Poniedziałek, 21 styczeń 2019 r.

Osób on-line: 58

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Carabao Cup
Chelsea vs Tottenham
22.01.2019, 20:45
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • nins

    21.01.2019 01:32

    Fabregas IN, Jorginho "The Back Pass One" OUT

  • ML9

    21.01.2019 00:06

    oh Antonio my Antonio <wstydzi się>

  • ML9

    21.01.2019 00:06

    czas na gorzkie żale

  • ErikLamela

    20.01.2019 22:35

    Jorginho jest najpiękniejszy

  • Kamyk1918

    20.01.2019 22:12

    NIEDOZWOLONY LINK//www.NIEDOZWOLONY LINK/news/show/30877/ferdinand-jorginho-jest-kompletnie-bezproduktywny?session=359265674d356230a3251482f10a9d70" rel="nofollow" target="_blank">NIEDOZWOLONY LINK//www.NIEDOZWOLONY LINK/news/show/30­877/ferdinand-jorginho-jest-kompletnie-b­ezproduktywny?session=359265674d356230a3­251482f10a9d70

  • vialli

    20.01.2019 20:21

    Zapata na kuria jak armata ,dzis 4 bramy

  • AlvaroMorata

    20.01.2019 19:17

    Prawda jest taka, ze ani jednych, ani drugich mistrzostwa nie zobaczyles i juz nie zobaczysz.

  • madvied28

    20.01.2019 18:54

    Prawda jest tak ,ze poza Arsenalem i Totkami nikt sie nie liczy w londynie

  • MlodySimba

    20.01.2019 18:43

    oby fulham utrzymal ten remis

  • gizber

    20.01.2019 18:14

    kuzwa, tottenham wyrownal

  • ErikLamela

    20.01.2019 17:53

    Pozdro dla MikeLeona

  • ErikLamela

    20.01.2019 17:37

    śmieciarz pewnie obserwuje llorente XDDDDDD

  • ErikLamela

    20.01.2019 17:37

    hah llorente jeden z wymysłów conte

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 17:34

    patrzacy jak niedoszly napastnik Chelsea Llorente strzela samobója

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 17:34

    Antonio Conte na meczu totków

  • AlvaroMorata

    20.01.2019 16:08

    Dziwny jest teeen, klub.

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 16:06

    pilkarze arsenalu ogolnie sa dziwni cale te

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 16:06

    ta

  • AlvaroMorata

    20.01.2019 16:05

    W smietnikach sie kompio?

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 15:57

    haha lvl up

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 15:57

    iv.pl/images/78089684591523478537.jpg

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 15:56

    jestem hakerem lvl 3 dopiero

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 15:56

    niestety nie umiem pokonac zabezpieczen

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 15:56

    https://iv.pl/images/7808968459152347853­7.jpg

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 15:53

    ajajaj ktos hakuje i sie nie da wejsc

  • AlvaroMorata

    20.01.2019 15:52

    Error, haslo nieprawidlowe.

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 15:52

    https://zapodaj.net/4156a40fbf90c.jpg.ht­ml

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 15:50

    odwiedziny u włochów https://zapodaj.net/b77a36a3a0196.jpg.ht­ml

  • AlvaroMorata

    20.01.2019 15:36

    Na smietnik.

  • AlvaroMorata

    20.01.2019 15:36

    Włochów za to nam niepotrzeba.

  • AlvaroMorata

    20.01.2019 15:35

    Byle nie wszyscy brazylijczycy.

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 15:10

    no coz, niedlugo wszyscy belgowie sie rozejda

  • MlodySimba

    20.01.2019 15:08

    Everton daje 40 baniek

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 15:05

    a co z baczusiem

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 15:05

    jprdl xd

  • MlodySimba

    20.01.2019 14:38

    Simon Johnson ? Konto zweryfikowane @sjstandardsport 7 min.7 minut temu Więcej #Higuain move to #cfc now just waiting on AC Milan finalising #Piatek.Atletico Madrid have agreed terms over #Morata loan. There are reports it includes an option to buy worth ?48.6m. Including loan fee,that would mean Chelsea basically get most, if not all, of their money back.

