Sobota, 13 sierpnień 2022 r.

Osób on-line: 111

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Premier League
Chelsea vs Tottenham
14.08.2022, 17:30
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
Archiwum

Komentarze: riux

Znaleziono 160 komentarzy użytkownika riux
  • Komentowany temat:Clattenburg oczyszczony, Mikel z zarzutem?

    22.11.2012 21:29

    CO to za gadanie, ze spisek, ze znowu FA przeciwko nam ? Moze faktycznie nic sie nie dzialo i Mikel lekko przekoloryzowal cala sytuacje. Od poczatku ta sprawa nie wygladala za kolorowo i niestety tak zostalo

  • Komentowany temat:Di Matteo zwolniony!

    21.11.2012 11:27

    Roman to idiota !

  • Komentowany temat:Marin wróci do Bundesligi?

    08.11.2012 23:11

    Nie rozumiem tego oburzenia. Przeciez Marko byl kontuzjowany i od 2 meczy chyba jest do dyspozycji trenera. W podobnej sytuacji jest Terry, to ze wczoraj nie zagral tzn ze idzie na wypozyczenie albo go sprzedamy ? Bzdury !

  • Komentowany temat:Początek końca Terry'ego w Chelsea?

    08.11.2012 11:05

    Hehe co za bzdura, juz bardziej prawdopodobny byl by nagłówek " Terry przygotowuje sie do Tour de Pologne"

  • Komentowany temat:Di Matteo chwali Mosesa

    04.11.2012 22:27

    Czy tylko ja to widzę, że Moses nadaje sie idealnie na srodkowego napastnika ? Fakt, ze na skrzydle kiedy ma wiecej miejsca moze pokazac wiecej swoich atutów ale wg mnie moglby pelnic taka sama role ja Suarez w Liverpoolu (ja nawet widze miedzy nimi male podobienstwo - oczywiscie chodzi o umiejetnosci sportowe). Nie zapominam oczywiscie o Danielu, mysle ze idealnie by sie wymieniali na pozycji grajac razem (oczywiscie - szpica <-----> prawe skrzydlo). Moses posiada wszystko co jest wymagane od napastnika, szybkosc, rewelacyjna technika, strzał itd Nie wiem tylko jak z umiejestoscia "dołozenia nogi" i postawienia kropki nad i, a tylko tego nam brakuje !

  • Komentowany temat:Wymiana na linii Chelsea - Atletico?

    04.11.2012 16:44

    Ebos, stary wiekszego hipokryty to chyba nigdy nie widzialem hehe. Ty nazywasz kogos malolatem i sezonowcem a za Chelsea jestes od 2006 roku i jestes 94 rocznik ? (jak ktos zauwazyl) Człowieku zetrzyj mleko spod nosa, wymien pieluchy i szykuj sie na jutro do szkoły a nie pisz takich bzdur ! Porównujesz Torresa do Del Piero ? A jakie oni maja wspólne cechy ? Przywiązanie do klubu, rowna forme przez kilkanascie lat, skutecznosc ?

  • Komentowany temat:Wymiana na linii Chelsea - Atletico?

    04.11.2012 13:39

    Z góry przepraszam za zart :D Jezeli za Falcao chca 46 mln (czy tez taka jest klauzula) to z Fernando bedziemy musieli dac z 60 mln :D . Żartuje oczywiscie :)

  • Komentowany temat:Sturridge: Wiem, że muszę się poprawić

    02.11.2012 00:43

    Aha ja naprawde nie jestem fanem Daniela poniewaz jego styl nie do konca mi odpowiada a egoizm az odstrasza ale jest to mlody, szybki, energiczny zawodnik ktory ciagle sie rozwija. Fernando niestety osiagnal juz chyba swoje max. Chcialbym sie myslic bo oczywiscie wolalbym Torresa w swojej szczytowej formie (z Liverpoolu) ale niestety to juz chyba tylko przeszlosc :/

