Wtorek, 28 czerwiec 2022 r.

Osób on-line: 35

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzyski
Club America vs Chelsea
16.07.2022, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • lopez

    28.06.2022 20:45

    a Sterling wydaje sie byc jeszcze pewniejszy, solidna marka w lidze

  • Codeline

    28.06.2022 20:44

    no oczywiste, ze Rafinia duzo lepszy niz Dembele

  • lopez

    28.06.2022 20:44

    wole 10 razy bardziej Raphinhę niż Dembele jak mam byc szczery

  • MatteoCFC3

    28.06.2022 20:44

    ale troche sie boje tego transferu XD

  • MatteoCFC3

    28.06.2022 20:44

    dobrze

  • lopez

    28.06.2022 20:43

    tam jest klepniete miedzy klubami

  • lopez

    28.06.2022 20:43

    matteo masz nieswieze info, idz do Romano

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:42

    Cech tego nie zaakceptował i wolał odejść - wystarczy poczytać.

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:42

    No takie, że pełnia władzy odnośnie kadry i transferów idzie do Tuchela - Cech nie dzialał w tym systemie, bo chociażby na przykładzie El Romano robił na przekór Tuchelowi razem z Granowskaja.

  • MatteoCFC3

    28.06.2022 20:42

    ciekawe czy odpali XD

  • MatteoCFC3

    28.06.2022 20:42

    Ornstein] EXCL: Chelsea close to agreeing fee north of ?55m with Leeds for Raphinha but not done yet. #CFC now best placed with #LUFC & 25yo as long-term favourites Barcelona can?t afford it at present + Arsenal not currently at required price

  • Codeline

    28.06.2022 20:41

    Todd Boehly had asked Petr Cech to stay and help him through this transfer window

  • Codeline

    28.06.2022 20:41

    podaj mi je

  • Codeline

    28.06.2022 20:41

    jakich warunkach

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:40

    Cech wolał robalić.

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:40

    No chciał, ale na swoich warunkach.

  • Codeline

    28.06.2022 20:40

    ale wy kuhwa piehdolicie

  • MatteoCFC3

    28.06.2022 20:40

    czyli nasz 1 transfer to rafinia?

  • Codeline

    28.06.2022 20:40

    A Todziak chcial przeciez pozostania Cecha

  • lopez

    28.06.2022 20:40

    odszedl sam, bo widzial co sie dzieje i musialby najwyrazniej zmienic swoje poglady zeby pozostac

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:39

    Ja tylko przypomnę, że dla Granowskaji pierwszym wyborem był Ralph Rangnick XDD

  • Codeline

    28.06.2022 20:39

    Przeciez Cech odszedl w zasadzie sam

  • lopez

    28.06.2022 20:38

    liczy sie to co tu i teraz, a teraz oni chcieli zatrzymac najwieksza gnide w klubie ;d

  • lopez

    28.06.2022 20:38

    poza tym dziwne zeby Boehly wielbil Cecha za samo sprowadzenie Tuchela skoro to bylo za innego wlasciciela

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:37

    Czasami myślę, że już nasz hitlerjugend lysy83 jest mądrzejszy od ciebie, a to spore osiągnięcie.

  • Codeline

    28.06.2022 20:37

    <lol>

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:37

    No skoro Boehly stawia na oddanie władzy Tuchelowi, to nie ma tu przyszłości dla Cecha ktory z Marina robił na przekór xD nie wiem czego ty głąbie nie rozumiesz xD

  • Codeline

    28.06.2022 20:36

    wiedzialem, ze bedzie ten argument

  • Codeline

    28.06.2022 20:36

    XD

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:36

    Cech trzymał z Granowskają i podobnie jak ona optował za pozostaniem Lukaku.

