Sobota, 20 kwiecień 2019 r.

Osób on-line: 106

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Premier League
Chelsea vs Burnley
22.04.2019, 21:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • evastorm

    20.04.2019 17:47

    conte

  • SwiRu

    20.04.2019 15:32

    całkowicie możliwe, że jak będziemy w top4 i darują nam bana na jedno okno to sprowadzimy Zahe, bo on chce odejść by grać w lm

  • swizzyi

    20.04.2019 08:03

    Conte: Spędzam czas z Sarrim

  • ninsss

    20.04.2019 07:45

    Drinkwater: Spędzam czas na budowie

  • AlvaroMorata

    19.04.2019 21:00

    Sarri: jorginho to amator.

  • placki

    19.04.2019 19:56

    Sarri : Uwielbiam budzac sie z rana na Jorginho ktory w bokserkach skreca mi kolejnego papierosa

  • Oscar8Legend

    19.04.2019 17:58

    Sarri: Spędzam czas na Jorginho

  • CFCF

    19.04.2019 17:58

    Na TYM Kloppie? Nie wnikam co się tam dzieje :D

  • placki

    19.04.2019 17:37

    Conte: Spędzam czas na klopie

  • wsx22

    19.04.2019 15:34

    mafo: Gowno? To ja

  • mafo

    19.04.2019 15:01

    Hazard odchodzi jes jes jes jes allah jest wielki wysluchal moich modlitw

  • wsx22

    19.04.2019 13:43

    Kepa: Postanowilem ze Hazard zostaje.

  • Oscar8Legend

    19.04.2019 12:56

    Nie szkoda wam czasu na wchodzenie na jakiś sport pl??? p

  • Oscar8Legend

    19.04.2019 12:56

    Tylko na tej stronie możecie znaleźć prawdziwe informacje

  • placki

    19.04.2019 12:55

    Nie ciekawe uczucie jak arsenal bedzie w top4 i wygraja le

  • Malouda

    19.04.2019 11:54

    dokladnie taka jest informacja na sport.pl xd

  • Oscar8Legend

    19.04.2019 11:23

    Kępa: Alonso zostanie w Chelsea

  • swizzyi

    19.04.2019 11:20

    wyczytal na sport.pl xd

  • ninsss

    19.04.2019 11:18

    dokładnie, przestań się mazać, chłopaki nie płaczą

  • swizzyi

    19.04.2019 11:16

    wiec co sie marzesz

  • swizzyi

    19.04.2019 11:16

    nie ma oficjalki

  • minek1029

    19.04.2019 11:11

    Stało się Hazard w realu...

  • ninsss

    19.04.2019 11:07

    Azpilicueta: W taki sposób zdobędziemy puchar Tymbarku

  • swizzyi

    19.04.2019 11:01

    Sarri: Slavia to najlepsza druzyna jakakolwiek widzialem w mojej karierze.

  • ninsss

    19.04.2019 11:01

    Maurizio: Drinkwater zostanie w Chelsea

  • AlvaroMorata

    19.04.2019 04:04

    SarriHow

  • wsx22

    19.04.2019 01:02

    sarriball ze slavia był

  • wsx22

    19.04.2019 01:02

    gdzie hejterzy

  • wsx22

    19.04.2019 01:02

    no i co

  • Jamalo

    18.04.2019 23:13

    Pod warunkiem, że wygramy z Rebiciammi.

  • Jamalo

    18.04.2019 23:11

    Coś czuję, że polegniemy z Arsenalem.

  • mgrKante

    18.04.2019 23:01

    to co, pykamy ajntracht i finał londyński

  • Jamalo

    18.04.2019 22:59

    Choć nawet nie są z nimi spokrewnieni.

  • Jamalo

    18.04.2019 22:58

    Albo wzywali swoich nordyckich przodków.

  • Jamalo

    18.04.2019 22:58

    Jakby czcili jakiegoś Odyna czy coś.

  • Jamalo

    18.04.2019 22:58

    O jak się bawią Czesi.

  • Qizi

    18.04.2019 22:57

    pierwszym mecz na wyjeździe a tu juz nie bedzie mozna wystawic Markuza i Kovacica bo moze sie roznie skonczyc

  • CFCF

    18.04.2019 22:57

    Nawet z Liverpoolem się tak nie rozkraczyli jak dzisiaj

  • CFCF

    18.04.2019 22:56

    Calutka obrona dzisiaj pojechała po bandzie ostro. Takiego g*wna to serio od 0:6 z City nie było

  • Jamalo

    18.04.2019 22:56

    Jak tak zagramy z Niemcami to nas Rebic i Jovic skarcą ostro.

