Wtorek, 23 lipiec 2019 r.

Osób on-line: 17

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

sparing
Barcelona vs Chelsea
23.07.2019, 12:30
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • ErikLamela

    22.07.2019 22:08

    do śmiecia conte idzie

  • ErikLamela

    22.07.2019 22:08

    bącurojoko odchodzi przecie

  • CFCF

    22.07.2019 22:06

    W tym momencie na 10 tylko Ruben zasługuje. Jak mamy ja dać Willianowi to równie dobrze Bakayoko mógłby ten numer dostać...

  • ClaudeMakelele

    22.07.2019 21:06

    10 to albo dla Mounta albo Jorginho

  • Malouda

    22.07.2019 20:51

    a willian 10 numer ma dostac, no ajkby inaczej, prawdziwa legenda tylko on moze zastapic hazarda

  • placki

    22.07.2019 19:20

    szkoda ze teraz tego mecuz nie ma ciekawe jak to bedzie wygladac z takim rywalem

  • MatteoCFC

    22.07.2019 19:14

    wiadomo

  • placki

    22.07.2019 19:09

    bo swiat zmierza ku zagladzie

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:37

    to się zaczyna chore robić

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:34

    plus z realu ma odejść za darmo

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:34

    czaicie to

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:34

    Bale w Chinach na dostać 1 mln tygodniówki

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:26

    wutang

  • Stachuu64

    22.07.2019 18:24

    hej

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:21

    tak samo jak radja

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:21

    Icardi w tamtym sezonie miał spiny jakieś spiny

  • ErikLamela

    22.07.2019 18:07

    jezu jakie conte to ścierwo xdd icardi nainggolan i perisic na wylocie, powód? za dobrzy

  • MatteoCFC

    22.07.2019 17:19

    witam

  • MatteoCFC

    22.07.2019 15:30

    Ethan Ampadu moves on loan to the Bundesliga | Official Site

  • Qizi

    22.07.2019 15:20

    Jutro frankieball wyjaśnia farselone

  • placki

    22.07.2019 14:35

    Pewnie wyjdzie optymalna 11stka jutro

  • mgrKante

    22.07.2019 14:34

    może jetlaga będą mieć bo tam wczoraj dolecieli dopiero a my juz tam długo

  • MatteoCFC

    22.07.2019 14:28

    ale z Griezmanem to bedzie 2-0

  • mgrKante

    22.07.2019 14:02

    jutro pykamy barce bez messiego 3-0

  • MatteoCFC

    22.07.2019 13:38

    witaja mnie kreatorzy, butiki i domy mody

  • MatteoCFC

    22.07.2019 12:36

    Beijing Guoan want to offer Gareth Bale ?1million-a-week contract

  • Cpuuner

    22.07.2019 09:08

    Benitez prosze wróc

  • MatteoCFC

    21.07.2019 21:07

    strona umarła.

  • MatteoCFC

    21.07.2019 20:19

    Kabe - Uliczny styl

  • MatteoCFC

    21.07.2019 20:12

    chillwagon chillwagon

  • KMB

    21.07.2019 20:11

    siemanko niezle wdzianko

  • MatteoCFC

    21.07.2019 20:06

    ponoć dogadany z betisem XD

  • Lukas172

    21.07.2019 20:03

    Teraz Napoli go chce

  • Lukas172

    21.07.2019 20:03

    Ten fekir to coś chyba słaby że największe kluby mają go gdzies

  • MatteoCFC

    21.07.2019 19:55

    Biermy Beila

  • MatteoCFC

    21.07.2019 18:51

    [Mundo] Beijing Guoan want to make Bale the best paid player in the world

  • MatteoCFC

    21.07.2019 18:29

    przez pogode

  • MatteoCFC

    21.07.2019 18:29

    jutro wolne xD

  • Oscar8Legend2

    21.07.2019 18:23

    bo jutro znów na magazyn na złodzieja robic?

  • MatteoCFC

    21.07.2019 18:13

    dzisiaj to mam depresje bez kitu

  • placki

    21.07.2019 17:43

    Zycie takie ze mozna strzelic sobie

  • MatteoCFC

    21.07.2019 17:08

    w Nowym Sączu pogoda taka że można strzelić sobie w łeb

  • wsx22

    21.07.2019 16:02

    Kepa wyrzucil Sarriego?

