Sobota, 20 sierpnień 2022 r.

Osób on-line: 28

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Premier League
Leeds vs Chelsea
21.08.2022, 15:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
Archiwum

Komentarze: davcio1920

Znaleziono 215 komentarzy użytkownika davcio1920
  • Komentowany temat:Lampard: Conte wydaje się być idealny dla Chelsea

    30.08.2016 10:27

    PO najsłabszy punkt w obronie ? ^^ nie żartuj Azpi marnuje swój potencjał na LO dlatego trzeba ściagnąć pierwsze co ŚO i LO ale oczywiscie żal wydać gruby hajs na wartościowych piłkarzy to kupimy którąś z kolei alternatywe za 20mln marzenia -> Rodriguez , Koulibaly , fakty -> Marcos Alonso , De Vrij chyba że ewentualnie przyjdzie Fabinho z Monaco to już Azpi zostanie na LO ale to tylko jeden przypadek..

  • Komentowany temat:Po kolejne 3 punkty: Chelsea v Burnley

    27.08.2016 12:06

    a moze byc gadka o Zoumie jak chłop dopiero wraca po ciężkiej kontuzji ^^. Głośno bedzie jak juz bedzie na 100% przygotowany do gry

  • Komentowany temat:Michael Ballack: Kante przypomina mi legendę Chelsea.

    21.08.2016 11:12

    Misza!!

  • Komentowany temat:Chelsea v Rapid: pierwszy test Antonio Conte

    15.07.2016 20:51

    to nie sparing żeby zaraz wygrywać czy oczekiwać nie wiadomo jakiej gry tu chodzi raczej o to żeby wejść w ciąg treningów i zeby Conte ocenił co od samego początku nalezy poprawiąc przed sezonem a czym wczesniej tym lepiej wiadomo..

  • Komentowany temat:Real zaoferuje Moratę za Hazarda?

    30.06.2016 12:57

    hahaha tyle w temacie ^^.. 350mln euro i spoko mozna pomyśleć

  • Komentowany temat:Asamoah po słowie z Chelsea?

    19.05.2016 11:49

    dodatkowo tez mozna napisac ze bez pucharów w nastepnym sezonie ciezko spodziewac sie spektakularnych transferów najwazniejsze odzyskąc LM to i transfery beda z wyzszej półki ; )

  • Komentowany temat:Asamoah po słowie z Chelsea?

    19.05.2016 11:46

    moze skonczcie narzekać chyba jednak Conte wie lepiej od was kogo trzeba wprowadzić do składu ;)

  • Komentowany temat:Kalas gotowy na transfer do Boro

    18.05.2016 13:03

    szukamy obrońców na siłe a Christensen gra sezon zycia w Gladbach wystarczy dać mu szanse a wierze ze od Conte taka dostanie

  • Komentowany temat:Matic: Zagrałem jak Zidane

    25.04.2016 07:33

    zagraj z Totkami jak Zidane i cały nastepny sezon to bd git

  • Komentowany temat:Hiddink: Nie wybieram Matica przez Mikela

    19.04.2016 18:07

    Serb w formie widac ile dawał druzynie a najlepiej bylo to widac w meczu z $hity na Etihad gdzie chyba z 30 metrow pocewoał bodajże spojenie i wyglądał znakomicie na tle takiego rywala jak Yaya

  • Komentowany temat:Cesc: Conte stawia na ofensywny futbol

    19.04.2016 17:34

    Mourinho to dostosowywał taktyke tylko i wyłacznie pod Arsenal bo z kazdym innym przeciwnikiem bylo ciezko.. ale jak gralismy z Kanonierami to z marszu na CFC mozna bylo stawiac zreszta z Conte bd to samo tylko zobaczymy Chelsea grajaca ofensywnie a nie ten tragiczny badziew jak w tym sezonie ..

  • Komentowany temat:Hiddink: Niedobra porażka

    17.04.2016 07:24

    a jak widze czy czytam Mourinho to tylko kojarzy sie de Bruyne , Mata , Lukaku i nasza gwiazda legenda oscar ktory grzać ławke to i w okregowce powinien

  • Komentowany temat:Hiddink: Niedobra porażka

    17.04.2016 07:23

    mowisz o Mourinho? czyli rozumiem ze nastepny sezon wolałbyś zaczynac od Championship ; )

  • Komentowany temat:Oscar: Graliśmy dobrze

    12.04.2016 09:49

    tak ale Mou pewnie do dzisiaj uwaza ze Oscar > Mata ...