  • Codeline

    28.06.2022 20:34

    Cech taki zly :( ? Przeciez to glownie dzieki Cechowi Tuchel tu jest

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:33

    Boehly kozak, w jeden miesiąc wyebał Lukaku, Cecha, Bucka, Granowskaję i jeszcze Sterlinga i Raphinhe ogarnie, Konsorcjum Todda Boehlyego to najlepsze co moglo spotkać Czelsi

  • lopez

    28.06.2022 20:31

    za Marinka nie bede tesknil po numerze z Lukaku

  • lopez

    28.06.2022 20:31

    wszystko jest absolutnie pod kontrola :)

  • Codeline

    28.06.2022 20:31

    Moze jeszcze bedzie ten Kunde to bede zadowolony

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:31

    Dobrze ze Granowskaja w czerwcu miala poklepanych piłkarY xdd

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:31

    No 28 czerwca to musi być 10 transferow, inaczej żenada :/

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:30

    No nie muszą ruszać. Wtedy zrobiłbyś postęp, bo zaakceptowałbyś swoją głupotę :)

  • Codeline

    28.06.2022 20:30

    Todziak krul

  • Codeline

    28.06.2022 20:30

    wow dogadalismy jeden transfer

  • Codeline

    28.06.2022 20:29

    Myslisz, ze typie ruszaja mnie te Twoje zaczepki <lol>

  • lopez

    28.06.2022 20:29

    z takim wlascicielem jak Boehly bedziemy w Championship przeciez

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:28

    No ja mysle ze Tuchel nawet spadnie

  • lopez

    28.06.2022 20:28

    daj spokoj, z takimi pilkarzami jak Raphinha bedzie LM

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:28

    Law i inni opisywali, ze opóźnienie z transferami jest spowodowane tymi zmianami, to nie są byle.jakie rzeczy, ale taki kretyn tego nie zrozumie xd

  • Codeline

    28.06.2022 20:28

    No jak nie bedzie lm to kto wie

  • lopez

    28.06.2022 20:28

    a Tuchel Out po sezonie

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:28

    No tottenham i siti nie mieli zawirowan ze zmiana wlasciciela

  • lopez

    28.06.2022 20:28

    i wszystko robi zle

  • Codeline

    28.06.2022 20:28

    No chyba Ty typie

  • lopez

    28.06.2022 20:28

    Boehly to sie nie zna na pilce przeciez

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:27

    Jaki ty jesteś upośledzony.

  • Codeline

    28.06.2022 20:27

    Siti tez

  • Codeline

    28.06.2022 20:27

    No tottenham juz zakupil 2 pilkarzy

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:27

    28 czerwiec i pozno transfery XD

  • Codeline

    28.06.2022 20:27

    I tak pozno te transfery

  • ErikLamela

    28.06.2022 20:26

    No ale Boehly nie robi nic i transfery 30 sierpnia :/

  • Codeline

    28.06.2022 20:26

    gosc przynajmniej zna lige juz

  • Codeline

    28.06.2022 20:26

    No to jest spoko transfer

  • lopez

    28.06.2022 20:25

    brawo, super wiadomosc :)

  • Codeline

    28.06.2022 20:25

    Personal Terms: Boehly is on it. [ @FabrizioRomano ]

  • Codeline

    28.06.2022 20:24

    Szybciej dogadali Rafinie niz Sterlinga

  • lopez

    28.06.2022 20:24

    LOL XD

  • Codeline

    28.06.2022 20:24

    ogolnie to juz praktycznie transfer dopiety

  • Codeline

    28.06.2022 20:24

    Romano

  • lopez

    28.06.2022 20:24

    a kto to napisal? bo moje Ornstein

  • Codeline

    28.06.2022 20:23

    Chelsea and Leeds have reached full agreement for Raphinha! Official bid accepted around ?60/65m [add ons included]. Main part of amount to be paid immediately. It?s done between clubs. ???????? #CFC

  • Codeline

    28.06.2022 20:02

    No i git

  • lopez

    28.06.2022 20:01

    uuuuuuu

  • lopez

    28.06.2022 20:01

    EXCL: Chelsea close to agreeing fee north of ?55m with Leeds for Raphinha but not done yet. #CFC now best placed with #LUFC & 25yo as long-term favourites Barcelona can?t afford it at present + Arsenal not currently at required price @TheAthleticUK #AFC

