Niedziela, 25 sierpnień 2019 r.

Osób on-line: 42

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Premier League
Chelsea vs Sheffield United
31.08.2019, 16:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • lysy83

    25.08.2019 14:59

    on lubi tak po cichaczu kielba brac erik lamera spermola to jego motto

  • lysy83

    25.08.2019 14:58

    blue bera to pewnie kielbasa brana prze lamele

  • MatteoCFC

    25.08.2019 14:52

    pił ktoś Blue Labela?

  • MatteoCFC

    25.08.2019 13:36

    forumek w formie

  • MatteoCFC

    25.08.2019 13:33

    xD

  • ErikLamela

    25.08.2019 13:28

    lysy a ty jakas szkole w ogole skonczyles przyglupie?

  • mgrKante

    25.08.2019 13:23

    nie będę komentował newsa ktorego wczesniej skomentował ten troll notariuszek bo to wstyd

  • Qizi

    25.08.2019 13:17

    Chelsea wygrywa a marne 3 kom pod postem żal.pl

  • lysy83

    25.08.2019 13:17

    lamela skoczyly sie wczsy teraz obciagasz banany

  • ErikLamela

    25.08.2019 13:16

    staruchu yebany xd

  • ErikLamela

    25.08.2019 13:15

    do roboty na magazyn won przygłupie

  • ErikLamela

    25.08.2019 13:15

    co tam łysy ty stary patologusie?

  • Oscar8Legend

    25.08.2019 13:09

    jedni urlopy drudzy znowu do roboty

  • lysy83

    25.08.2019 13:09

    lamela smiec dalej tu sie udyiela won troolu stad

  • MatteoCFC

    25.08.2019 12:35

    samemu jechać to zamula

  • placki

    25.08.2019 11:53

    Lepsze to niz piwniczyc

  • MatteoCFC

    25.08.2019 11:29

    niestety xD

  • ErikLamela

    25.08.2019 11:18

    i co ze starymi?

  • MatteoCFC

    25.08.2019 11:16

    urlop 2 tygodnie

  • placki

    25.08.2019 10:30

    Po co jedziesz

  • MatteoCFC

    25.08.2019 10:14

    ehhhnie obejrze meczu bo będę za granicą :(

  • MatteoCFC

    25.08.2019 09:28

    żegnam

  • MatteoCFC

    25.08.2019 09:28

    witam

  • mgrRamires

    24.08.2019 22:19

    e pjerdolisz

  • Qizi

    24.08.2019 22:13

    Uwa ale meczycho fiolrentina Napoli

  • Qizi

    24.08.2019 21:31

    I się toczy życia cud

  • Qizi

    24.08.2019 21:31

    Beton sari dalej z higuainem na szpicy w poniedziałek conte z candreva na wahadle

  • MatteoCFC

    24.08.2019 21:08

    piękni chłopcy

  • MatteoCFC

    24.08.2019 21:08

    https://imgur.com/a/9mnZA88

  • MatteoCFC

    24.08.2019 21:07

    co tak nagleszot odżył xD

  • mgrRamires

    24.08.2019 21:01

    youtu.be/MdSa6yBR6-E?t=141

  • ChujChazard

    24.08.2019 20:54

    Piekny dzien dla judaszy

  • mgrRamires

    24.08.2019 20:46

    kurtła jeszcze podziurawiony na 1-1 xd

  • placki

    24.08.2019 20:06

    twitter CHE dzis w chooja polecial bo pisalo ze Pedro gra....

  • MatteoCFC

    24.08.2019 20:06

    Benfica Porto polecam

  • SwiRu

    24.08.2019 20:03

    arsenal mocny jest, tylko 3:0 dostaje w dupe haha

  • placki

    24.08.2019 20:00

    no ja nie wiem moj nick najlepszy

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:59

    nie bylo gorszych pilkarzy do wyboru??