  • MlodySimba

    20.01.2019 14:20

    Done deal! Alvaro #Morata is a new striker of #AtleticoMadrid. Colchoneros have closed him on loan with option to buy (?55M). Tomorrow he?ll sign the contract. #Chelsea will replace him with Gonzalo #Higuain.

  • Sparku

    20.01.2019 14:09

    Witam wszystkich po meczu, zaczne od tego że ciesze sie z wyniku bo kibicuje Arsenalowi. Zastanawiałem się czego wam zabrakło w tym meczu i jest to napewno napastnik lecz myśle że sam Higuain nie rozwiąże problemu, przydałby sie jeszcze jakiś ofensywny pomocnik wam

  • ErikLamela

    20.01.2019 13:54

    Jorginho znalazł sposób

  • ErikLamela

    20.01.2019 13:54

    Jorginho to jest kocur

  • ML9

    20.01.2019 13:33

    dawać Zahe!

  • ML9

    20.01.2019 13:33

    na boisku bezużyteczny

  • ML9

    20.01.2019 13:33

    elegancki chyba do przespanie się z trenerem

  • ErikLamela

    20.01.2019 12:59

    kante to drewno, Jorginho to piłkarz elegancki

  • Uranti5

    20.01.2019 12:56

    ndidi z lester ja bym go kupił

  • Uranti5

    20.01.2019 12:56

    albo kupić kogoś

  • Uranti5

    20.01.2019 12:55

    cza zagrac kante kovacic Pedro a na bokach odoi z hazardem

  • ML9

    20.01.2019 12:53

    człowiek o milionie bezsensownych podań <lol>

  • Uranti5

    20.01.2019 12:52

    Bo my mamy te drewno w Srodku ponocy , po co on tu jeszcze gra

  • ML9

    20.01.2019 12:51

    Sarri out Big Sam in

  • ML9

    20.01.2019 12:48

    Conte wszedł jak masło w tą ligę nie to co Sarri

  • ML9

    20.01.2019 12:46

    z Arsenalem zabrakło Catenaccio <google>

  • ErikLamela

    20.01.2019 12:27

    bo już to przeżyłaś

  • ErikLamela

    20.01.2019 12:27

    uśmiechasz się moja miła

  • ErikLamela

    20.01.2019 12:26

    na schroccie

  • mgrRamires

    20.01.2019 12:25

    wiecie może gdzie zamówić sól drogową?

  • mgrRamires

    20.01.2019 12:25

    wutam

  • madvied28

    20.01.2019 12:24

    do poki Mariną Granowskają bedzie o wszytkim decydowac poza plecami trenera,jezeli chodzi o transfery,to mozemy zapomniec o top 4

  • ML9

    20.01.2019 12:22

    z trenerski przydupasem

  • ML9

    20.01.2019 12:21

    zwolnić włoskiego niedojde

  • ML9

    20.01.2019 12:21

    jeszcze mam kaca po tych fatalnych derbach

  • ErikLamela

    20.01.2019 11:29

    witam

  • vialli

    20.01.2019 11:25

    przegrywac to trzeba umiec a nie zwalac wszystko na pilkarzy ,ze nie maja motywacji. Styl gry tez jest wazny

  • michas2000

    20.01.2019 11:24

    witam:)

  • Wolven

    20.01.2019 11:18

    jesteście nudni z tymi trenerami, nawet gdyby Lampard został szkoleniowcem z Terrym i Morrisem jako asystentami to byście ich zwolnili po 2 porażkach

  • vialli

    20.01.2019 08:01

    Liga Europejska to jest to.

  • AlvaroMorata

    20.01.2019 06:25

    Hiddink ratuj

  • wsx22

    20.01.2019 01:07

    dobrze ze mikeleon zostal zjechany, hehe

  • Oscar8Legend

    20.01.2019 00:25

    kibice innych druzyn siedza tu, bo to najlepsza strona

  • JoseMourinho

    19.01.2019 23:58

    ponarzekac kazdy musi, ale obrazac nie wypada, zachowajmy jakies granice

  • JoseMourinho

    19.01.2019 23:58

    komus gorzej idzie nie wchodze od razu na forum i nie staran sie szukac zadymy bo nie wypada. wiadomo ze jak gra sie nie klei to szybko temat do dyskusji sie znajdzie ale obrazac nie powinnismy ani innych ani siebie nawzajem tutaj na stronie