  • lopez

    28.06.2022 18:44

    nie wiem czy nas stac + generalnie malo sie o nim mowi

  • ErikLamela

    28.06.2022 18:44

    Silva teraz dał wywiadu w ktorym powiedzial ze Neymar musi przyjść do Chelsea :D

  • ErikLamela

    28.06.2022 18:44

    Neymar - Havertz - Sterling i jazda

  • ErikLamela

    28.06.2022 18:44

    NEYMAR PANIE NEYMAR

  • lopez

    28.06.2022 18:43

    a Mounta jakos wkleic w srodkowa trojke i ciao bambino

  • lopez

    28.06.2022 18:43

    jak przyjdzie Sterling i Raphinha to pewnie Kai bedzie gral w ataku, zreszta on najlepiej tam wyglada z tych pozycji, ktore praktykujemy

  • lopez

    28.06.2022 18:42

    no tak, Mount i Havertz sa wrecz nietykalni, dobrze prawisz

  • ErikLamela

    28.06.2022 18:41

    tym cepom najbardziej przeszkadza Mount i Havertz, którzy z całej 7 ofensywnej zaprezentowali się i tak lepiej niż reszta xd

  • lopez

    28.06.2022 18:41

    chyba zapomnieli co Tuchel zrobil dla tego klubu i ile z niego wycisnal majac co mial do dyspozycji

  • lopez

    28.06.2022 18:41

    co faktu nie zmienia, ze to cale zwatpienie ludzi w Tuchela za samo stawianie Ake przed Kounde (gdzie to nadal jest nasza teoria), jest lekko bekowe

  • lopez

    28.06.2022 18:39

    no ja juz sie dawno pogodzilem z faktem, ze to nikt wiecej niz szklany gosc, ktory moze i talent ma, ale zdrowia nie

  • ErikLamela

    28.06.2022 18:38

    xd jak tutaj KMB i Codeline w Pulisicia wierza to co ty oczekujesz : p

  • lopez

    28.06.2022 18:37

    chociaz CFCF takie ostatnio teorie sadzi, ze w sumie nie wiem czy on to on, czy moze tez sie doczekal klona

  • lopez

    28.06.2022 18:37

    ja nie odrozniam ludzi na tej stronie innych niz CFCF i KMB praktycznie

  • lopez

    28.06.2022 18:36

    przepraszam, ze tak napisalem

  • lopez

    28.06.2022 18:36

    aaaa, dobra, juz myslalem, ze kontynuujesz zaczepki w moja strone :D

  • lopez

    28.06.2022 18:36

    widze duze problemy z czytaniem ze zrozumieniem, polecam cofnac sie do szkoly podstawowej, czyli w twoim przypadku jakies 2 lata :)

  • ErikLamela

    28.06.2022 18:35

    Jak on za Granowskają płakał

  • ErikLamela

    28.06.2022 18:35

    ze tobie lopez sie chce temu gamoniowi tłumaczyć

  • ErikLamela

    28.06.2022 18:35

    hahaha ten szczeniak Tuchela chce wywalać xd

  • lopez

    28.06.2022 18:34

    trzymaj kciuki

  • ErikLamela

    28.06.2022 18:34

    Zobaczymy co Sarr pokaże w tym sezonie

  • lopez

    28.06.2022 18:33

    a co dalej to zobaczymy

  • lopez

    28.06.2022 18:32

    z 3. miejsca bede zadowolony, takie akurat dla nas, byle skuteczne odeprzec ataki Arsenalu, Tottenhamu i United

  • lopez

    28.06.2022 18:31

    to nie jest sztuka nakupowac pilkarzy ii wymienic pol skladu, jezeli ktos oczekuje mistrzostwa Anglii od razu to niech sie palnie w dekiel :D

  • lopez

    28.06.2022 18:31

    nie wiem czy out, to zalezy na ktorym miejscu skonczymy sezon... jezeli znowu zajmiemy 3. miejsce to bedzie ono adekwatne dosc do naszego polozenia, bo ciagle jestesmy kawalek za LFC i MC, oni sa znacznie lepiej ulozeni

  • Codeline

    28.06.2022 18:30

    No to jest jedyne co go broni

  • lopez

    28.06.2022 18:30

    a tak z innej beczki to jezeli Tuchel umial zrobic z Rudigera pana pilkarza to z Ake nie ma szans tego powtorzyc?

