Środa, 29 maj 2024 r.

Osób on-line: 16

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzysko
Chelsea vs Wrexham
24.07.2024, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Platzek

    29.05.2024 11:41

    jakaś robota bez swiadectwa ukończenia gimnazjum?

  • Oski

    29.05.2024 11:05

    kto tu sie zna na robocie

  • CFCF

    28.05.2024 22:51

    dostał dożywotni kontrakt, spaślak i ferajna i tak go nie zwolnią, bo marionetki to oni szukali od Pottera, a nawet jak go zwolnią, to jakieś Luton albo inne Northampton Town się na łysego skuszą, więc robotę znajdzie

  • CFCF

    28.05.2024 22:50

    Łysy absolutnie wygrał, polazł z Leicester gdzie go już mieli dosyć i pewnie by go wydupczyli przy pierwszych problemach

  • wsxtopies

    28.05.2024 16:51

    wsx robi hau hau

  • HavertzOut

    28.05.2024 14:50

    Jedyny plus jest taki, ze wybierali go dyrektorzy sportowi, amerykance durne pewnie tez maja swoja cierpliwosc, wiec jesli chlop sie okaze drugim potterem to jest szansa, ze cala trojeczka wyleci z tego klubu, dlatego nie bede kibicowal temu czemus i wspieral, licze ze to sie rozpiehdoli juz na amen

  • HavertzOut

    28.05.2024 14:48

    typ wygral zycie bo nawet sezonu nie wytrwa, dostanie taka odprawe, ze nie bedzie musial juz nic robic do konca zycia

  • HavertzOut

    28.05.2024 14:47

    co taki krotki

  • HavertzOut

    28.05.2024 14:47

    kontrakt do 2029

  • HavertzOut

    28.05.2024 14:46

    o jest juz nowy trener, niesamowite nazwisko

  • Platzek

    28.05.2024 14:36

    Ciekawe co z Lukaku

  • Kravitheblues

    27.05.2024 23:20

    to parodia, juz wolalbym tuchela

  • CFCF

    27.05.2024 20:31

    do tego te amerykańskie spyerdoliny pewnie myslą, że Championship = Champions League

  • CFCF

    27.05.2024 20:30

    Wygrał ligę 1 punktem, data się zgadza, więc jazda :D

  • Oski

    27.05.2024 18:04

    ciekawe jaka logika tam poszła, wygrał lige czyli sie nadaje?

  • CFCF

    27.05.2024 16:15

    będzie epicka walka o utrzymanie w nastepnym sezonie!

  • CFCF

    27.05.2024 16:15

    Łysy zyeb z Championship już na pół oficjalnie :D

  • DragonNT

    27.05.2024 15:55

    <love><beauty><love>

  • Oski

    27.05.2024 14:04

    dohut gwarantowany dla imigrantow

  • Platzek

    27.05.2024 12:22

    Wpuścić imigrantów

  • wsxtopies

    26.05.2024 20:04

    elo wsx psiaku

  • Oski

    26.05.2024 16:55

    widzę stara ekipa zaczyna wracać mać

  • wsxx22

    26.05.2024 12:35

    witam moich fanów i lokalnych hejterów

  • Maniuch

    26.05.2024 12:27

    niexle

  • GruppenfuhrerWolff81

    26.05.2024 08:59

    MU z pucharem, gorszego weekendu być nie może

  • wsxtopies

    25.05.2024 22:05

    elo wsx piesku

  • wsxx22

    25.05.2024 17:04

    witam też hejterów

  • wsxx22

    25.05.2024 16:59

    witam szanowne grono i administracje

  • Kravitheblues

    25.05.2024 16:31

    Brawo united i zostaje nam LE hehe smiecie

  • wsxtopies

    25.05.2024 00:47

    wsx morda psie

  • Oski

    24.05.2024 20:15

    Trener przyjdzie na koniec okienka transferowego, potwierdzone info

  • wsxx22

    24.05.2024 17:14

    mamy 2024 rok, a zaraz 2027

  • wsxx22

    24.05.2024 17:14

    widze ze admin nadal w dupie ma strone bo nie mozna przypomniec sobie hasla

  • wsxx22

    24.05.2024 17:13

    siemano

  • CFCF

    24.05.2024 14:22

    Potężny McKenna jeszcze nie przyszedł, musimy czekać aż wbije w pełnej glorii i wygra nam ligę w przyszłym sezonie!