  • JoseMourinho

    19.01.2019 23:57

    no ja w kazym meczu mam swojego faworyta w kazdej lidze komus na swoj sposob kibicuje choc nie tak dlugotrwale jak chelsea ale jak komu

  • mgrRamires

    19.01.2019 23:15

    dobry mecz czelsi de bus

  • ML9

    19.01.2019 23:11

    dobranoc

  • ML9

    19.01.2019 23:10

    wiem właśnie pisze do mnie jedno xd

  • michas2000

    19.01.2019 23:09

    Kibicuj komu chcesz i jak chcesz ale powtarzam tu siedza dzieci tez

  • michas2000

    19.01.2019 23:08

    A ludzie dadza ci spokoj

  • michas2000

    19.01.2019 23:08

    Ja tez mam jakis drugi klub sercem jestem za Chelsea mimo ze mam troche lat ale nie obrazaj nikogo

  • michas2000

    19.01.2019 23:07

    zgadzam sie z Jose Mourinho

  • ML9

    19.01.2019 23:07

    nie ja jedyny <papa>

  • michas2000

    19.01.2019 23:06

    nie interesuje mnie komu kibicujesz ale nie obrazaj klubu i graczy i uzytkownikow

  • michas2000

    19.01.2019 23:05

    Nie masz sie gdzie wygadac????Napisz do Teletygodnia

  • ML9

    19.01.2019 23:05

    Chelsea od 2010 Spurs od 2016

  • ML9

    19.01.2019 23:05

    jestem kibicem Chelsea i Spurs

  • JoseMourinho

    19.01.2019 23:05

    nie rozumiem czemu kibice innych druzyn siedza tutaj, majac swoje fora...

  • michas2000

    19.01.2019 23:04

    Propouje powiedziec mamusi zeby poczytala ci bajki na dobranoc zmarszczyla ci Zylaka bo inne ci nie daja i idz grzecznie spac

  • ML9

    19.01.2019 23:03

    hipokryta <papa>

  • michas2000

    19.01.2019 23:01

    Juz ci kiedys pisalem i inni tez ze tu siedza mlodzi uzytkownicy jak ty sie oddzywasz do ludzi

  • michas2000

    19.01.2019 22:59

    glupcze kazde twoje komentarze sa wysmiewane albo wyzywaja cie co ty nie masz wartsci swojej???czy jak byles maly stara kolysala cie betoniarce do snu

  • ML9

    19.01.2019 22:58

    skoro*

  • ML9

    19.01.2019 22:58

    ciężko o monolog skori cały czas ktoś mi odpowiada xd głupiec

  • michas2000

    19.01.2019 22:58

    Ze Admin nie blokuje takiego hu,,,,, jak ty jak obrazasz klub,graczy,i uzytkownikow

  • michas2000

    19.01.2019 22:56

    siedzisz i prowadzisz monolog klaunie i kazdy z toba jedzie

  • michas2000

    19.01.2019 22:56

    Jak Muły obily Twoj klub nawet sie nie pokazales,ale wejsc tu potrafisz i pisac pierdoly moze ty qwa jestes nie dowartosciowany

  • michas2000

    19.01.2019 22:54

    szkoda jest jak twoj ojciec napisalem ci kiedys nie zlal sie na kamien tylko mamusi w srodek wtedy bylo by inaczej

  • ML9

    19.01.2019 22:53

    szkoda że taki idiota kibicuje temu klubowi

  • michas2000

    19.01.2019 22:52

    jak brala do paszczy nawet przypomniala sobie twoje imie

  • michas2000

    19.01.2019 22:52

    Mike Leon ja bylem u twojej mamy teraz tez miala charyzme

  • ML9

    19.01.2019 22:50

    paznokieć Fergusona ma więcej charyzmy

  • ML9

    19.01.2019 22:49

    dla mnie Chelsea nie ma już trenera

Archiwum

aktualności

Wywiad: Ruben Loftus-Cheek

dodał: apx 12.09.2018 11:45 źródło: chelseafc.com
Ruben Loftus-Cheek

Ruben Loftus-Cheek w najnowszym wywiadzie dla oficjalnej strony klubowej dostarcza kilku ciekawostek o swoich kolegach z drużyny.

