Niedziela, 25 sierpnień 2019 r.

Osób on-line: 29

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Premier League
Chelsea vs Sheffield United
31.08.2019, 16:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • MatteoCFC

    25.08.2019 16:48

    wróci James RLC CHO i będzie jeszcze piękniej

  • Qizi

    25.08.2019 16:43

    Najpiękniejszy jest obecnie Pulisik potem Kępa potem Jorginho sam NIEDOZWOLONY LINK chłopaki

  • MatteoCFC

    25.08.2019 16:32

    Tammy będzie piękny

  • ErikLamela

    25.08.2019 16:25

    tammy woodenham

  • mgrKante

    25.08.2019 16:19

    Ohhh Tammy Tammy! Tammy Tammy Tammy Tammy Abraham! Ohhh Tammy Tammy

  • ErikLamela

    25.08.2019 16:15

    tera to takie stare i głupie, pewnie prawiczek w dodatku

  • ErikLamela

    25.08.2019 16:15

    czyli lysy to patus z zety, wszystko wyjasnione, patologia od dziecinstwa byla widac

  • ErikLamela

    25.08.2019 16:12

    lysy, slyszalem, ze wzieliście już ślub z przemasem

  • lysy83

    25.08.2019 16:07

    Nie ma co sie przejmowac smieciem takim sie urodzil cale zycie skaleczony

  • MadoxCFC

    25.08.2019 16:05

    pewnie by siedzial na stronie totenhamu ale tam nie ma z kim gadac

  • MadoxCFC

    25.08.2019 16:05

    ten Lamela to jakiś stulejarz bez zycia co wejde to tylko na czacie siedzi i prowokuje smiec

  • lysy83

    25.08.2019 15:56

    No nie to co ty po ochlapie dlatego taki skaleczony jeste do tego tatko krzywdzil w domu a mamuska udawala ze nic nie widzi

  • ErikLamela

    25.08.2019 15:46

    zawodowke chocaiz skonczyles staruchu?

  • ErikLamela

    25.08.2019 15:39

    oj łysy xd

  • MatteoCFC

    25.08.2019 15:33

    RB Lips z Eintrachtem polecam meczando na niedziele

  • lysy83

    25.08.2019 14:59

    on lubi tak po cichaczu kielba brac erik lamera spermola to jego motto

  • lysy83

    25.08.2019 14:58

    blue bera to pewnie kielbasa brana prze lamele

  • MatteoCFC

    25.08.2019 14:52

    pił ktoś Blue Labela?

  • MatteoCFC

    25.08.2019 13:36

    forumek w formie

  • MatteoCFC

    25.08.2019 13:33

    xD

  • ErikLamela

    25.08.2019 13:28

    lysy a ty jakas szkole w ogole skonczyles przyglupie?

  • mgrKante

    25.08.2019 13:23

    nie będę komentował newsa ktorego wczesniej skomentował ten troll notariuszek bo to wstyd

  • Qizi

    25.08.2019 13:17

    Chelsea wygrywa a marne 3 kom pod postem żal.pl

  • lysy83

    25.08.2019 13:17

    lamela skoczyly sie wczsy teraz obciagasz banany

  • ErikLamela

    25.08.2019 13:16

    staruchu yebany xd

  • ErikLamela

    25.08.2019 13:15

    do roboty na magazyn won przygłupie

  • ErikLamela

    25.08.2019 13:15

    co tam łysy ty stary patologusie?

  • Oscar8Legend

    25.08.2019 13:09

    jedni urlopy drudzy znowu do roboty

  • lysy83

    25.08.2019 13:09

    lamela smiec dalej tu sie udyiela won troolu stad

  • MatteoCFC

    25.08.2019 12:35

    samemu jechać to zamula

  • placki

    25.08.2019 11:53

    Lepsze to niz piwniczyc

  • MatteoCFC

    25.08.2019 11:29

    niestety xD

  • ErikLamela

    25.08.2019 11:18

    i co ze starymi?