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:59

    w ogole co to za nick jest eriklamela

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:58

    banowac takich i tyle

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:57

    lamela to CENZURA jakiś

  • lysy83

    24.08.2019 19:55

    Pieknie Abraham i Mount teraz troole zamknja dupsksa lamela pewnie dalej placze ze znowu wyszlo nie tak jak chcial

  • placki

    24.08.2019 19:55

    i dobrze luiz i curtois naj weze

  • vialli

    24.08.2019 19:55

    Luiz blisko trzeciej asysty

  • Malouda

    24.08.2019 19:48

    Haha Luiz godnie zastepuje Mustafiego

  • mateuszak

    24.08.2019 19:48

    Luiz taki piękny xD

  • RzozeMurin1o

    24.08.2019 19:48

    Luiz druga zawalił hahahaha

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:48

    no i dobrze ze rozpruty judasz

  • mgrRamires

    24.08.2019 19:47

    fajnie luis rozpruty xd

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:47

    mam taki dobry humor że nawet ogladanie abrahama mi go nie popsuje

  • vialli

    24.08.2019 19:47

    Haha luiz jaka tyczka, karny przez niego a teraz salah go na raz wziął :)

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:47

    czemu na stronie chelsea sie takie smiecie z innych klubow panosza???

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:47

    a teraz idę w melanz elo prawiczki

  • placki

    24.08.2019 19:47

    ciekawe co biora za sterydy najepsi bo nie wierze ze top ligi jest naturalna cos biora na kondycje, sile

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:47

    to był HIT JAK CH UJ

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:47

    gratulacje Svet miałes oko xd

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:46

    Bakayoko nowy Essien

  • ChujChazard

    24.08.2019 19:46

    Moze za dwa lata lamoard cos przykloppi

  • KMB

    24.08.2019 19:45

    <lol>

  • MadoxCFC

    24.08.2019 19:44

    wypad lamela na strone totenhamu

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:44

    Klopp jest najlepszy i robi dominando, tyle wiem

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:44

    noniewiem

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:43

    najgorszy jaki był w chelsea xd

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:42

    Ale za to jaki trener wspaniały

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:41

    mysle ze wszyscy przyznamy ze conte najweiekszym smieciem jest

  • KMB

    24.08.2019 19:40

    ;ooo

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:40

    Baka to nowy Jaja tylko lepsiejszy technicznie

  • KMB

    24.08.2019 19:39

    a nie wiem juz nie pamietam takich durnych rzeczy

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:39

    a bakayoko nowy essien xd to mnie nigdy nie przestanie smieszyc

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:39

    Kiedy ten Emerson jakiegoś gola strzelił

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:39

    no na poziomie sandro przeca

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:38

    Marcos musi wrócić do 11

  • ChujChazard

    24.08.2019 19:38

    Smieci do smietnika

  • KMB

    24.08.2019 19:38

    a co mnie alonzo interesuje

  • SmoczekNT

    24.08.2019 19:38

    Słaby ten cebulos

  • ChujChazard

    24.08.2019 19:37

    Haha macie qrwy araenalowskie

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:37

    jak tam smutny ze markuz alonzo lawe grzeje?

  • ErikLamela

    24.08.2019 19:36

    elo kmb solidzie

  • RzozeMurin1o

    24.08.2019 19:36

    Luiz już karnego sprokurował hahaha

  • KMB

    24.08.2019 19:36

    lewis <lol>

  • placki

    24.08.2019 19:32

    no w sumie i oby to byla teraz seria punktowania

  • Oscar8Legend2

    24.08.2019 19:31

    Po pierwszej wygranej trzeba

  • placki

    24.08.2019 19:27

    co taka cisza ilez mozna masowac przyrodzenia po wygranej

  • 8FCChelsea

    24.08.2019 18:03

    Ha ah jakie żale na devilpage

  • vialli

    24.08.2019 18:02

    Ebał ich pies Tfu na oba klubu z machusteru

  • chelsea02

    24.08.2019 18:00

    pamiętam jak po meczu z nami wszyscy tam szczekali że ten sezon po majstraXDDDDDDDDDD

  • placki

    24.08.2019 17:57

    Uffff ulga

  • vialli

    24.08.2019 17:57

    Glory Glory United ;)

  • chelsea02

    24.08.2019 17:53

    essa

  • chelsea02

    24.08.2019 17:53

    hahaah

  • placki

    24.08.2019 17:52

    Musieli strzelic ehh

  • chelsea02

    24.08.2019 17:43

    united vs crysta

  • chelsea02

    24.08.2019 17:43

    dobry mecz

  • ErikLamela

    24.08.2019 17:30

    bonczurka?