Pomocnik mówi o swojej bliskiej przyjaźni z jednym z obrońców Chelsea i o tym dlaczego pewien zwycięzca Mistrzostw Świata byłby dobrym bramkarzem, a także odpowiada na pytanie Wiktora Mosesa, który był ostatnim graczem biorącym udział w tej serii.

Kto ostatnio był najlepszym graczem na treningach?

Jorginho trenuje dobrze przez cały czas, jest bardzo dobrym graczem.

Kto z zawodników z pola byłby najlepszym bramkarzem?

Może Olivier. Jest wysoki i skoczny. Początkowo myślałem, że Antonio Rudiger, on też byłby dobry, ale zostańmy przy Giroud.

Kto byłby najlepszym napastnikiem spośród obrońców?

Myślę, że Emerson. Jest bardzo zwinny i rozwinięty technicznie więc myślę, że byłby dobry z przodu, ponieważ byłby w stanie odnaleźć się w polu karnym.

Z kim siedzisz na wyjazdach? Jak spędzasz czas?

Siedzę z Andreasem Christensenem, ponieważ znamy się od dawna.On zazwyczaj ogląda seriale. Ja obecnie je odpuściłem, więc albo gram na telefonie albo słucham muzyki.

Kto puszcza muzykę w szatni?

Pracownik, który za to odpowiada. Tworzy playlistę i stale dodaje do niej piosenki, więc tego właśnie słuchamy.

Kto jest dobry w podnoszeniu na duchu po porażce?

Cesar Azpilicueta zawsze ma coś pozytywnego do powiedzenia w szatni, niezależnie od tego czy wygraliśmy czy przegraliśmy. Po porażce mówi żebyśmy podnieśli głowy i myśleli o następnym meczu więc to zawsze miłe.

Kto jest największym żartownisiem w szatni?

Rudiger. Uwielbia rozmawiać, ale jest bardzo zabawnym facetem.

Kto jest najcichszy?

Zdecydowanie N'Golo Kante. Jest najmilszym facetem na świecie, ale jest taki cichy.

Kto jest najgłośniejszy?

Zdecydowanie Rudiger.

Kto jest najbardziej aktywny na Instagramie?

Myślę, że David Luiz, on tam trochę działa.

Kogo fani powinni śledzić w mediach społecznościowych?

Mnie. Jestem wszędzie, ale głównie korzystam z Instagrama. David też jest dość zabawny na Instagramie.

Z kim jadasz lunche w Cobham?

Zwykle z Andreasem, jest moim druhem. Gram z nim odkąd skończyłem 16 lat.Pamiętam, kiedy pierwszy raz zobaczyłem go w akcji. Gra nie sprawiała mu żadnych problemów. To świetny zawodnik, w dodatku bardzo utalentowany.

Kto najdłużej uczył się angielskiego?

Nie wiem, kto uczył się najdłużej, ale Jorginho mówi już bardzo dobrze. Od początku dawał radę, ale teraz ogarnia nawet slang.

I pytanie od Victora ...

Kim byś był jeśli nie piłkarzem?

Zawsze byłem dość atletyczny i wysportowany. Biegałem w szkole, byłem niezłym sprinterem, grałem też trochę w tenisa więc pewnie byłbym sportowcem.

 



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 5

708 wyświetleń | 3 komentarze | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

arkos89chelsea15.09.2018 19:58

Spoko gość

lysy8312.09.2018 15:13

Nie gra to wywiady daje

MrKrzysiek9712.09.2018 14:44

Dobry wywiad.







tabela

strzelcy

1.

Liverpool

23

60

2.

Manchester City

23

56

3.

Tottenham

22

48

4.

Chelsea

23

47

5.

Arsenal

23

44

6.

Manchester Utd

23

44

7.

Watford

23

33

8.

Wolverhampton

23

32

9.

Leicester

23

31

10.

West Ham

23

31

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Gonzalo Higuain - dobry pomysł Maurizio Sarriego?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Hudson-Odoi

Pierwszy gol Hudsona-Odoi dla Chelsea, pierwszy tytuł Zawodnika Meczu (spotkanie z PAOK Saloniki)

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4564 dni

  • Online: 58
  • Użytkowników: 96864
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892