Poniedziałek, 27 czerwiec 2022 r.

Osób on-line: 39

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzyski
Club America vs Chelsea
16.07.2022, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Codeline

    27.06.2022 23:52

    No wlasnie to wrzucilem pare minut temu

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 23:51

    <lol>

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 23:51

    Exclusive: Chelsea in talks for Raheem Sterling and Nathan Ake double deal

  • Codeline

    27.06.2022 23:43

    Dobra gdzie ten Rabiot

  • Codeline

    27.06.2022 23:42

    <lol>

  • Codeline

    27.06.2022 23:42

    #Chelsea have opened talks with Manchester City over a double move for Raheem Sterling and Nathan Ake.

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 22:30

    facepalm

  • Platzek

    27.06.2022 22:20

    Oskar udaje ze wychodzi do pracy a jak nadejsc ma dzien wyplaty to niby firma upadla, na co dzien kanapki w piwnicy je

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 22:16

    ciekawe jak tam oskar po januszexie

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 22:16

    :|

  • Platzek

    27.06.2022 22:10

    Teraz człowiek skupia sie na widowisku, wybranych dobrych meczach a nie czelsi vs soton

  • Platzek

    27.06.2022 22:09

    Mile 16 lat kibicowania bylo zwlaszcza ta 2 lm i tyle

  • Codeline

    27.06.2022 22:08

    100 mln

  • Pierwiastek

    27.06.2022 21:55

    De Ligt w sumie spoko. Zależy za ile

  • Platzek

    27.06.2022 21:51

    Dla zdrowych chopow 185cm 20cm 10k/miech

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 21:42

    marzenie dla gimbów

  • Platzek

    27.06.2022 21:26

    Ale jak zyc z zepsutymi zebami i swiadectwem z 1gimnazjum

  • Platzek

    27.06.2022 21:25

    Celem zycia jest zona dzieci wlasne mieszkanie

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 21:22

    <lol>

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 21:22

    na 2 desperadosy na upałi juz faja

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 21:22

    no niby tak placek a niby nie

  • Platzek

    27.06.2022 21:22

    Jak nie masz mieszkania, merca i 185 lopez to koniec no i faji 20cm

  • lopez

    27.06.2022 21:20

    nie no, taki stary to nie

  • Platzek

    27.06.2022 21:19

    Poki rodzice zyja to jeszcze a potem dopiero papieze zatancza w glowie

  • Platzek

    27.06.2022 21:17

    :w

  • Platzek

    27.06.2022 21:16

    Do smierci brandzlowanie w samotnosci

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 21:13

    :|

  • Platzek

    27.06.2022 21:06

    Lopez jestes tez starym kawalerem?

  • Platzek

    27.06.2022 21:06

    Niestety mateo nie masz szans.nawet na babae gruba z zaburzeniami

  • lopez

    27.06.2022 21:05

    widze sami specjalisci juz wiadomo, ze Boehly sie na niczym nie zna, a de Ligt do niczego nie nadaje :D

  • Platzek

    27.06.2022 21:04

    AaaaaaAaaaaaAaaaaapsik:w

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 21:04

    http://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment­_1656356544N8VjSad9ihxhzRWh9loDiI.jpg

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 20:56

    <lol> <lol> <lol> <lol>

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 20:56

    Chelsea are now going for De Ligt. They're keen to offload players from a bloated squad so some may be offered (Werner previously mentioned). It seems De Ligt moved ahead of Kounde in the priority list since Boehly's arrival [Nizaar]

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 20:56

    http://imgur.com/a/tLkdPYb

  • Pierwiastek

    27.06.2022 20:47

    To tradycja

  • Pierwiastek

    27.06.2022 20:46

    Wstyd że nie ma nikogo z WKS

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 20:44

    brakuje drugiego droge lub mikela

  • Pierwiastek

    27.06.2022 20:41

    Kiedy jakiś Afrykańczyk wreszcie przyjdzie do Chelsea

  • Pierwiastek

    27.06.2022 20:40

    Co tam solidniaki

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 20:38

    poraszka

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 20:38

    http://imgur.com/a/vR1GUsb

  • lopez

    27.06.2022 20:36

    Milan Skriniar

  • MatteoCFC3

    27.06.2022 20:34

    siema co tam

  • Platzek

    27.06.2022 18:51

    Takze uja se zobaczycie

  • Platzek

    27.06.2022 18:51

    Na jesien maja brac roczniki ktorzy nie byli w wojsku na cwiczenia

  • Codeline

    27.06.2022 18:39

    ten de lajt, nie dosc, ze podobny do maglajera, to jeszcze podobnie sie porusza jak on

  • Codeline

    27.06.2022 18:37

    na ten moment tylko sterling mnie przekonuje

  • Codeline

    27.06.2022 18:35

    to wtedy bedzie duzy sukces

  • lopez

    27.06.2022 18:33

    a co jezeli beda srednio udane jak np. Havertz?

