porro signs for Tottenham Hotspur

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:53

    Właściciele chcą turbodoładować Chelsea. Chcą uczynić z Chelsea nie tylko największy klub na świecie, ale największą grupę klubową na świecie. Chcą uczynić Chelsea większą niż Real Madryt i większą niż City Football Group.

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:49

    Behdad Eghbali zdalnie z Londynu stał na czele negocjacji z Benficą w ostatni dzień okna transferowego. Przez ponad 12 godzin rozmów nie uznał takiej odpowiedzi jak "nie".

  • Oski

    31.01.2023 23:49

    Witam admina lopeza

  • lopez

    31.01.2023 23:48

    BENG

  • lopez

    31.01.2023 23:48

    ENzooooo

  • Oski

    31.01.2023 23:40

    przetrzymaja jak kiedys united z de gea do realu

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:40

    teraz tak czytam

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:40

    w ogle ten transfer zalatwil eghbali a nie bolek xD

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:39

    z papierami xD

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:39

    ony zdarzyli tylko

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:38

    nie bede tesknil

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:38

    xD

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:38

    wazne ze jorginho nie ma

  • lopez

    31.01.2023 23:37

    Enzooooooo

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:37

    [Fabrizio Romano] Enzo Fernández will sign with Chelsea until June 2031 ? exactly same deal agreed on the first week of January ???????????? #DeadlineDay Nothing has ever changed between the player and Chelsea: he?s always been open to the move and happy to join #CFC.

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:36

    [Sky Sports News] BREAKING! Chelsea have agreed a deal in principle to sign Enzo Fernandez from Benfica for ?105m - a British record transfer ????????

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:36

    :))

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:36

    Understand David Datro Fofana will stay at Chelsea. NO loan move to OGC Nice or anywhere else. ???????????????? #CFC #DeadlineDay

  • Oski

    31.01.2023 23:33

    czekamy do 1 w nocy

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:32

    nie zasne poki nie bedzie offcial

  • Oski

    31.01.2023 23:32

    az sie chce w fife pograc

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:31

    na fulam wraca chilwell james i mozliwe fofana

  • lopez

    31.01.2023 23:29

    latem Nkunku i pewnie wykupimy Felixa

  • lopez

    31.01.2023 23:28

    i tak jest juz niezle

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:28

    Enzo Fernández's contract with Chelsea will run until June 2031. Confirmed.

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:27

    w lecie wyprzedaze

  • lopez

    31.01.2023 23:20

    tego nie wiemy, ale zapowiada sie git

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:19

    oby tylko sie nie zesral

  • lopez

    31.01.2023 23:19

    moze nawet 220 kosztowac, wyj#bongo

  • lopez

    31.01.2023 23:19

    jezeli im sie zgadza w ksiegach to mi tez

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:18

    Chelsea agree British record deal to sign Enzo Fernandez with an hour of the transfer window to spare. Now race to sign paperwork. Story #cfc

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:17

    Enzo Fernández is currently undergoing medical tests with Chelsea staff there while clubs and lawyers are making sure deal is signed ???????????????? #CFC Enzo will fly to England with private flight in the next hours to be unveiled as Chelsea player.

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:17

    120 baniek matko boska

  • lopez

    31.01.2023 23:15

    myslalem, ze to nie nastapi juz

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:14

    nareszcie si dogaddali xD

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:14

    poszło

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 23:14

    [Romano] Enzo Fernández to Chelsea? HERE WE GO! Agreement reached right now between Chelsea & Benfica. Important: clubs running to get the documents signed before end of the window, it?s finally agreed.

  • lopez

    31.01.2023 23:10

    polecialo Here WE Go

  • lopez

    31.01.2023 23:10

    teraz jest done

  • Oski

    31.01.2023 22:08

    czesc

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 22:07

    Enzo Fernandez deal is done! He?s on his way to Chelsea

  • Kravitheblues

    31.01.2023 21:47

    cale szczescie ze chociaz cos humor poprawilo smiec z wloch powinien odejsc juz w 2018 roku