  • CFCF

    18.04.2019 22:56

    Tak czy siak rywal dużo groźniejszy od Pragi, więc lepiej żeby się spięli

  • Malouda

    18.04.2019 22:55

    Eintrachtem chyba 2-0 90 minuta

  • CFCF

    18.04.2019 22:54

    Z Frankfurtem jak zostanie 2:0

  • CFCF

    18.04.2019 22:54

    Druga połowa na poziomie tego 0:6 z City. Jak tak chcą grać w półfinale to mamy LE z głowy. Jak można iść spać w tak istotnym meczu...

  • Jamalo

    18.04.2019 22:53

    To z Benficą czy Eintrachtem

  • CFCF

    18.04.2019 22:53

    Koniec. Wreszcie

  • CFCF

    18.04.2019 22:50

    Niech Sarri pokaże że ma jaja i włącza suszarkę

  • CFCF

    18.04.2019 22:50

    Oni zasłużyli na taki oopier*ol w szatni dzisiaj że szok

  • CFCF

    18.04.2019 22:49

    Cała obrona dzisiaj gra na poziomie 2/10

  • CFCF

    18.04.2019 22:48

    Brawo Luiz, graj w piłkę ręczną

  • Qizi

    18.04.2019 22:47

    po co ten luiz to wogole dotykal jak by Kepa na luzie zlapal

  • Koval81

    18.04.2019 22:46

    Luiz co za spierdolina

  • CFCF

    18.04.2019 22:46

    Nie myślałem, że w ciągu jednego meczu można upaść aż tak nisko

  • CFCF

    18.04.2019 22:46

    Panie i panowie, "profesjonalni" piłkarza którzy zarabiają cholera-wie-ile właśnie robią obronę Częstochowy przed Pragą

  • CFCF

    18.04.2019 22:34

    Tego się oglądać nie da w tej drugiej połowie

  • Qizi

    18.04.2019 22:29

    w 85 wchodzi gary kejhil i wracamy na 343

  • CFCF

    18.04.2019 22:28

    2, czyli tyle samo co strzelili w 10 minut naszej "obronie"

  • Jamalo

    18.04.2019 22:28

    No i teraz będzie jak rozgrywać.

  • Jamalo

    18.04.2019 22:26

    Prawie jak Czelsi

  • Jamalo

    18.04.2019 22:26

    Raczej Czesi.

  • Qizi

    18.04.2019 22:25

    2

  • wakacje2010

    18.04.2019 22:25

    ile Czechy muszą strzelić jeszcze przy tym wyniku?

  • CFCF

    18.04.2019 22:25

    Jak zagra tak jak z Liverpoolem to niewykluczone

  • Jamalo

    18.04.2019 22:24

    Willian zakręci Prażan jak słoiki po ogórkach.

  • CFCF

    18.04.2019 22:23

    I ten gówniany Kovacic co nie robi ani nic w obronie, ani w ataku

  • Qizi

    18.04.2019 22:23

    jest willian na pobudzenie

  • CFCF

    18.04.2019 22:22

    Zaraz strzelą kolejnego, może tak jaśnie państwo się obudzą zanim odpadną

  • CFCF

    18.04.2019 22:21

    Nasza "obrona" to jest szczyt parodii

  • Jamalo

    18.04.2019 22:20

    Znaczy się wiem dlaczego.

  • Jamalo

    18.04.2019 22:18

    Ani razu nie zawiódł.

  • Jamalo

    18.04.2019 22:18

    Zastanawiam się dlaczego Amapadu nie dostaje szans.

  • CFCF

    18.04.2019 22:17

    Poszli spać i śpią dalej

  • CFCF

    18.04.2019 22:17

    Pobudki to nadal nie widać

  • SwiRu

    18.04.2019 22:16

    radość a później pobudka

  • SwiRu

    18.04.2019 22:16

    cieszyc

  • CFCF

    18.04.2019 22:16

    Jak oni odpadną to tygodniówki powinni mieć zabane do końca sezonu

  • SwiRu

    18.04.2019 22:16

    albo my się bedziemy sieczyc jak Guardiola xD

  • Qizi

    18.04.2019 22:15

    o losowe 4-3 sie zrobilo widze XDDD za dobrze szlo to trzeba utrudnić

  • CFCF

    18.04.2019 22:15

    Nie chce im się. Przecież to widać. W pierwszej połowie ich zniszczyli jak im się chciało, a teraz się lenią

  • Jamalo

    18.04.2019 22:15

    A niech się Czesi cieszą - to bardzo fajny naród.