  • Codeline

    28.06.2022 18:30

    No Tuchel zdecydowanie out jesli nie ogarnie druzyny przy swoich transferach

  • lopez

    28.06.2022 18:29

    no wiadomo, po owocach ich poznamy :)

Archiwum

Komentarze: Floro

Znaleziono 308 komentarzy użytkownika Floro
  • Komentowany temat:Willian: Nie było żadnego spisku

    19.12.2015 09:50

    Willian przyszedł do nas z Rosji a nie z Ukrainy

  • Komentowany temat:'Transfer request' Stonesa, czyli co to oznacza w praktyce

    27.08.2015 16:33

    O ile pamiętam Modrić też składdał transfer request

  • Komentowany temat:Jose: Poprawimy ofertę za Stonesa

    19.07.2015 02:07

    Nice, dobry grajek, btw zauważyłem że Stones urodził się dokładnie tego samego dnia co ja xD do tego jakiegoś klasowego skrzydłowego ub 10 i jedziemy z koksem!

  • Komentowany temat:Oceny po finale COC

    01.03.2015 19:46

    co?! cuadrado 7? za co? to samo willian, zouma tylko 6? omg, jak dla mnie dzisiaj jeden z najlepszych, smiech na sali z niektórymi ocenami

  • Komentowany temat:De Bruyne: Może za mało kosztowałem?

    25.02.2015 12:01

    druga po sturridge'u nasza pomylka transferowa w ostatnim czasie. chcialbym zeby kiedyś wrocili

  • Komentowany temat:Wywiad z Przemysławem Kijowskim - prezesem True Blues Poland!

    07.02.2015 00:41

    Schuerle xD wiadomo o co chodzi xD

  • Komentowany temat:Oferta za Cuadrado zaakceptowana?

    23.01.2015 02:01

    a może by tak powrót de Bruyne, tak jak to było z Maticiem ? xD

  • Komentowany temat:Oceny po spotkaniu z Newcastle

    10.01.2015 18:31

    Oscar brama i asysta i ma note 7 ? hahahaha

  • Komentowany temat:Fabregas: Chelsea gra podobną piłkę do Barcelony

    01.01.2015 12:31

    Trochę racji ma, tyle że my gramy różnymi stylami i czujemy się dobrze z piłką przy nodze jak i bez niej. To jest nasz atut, że potrafimy grać z posiadaniem piłki i z kontry.

  • Komentowany temat:Multimedia z meczu z Tottenhamem

    04.12.2014 00:26

    Nie tylko jako zmiennik, ogólnie jest bardzo dobry i dziwie się dlaczego tak mało gra. Miło się na niego patrzy, bo to jest typ zawodnika który sam sobie potrafi stworzyć sytuacje.

  • Komentowany temat:Jose: "Złota Piłka" jest zła dla futbolu

    29.11.2014 07:41

    Wg mnie np. ta nagroda powinna być przyznawana danemu piłkarzowi wyłącznie raz. Wtedy by to lepiej wyglądało, ponadto wiadomo że zarówno cr7 i messi odbiegają od reszty póki co, ale też nie można patrzeć tylko na statystyki jakie osiągają a powinno się patrzeć na całokształt. Mimo wszystko ta nagroda powinna być przyznawana tylko raz i byłoby po sprawie.

  • Komentowany temat:Messi chce przenieść się do Chelsea?

    28.11.2014 15:12

    Niezła bajeczka :D aczkolwiek fajnie byłoby go zobaczyć u nas, moze nie za 200 mln ale fajnie byłoby. 4-3-3 i za williana na prawe skrzydło by był :D Szkoda jednak, bo raczej napewno zakończy kariere w Barcie, chyba że jakies szejki z psg czy city dadza wiecej kaski niz barca by pomylsała :D

  • Komentowany temat:Poyet: Złamać passę Chelsea

    28.11.2014 13:13

    ErroR dlaczego wątpisz że Southampton nie pokona city? patrzac na to jak obie drużyny grają i jaka forme prezentuje, ja bardziej stawam na Świetych, póki ich sie trzyma forma. City uzależnieni są tylko i wyłącznie od bramek Aguero, święci graja jako zespoł

  • Komentowany temat:Schalke v Chelsea - składy

    25.11.2014 20:30

    A gdzie Remy?