  • lysy83

    21.07.2019 15:36

    Pewnie wszyscy zagrali pod niego jak u nas Kepa

  • lysy83

    21.07.2019 15:35

    Wielki sarro pokazal klase po raz kolejny jak sie gra

  • Malouda

    21.07.2019 15:02

    nie ma co wyciagac wnioskow za duzych po sparingach, tottki sobie radza drugim garniturem z pierwszym juve

  • Malouda

    21.07.2019 14:58

    na paczkach

  • Malouda

    21.07.2019 14:57

    sarri go odbuduje

  • Malouda

    21.07.2019 14:57

    a Higuan juz brameczka od razu po wypozyczeniu od nas

  • RzozeMurin1o

    21.07.2019 14:45

    Juve niemal pierwszym składem dostaje w dupę od KFC

  • SmoczekNT

    21.07.2019 14:23

    w oszołach same cieniasy, w Czelsi przy Willianie było widać braki Hazarda

  • rokefeler

    21.07.2019 13:13

    Jak oglądałem ten debiut Edka , to mam wrażenie ,że gdzie by on nie grał reszta zawsze będzie wyglądała przy nim jak łamagi . Haha

  • Malouda

    21.07.2019 12:27

    Przecież Bayern to potega, a nie jakis real

  • Qizi

    21.07.2019 11:37

    Hazard debiucik i już porażka spaniale uczucie

  • PKVplay

    21.07.2019 07:29

    pkvplay

  • ErikLamela

    20.07.2019 20:38

    mordziaty mordziaty

  • wsx22

    20.07.2019 20:08

    Zaraz zmienie

  • Qizi

    20.07.2019 19:53

    Zayebista naklejka Barcelony w zapowiedzi meczu

  • ErikLamela

    20.07.2019 19:41

    fetorze

  • wsx22

    20.07.2019 19:36

    Ty pamela tam do budy

  • ErikLamela

    20.07.2019 18:21

    zawieszony jak nowy essien

  • SwiRu

    20.07.2019 17:39

    batman to nie mniał gdzie się pokazać przez cały sezon, pech kontuzje.. ten sezon bedzie jego sezonem

  • KMB

    20.07.2019 17:11

    a fryz dalej zawieszony trolluje

  • placki

    20.07.2019 16:36

    Lepszy bats niz higuain

  • ErikLamela

    20.07.2019 16:31

    jak tam śmieciarz w interze, slyszałem że juz wyprzedaje klasowych pilkarzy i sprowadza szrot

  • ErikLamela

    20.07.2019 16:31

    siema solid

  • SvetQ

    20.07.2019 16:29

    ważne info, dzisiaj hop do góry

  • Nerblues

    20.07.2019 15:10

    odwieczna pompa z tych co myslą ze baczulaj nagle ze sredniego napadziora stanie sie dobrym

  • placki

    20.07.2019 09:45

    Dzis szpilka walczy

  • ErikLamela

    20.07.2019 09:12

    co tam wsx fetorze

  • wsx22

    20.07.2019 09:06

    Kogos wyjasnic?

  • swizzyi

    20.07.2019 00:57

    hejter ? stary :D ... REALIZM

  • Zhirkov

    20.07.2019 00:35

    .

  • RzozeMurin1o

    19.07.2019 21:49

    Niepotrzebnie się poprawiasz, za pierwszym razem miałeś racje... chyba pierwszy raz od kiedy się udzielasz na tej stronie, żałosny hejterze

  • swizzyi

    19.07.2019 21:25

    pokazales *

  • swizzyi

    19.07.2019 21:25

    pokazalem w trakcie sezonu jaki jestes znawca:P

  • swizzyi

    19.07.2019 21:24

    zamknij morde fra jerzyno

  • RzozeMurin1o

    19.07.2019 19:28

    swizzyi Ty jesteś gościem co wieszczył brak top4 w połowie sezonu także nie ośmieszaj się swoimi wypowiedziami xDD

  • swizzyi

    19.07.2019 18:31

    ZAraz ktos powie ooo przegrali sparing i juz lkurde ;lipa jest i zwolnic lampsa. nie ja po prostu widze co sie dzieje . Widze nasz sklad i interesuje sie co inne druzyny robia na rynku :) to nie sa czasy ze teraz z mlodymi zawojujemy swiat :D

  • swizzyi

    19.07.2019 18:30

    a co dopiero mamyu myslec o city czy liverpoorze - TO JEST DRAMAT....