  • Oski

    23.05.2024 00:29

    Kompromitacja Bayeru

  • Kravitheblues

    22.05.2024 20:28

    Czego sie spodziewaliscie, dobra decyzja klubu, nic nie osiagnal dostawał transfery jakie chcial najwiecej pieniedzy my wydalismy w sezonie w okienkach, byc moze to byc bardzo dobry ruch, nie bo top4 wiec jest sredniakiem a nie trenerem

  • Platzek

    22.05.2024 17:12

    Normy z USA że mierzymy fujarke i dlatego stąd tyle czornych nie dały efektów

  • Oski

    22.05.2024 17:04

    ciekawe co romek sobie teraz mysli

  • Platzek

    22.05.2024 16:49

    USA rozwaliło klub i zrobiło wojnę w Ukrainie zaczynając 9d rewolucji pomarańczowej

  • CFCF

    22.05.2024 16:40

    Fajnie :D

  • CFCF

    22.05.2024 16:40

    Mauricio Pochettino?s successor will have to accept the authority of the board and sporting directors, with a control that could even stretch into elements of on-pitch coaching.

  • Oski

    22.05.2024 16:24

    i bedzie jak kiedys mać

  • Platzek

    22.05.2024 14:33

    i matteo wróci

  • Oski

    22.05.2024 13:39

    mou wruci, nostalgia

  • wsxtopies

    22.05.2024 13:11

    elo wsx psie

  • Platzek

    22.05.2024 12:51

    Co wy tu robicie?

  • Oski

    22.05.2024 12:18

    juppi

  • Platzek

    22.05.2024 07:19

    Murinio wraca

  • swizzyi

    21.05.2024 23:15

    Można skasować stronę, pozdrawiam

  • wsxx22

    21.05.2024 22:45

    bachory

  • wsxx22

    21.05.2024 22:45

    bo większosc to dzieciaki i bahory

  • wsxx22

    21.05.2024 22:43

    mowie o sobie

  • wsxx22

    21.05.2024 22:43

    stara gwardia nadal na czacie

  • wsxx22

    21.05.2024 22:42

    widze ze tutaj sami eskeprci

  • wsxx22

    21.05.2024 22:42

    Oscar Legend

  • CFCF

    21.05.2024 21:21

    Żaden menedżer na choćby przyzwoitym poziomie nie przyjdzie, skończy się na Kompanym, Franku albo innym przeciętnym gównie

  • CFCF

    21.05.2024 21:20

    Spasiony skurvviel bohli i ta banda śmieciów jest odpowiedzialna za to,nie dziwię się że Poch ich olał ciepłym moczem

  • GruppenfuhrerWolff81

    21.05.2024 20:41

    Jedno rzuca się w oczy, Chelsea nie miała obrony w tym sezonie, traciliśmy bramki jak frajerzy, aż oczy bolały jak grały te łamagi w obronie, może to przesądziło, ale jedynie Tuchel może tu wrócić, każdy inny trener to będzie mem

  • magiczek02

    21.05.2024 20:39

    HavertzOut - nic dodać, nic ująć. w punkt.

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:22

    Poczetino w koncowce zbudowal juz jakis team, zrobil co mogl, wiecej tutaj sie nie dalo zdzialac, teraz bedzie powrot do bazy czyli na 10 miejsce ktore sie skonczy strazakiem lampartem

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:21

    niech sobie bolki czy CI dyrektorzy sami trenuja ten zespol

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:21

    Chelsea bedzie najwiekszym memem, w MU trener mial jakis glos przy transferach, ETH dostal gosci, ktorych chcial, tutaj trener nic nie ma do gadania

  • Oski

    21.05.2024 20:20

    teraz tu kibicujemy jagiellonii

  • GruppenfuhrerWolff81

    21.05.2024 20:20

    Ten klub to mem jak MU :(

  • Oski

    21.05.2024 20:19

    bedzie wiecej afrograczy

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:18

    nie bede supportowal tego czegos, to nie jest Chelsea, to nawet nie jest klub, tylko jakis cyrk, licze, ze to sie wszyskto wypiehdoli

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:17

    trzebia miec absolutnego downa, zeby nie dac trenerowi zadnego glosu w transferach, tak sie nie da zbudowac silnej ekipy

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:17

    pocz bardzo dobrze, ze odszedl, prawdopodobnie wskoczy do united i zrobi tam solidna ekipe

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:16

    wlasciciele klubu sa zyebani, nie ma tutaj zadnej przyszlosci

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:16

    wezma young kolcza, ktorego wypiehdola po 3 miesiacach

  • Oski

    21.05.2024 20:16

    tuszlasz jest wolny

  • Oski

    21.05.2024 20:16

    haha

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:15

    odpuszczam sobie ten ,,klub", szkoda strzepic ryja

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:14

    no i poczetino odszedl

  • Oski

    21.05.2024 19:49

    Jest jak jest

  • swizzyi

    20.05.2024 18:00

    Oby to żeby pochetino został bo coraz więcej wątpliwości w mediach

  • americano

    20.05.2024 17:24

    Siema, jak teraz jest? Jak man utd wygra fa cup to gramy w lidze konferencji, a jak przegra to w lidze europy?

