Wtorek, 20 sierpnień 2019 r.

Osób on-line: 11

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Premier League
Norwich vs Chelsea
24.08.2019, 13:30
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • mgrRamires

    20.08.2019 19:27

    ty pownienes być prezydentem policji

  • curtkobain

    20.08.2019 17:09

    tez nie czaje czemu miszi nie dostaje szansy no ale coz

  • placki

    20.08.2019 16:53

    Ten sezon bedzie poprostu stracony

  • swizzyi

    20.08.2019 16:43

    no wlasnie szczerze nie rozumiem troche wybory franka.. dlaczego michy jest 3 wyborem. Szczerze jak dla mnie michy jest najlepszy :)

  • Malouda

    20.08.2019 16:00

    ciagle dostawal

  • Malouda

    20.08.2019 15:59

    Abraham bedzie dostawal szanse i wykorzysta ja jak Morata

  • SwiRu

    20.08.2019 15:09

    Ale mnie to boli że Miczi nie dostaje szansy

  • placki

    20.08.2019 14:02

    Reece james juz trenuje? Bo sie przyda skoro zappa odchodzi

  • MlodySimba

    20.08.2019 08:52

    Pozdro z 15 miejsca

  • Qizi

    19.08.2019 23:18

    I pozdro dla kibiców Abrahama

  • Qizi

    19.08.2019 23:18

    Wielki marsz junajted zatrzymany witamy w klubie przegrywow

  • chelsea02

    19.08.2019 22:53

    no i essa 1:1 dobry prezent

  • chelsea02

    19.08.2019 22:35

    ok wal na mojom siostre

  • mgrRamires

    19.08.2019 22:31

    bąka se tu walne jak coś

  • chelsea02

    19.08.2019 22:31

    tam się nawet nikt między soba nie wyzywa, żałosne

  • chelsea02

    19.08.2019 22:28

    średnia wieku devilpage to +14?

  • Lukas172

    19.08.2019 22:26

    i który ma namówic Kante na przeprwoadzke do lepszego klubu?

  • Lukas172

    19.08.2019 22:26

    to ten pogba warty wiecej niz cala Chelsea?

  • chelsea02

    19.08.2019 22:25

    hahaha obronił

  • chelsea02

    19.08.2019 22:25

    same karne

  • chelsea02

    19.08.2019 22:25

    japer

  • swizzyi

    19.08.2019 22:22

    zaraz dostana od wilkow na 2;1 to inaczej bede spieacwac;d

  • chelsea02

    19.08.2019 22:21

    haha

  • Lukas172

    19.08.2019 22:16

    na devilpageu to pisza ze sie beda o majstra bic xD

  • chelsea02

    19.08.2019 22:15

    no

  • ripazha8

    19.08.2019 21:50

    bo mają napastnika a u nas pokraki typu torres czy morata

  • chelsea02

    19.08.2019 21:48

    boze to untited wygralo z nami 4:0 a nic nie graja specjalnego

  • MlodySimba

    19.08.2019 20:59

    ta

  • chelsea02

    19.08.2019 20:57

    Prezent na zyebany poniedzialek

  • chelsea02

    19.08.2019 20:57

    prosze

  • chelsea02

    19.08.2019 20:57

    błagam wolves

  • MlodySimba

    19.08.2019 20:22

    Maurizio Sarri has been diagnosed with pneumonia

  • MlodySimba

    19.08.2019 20:17

    ehhh no i jutro do roboty...

  • Malouda

    19.08.2019 18:15

    Rozwalil mnie ten komentarz xd

  • ErikLamela

    19.08.2019 18:07

    KMB smietnik cisnie po azpilikecie ale jak markuz alonzo caly czas gral dno i zawalal bramke za bramka to go bronil, typowy solid zyebany xd

  • MlodySimba

    19.08.2019 17:33

    i cyk jajecznica

  • placki

    19.08.2019 16:32

    Ostatni

  • MlodySimba

    19.08.2019 15:15

    Essa

  • MlodySimba

    19.08.2019 15:15

    Pierwszy

Archiwum

Profil

Profil użytkownika: harakiri152589

Dane o użytkowniku
  • Nick: harakiri152589
  • Ranga: Użytkownik
  • Zarejestrowany: 08.12.2018 11:24 [256 dni]
  • Za Chelsea od:
  • Imię i nazwisko:
  • Płeć: nie podano
  • Województwo:
  • Miejscowość:
  • Data urodzenia:
  • Prywatna wiadomość: [wyślij prywatną wiadomość]
  • Gadu-gadu: -
  • Strona www: http://www.finansowyraj.com.pl
  • Ulubiony piłkarz:
  • Ulubiony klub:
  • Zainteresowania:
Statystyki komentarzy
  • Dodanych komentarzy w serwisie: 0
  • Ilość komentarzy dziennie: 0
  • Procent wszystkich komentarzy: 0%
  • Miejsce w rankingu komentujących: 8312
  • Ostatni komentarz:
  • [Wyświetl komentarze tego użytkownika]
Pozostałe statystyki
  • Online: NIE
  • ID: 95106
  • Postów: 0
  • Miejsce w typerze: -
  • Znajomi: 0
  • Znajomi online: brak







tabela

strzelcy

1.

Liverpool

2

6

2.

Arsenal

2

6

3.

Manchester City

2

4

4.

Manchester Utd

2

4

5.

Brighton & Hove Albion

2

4

6.

Tottenham

2

4

7.

Sheffield United

2

4

8.

Bournemouth

2

4

9.

Everton

2

4

10.

Burnley

2

3

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Superpuchar: Jakie prognozy na wynik?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Zouma

Błędy, błędy, błędy... słaby mecz Zoumy z United po powrocie do Chelsea

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4775 dni

  • Online: 11
  • Użytkowników: 128592
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892