  • lopez

    27.06.2022 18:33

    dobrze wiedziec

  • Codeline

    27.06.2022 18:27

    albo te transfery okaza sie strzalem w 10 albo to bedzie kompletna porazka

  • Codeline

    27.06.2022 18:27

    Sa 2 scenariusze

  • lopez

    27.06.2022 18:26

    moze szkoda, moze nie, jezeli Tuchel ma inny pomysl to trzeba trzymac kciuki

  • Codeline

    27.06.2022 18:26

    Jednak transfer Kunde jest zbyt madry dla Czelsi

  • Codeline

    27.06.2022 18:23

    Szkoda Kundziaka

  • Platzek

    27.06.2022 17:59

    Dobrze ze zijek aka mina kopniety w jadra odchodzi

  • lopez

    27.06.2022 17:51

    z kolei takim zapewne jest Sterling

  • lopez

    27.06.2022 17:49

    to nie byl do konca pomysl Tuszlaka

  • Platzek

    27.06.2022 17:48

    Boly ma zasade nie masz 180 to nara a kunde to karzel

  • lopez

    27.06.2022 17:46

    nie do konca rozumiem pomysl z tym Ake, ale jezeli Tuchel tak chce to tak ma byc i nara

  • lopez

    27.06.2022 17:45

    ale przeciez ma byc Kounde, bo Marina tak wynegocjowala XD

  • lopez

    27.06.2022 17:44

    Jules Kounde is no longer the top transfer target for #Chelsea in central defence.

  • Platzek

    27.06.2022 17:44

    Dlugi interu*

  • Platzek

    27.06.2022 17:44

    Lukaku byl tylko zeby wziąć 100mln na dlugo interu i wrocic tak wyruchanego klubu to nie ma

  • lopez

    27.06.2022 17:35

    skoro Marina i Cech byli zwolennikami pozostania Lukaku w Chelsea to wystarczy uzyc naprawde nieduzej ilosci mozgu zeby wyciagnac pewne wnioski, ALE JA NICZEGO NIE SUGERUJE, hehe

  • lopez

    27.06.2022 17:34

    dzialamy wedlug wizji trenera, nie wedlug wizji wlasciciela i niech sobie to co niektorzy wbija do glowy

  • lopez

    27.06.2022 17:33

    Boehly jest zbyt tepy zeby teraz wziac Kounde, gdy Tuchel najwidoczniej ma inny pomysl :)

  • Platzek

    27.06.2022 17:33

    Marina zwolniona a miala zostac ale nie chciała przepucowac amerykanskiej lufy bolego

  • Platzek

    27.06.2022 17:31

    Boly nawet nie wie co spalony a messiego zna obok ronaldo z reklamy lejsow

  • CFCF

    27.06.2022 17:23

    Ale do zwalniania wszystkich do pierwszy

  • CFCF

    27.06.2022 17:23

    To jest kryminał, że Kounde dogadany, a Boehly jest zbyt tępy żeby ofertę złożyć

  • Codeline

    27.06.2022 16:57

    De Lajt wiekszym priorytetem od Kunde

  • Codeline

    27.06.2022 16:56

    Boshe my serio skonczymy z De Lajtem

  • Codeline

    27.06.2022 16:56

    A formal bid from #Chelsea for Man City's Raheem Sterling is expected imminently, while negotiations with Juventus for Matthijs de Ligt are ongoing.