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 21:43

    dobrze ze jorginho wreszcie ałt zrobil

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 21:42

    ciekawe co z enzem

  • NotariurzJanJanocha

    31.01.2023 21:42

    Hahaha Jorginho szmata nareszcie OUT :D

  • GruppenfuhrerWolff81

    31.01.2023 21:37

    4rsena kupił łamagę od nas :D :D

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 21:31

    ałt

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 21:31

    juz

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 21:31

    jorgino oficjalnie

  • Lulok

    31.01.2023 19:39

    ::|

  • Oski

    31.01.2023 18:04

    wiecej szrotu sie pozbyc

  • Oski

    31.01.2023 18:04

    <lol>

  • WolvenZapasowy

    31.01.2023 17:55

    Poniosło mnie przepraszam za wyrażenie jorginho wypierdalalaj

  • Wolven

    31.01.2023 17:50

    4 lata czekałem na ten dzień, łzy w oczach, dziękuje całemu zarządowi za sprawienie mi tego dnia. Żółwinho CENZURA

  • MasnyPlacek89

    31.01.2023 17:45

    ale bym kogos zgwałcil

  • MasnyPlacek89

    31.01.2023 17:34

    nicosc

  • Oski

    31.01.2023 17:28

    co tam

  • MasnyPlacek89

    31.01.2023 16:22

    co to za sklad bez mgr ramiresa

  • Oski

    31.01.2023 16:20

    klub kasy kupe wydaje moze na Oscara wydzadzą

  • MasnyPlacek89

    31.01.2023 15:59

    fofany madueki sanatosy za rok do ligue 1

  • CFCF

    31.01.2023 15:51

    Żorżynio odchodzi :D Święto dzisiaj!

  • Oski

    31.01.2023 15:16

    cześć

  • MasnyPlacek89

    31.01.2023 11:47

    czelsi jeszcze oklep od borussi i wakacje

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 11:42

    ale bym sie smial jakby zorzinio jeszcze lige wygrac z analem

  • MasnyPlacek89

    31.01.2023 11:41

    monta nie chca

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 11:33

    BREAKING: Talks are ongoing between Chelsea & PSG over Hakim Ziyech. PSG want a permanent transfer, but Chelsea would prefer a loan deal. - talkSPORT sources understand

  • Lulok

    31.01.2023 11:01

    Havertz w pakiecie

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 10:54

    Arsneal and Chelsea have provisionally agreed a deal on Jorginho - price ?13m.

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 10:53

    juz 3 osoby to potwierdzaja

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 10:53

    <brawo> <brawo>

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 10:52

    Chelsea and Arsenal have agreed a fee for Jorginho - believed to be between ?10m and ?12m. That's more than double his book value at #cfc which is about ?5m with six months on his contract

  • Lulok

    31.01.2023 10:27

    Kontrakt do 2027 willian w wywiadzie przyznaje ze wrócił do domu

  • Lulok

    31.01.2023 10:27

    Fulham oczekuje 60 klubie zgadza

  • Lulok

    31.01.2023 10:24

    Potter ponoć willian sprowadzi spowrotem

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 10:23

    świetujemy

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 10:23

    a na caicedo nie ma szans

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 10:23

    według orsteina arsenal bierze jorginho

  • Lulok

    31.01.2023 09:45

    :)) :w

  • lopez

    31.01.2023 09:44

    to kupmy Modera za 100 baniek

  • Lulok

    31.01.2023 09:44

    Enzo Fernandez który może lepiej nie grać niż zdrowy moder

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 09:41

    no ta

  • Lulok

    31.01.2023 09:37

    Jeden silva

  • Lulok

    31.01.2023 09:37

    W sumie w klubie żadnych filarów nie ma

  • Lulok

    31.01.2023 09:20

    Error

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 09:19

    ciekawe czy jak wroce na chate wieczorem to enzo here we go bedzie

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 09:17

    zorzinio dzisiaj wypjerdala z podskokach

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 09:17

    ja tez nie mam ale co to zmienia skoro filmik i tak dziala xD

  • Lulok

    31.01.2023 09:13

    Nie mam fejsa

  • Wolven

    31.01.2023 09:06

    Żółwinho dziś wypierdala, tak nam dopomóż Bóg

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 08:52

    http://www.facebook.com/100034974260623/­videos/1197063804266864

  • MasnyMatteo

    31.01.2023 08:52

    do wieczora kluby majo czas

Archiwum

Komentarze: Encore

Znaleziono 178 komentarzy użytkownika Encore
  • Komentowany temat:Felipe Anderson z szansą na transfer do Chelsea?