  • MatteoCFC

    25.08.2019 11:16

    urlop 2 tygodnie

  • placki

    25.08.2019 10:30

    Po co jedziesz

  • MatteoCFC

    25.08.2019 10:14

    ehhhnie obejrze meczu bo będę za granicą :(

  • MatteoCFC

    25.08.2019 09:28

    żegnam

  • MatteoCFC

    25.08.2019 09:28

    witam

  • mgrRamires

    24.08.2019 22:19

    e pjerdolisz

  • Qizi

    24.08.2019 22:13

    Uwa ale meczycho fiolrentina Napoli

  • Qizi

    24.08.2019 21:31

    I się toczy życia cud

  • Qizi

    24.08.2019 21:31

    Beton sari dalej z higuainem na szpicy w poniedziałek conte z candreva na wahadle

  • MatteoCFC

    24.08.2019 21:08

    piękni chłopcy

  • MatteoCFC

    24.08.2019 21:08

    https://imgur.com/a/9mnZA88

  • MatteoCFC

    24.08.2019 21:07

    co tak nagleszot odżył xD

  • mgrRamires

    24.08.2019 21:01

    youtu.be/MdSa6yBR6-E?t=141

  • ChujChazard

    24.08.2019 20:54

    Piekny dzien dla judaszy

  • mgrRamires

    24.08.2019 20:46

    kurtła jeszcze podziurawiony na 1-1 xd

  • placki

    24.08.2019 20:06

    twitter CHE dzis w chooja polecial bo pisalo ze Pedro gra....

  • MatteoCFC

    24.08.2019 20:06

    Benfica Porto polecam

  • SwiRu

    24.08.2019 20:03

    arsenal mocny jest, tylko 3:0 dostaje w dupe haha

  • placki

    24.08.2019 20:00

    no ja nie wiem moj nick najlepszy

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:59

    nie bylo gorszych pilkarzy do wyboru??

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:59

    w ogole co to za nick jest eriklamela

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:58

    banowac takich i tyle

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:57

    lamela to CENZURA jakiś

  • lysy83

    24.08.2019 19:55

    Pieknie Abraham i Mount teraz troole zamknja dupsksa lamela pewnie dalej placze ze znowu wyszlo nie tak jak chcial

  • placki

    24.08.2019 19:55

    i dobrze luiz i curtois naj weze

  • vialli

    24.08.2019 19:55

    Luiz blisko trzeciej asysty

  • Malouda

    24.08.2019 19:48

    Haha Luiz godnie zastepuje Mustafiego

  • mateuszak

    24.08.2019 19:48

    Luiz taki piękny xD

  • RzozeMurin1o

    24.08.2019 19:48

    Luiz druga zawalił hahahaha

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:48

    no i dobrze ze rozpruty judasz

  • mgrRamires

    24.08.2019 19:47

    fajnie luis rozpruty xd

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:47

    mam taki dobry humor że nawet ogladanie abrahama mi go nie popsuje

  • vialli

    24.08.2019 19:47

    Haha luiz jaka tyczka, karny przez niego a teraz salah go na raz wziął :)

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:47

    czemu na stronie chelsea sie takie smiecie z innych klubow panosza???

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:47

    a teraz idę w melanz elo prawiczki

  • placki

    24.08.2019 19:47

    ciekawe co biora za sterydy najepsi bo nie wierze ze top ligi jest naturalna cos biora na kondycje, sile

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:47

    to był HIT JAK CH UJ

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:47

    gratulacje Svet miałes oko xd

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:46

    Bakayoko nowy Essien

  • ChujChazard

    24.08.2019 19:46

    Moze za dwa lata lamoard cos przykloppi

  • KMB

    24.08.2019 19:45

    <lol>

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:44

    wypad lamela na strone totenhamu

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:44

    Klopp jest najlepszy i robi dominando, tyle wiem

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:44

    noniewiem

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:43

    najgorszy jaki był w chelsea xd

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:42

    Ale za to jaki trener wspaniały

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:41

    mysle ze wszyscy przyznamy ze conte najweiekszym smieciem jest

  • KMB

    24.08.2019 19:40

    ;ooo

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:40

    Baka to nowy Jaja tylko lepsiejszy technicznie

  • KMB

    24.08.2019 19:39

    a nie wiem juz nie pamietam takich durnych rzeczy

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:39

    a bakayoko nowy essien xd to mnie nigdy nie przestanie smieszyc

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:39

    Kiedy ten Emerson jakiegoś gola strzelił

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:39

    no na poziomie sandro przeca

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:38

    Marcos musi wrócić do 11

  • ChujChazard

    24.08.2019 19:38

    Smieci do smietnika

  • KMB

    24.08.2019 19:38

    a co mnie alonzo interesuje

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:38

    Słaby ten cebulos

  • ChujChazard

    24.08.2019 19:37

    Haha macie qrwy araenalowskie

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:37

    jak tam smutny ze markuz alonzo lawe grzeje?