  • Komentowany temat:Sturridge: Wiem, że muszę się poprawić

    02.11.2012 00:38

    Adam27 - jasne rozumiem, że masz inne zdanie i je szanuje ale nie do konca sie zgadzam :) . Powiedz mi w takim razie jakie wg Ciebie Nando posiada atuty ? Moim zdaniem : - przyspieszenie slabe (nie widzialem w tym sezonie zeby odstawial obroncow na stracie) - szybkosc (to samo) - drybling słaby (fakt czasem kogos przejdzie ale zatrzymuje sie na nastepnym zawodniku bo zazwyczaj drybluje na przeciwko 2,3 przeciwnikow) - zgranie z druzyna wg mnie zadne (nasze trio czesto pieknie rozprowadza i wymienia pilke miedzy soba, niestety do momentu kiedy pilka przechodzi przez Fernando. Moim zdaniem Torres nie potrafi odegrac nawet najprostszej pilki) - skutecznosc ? no tutaj chyba nie musze wyjasniac:) itd. Jedyne co mozna zapisac na plus to fakt ze Nando sie stara i wklada duzo pracy ale to zaden atut bo to powinien prezentowac kazdy nawet meeeega rezerwowy zawodnik. Pozdro

  • Komentowany temat:Sturridge: Wiem, że muszę się poprawić

    01.11.2012 15:51

    ADam27 - Sturridge wczoraj zagrał słabo ale co nie znaczy ze slabiej od Nando. Moim zdanim byl o dziwo duzo lepszy, fakt nie wykorzystal paru ciekawych sytaucji ale gdy mial pilke czulem za kazdym razem zagrozenie pod bramka United. Dynamika widoczna na pierwszy rzut oka, Fernando porusza sie jakby mial nadwage z 15 kg (niestety) i jego dryblingi wygladaja jakby byly pokazywane w slow motion :) . Trzeba rowniez wziac pod uwage fakt ze Daniel zagral pierwszy mecz w tym sezonie (90 minut) wiec trzeba mu dac jeszcze szanse zeby ocenic kto sie bardziej nadaje. Ja nie jestem fanem talentu Daniela ani tez nie jestem antyfanem Torresa ale obiektywnie patrzac Fernando nie posiada zadnych atutów a Daniel jeszcze sie rozwija a juz na ta chwile przewyzsza Nando umiejetnosciami.

  • Komentowany temat:'De Bruyne jest bardziej wszechtronny niż Hazard'

    31.10.2012 17:24

    Mamy kłopot bogactwa w pomocy bo jak inczej nazwac sytuacje gdy ma sie w skladzie Hazarda, Mate, Oscara, Marina, Mosesa i De Bruyne-a wypozyczony. Ja spróbowałbym z Mosesem na szpicy kosztem Nando, ewentualnie Daniel. Wtedy udało by się zwolnić miejsce w pomocy i zyskac napastnika (ktorego w tym momencie nie mamy, nie takiego jak bym chciał) nie wydając przy tym ani funta

  • Komentowany temat:FIFA 13: Wirtualny klub CHELSEALIVE

    27.10.2012 13:42

    Aha i nie staram sie nikogo obrazac, poprostu stwierdzam fakty

  • Komentowany temat:FIFA 13: Wirtualny klub CHELSEALIVE

    27.10.2012 13:41

    No tak ale czy ja napisałem że jesteś autorem newsa ? Widzę ze go poprostu dodałeś co wg mnie znaczy ze sie pod nim niejako podpisujesz. Dziwne jest to o tyle ze jak ja prosilem o podobnego newsa to pisales cos w stylu "nie bede dodawal newsow nt durnej gry".
    Pedro ale ja nic Tobie nie zarzucam, wrecz przeciwnie ! Jestem tego samego zdania ! Wietnam pisał ze Fifa nie ma nic wspolnego z CFC dlatego tez nie bedzie takich newsow. Moim zdaniem strona jest poswiecona klubowi ale jest przede wszystkim dla uzytkowników ! Myslę, że ok 70 % uzytkownikow gra w fife wiec jaki problem jest napisac na ten temat newsa ?