  • SwiRu

    18.04.2019 22:14

    albo im się nie chce, albo slawia pozomem jest podobna xD

  • Jamalo

    18.04.2019 22:14

    Chelsea zerwie wypożyczenie z Kovaciciem?

  • CFCF

    18.04.2019 22:14

    Sarri powinien im za to dupy skopać

  • CFCF

    18.04.2019 22:14

    Kur*a co oni robią

  • SwiRu

    18.04.2019 22:14

    a był taki nudny mecz :D

  • Jamalo

    18.04.2019 22:13

    Czemu ten Kepa taki króciutki .

  • CFCF

    18.04.2019 22:13

    Kovacic oczywiście traci jak trep

  • Maniusss

    18.04.2019 22:12

    jezscze odpadniemy

  • CFCF

    18.04.2019 22:11

    Fajny moment żeby pójść sobie spać. Może to ich obudzi

  • chelsea02

    18.04.2019 22:09

    z 2011 roku

  • chelsea02

    18.04.2019 22:09

    Piazon młody talent

  • Oscar8Legend

    18.04.2019 22:05

    kibole Slavi zostali uciszeni na tej stronie

  • Qizi

    18.04.2019 21:44

    tylu skrzydłowych ze napastnik nie potrzebny

  • Jamalo

    18.04.2019 21:43

    No i Piazona, nie zapominajcie o Piazonie.

  • Qizi

    18.04.2019 21:42

    jeszcze mosesa mozna cofnac z wypozyczenia

  • chelsea02

    18.04.2019 21:41

    XDD

  • Jamalo

    18.04.2019 21:41

    Głębokiego rezerwowego Dortmundu.

  • Jamalo

    18.04.2019 21:41

    No i pięknego Pulisicia.

  • chelsea02

    18.04.2019 21:40

    na*

  • chelsea02

    18.04.2019 21:40

    Jednak mi nie będzie smutno bo mamy Williama

Archiwum

aktualności

'Morata jest bardzo delikatny'

dodał: admin 05.12.2018 11:32 źródło: SkySports
Alvaro Morata

Choć Alvaro Morata wydaje się bliższy podstawowej jedenastki niż Olivier Giroud, to pozycja głównego napastnika Chelsea wydaje się rzeczą chwiejną. Pytany o Hiszpana szkoleniowiec The Blues zgadza się, że wciąż nie reprezentuje on swojego pełnego potencjału.

To trudne - wW Empoli miałem wspaniałego zawodnika, Riccardo Saponarę, którego sprzedaliśmy do AC Milanu. Saponara był jednym z najlepszych zawodników, jakich kiedykolwiek widziałem, ale był trochę delikatny psychicznie - mówi Maurizio Sarri.

Alvaro zdobył cztery lub pięć bramek w ostatnich sześciu meczach, więc nie widzę dużego problemu. Mam nadzieję, że w tym sezonie będzie ich więcej. On w każdym sezonie zdobywa 15 lub 16 goli, więc znajduje się blisko swojej średniej. Rozmawiam z nim w każdym tygodniu, ale na boisku jest sam. Myślę, że w tej chwili nie gra w pełni swojego potencjału.



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 0

1094 wyświetlenia | 4 komentarze | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

MikeLeon05.12.2018 23:15

Pogonić przy pierwszym możliwym oknie transferowym a jak się nie znajdzie frajera na tego partacza to zwolnić i niech sam sobie szuka nowego miejsca pracy <papa> . Z napadem Morata, Giroud to nie ma dla nas miejsca w top 4. Zobaczcie jaki napad ma Arsenal czy Liverpool. Spurs ma swojego Kanea ;))

lysy8305.12.2018 18:52

To kalectwo powinno byc sprzedane jak najszybciej lalus nam nie jest potrzebny

MrKrzysiek9705.12.2018 14:12

Potrzebujemy lepszego napastnika.

Matii197805.12.2018 13:57

Ten kolega powinien sie przerobic na bramkarza lepiej wychodzi mu zaliczanie murawy niz strzaly,z tego pieca juz cchleba nie bedzie







tabela

strzelcy

1.

Liverpool

34

85

2.

Manchester City

33

83

3.

Tottenham

33

67

4.

Arsenal

33

66

5.

Chelsea

34

66

6.

Manchester Utd

33

64

7.

Leicester

34

47

8.

Wolverhampton

33

47

9.

Everton

34

46

10.

Watford

33

46

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Mamy szansę na Ligę Mistrzów?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Huguain

Debiutancka bramka Gonzalo Higuaina dla Chelsea w meczu z Huddersfield

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4653 dni

  • Online: 106
  • Użytkowników: 108256
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892