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:36

    elo kmb solidzie

  • RzozeMurin1o

    24.08.2019 19:36

    Luiz już karnego sprokurował hahaha

  • KMB

    24.08.2019 19:36

    lewis <lol>

  • placki

    24.08.2019 19:32

    no w sumie i oby to byla teraz seria punktowania

  • Oscar8Legend2

    24.08.2019 19:31

    Po pierwszej wygranej trzeba

  • placki

    24.08.2019 19:27

    co taka cisza ilez mozna masowac przyrodzenia po wygranej

  • 8FCChelsea

    24.08.2019 18:03

    Ha ah jakie żale na devilpage

  • vialli

    24.08.2019 18:02

    Ebał ich pies Tfu na oba klubu z machusteru

Archiwum

Komentarze: ErikLamela

Znaleziono 42 komentarze użytkownika ErikLamela
  • Komentowany temat:Giroud: Abraham nie może opuszczać głowy

    24.08.2019 10:19

    Abraham nie może odstawiać żadnej nogi

  • Komentowany temat:Hazard: Pulisić to właściwa osoba na moje miejsce

    27.07.2019 18:32

    Z czym ty znowu masz problem CFCF śmietniku?

  • Komentowany temat:Pasalić zostaje w Atalancie

    06.07.2019 07:38

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale całkiem przyjemne jest wyśmiewanie Twoich wysrywów, więc nie zamierzam wychodzić.

  • Komentowany temat:Atletico szykuje ofertę za Moratę?

    05.07.2019 19:11

    mgrKante - Przemas to najchętnej wyciągnąłby susiaka z majtek Moraty

  • Komentowany temat:Atletico szykuje ofertę za Moratę?

    05.07.2019 17:20

    Hahaha Przemas spermiarzu nie ośmieszaj się xdd Morata to dno najgorsze

  • Komentowany temat:Pasalić zostaje w Atalancie

    05.07.2019 17:08

    To Kovacić sam się wystawiał kretynie? Czy robił to Sarri? Weź się ogarnij tumoku XD

  • Komentowany temat:Pasalić zostaje w Atalancie

    05.07.2019 06:21

    Przecież Nogolo Prąte miał najgorsze statystyki defensywne (przechwyty, odbiory) z całej 3ki Kovacić, Jorginho i Kante xd Poza tym to że na papierze Kova był wyżej nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości, poniewaz zazwyczaj to Kante biegał najwyżej. Ehh, CFCF ty niesmaczny bękarcie.

  • Komentowany temat:Ruben bliski przedłużenia umowy

    05.07.2019 05:51

    NiE mIaŁ AZyZt I BRaMeG tO nIe MiAł WpŁyWu Na GrĘ :----DDDDDDD

    Nie, opinia nigdy nie będzie faktem. Ogarnij się impotencie.

  • Komentowany temat:Ruben bliski przedłużenia umowy

    04.07.2019 18:56

    Nie, to tylko i wyłącznie Twoja, durna opinia. Opinia nie jest faktem xD

  • Komentowany temat:Ruben bliski przedłużenia umowy

    04.07.2019 18:10

    BaKaYokO pRezEnTuJe tAkĄ sAmĄ KlAsĘ jAk KoVaCiĆ

    Admin, zbanuj tego dzieciaka CFCF, ile można te wysrywy czytać. Impotent umysłowy z niego.

  • Komentowany temat:Ruben bliski przedłużenia umowy

    04.07.2019 06:26

    Pasalić XD
    Bakayoko XD

  • Komentowany temat:Pasalić zostaje w Atalancie

    04.07.2019 06:19

    A szkoda, bo mógłbyś skorzystać na poradach mądrzejszych ludzi gimbie.