  • Komentowany temat:FIFA 13: Wirtualny klub CHELSEALIVE

    27.10.2012 11:34

    Wietnam ty jestes poprostu smieszny ! Chcoaz nie, smieszny to ty byles do tej pory a teraz jestes irytujacym typem. Prosiłem kiedyś żeby zamieścic jakiegos newsa nt Fify to mnie prawie ze wysmiales i odsylales do forum. Do tego prezentowales swoją "wyzszość" ( z reszta jak zawsze mistrzu) Patrze na dzisiejszego newsa nt Fify a tam podpisany Wietnam. Bardzo prosze o poruszenie tego temaru szerzej, tacy ludzie jak Wietnam przynosza wstyd tej stronie, nie potrzeba tutaj hipokryzji, wywyzszania i wygadywania takich bzdur. Pozdro

  • Komentowany temat:Wilkins: Luiz nie nadaje się na pierwszy skład

    25.10.2012 19:57

    Hehe tak cos czuje ze gdyby Wilkins powiedział ze Ferreira powinien grac w pierwszej 11ce to wiekszosc tutaj by go poparła. Nie pamietacie jakie bledy popelnial Cahill z kogutami ? Fakt Luiz irytuje tymi dlugimi podaniami ktore koncza sie zazwyczaj strata ale to bardzo dobry zawodnik z ogromnym potencjalem. A zeby ten potencjał rozwinął to musi grać. Cahill jest bardzo dobrym obronca i RdM powinien zastosować większą rotacje - zdrową rotacje, tak żeby Cahill czuł sie potrzebny a Luiz rozwijał swoje umiejętności.

  • Komentowany temat:Oceny: Najlepszy Willian, kiepska Chelsea

    24.10.2012 15:29

    Prosba dla adminow - usuwajcie takich uzytkownikow jak Saturas. Jego poziom jest ponizej jakiejkolwiek krytyki ! Mega wstyd za takich typow

  • Komentowany temat:Lindegaard nie zagra z Chelsea

    24.10.2012 10:09

    Dla nas to zadne pocieszenie poniewaz bronil bedzie de Gea (chyba ze ma jakas kontuzje o ktorej nie wiem?) Natomiast Kagawa ostatnio i tak nic nie pokazywal a w jego miejsce wejdzie Nani ktory niestety z naszymi obroncami radzi sobie bardzo dobrze i zazwyczaj mecze z CFC wychodza mu niezle. Jak by na to nie patrzec to duet Rooney RvP budzi strach i groze ;)

  • Komentowany temat:Oceny: Najlepszy Willian, kiepska Chelsea

    24.10.2012 10:04

    pomoc mamy bardzo dobra, czesto ogladamy ladne akcje gdzie wymienianych jest mnostwo podan - niestety zazwyczaj do momentu kontaktu pilki z Torresem :/ No jezeli zawodnik nie potrafi odegrac najlatwiejszej pilki to nie tylko nie daje nic druzynie ale wrecz jej przeszkadza. Smutne ale prawdziwe :/