    10.07.2016 22:39

    Menez
    Anderson 23 lata Morata rocznikowo 24
    porownujac ich piszesz ze Anderson mlody, zdolny, rozwojowy... wtf ? tylko rok roznicy

    ps. nie jestem za transferem Moraty do Chelsea, Felipe ok ale max 30 mln

  • Komentowany temat:Oscar: Nowy trener, nowy start

    11.05.2016 10:24

    Sajmon specjalnie nie wymieniles Fabregasa i Costy ? ;)

  • Komentowany temat:Redknapp: Chelsea wyglądała na bardzo słabą

    18.04.2016 19:31

    "albo pójdą za Conte, albo zostaną im wskazane drzwi"

    miejmy nadzieje ze Conte bedzie mial takie poparcie zarzadu i Romana a te drzwi nie beda pokazane jemu

  • Komentowany temat:Conte: Naprawię Chelsea trzema transferami

    16.03.2016 18:21

    didiush - Cesc gra lepiej kiedy gra wyzej ? od kiedy, wiekszosc asyst to z glebi pola, nawet jak jest ustawiony wyzej to sie cofa bo taka jest jego natura
    wedlug mnie powinienem byc 1 defensywny pomocnik (potrafiacy grac pilka) i 2 srodkowych (Cesc + ?)

  • Komentowany temat:Agent Pato: To normalna sytuacja

    08.03.2016 14:25

    Wyszlo na to ze takiego kogos mielismy w skladzie
    Moze Traore nie jest jeszcze jakims rywalem dla Costy ale statystki pokazuja ze ma potencjal i mozna spokojnie uznac go za pierwszego zmiennika Diego (Diego! Diego! Diego!)

  • Komentowany temat:Kenedy dostanie więcej szans?

    29.02.2016 09:32

    zmarnowac tez sie moze gdy bedzie opierdzielal na treningach a pozniej gral w 1 skladzie
    trzeba na to zasluzyc ciezka praca tylko tyle bo wiadomo ze umiejetnosci ma nie male

  • Komentowany temat:Chelsea w rozmowach z Conte?

    19.02.2016 10:11

    warlock69 - tutaj tyle prawdy ze Chelsea szuka trenera xd

  • Komentowany temat:Hiddink: Falcao nawet nie trenuje

    10.02.2016 00:24

    wypozyczenie przebija transfer torresa xd

  • Komentowany temat:Hiddink: Pomogę Pato wykonać kolejny krok

    30.01.2016 09:34

    A gdzie niby mial go widziec ? co to scout ze bedzie jezdzil do brazylii zobaczyc pilkarza

    z Rubenem to samo, mlody zawodnik skad mial wiedziec jak gra skoro malo wystepowal w seniorskiej pilce

  • Komentowany temat:Pato: Chelsea jest moim nowym domem

    28.01.2016 11:34

    Nazwisko znane na swiecie tylko czy zawodnik dotrzyma kroku swoja formą

  • Komentowany temat:Jose: Gra dla Chelsea to pasja ale nie dla niektórych

    17.12.2015 09:22

    Powinien zauwazyc to duzo wczesniej, teraz to wyglada na ostatnia deske ratunku, moze akurat zadziala

  • Komentowany temat:Losowanie LM: W 1/8 z PSG!

    14.12.2015 15:51

    To jest LM chcieliscie slabszych to do LE

  • Komentowany temat:Liga Mistrzów Grupa G: Obraz sytuacji

    08.12.2015 20:00

    Wystarczy co nie znaczy ze mamy grac na ten remis bo wiadomo jak to sie skonczy
    Trzeba wystawic zmiennikow, po co rezerwowi maja sie starac jak i tak jest stalowa 11 - nietykalni ??

  • Komentowany temat:Liga Mistrzów Grupa G: Obraz sytuacji

    08.12.2015 19:29

    Czyli remis wystarczy bo ile bysmy nie zremisowali z FC Porto to i tak nie beda mieli lepszej roznicy bramek (porownujac te 3 druzyny)

  • Komentowany temat:Zouma: Wszyscy wspieramy Jose

    08.12.2015 11:53

    Dobra mina do złej gry...