  • Komentowany temat:Pasalić zostaje w Atalancie

    03.07.2019 19:26

    CFCF nie zesraj się już dzieciaku xd

  • Komentowany temat:Everton walczy o Zoumę

    28.06.2019 17:12

    Wywalić to drewno

  • Komentowany temat:Chelsea oferuje 50 mln euro za Kovacica

    28.06.2019 05:58

    Ja pierdziele CFCF jaki ty jesteś tępy. Typowy dzieciak z fify dla którego jedynym wyznacznikiem jakości piłkarza są gole i asysty xd

  • Komentowany temat:Chelsea oferuje 50 mln euro za Kovacica

    27.06.2019 23:38

    Przestań kłamać. Barkley to lepsza wersja Drinkwatera.

  • Komentowany temat:Chelsea oferuje 50 mln euro za Kovacica

    27.06.2019 22:14

    Kovacić ma mózg, Bakayoko go nie ma. Barkley jest drewniany.

  • Komentowany temat:Chelsea oferuje 50 mln euro za Kovacica

    27.06.2019 17:42

    Gamonie, a kim byście chcieli rotować Jorginho i Kante w obliczu bana transferowego? Kova do rotacji jest jak znalazł.

  • Komentowany temat:Zouma: Chcę grać dla Chelsea

    26.06.2019 17:54

    A my nie chcemy widzieć drewna umiejącego wybijać tylko piłkę po autach w tym klubiie.

  • Komentowany temat:Coraz mniej czasu na zatrzymanie Kovacica

    25.06.2019 18:29

    W Milanie nie pokazał nic ciekawego. Grał tak samo żenujaco jak w Chelsea, po prostu w Serie A gra się wolniej, Milan grał prymitywą piłkę przez co błędy Bakayoko w połączeniu z intensywnością ligi nie były aż tak widoczne. W dodatku nie udało mu się wytrzymać bez ujawniania natury przygłupa, przez co Milan go nie chce wykupić. Kovacić ma świetną technikę użytkową, a to, że był wykorzystywany przez Sarriego błędnie to już inna sprawa. On najlepiej gra na pozycji N'Balansa Kante(w systemie Sarriego), a grał jako 10, gdzie zwyczajnie nie ma predyspozycji. Poza tym Kovacić posiada mózg, Bakayoko tego nie ma.

  • Komentowany temat:Coraz mniej czasu na zatrzymanie Kovacica

    25.06.2019 17:54

    SzCzElIł GoLa WiĘC lEpSzY

    Ile ty masz lat CFCF dzieciaku? XD

  • Komentowany temat:Cudicini: Lampard musi chwycić tę szansę

    24.06.2019 17:40

    Nie chce kolejnego sprzedawczyka po Cechu widzieć w Chelsea ponownie. Jak najdalej z Judaszem od Chelsea. Sarri wracaj.

  • Komentowany temat:CFC znów odrzuca oferty za Williana

    19.06.2019 06:15

    Musonda XD Ty jak CFCF coś napiszesz to jest dramat

  • Komentowany temat:Willian dwal lata dłużej w Chelsea?

    15.06.2019 20:19

    @CFCF co za płytkie myślenie. Hazard praktycznie w każdym sezonie miał przeciętne statystyki goli i asyst, nie licząc tego u sarriego

  • Komentowany temat:Emerson: Nie mam oferty z Juventusu

    13.06.2019 06:17

    @Arjen

    Kiedy Alonso śmietnik miał kozackie wrzutki? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Przecież to zawsze było u niego na najgorszym możliwym poziomie

« Poprzednia 1 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Liverpool

3

9

2.

Arsenal

3

6

3.

Leicester

3

5

4.

Manchester City

2

4

5.

Manchester Utd

3

4

6.

Tottenham

2

4

7.

Everton

2

4

8.

Brighton & Hove Albion

3

4

9.

Bournemouth

2

4

10.

Sheffield United

3

4

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Superpuchar: Jakie prognozy na wynik?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Abraham i Mount

Dwóch twórców pierwszej victorii Chelsea w tym sezonie

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4780 dni

  • Online: 29
  • Użytkowników: 129651
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892