  • swizzyi

    19.07.2019 18:29

    rokerfer fakt faktem szacunek mu sie nalez y , ale jak dla mnie powinnien sprzedac komus ten klub jak to ma tak wygladac. Wlasnie zostalismy z wypalonymi staruszkami i w dodatku ktorych chcieli co sezon inny trenerzy... kazdy byl z mysla o innej taktyce.. MAMY SZROT , szczerze leicester nas bije w tym moimencie na pysk

  • ErikLamela

    19.07.2019 17:37

    KMB a co z nowym essienem?

  • rokefeler

    19.07.2019 17:14

    Jak by nie było ,Roman przyczynił się do ogromnego rozpromowania angielskiej niebieskiej marki , przez co powinno się Abramowicza traktowac z szacunkiem , a nie jak to zrobili śmieszni rudzielce z anglii .

  • rokefeler

    19.07.2019 17:10

    Abramowicz jest zly ,że zainwestował w angielski klub tyle kasy , powinien być honorowany wszelako w anglii , a miast tego jest pluty za to że rosjanie są jacy są . Zreszta on nie lepszy . Jednak powinno znalezc sie jakies rozwiazanie tej sytuacji , bo przez to jak władze angielskie traktują Abramowicza , tak kurek dla Chelsea zostanie zakręcony . Kto wie czy ten ban transferowy nie jest wywołany zemstą , by pokazać że klub jest marionetką miliardera

  • KMB

    19.07.2019 17:09

    barkli dobry kozak kiedy jest ustawiony wyzej

  • swizzyi

    19.07.2019 17:01

    w dupie klub ma od prau lat

  • swizzyi

    19.07.2019 17:01

    ale co jaki lampard , bardziej bym mpowiedzial smieciarz roman abramovic

  • Qizi

    19.07.2019 16:46

    Siema jak tam śmieciarz Lampard już wywalony czy jeszcze czekamy?

  • swizzyi

    19.07.2019 16:41

    Nasz sklad to totaqlna padaka.. mysle ze mozemy ten sezon skonczyc nbizej jak top 10

  • Lukas172

    19.07.2019 16:40

    a Arsenal jest lepszy od Bayernu

  • Lukas172

    19.07.2019 16:40

    pewnie jak Torres strzerlał na treningach to znaczylo ze jest sswietnym zawodnikiem

  • Lukas172

    19.07.2019 16:37

    Cos mi sie kojarzy nawet ze byl sezon gdzie w sparingach bylo cieniutko a pozniej wygrana ligi

  • Lukas172

    19.07.2019 16:36

    slaba kadra bo przegrali guffno warty sparing, Lampard do zwolnienia

  • Lukas172

    19.07.2019 16:35

    zalama

  • Lukas172

    19.07.2019 16:35

    dzisas jak czytam komentarze na tej stronce to jest dramat

  • transroyalindo

    19.07.2019 15:23

    yyy

  • Robero

    19.07.2019 15:04

    No przydaloby sie powrocic do staryc czasow z relacjami bo streamy zamulaja czesto

  • Oscar8Legend2

    19.07.2019 14:33

    Łysy powinien prowadzić relacje live na stronie

  • Robero

    19.07.2019 14:20

    I po efekcie nowej miotly

  • wsx22

    19.07.2019 14:10

    łysy zna temat

Archiwum

Komentarze: Rico88

Znaleziono 352 komentarze użytkownika Rico88
  • Komentowany temat:Lampard: Nasza jakość się poprawi

    19.07.2019 21:37

    Skład obecny jest na miejsca 5-8. Walka o TOP4 trzeba włożyć między bajki.