  • Komentowany temat:

    04.04.2016 14:39

    skończy sie opieprzanie tylko ostry zapier na treningach i jazda po tytuł

  • Komentowany temat:Media: Conte jutro trenerem Chelsea

    04.04.2016 11:02

    jest szacunek do Hiddinka przeciez bylo mowione z góry ze po sezonie przyjdzie nowy menadzer całkowicie inna sytuacja niz w $hity

  • Komentowany temat:Ake: Chcę wrócić do Chelsea

    23.03.2016 10:18

    wróci prosto na ławke niestety taka prawda chyba ze przyjdzie Conte to wierze ze chłopak pogra kto jak kto Conte potrafi docenić umiejetnosci i potencjał

  • Komentowany temat:Zouma wrócił na siłownię

    23.03.2016 10:07

    zdecydowanie następca Terry'ego i z czasem powinien przejąć opaske zawsze daje z siebie 100% i daje bdb jakość z tyłu a i jak jest okazja to z dystansu przygrzmoci

  • Komentowany temat:Oceny po meczu z West Ham Utd

    21.03.2016 07:56

    Oscar 6? ten facet w ani jednym meczu tego sezonu nie zasłuzyl na ocene wyzej niz 3 ... weżcie mu tą "ósemke" bo to chyba za ciezki nr dla niego..

  • Komentowany temat:Chelsea gotowa odesłać Pato?

    17.03.2016 14:17

    jak mozna odesłac typa ktory nawet minuty nie miał zeby pokazac co jest w stanie zagrac. żenada

  • Komentowany temat:Conte: Naprawię Chelsea trzema transferami

    16.03.2016 11:23

    komentujecie tak jak to wy byście wiedzieli od Conte lepiej kogo kupić może lepiej niech sam zdecyduje bo chyba sam widzi co sie dzieje skoro podjąl sie takiego wyzwania.. to ze teraz jest ktoś bez formy to nie znaczy ze przy Antonio jej nie odzyska np Matic Hazard no i mam nadzieje ze z biegiem czasu postawi na młodzież

  • Komentowany temat:Musonda: Lepiej grać w Betisie niż rezerwach Chelsea

    12.03.2016 10:20

    PatrickCFC bo młody ma racje i zaraz na niego najazd taka prawda... zamiast wydawac miliony to postawic raz na młodzież ale nie tak ze jeden mec znie wyjdzie i spowrotem rezerwy tylko dac czas rozwinac skrzydła i z takiego Musodny bd swietrny grajek..

  • Komentowany temat:Guus: Hazard nie powinien tego robić

    10.03.2016 12:30

    brakuje w szatni charakteru.. jak juz wczesniej mówił Lamps Drogba..niestety taka prawda ze jak jest źle to połowa druzyny gra wyłącznie po to by zarobic to sie dzieje z Hazardem w Chelsea. Chce odejść prosze bardzo.. nic innego nie wykombinują..

  • Komentowany temat:14 lipca: nowy rozdział w Chelsea?

    08.03.2016 07:55

    ashleycole3 Simeone? widze spodobała Ci sie gra autobusem... tylko Conte lub Pochettino

  • Komentowany temat:14 lipca: nowy rozdział w Chelsea?

    07.03.2016 16:52

    bouncemancfc -> tez niezły wybór bo Totki graja to co chciałbym widziec w CFC ofensywa

« Poprzednia 1 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

2

6

2.

Arsenal

2

6

3.

Brentford

2

4

4.

Tottenham

2

4

5.

Newcastle United

2

4

6.

Brighton & Hove Albion

2

4

7.

Leeds United

2

4

8.

Chelsea

2

4

9.

Aston Villa

2

3

10.

Nottingham Forest

2

3

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Czy to już kryzys czy tylko seria potknięć?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Tuchel

Wściekły Tuchel w starciu z Conte. Efekt? Czerwone kartki dla szkoleniowców

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
5871 dni

  • Online: 28
  • Użytkowników: 311908
  • Newsów: 55009
  • Komentarzy: 735717