  • mgrRamires

    24.08.2019 17:07

    oho, coś sie zbliża

  • mgrRamires

    24.08.2019 16:50

    bąka by jakiego walnoł

  • mgrKante

    24.08.2019 16:13

    w fantasty nie ma co dawac naszego bramkarza skoro obrona jest jaka jest aktualnie

  • cfcsiwy

    24.08.2019 16:09

    wiec na 100% bedzie czyste konto

  • cfcsiwy

    24.08.2019 16:09

    panowie nastepny mecz mamy czyste konto bo sprzedalem kepe w fantasy PL

  • ErikLamela

    24.08.2019 15:53

    abraham przeciwnik na swoim poziomie i gole od razu xd

Archiwum

aktualności

Cole: Chelsea nie zastąpi JT

dodał: admin 29.04.2017 13:14 źródło: London Evening Standard
Ashley Cole

Ashley Cole twierdzi, że Chelsea nie zdoła zastąpić takiej osoby, jaką w zespole jest John Terry. Kapitan The Blues rozstaje się z macierzystym klubem po 22 latach swojej służby.

Kiedy w 2003 roku podpisałem transfer do Chelsea, to John był pierwszą osobą, która mnie obserwowała, kiedy przechodziłem po raz pierwszy przez próg klubu.

Choć był tylko kilka miesięcy starszy, objął mnie ramieniem i wyglądało to w ten sposób, jakby opiekował się nowym chłopakiem w szkole, był jak starszy brat. Tego Chelsea będzie brakować. To bardzo umiejętnie prowadzony klub, ale zapomina, co John robił na boisku i poza nim. Chodzi o pozornie niewidoczne obowiązki, jakie wykonuje kapitan
- mówi Ashley Cole.

Terry ma w sobie tak wiele empatii - to jedna z miliona rzeczy, jaką ten klub straci tracąc takiego zawodnika. Chelsea będzie musiała wydać dużo pamięci, aby go zastąpić.



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 0

2449 wyświetleń | 8 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

DudusLampard30.04.2017 11:13

Johna nie da się zastąpić :(

Mati11CFC30.04.2017 07:07

xDDD

chelpatse30.04.2017 00:55

Terry siedzi na ławce, ale jak wejdzie to dyryguje jak maestro!
I takiego lidera będzie nam brakować!

MrKrzysiek9729.04.2017 21:11

Ciężko takiego piłkarza zastąpić.

Cartageno29.04.2017 17:57

Takich piłkarzy jak John już nie ma. Nie znajdziemy już takiego zawodnika

dirty29.04.2017 15:14

To prawda, brakuje lidera, mam nadzieję, że pozostali coś tam od niego podpatrzyli i będą kontynuować jego zachowanie choćby względem nowych graczy

lysy8329.04.2017 15:13

Szkoda ze nasz kapitan nie zakonczy u nas kariery ale niech sobie jeszcze pogra gdzies moze jeszcze kiedys wroci jako trener

Rad0x29.04.2017 14:17

2006, a nie 2003 :)







tabela

strzelcy

1.

Liverpool

3

9

2.

Arsenal

3

6

3.

Leicester

3

5

4.

Manchester City

2

4

5.

Manchester Utd

3

4

6.

Tottenham

2

4

7.

Everton

2

4

8.

Brighton & Hove Albion

3

4

9.

Bournemouth

2

4

10.

Sheffield United

3

4

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Superpuchar: Jakie prognozy na wynik?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Abraham i Mount

Dwóch twórców pierwszej victorii Chelsea w tym sezonie

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4780 dni

  • Online: 42
  • Użytkowników: 129645
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892