  • Komentowany temat:Mourinho zaangażowany w rozmowy o Reusie?

    19.11.2014 22:43

    Ja stawiam, że jeżeli tylko Chelsea i Mou skupią uwagę na Reusa na serio, to w przyszłym sezonie bd grał u nas. Bayern raczej odpada, jeżeli chodzi o kase to napewno jestesmy w stanie zagwarantowac mu podobna pensje co real czy city, tyle ze u nas nie dość ze miałby najwieksze szanse na regularna gre (czego mu real nie zapewni) to miałby realna szanse na trofea na arenie ligowej jak i europejskiej (city raczej tu odpadaja), do tego Mou jest swietnym negocjatorem :D

  • Komentowany temat:

    10.11.2014 06:43

    Ziomek ten post jest 3-4 newsy temu.

  • Komentowany temat:Hazard: W Chelsea spełniam swoje marzenia

    10.11.2014 00:17

    Bardzo przypomina mi Joe Cole'a , fajnie byłoby gdyby został tak długo jak on, albo nawet i do końca kariery. Byłaby z niego dobra legenda xD Statystykami może i nie zachwyca, ale jego wpływ na grę jest olbrzymi, a u boku Mourinho statystyki same jakoś przyjdą xD

  • Komentowany temat:Diego Costa niepowołany na zgrupowanie kadry!

    07.11.2014 14:46

    Diego może się wku***ć teraz, no ale co zrobisz jak nic nie zrobisz.

  • Komentowany temat:Chelsea v Shrewsbury: składy

    28.10.2014 20:45

    Oscar potrzebuje gry? człowieku co ty gadasz, jak on gra praktycznie w każdym meczu :/ Szkoda że nie ma Solanke, ale jeśli grał wczoraj to cóż. ja tam bd patrzył na grę Ake i Zoumy, bo z młodszych graczy oni sa najbliżej załapania sie do składu z młodszych zawodników.

  • Komentowany temat:Lukaku: Postawiłem na własną karierę, nie na Chelsea

    13.10.2014 16:26

    "jesteśmy w górnej części tabeli"

    taa

  • Komentowany temat:Mourinho: Zasłużone zwycięstwo

    23.08.2014 22:54

    Demick- drugie piłki to są piłki jakie sie zbiera po długim podaniu, kktoś tam główkuje a ty masz ja zebrac pozniej. narazie gralismy po jednej polowie dobrze w tych 2 meczach, wiec jest co poprawiac, ale ostatni akapit napawa mnie optymizmem, poniewaz widac co chce jose poprawic :D

  • Komentowany temat:Jose: Torres wciąż ma u nas przyszłość

    23.08.2014 19:27

    Hahaha, musi zdobyc wiecej bramek od napastnika który gra xD
    No to powodzenia Fernando, obyś trafiał wiecej bramek od Diego xD

  • Komentowany temat:Zarobki Drogby ujawnione

    29.07.2014 17:53

    Zarobił w chinach to wiadome było przeciez ze tu chodzi o przywiazanie do klubu niz o hajs.

  • Komentowany temat:Skład na mecz z Wolfsberger AC

    23.07.2014 19:18

    *Raszko - Przypadkiem tak sie nazywa xD

  • Komentowany temat:Shaw: Manchester to największy klub na świecie

    23.07.2014 10:36

    Nie wiem jak wy, ale mi se wydaje, że on (już) nie kibicuje chelsea, rozumiem, że przeszedł do Manu i na pewno nie powie na nich nic złego, ale jezeli tak z dupy woli ich pochwalić, to chyba wiele daje do zrozumienia, bo chyba nikt mu nie kazał tego mówić

« Poprzednia 1 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

93

2.

Liverpool

38

92

3.

Chelsea

38

74

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

66

6.

Manchester Utd

38

58

7.

West Ham United

38

56

8.

Leicester

38

52

9.

Brighton & Hove Albion

38

51

10.

Wolverhampton

38

51

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Czy to już kryzys czy tylko seria potknięć?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Tuchel

Tuchel sięga po wywalczony puchar Klubowych Mistrzostws Świata

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
5818 dni

  • Online: 35
  • Użytkowników: 310786
  • Newsów: 54893
  • Komentarzy: 735401