  • Komentowany temat:Kovacić na stałe w Chelsea

    02.07.2019 15:05

    Interes życia. Na pewno negocjowała ta ci.pa 40 baniek a Edek za 60 co mogli krzyknąć i 150 melonów. To będzie ciężki sezon. Taki na środek tabeli.

  • Komentowany temat:Agent Jorginho: Juve? Zobaczymy

    20.06.2019 10:51

    Jorginho bez Sarriego nie pogra, tak więc niech piesek idzie za swoim panem.

  • Komentowany temat:Oficjalnie: Żegnaj Eden, dziękujemy!

    07.06.2019 23:15

    7 lat cieszyły oczy kibiców Chelsea jak grał Eden. Co teraz? Romek skasuje 100 baniek i tle. Transfery do klubu zamknięte. Szykuje się przeciętny sezon, taki na środek tabeli. Oby to nie był początek totalnego zjazdu, bo rywalizować przez najbliższe lata o TOP4, wydaje się już niemożliwe. Mieliśmy szczęście widzieć sukcesy naszego klubu i to będziemy mieć w pamięci. Hazard jest nie do zastąpienia na najbliższe lata.

  • Komentowany temat:Morata: W Chelsea nie byłem kochany

    06.06.2019 21:45

    cipek nie mężczyzna

  • Komentowany temat:Zola: Wiara kluczem do zwycięstwa

    30.05.2019 19:49

    Zobaczymy tą waszą wiarę bez Edena.

  • Komentowany temat:Niesnaski na treningu

    28.05.2019 22:59

    https://twitter.com/i/status/11334537266­­88133120


    Poza tym Arsenal wygra ten finał. Takie mam przeczucie.

  • Komentowany temat:Olivier: W moich żyłach płynie niebieska krew

    21.05.2019 13:58

    Jak niemozemy kupowac to niech zostanie i tak srodek tabeli przewiduje na kolejny sezon

  • Komentowany temat:Morata nie zainteresowany powrotem do Chelsea

    17.05.2019 11:38

    Jeden z większych cipek, który grał w Chelsea.

  • Komentowany temat:Remis we Frankfurcie!

    02.05.2019 23:54

    Leon to typowa trollownia. Sugeruje że albo ma malego fiuta, lub to zwykly cipek netowy. Tacy ludzie zazwyczaj sie dowartościowują w necie.

    Zaraz wyskoczy z innym nickiem maly ciul hehehe

  • Komentowany temat:Remis we Frankfurcie!

    02.05.2019 23:00

    Finał z Arsenalem. Szanse na tytuł po równo 50%. Chelsea dziś energooszczędna.

  • Komentowany temat:Real oferuje dalsze wypożyczenie Kovacica

    26.04.2019 23:49

    MikeLeon, gdzie ty byłeś dzbanie. Na pewno pijesz, bo kuropatwy mają szanse zaistnieć, lecz o trofeach w tym klubie kurczaków nie ma mowy <papa>

  • Komentowany temat:Tylko remis z Burnley!

    23.04.2019 08:17

    Suwerennie z innymi ekipami walczącymi o TOP4,zamiast wygrać - zremisowali. Trzeba jednak powiedzieć że Burnley zagrało rewelacyjnie. Podobał mi sie ten ich spokój w obronie. A nasi bez pomysłu głową w mur.

  • Komentowany temat:Negocjacje Chelsea i Realu w sprawie Edena na finiszu?

    08.04.2019 12:36

    Należy mu sie zagrać w najlepszym klubie świata. Niech mu sie tam dobrze dzieje i wygra upragnioną LM z Realem.

    Co do Chelsea, to jak było pisane ten statek tonie. I w cale nie że Eden odchodzi.

  • Komentowany temat:Trzy oferty dla Coutinho

    03.04.2019 14:03

    Wszystkie transfery do klubu odkładamy do przyszłego roku. Chelsea nie bierze w nich udziału.

  • Komentowany temat:Hazard: Myślę tylko o kolejnym meczu

    24.03.2019 13:03

    Myślę, ze po odejściu Edena skołujemy skład z tymi co są, plus wypożyczenia i tak na środek tabeli wystarczy w kolejnym sezonie i być może w następnych.