  • Komentowany temat:Oceny: Najlepszy Willian, kiepska Chelsea

    24.10.2012 10:01

    Nie rozumiem jak wy mozecie bronic Torresa ! Fernando prezentuje zenujacy poziom i to nie w odniesienu do jego ceny transferu bo nawet gdyby przyszedl za darmo to moja ocena bylaby taka sama. Mam prosbe do wszystkich obroncow Nando, napiszcie mi jakie atuty posiada ? Moim zdaniem zadnych - przyjecie tragiczne, przyspieszenie rowniez, kiwka - tragedia, szybkosc rowniez slabo. Moze i sciaga obroncow na siebie dajac iejsce innym ale to zaden tut bo 4ligowy zawodnik rowniez by to robil. MOze i walczy, stara sie (chociaz i z tym bym dyskutowal) to ja bym go widzial na ławce i to nie w pierwszym rzedzie. Fanem talentu Sturridgea nie jestem ale poki co nawet w slabej dyspozycji jest lepszy od Nando. Moja propozycja jest na ta chwile jedna - Moses na szpice ! Nie jestem hejterem Torresa bo bardzo go lubie ale poziom jaki prezentuje jest zenujaco niski i mam nadzieje ze RdM tez to widzi i wyciagnie odpowiednie wnioski na przyszlosc

  • Komentowany temat:Falcao: To Chelsea jest mistrzem Europy!

    21.10.2012 18:08

    Tak naprawde Radamel zapunktował sam sobie :) przeciez w (prawie ze) w pojedynke ograł mistrzów Europy :)

  • Komentowany temat:Boas: Wygrana Ligi Mistrzów nie jest tak ważna

    19.10.2012 10:49

    i skonczcie pisac ze pilkarze robili mu kolo dupy bo nie wiemy czy tak faktycznie bylo a nawet gdyby to co to za trener co nie potrafi nad "szatnia" zapanować ? W żaden sposob go to nie tlumaczy !

  • Komentowany temat:Boas: Wygrana Ligi Mistrzów nie jest tak ważna

    19.10.2012 10:12

    A mnie bardzo cieszą wypowiedzi AVB, przynajmniej pokazuje tym ze sie nie myliłem co do jego osoby i jakim jest trenerem/czlowiekiem. Zawiść i zazdrość przemawia przez niego. Jeżeli zakonczylibysmy lige bez porazki to pewnie w przyszlym sezonie mowil by "czy łatwiej jest zakonczyc lige bez porazki czy strzelic 200 bramek" :D . Ja nie jestem zawistny ale zycze mu jak najgorzej :D (zartuje, niech mu sie wiedzie byle na koniec rozgrywek byl za plecami CFC)

  • Komentowany temat:Mourinho: Terry nie jest rasistą!

    28.09.2012 08:59

    Ludzie czytajcie ze zrozumieniem prosze. Terry zostal slusznie oskarzony bo przeciez sam sie przyznal . . . Problem polega na tym ze panna Ferdinand nie powinna tego naglasniac. Jest taka zasada ze to co wydarzy sie na boisku powinno na nim zostac a nie biegac pozniej obrazony i pokazywac calemu swiatu jaki to on biedny i pokrzywdzony jest.

  • Komentowany temat:Grant: John nie jest rasistą!

    25.09.2012 00:16

    Jestem wielkim fanem Terrego i cala ta sytuacja jest chora. Przeciez to oczywiste ze John nie jest rasista ! ale slowa Granta gdzie mowi ze "on szanuje wszystkich" przypomina mi sprawe Bridge-a (chcac nie chcac).

  • Komentowany temat:Terry rezygnuje z kadry narodowej!

    24.09.2012 00:53

    Moim zdaniem zła decyzja ale ja uszanuje. Zła dlatego, ze Ferdinand własnie dopiął swego :/







tabela

strzelcy

1.

Tottenham

1

3

2.

Newcastle United

1

3

3.

Bournemouth

1

3

4.

Arsenal

1

3

5.

Manchester City

1

3

6.

Brighton & Hove Albion

1

3

7.

Chelsea

1

3

8.

Leeds United

1

3

9.

Leicester

1

1

10.

Fulham

1

1

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Czy to już kryzys czy tylko seria potknięć?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Tuchel

Tuchel sięga po wywalczony puchar Klubowych Mistrzostws Świata

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
5864 dni

  • Online: 111
  • Użytkowników: 311794
  • Newsów: 54990
  • Komentarzy: 735688