  • Platzek

    27.06.2022 16:49

    Szejk sie zlituje i ponoc jonjo shelvey na wzmocnienie nam odda

  • CFCF

    27.06.2022 16:41

    Sterling i holenderski Maguire za 100 mln :D

  • ErikLamela

    27.06.2022 16:14

    I NEYMAR WBIJA

  • Codeline

    27.06.2022 15:59

    To w sumie na ta chwile tylko Szterlink pewny

  • Codeline

    27.06.2022 15:58

    Dembele podobno jednak ma nowy kontrakt podpisac

  • Platzek

    27.06.2022 14:42

    To bylo specjalnie zrobione inter mial dlugi dlatego wzieli 100mln i po roku zawodnik wraca za friko

  • Platzek

    27.06.2022 14:41

    Nie ma tak ze lukaku 100mln kradnie

  • Platzek

    27.06.2022 14:41

    I hooy znwo powiem to samo rezerwy do konca kontraktu

  • ErikLamela

    27.06.2022 12:14

    no z Lukaku to Inter wyciagal pomocna dlon do Chelsea więc miał wszystkie karty po swojej stronie

  • Platzek

    27.06.2022 12:12

    Luloku powiniej byc sprzedany na amen do bayernu a tak klub wyszedl na leszczy oddajac go do interu

  • GruppenfuhrerWolff81

    27.06.2022 12:07

    Lukaku won i jego klakierzy też!

  • ErikLamela

    27.06.2022 12:00

    Boehly x Tuchel... liga nie jest gotowa

  • ErikLamela

    27.06.2022 11:59

    Dobrze, że Cech i Ruska pjzda zdechli

  • ErikLamela

    27.06.2022 11:59

    Petr Čech i Marina Granowskaja chcieli pozostania Romelu Lukaku w Chelsea i była to różnica zdań z tym, za czym optował Todd Boehly. Amerykanin chce, by to menedżer był w centrum decyzji transferowych.

  • asikqqiuq

    27.06.2022 11:45

    j

  • Oscar8Legend2

    27.06.2022 11:37

    1

Archiwum

Komentarze: onwlkp

Znaleziono 187 komentarzy użytkownika onwlkp
  • Komentowany temat:300 tys funtów pensji Hazarda?

    23.08.2018 00:08

    ...a jak odkreci kran to ma z niego leciec Johny Walkler, jak bedzie chcial isc do muzeum lotnictwa to ma go zarzad zabrac do muzeum lotnictwa k.. jego mac..

  • Komentowany temat:Milan bliski wypożyczenia Bakayoko?

    08.08.2018 01:42

    No przeciez to taki super zawodnik mial byc... Najmocniejszy jest na instagramie i tam bryluje zajebiaszczo.. Do Wloch sie nadaje, tam bedzie mogl pajacowac do woli. To bedzie najlepszy transfer Chelsea, ktora jest od kilku okienek transferowych znana ze swietnych i trafnych transferow.

  • Komentowany temat:Gdzie trafi Batshuayi?

    07.08.2018 20:07

    Logika transferowa jest/bedzie tutaj nastepujaca. Sprzedac za 15mln, za rok (jak facet nastrzela mnostwo bramek) odkupic za 80mlm..

  • Komentowany temat:Sarri: Czeka nas jeszcze dużo pracy

    05.08.2018 23:30

    Wpadles chlopie po pachy w bagno.. No nic zajmiesz jakies 7 miejsce lidze bo z tym ?szrotem? nic wiecej nie ugrasz i bedziesz sie pakowal...

  • Komentowany temat:Green nowym bramkarzem Chelsea

    26.07.2018 16:22

    Z calym tym bagnem transferowym ktore trwa w Chelsea juz od dluzszego czasu (smiem twierdzic ze od czasu odejscia tego dziada Mou i jego pozbycia sie Lukaku, DeBruyne, Salah itp.) i sytuacja gdzie niewiadomo co dzieje sie z Abramovichem, zmieniamiem trenerow jak rekawiczek, za chwile pozbyciem sie zapewne Hazarda, Cortuois, Williana, Moraty itp. zacznijmy sie przyzwyczajac do bylejakich transferow i gry o miejsca 5-9.. Czym predzej ktos to odkupi od Ambrovicha tym lepiej...

  • Komentowany temat:150 mln funtów od Realu za Hazarda?

    13.07.2018 10:36

    Proponuje wszystkich sprzedac... a co..

  • Komentowany temat:Milan oferuje Donnarummę za Moratę?

    13.06.2018 01:57

    Szkoda ze Seedorfa nie oferuja do wymiany.. Chyba za mocno ostatnio slonce przygrzewa w Mediolanie..

  • Komentowany temat:Porażka ze Spurs. Pożegnanie z LM?