  • Komentowany temat:Hazard: Chcę wygrać Ligę Europy

    19.03.2019 19:00

    Ugrają 120 mln i Edek się przeniesie na Realu. To może być początek końca tego klubu.

  • Komentowany temat:Udana zaliczka Chelsea w meczu z Dynamem

    07.03.2019 23:20

    Wynik wysoki i daje pewny awans do kolejnej rundy. Dynamo słabe dziś na SB. Aczkolwiek jakby im się udało wykończyć w końcówce i trafić na 2:1, to byłaby lekka niepewność. Gra nie zachwycała na tle dość mizernego przeciwnika. Najważniejsze że wygrana i awans już zapewniony. Fajne akcje bramkowe Giroud - Pedro, oraz Loftus - Odoi. No i miodzio brameczka Williana.

  • Komentowany temat:Maurizio przed meczem z Kijowem

    07.03.2019 02:11

    Sarri nie ma trofeów, nie będzie i tym razem. Jestem pewny.

  • Komentowany temat:Sarri: Jesteśmy zmęczeni, będzie rotacja

    02.03.2019 01:14

    "Prędzej uwierzę w to, że serio istnieją kosmici"
    Menez, nie istnieją bądz pewny. Są tylko posłańcy oszustwa, czyli upadli.
    Co do Chelsea, Sarri ma zmiany, ale nie korzysta, to niech nie dupcy że ktoś jest zmęczony. Ave.

  • Komentowany temat:Koguty pokonane na Stamford Bridge

    27.02.2019 22:54

    Kto był pewny 3 punktów? Tylko JA (hehehe) Drób słaby i kolejny sezon bez niczego. PATAŁACHY ŚMIERDZĄCE. Może nie jest jeszcze sezon stracony. Zobaczymy dalej.


    C"mon Chelsea !

  • Komentowany temat:Wracamy do ligi: derby z Tottenhamem

    27.02.2019 13:23

    Wydaje mi sie, że po niezłej grze w Pucharze Ligi i całej tej szopce z Kepą, nasi dziś będą grillować drób z Wembley i wygramy. Ostatecznie "kurczaki" nic nie osiągną ponownie w lidze hehehe. Patałachy z Wembley. Odnośnie Chelsea, tak jak pisze, dziś sa pewne 3 punkty i zła passa sie odwróci.

  • Komentowany temat:Sarri: Zagraliśmy dokładnie tak, jak ustaliliśmy

    25.02.2019 00:46

    Ruffnecky, Siwy nazot?? Jego trenerka już nie przynosi rezultatów. Za to buta i arogancja tryumfują w dalszym ciągu.Jak były sukcesy to nikt mu tego nie wyciągał. Dla mnie Siwy już jest wrakiem trenerskim. Ewentualnie może potrenować klub z
    League One.

  • Komentowany temat:Sarri: Zagraliśmy dokładnie tak, jak ustaliliśmy

    24.02.2019 22:58

    Wolałbym Caballero do karnych i Sarri też. Czy to nieporozumienie,nie sądzę.Teraz tak gada, bo poszło info do mediów ze zawodnik odmówił zmiany. Taktyka była dobra, bo gra ofensywna mogłaby się skończyć jak ostatnio.

  • Komentowany temat:CC: Przegrana w karnych, Sarri znów bez trofeum

    24.02.2019 21:17

    @millwall89

    Tylko wydaje mi sie, że Kepa pomyślał, ze Sarri chce zmiany za to, ze jest kontuzjowany,a tu chodziło, że chce wpuścić na karne Caballero. Wyszła komedia. Mogli to uzgodnić w przerwie dogrywki.

« Poprzednia 1 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

98

2.

Liverpool

38

97

3.

Chelsea

38

72

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

70

6.

Manchester Utd

38

66

7.

Wolverhampton

38

57

8.

Everton

38

54

9.

Leicester

38

52

10.

West Ham

38

52

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Lampard szkoleniowcem Chelsea?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Cahill

Pożegnanie Gary'ego Cahilla...

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4747 dni

  • Online: 17
  • Użytkowników: 123950
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892