  • Komentowany temat:Terry, Ivanovic oraz Hazard na liście 55-zawodników Fifpro 2015

    26.11.2015 14:22

    z Bayernu 4 atakujacych od nas okrągłe 0 suuuper
    ta lista pokazuje ze jednak sporo brakuje nam do najlepszych druzyn

  • Komentowany temat:Jose: Hazard jest lepszym skrzydłowym niż nr 10

    24.11.2015 13:25

    Mourinho jest takim taktykiem ze pozycje graczy powinien miec juz dawno obcykane a nie teraz 'zobaczymy'
    nie mamy klasowego ofensywnego pomocnika (srodek) jesli Oscar jest bez formy

  • Komentowany temat:Chelsea pożegna się z Costą?

    10.11.2015 19:50

    Potrzebny jest ofensywny pomocnik ktory potrafi kreowac gre i co wazne, przypierdzielic z dystansu bo to u nas kuleje strasznie, gdzie w tej druzynie jest ktos typu Lampard z z wczesniejszych lat -ŚPO
    skrzydlowi w koncu sie przebudza oni nie sa priorytetem, bardziej potrzebny jest ktos na srodek obrony ale nie jakis mlodziak tylko ktos kto potrafi dowodzic linią defensywy- chyba ze taki talent na Stones

  • Komentowany temat:Chelsea v Dynamo: składy

    04.11.2015 20:09

    zawsze bedziecie narzekac ?
    gdzie niby tak defensywnie ? nie ma Zoumy na boku a jest Baba wiec oba skrzydlami mozna atakowac
    Ramires rownie dobrze moze wystapic na skrzydle, nikt nie jest przylepiony do pozycji a to jest tylko 'na papierze'
    To jest 'ten' mecz, wygramy To !

  • Komentowany temat:Chelsea zdecydowana na kupno Luisa

    28.05.2014 11:35

    Tak tylko niech dadza za niego te np 15mln + 5 mln za sezon pogra z 3. to wyjdzie 30 mln ;o aklimatyzacja i wgl a pozniej znowu trzeba nowego
    jestem na nie panie Mourinho
    najlepsze wyjscie Shaw ale wiadomo ze trudne negocjacje no ale musi byc ktos mlodszy

  • Komentowany temat:Oficjalnie: Salah zawodnikiem Chelsea

    24.01.2014 10:08

    Odszedl Kevin, odejdzie Mata
    przyjdzie Salah a po sezonie wroci Moses
    na srodku za Oscara rownie dobrze moze zagrac Willian albo Hazard
    Mam nadzieje ze Salah nauczyc sie grac rownie dobrze w defensywie co Eden, bo o jego umiejetnosci ofensywne jestem spokojny

  • Komentowany temat:Wilkins wraca do trenerskiego fachu

    30.12.2013 23:30

    Asystent Sir Alexa Fergusona i asystent kilku naszych trenerow, no moze byc ciekawa mieszanka ;)

  • Komentowany temat:Jose: Azpi nie popełnia błędów

    23.12.2013 10:03

    Nie przesadzaj ze jest taki wolny, akurat walczak jakich malo u nas

    W takim razie musi cos byc na rzeczy z Shaw'em

  • Komentowany temat:Sturridge: Niewielka różnica pomiędzy Torresem a Suarezem

    20.11.2013 23:28

    Zgadzam sie Wicio, moze w Liverpoolu byl jeszcze typowym snajperem ale obecnie w Chelsea jest kompletnym ofensywnym graczem a nie tylko napastnikiem

  • Komentowany temat:Mourinho: Terminarz nam nie sprzyja

    28.10.2013 09:58

    rezerwy ? wystarczy dac tych co nie wyszli w 1 skladzie na City a i tak bedzie spoko sklad

« Poprzednia 1 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Arsenal

19

50

2.

Manchester City

20

45

3.

Newcastle United

20

39

4.

Manchester Utd

20

39

5.

Tottenham

21

36

6.

Brighton & Hove Albion

19

31

7.

Fulham

21

31

8.

Brentford

20

30

9.

Liverpool

19

29

10.

Chelsea

20

29

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Czy to już kryzys czy tylko seria potknięć?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Havertz

Awantura Havertza z Burnem po porażce z Newcastle

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
6036 dni

  • Online: 12
  • Użytkowników: 316356
  • Newsów: 55367
  • Komentarzy: 736501