    02.04.2018 19:03

    Marna druzyna, z marnymi zawodnikami bez jaj (sporo z nich buja w oblokach i sa myslami w Madrytach, Paryzach, z kolei druga czesc nie reprezentuje wystarczajaco wysokiego poziomu), kiepskimi transferami, klub bez jakiejkolwiek polityki i pomyslu na przyszlosc, totalny bajzel personalny, sciaganie "wynalazkow", odsprzedawanie pilkarzy ktorzy nomen omen gdzie indziej staja sie wielkimi graczami, ba nawet wypoczyczenie powoduje ze raptem strzelaja gole. Lezymy na lopatkach i kwiczymy.

  • Komentowany temat:Alonso: Courtois to wciąż świetny bramkarz

    16.03.2018 18:47

    @CFCF zgadzam sie, Pan Madryt wpuscil "wszystko co w tym meczu lecialo w jego strone".. Jak dla mnie jest zwyklym poprawnym bramkarzem, ale zadnym gwiazdorem za jakiego sie uwaza. Niech juz idzie do tego Madrytu i nie placze tutaj, a za kase uzyskana ze sprzedazy mozna kupic porownywalnego bramkarza ktoremu moze bedzie sie chcialo.. Problem ktory generalnie dzisiaj pilka ma to taki ze 3/4 pilkarzy to najemnicy.. Jednak Chelsea ma jeszcze wiekszy problem. Za chwile obudza sie w najlepszym razie na 5 miejscu w Lidze i bedze im trudno nawet najemnikow zatrzymac lub zakupic.. Juz dzisiaj Chelsea na rynku transferowym to jakas pomylka. Klub narazie bez ambicji, pomyslu, polotu, transferow...

  • Komentowany temat:Chcemy odpowiedzi! Chelsea v Crystal

    10.03.2018 07:23

    ... no to Antek wystawiaj sklad... proponuje maksymalny "autobus" bo to w koncu derby Londynu, a derby wiadomo rzadza sie swoimi prawami.. szkoda ze Zaha chyba zagra, bo juz raz napsul krwi.. No dobra, byc kibicem to jedno (a jak kibic calym sercem to wiadomo zawsze troche niepoprawny optymista), ale ja zaryzykuje i stwierdze ze bedzie jakis skromny remis po meczarniach ogromnych.. i nie dlatego ze nie chcialbym aby Chelsea rozjechalo Crystal 15:0 tylko dlatego ze widze co sie dzieje.. a dzieje sie sredniawo.... Nie ma kim grac, straszyc, trener schowal sie za podwojna garde i wyczynia jakies cuda, przegralismy ostatnio wszystko co moglismy przegrac, ostatnio nawet nie oddajac strzalu w swiatlo bramki, to co mam wierzyc ze dzieciaki milionerzy nauczyli sie kopac pilke w tydzien? Niech graja.. zobaczymy

  • Komentowany temat:PSG celuje w przejęcie Conte

    08.03.2018 17:49

    Antek, proponuje zabrac ze soba kilku pilkarzy ktorym sie najwidoczniej znudzila liga angielska i poszukuja czegos latwiejszego do grania za jeszcze wieksze pieniadze.. Mysle ze Paryz i liga francuska..to super strzal, pieknie sie tam zaaklimatyzuja..

  • Komentowany temat:Nie ma napastnika, nie ma wygranej

    04.03.2018 22:31

    Klub bez pomyslu, bez zawodnikow, transferow, polityki jakiejs logicznej, bez napastnika, bez jaj i ambicji, bez top4 i... za chwile bez trenera.. Jak tam Roman, kasa sie zgadza? Zarzad? Jak tam transfery? Udane? Mam nadzieje ze dostana solidne lanie w Barcelonie i po tym kurtyna w dol, po czym nastapi exodus Hazardow, Courtouisow i innych.. i mozemy zamykac sklepik. Dzisiaj totalna dominacja City i szkoda ze nie spuscili im lania 5:0.. No i 0 strzalow na bramke.. miernoty totalne

  • Komentowany temat:Co pokaże Chelsea na Eithad?

    03.03.2018 20:58

    Co pokaze? Nic. Kompletnie nic. Tottenham dzisiaj wygral, stad porazka oznacza baaaardzo trudna do odrobienie starte aby zakonczyc sezon w top4..

  • Komentowany temat:Eden: Jakiego Belga powinna pozyskać Chelsea? De Bruyne

    28.02.2018 18:50

    Dlaczego mialby przechodzic do slabszego klubu ktory nie wiadomo czy bedzie w Top4.. i co sie bedzie z klubem dzialo w najblizszej przyszlosci.. Siwy dziad "rozbil" ten klub wyprzedajac kogo tylko sie da.. a te nazwiska dzisiaj graja 1 skrzypce w nowych klubach.. Chelsea ma nosa do transferow nie ma co..

  • Komentowany temat:Kolejna bramka Batshuayia

    11.02.2018 04:37

    Zarzad chelsea trzyma reke na pulsie i zapewne za chwile odsprzedadza go BVB za +/- 30mln i odkupia za rok za +/- 78mln... Ten klub to mistrzowie transferow i pozbywania sie zawodnikow ktorzy w innych klubach graja nagle "pierwsze skrzypce".. Wymieniac? Wszyscy wiemy o kogo chodzi.. Wiecej Bakayokow, Zapacostow, Drinkwaterow, Babarhamanow etc.

  • Komentowany temat:Conte stąpa po cienkim lodzie?

    26.01.2018 23:20

    Problemem nie jest Conte czy inny trener tylko sam Abramovich. Czym predzej on sie pozbedzie klubu (odsprzeda) tym lepiej. Traktuje klub niczym firme ktora przynosic ma mu profity.. i zarabiac na transferach etc. a nie na kupowaniu glosnych nazwisk z tygodniowkami 300tys.. Z koncem sezonu starcimy Tibo i Hazarda (to raczej pewne) a to bedzie oznaczalo przy obecnej "polityce" klubu ze bedzie sie Chelsea odbijala gdzies miedzy 4-8 miejscem w lidze..

  • Komentowany temat:Wymiana z Romą: Dzeko za Batshuayia?

    20.01.2018 04:41

    Moze niech Antek Conte sam sie wystawi na szpicy, a za plecami niech zagra Roman A. + ta kobitka od transferow.. Zalosc nad zalosciami co tu sie dzieje. Zaraz Emenalo bedzie trzeba prosic aby wracal chlop bo sprowadza Janka Furtoka (gimby nie znajo) jeszcze.. Niech jakis zakaz transferow spadnie na Chelsea lub niech ktos odkupi to od Abramowicza.. Juz zarobil, juz sie znudzil.. Zabierzcie mu klub zanim obudzimy sie za pozno

  • Komentowany temat:Na ratunek: Crouch?!?

    18.01.2018 23:42

    Proponuje Marka Citko sciagnac, na bude dac Jojko lub Wandzika (Cortouis - pewnie nie przedluzy) i gramy dalej.. Nie wiem kto w tym klubiku odpowiada za transfery ale najwidoczniej tzw. byznesmen/-women ktorzy nie maja pojecia o pilce, a ich zadaniem postawionym przez wlasiciela klubu jest po prostu profit a nie wydawanie. Trzeba sobie spojrzec prawdzie w oczy. Dobre transfery w Chelsea juz byly. Czym predzej nie odkupi ktos klubu od Abramowicza tym bardziej bedzie on go traktowal jak fabryke ktora ma zarabiac (ma co splacac Abramowicz - jak dla zony pokazna sumke ) a nie inwestycje, tym bardziej nie bedzie inwestowal w glosne transfery i nazwiska. Bez nich, Chelsea bedzie sie odbijala gdzies miedzy miejscami 4-8 w lidze i na to sie przygotujcie. Chelsea nie jest dzisiaj zadna konkurencja na rynku transferowym dla top klubow i najwyzej mozemy z Tottenhamem (narazie) pokonkurowac. W lato na bank odejdzie Hazard (ostatni sensowny zawodnik w tym klubie) a Chelsea bedzie dalej brnela w wynalazki BabaRamany, Babajoki, Zapakosty, Drynkwatery czy ostatni nabytek z Evertonu. Powodzenia Chelsea i do zobaczenia w LE (moze).

  • Komentowany temat:Liverpool zgadza się na warunki Arsenalu. Sprzedaż Oxlade przyklepana?

    31.08.2017 06:25

    Proponuje Hazarda od razu odsprzedac...najlepiej do ManU, skoro Matic juz tam wyladowal.. Transfery i Chelsea...

  • Komentowany temat:Liverpool zgadza się na warunki Arsenalu. Sprzedaż Oxlade przyklepana?

    30.08.2017 22:25

    Spoko, Lorente wyjma ze Swansea i takie to bedzie zakonczenie okienka.. Chelsea i transfery + logika to bardzi ciezka pasujaca do siebie historia

  • Komentowany temat:Chamberlain coraz bliżej Stamford Bridge?

    14.08.2017 20:28

    Brac. Jasne ze kupowac. 1 mecz sezonu, a tymczasem w Chelsea panika juz totalna.. W sumie nie ma sie czemu dziwic, bo mecz z potega z Burnely pokazalo ze klub jest gleboko w d... Ciekawe ile Tottenham zaladuje bramek, a smiem twierdzic ze sa ciut lepsi niz ostatni rywale. Jak to mowia tonacy brzytwy sie chwyta wiec moze i Alex wypali w Londynie.. kto wie

  • Komentowany temat:Karne dają Arsenalowi Community Shield!

    08.08.2017 18:15

    Z obecnym skladem i wzmocnieniami nie pogramy za bardzo. Sparingi to pokazaly, a i poniekad ten mecz. Jestem ciekaw jaki faktycznie wplyw ma Conte na pokityke transferowa.. Co do karnych.. Courtois pomylil strzal chyba z wybiciem pilki z 5 metra (nie mamy lepszych zawodnikow od karmych ze on musial strzelac?), Morata.. wystraszony jakis biegal po boisku i tak samo strzelil.. Przypomina Torresa.. Ciekawe czy bedzie tez mial taki czas aklimatyzacji jak Fernando.. W cenie juz go przebil.. Chcialbym sie mylic ale niestety poki co, gra i transfery sa fatalne.. Bakayoko - dlaczego kontuzjowanego gracza kupujemy czy kontuzjowany w trakcie przygotowan, niech ktos mnie sprostuje tutaj? Matica odstawiamy do teoretycznie jednego z grozniejszych kandydatow do tytulu w lidze, Lukaku kolejny odpuszczony transfer a bramki w sparnigach a i w meczu dzisiaj Realowi strzelil.. Kupujemy zapchaj-dziure ktory biega poki co jak dziecko we mgle po boisku. Rudiger? Wielka niewiadoma kolejny. Wyglada to blado wszystko poki co.. No ale nic, czekamy na start ligi.

  • Komentowany temat:Borussia zamyka drzwi Aubameyangowi

    18.07.2017 16:32

    Kilka dni temu pisalem ze w Chelsea za transfery odpowiada przyslowiowa Pani Tereska i tak chyba wlasnie jest... Do calej historii Conte o swoich planach wobec Costy mozna dolozyc to ze rozmawia z nim przez sms'y (glupota do kwadratu - ale pilka to nigdy nie byla dyscyplina dla inteligen ciakow), po czym Costa sie obraza (nie dziwie sie, tez nie chcialbtm grac juz dluzej), napastnikow generalnie nie ma, a jak sa to okazuje sie ze albo ktos (inny klub) ich podkupuje, inni sa szybsi, bardziej zdecydowani etc. Bedzie jeszcze trudniej poniewaz juz chyba wszyscy wiedza ze Chelsea jest zdesperowana aby kogos wyrwac stad ceny poszybuja jeszcze wyzej.. Skonczymy z jakims wynalazkiem zapewne i Mitchy B. bedzie sie musial bardzo szybko nauczyc strzelac gole..

  • Komentowany temat:Mourinho: Potrzebuję jeszcze dwóch wzmocnień

    16.07.2017 05:51

    Siwy zostawil po sobie spalona ziemie, sprzedajac chociazby Lukaku, de Bruyne, "zalatwiajac" nam sezon na cacy.. a wy wstawiacie o nim newsy tutaj.. Co mnie obchodzi ilu on tam sobie chce kupic..Dla mnie koze moze nawet sobie na targu kupic i dorzucic do tego kolejnego Persicia czy innego szmaciarza za 250mln..

  • Komentowany temat:Juventus odrzuca kolejną ofertę Chelsea za Sandro

    16.07.2017 02:36

    jest rosyjskim zydem wiec chyba nic w tym zlego.. ale fakt faktem mogliby "odzalowac" na Sandro..

« Poprzednia 1 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

93

2.

Liverpool

38

92

3.

Chelsea

38

74

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

66

6.

Manchester Utd

38

58

7.

West Ham United

38

56

8.

Leicester

38

52

9.

Brighton & Hove Albion

38

51

10.

Wolverhampton

38

51

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Czy to już kryzys czy tylko seria potknięć?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Tuchel

Tuchel sięga po wywalczony puchar Klubowych Mistrzostws Świata

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
5817 dni

  • Online: 39
  • Użytkowników: 310733
  • Newsów: 54893
  • Komentarzy: 735399