  • 8FCChelsea

    20.05.2024 15:37

    oby nkunku odpalił w kolejnym sezonie

  • 8FCChelsea

    20.05.2024 15:36

    dobrze, że ten sezon za nami, ta końcówka daje nadzieję na dobry następny sezon

  • swizzyi

    20.05.2024 11:41

    a wystarczylo wygrac z takimi przeciwnikami jak np shefild i byloby top 4x d

  • Mieszko05

    20.05.2024 08:57

    Jackson = Drogba

  • GruppenfuhrerWolff81

    19.05.2024 19:51

    6 miejsce nie jest najgorsze, choć finish mieliśmy obiecujący, tworzy się powoli drużyna, Badiashile tylko trzeba wywalić, bo zawala 60% bramek w tym zespole

  • Oski

    19.05.2024 18:53

    :|

  • Platzek

    19.05.2024 18:36

    :|

  • Oski

    19.05.2024 18:17

    Mat pewnie multilige oglada

  • Oski

    19.05.2024 13:02

    póki co pszczelarza pobralem ale nie mam czasu obejrzec

  • Platzek

    19.05.2024 11:50

    Road house(2024)oski sobie zobacz

  • LionelRichie

    19.05.2024 11:01

    Hello

  • Oski

    19.05.2024 10:43

    cześć

Archiwum

aktualności

West Ham chce ponad 50 mln za Rice

dodał: admin 11.08.2020 23:11 źródło: 101greatgoals.com
Declan Rice

West Ham United miał odrzucić ofertę Chelsea 50 mln funtów za Declana Rise. Młoty utrzymują, że ich zawodnik jest nie na sprzedaż.

Rice jest regularnym zawodnikiem Młotów który w ostatnim sezonie rozegrał każdą minutę spotkań Premier League. Wcześniej futbolowego rzemiosła uczył się w akademii Chelsea - i jak się okazuje, oddanie go do zespołu West Ham okazało się sporym błędem.

Piłkarz znalazł się na liście życzeń Franka Lamparda, jednak mimo zaoferowania wysokiej stawki za młodego zawodnika, West Ham nie kwapi się do jego sprzedaży.

Choć dzisiejsze doniesienia mówią o oficjalnej ofercie, jaką Chelsea miała złożyć Młotom, to inne zaprzeczają, aby londyńczycy zaproponowali West Ham aż 50 mln funtów. Zapewne w najbliższych dniach pojawią się bardziej konkretne doniesienia na temat ewentualnej ofensywy CFC w stronę Rice.



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 1

19319 wyświetleń | 19 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

Nieznany17.11.2021 21:37

Rice to spoko opcja ale w tych pieniądzach moglibyśmy mieć Skriniara który jest bardziej doświadczony i niejako byłby liderem naszej obrony. Declan na ŚO to jak dla mnie wielka niewiadoma

lysy8315.08.2020 16:29

Przerekalowany nie wracaj jak Ake bo cie zgniota

MrKrzysztof9715.08.2020 15:18

To dobra cena.

mgrSarri13.08.2020 19:07

To byłby dobry transfer.

lololo12.08.2020 23:33

Brać Rice a na lidera ściągnąć za darmo Thiago Silvę . 35 lat ma ale dalej pokazuje poziom a 1-2 sezony i na pewno ma w sobie to coś by być liderem. Wtedy Rice ma czas na wejście w zespół a dodatkowo umożliwia mu się grę na DP . Najważniejszy jest lider do obrony i tego oczekuje po zarządzie w pierwszej kolejności .

Carolos12.08.2020 21:15

Rice to spoko opcja ale w tych pieniądzach moglibyśmy mieć Skriniara który jest bardziej doświadczony i niejako byłby liderem naszej obrony. Declan na ŚO to jak dla mnie wielka niewiadoma

KMB12.08.2020 20:49

Drogi ten ryz, ja za pare zlotych w sklepie widzialem.

CFCF12.08.2020 19:48

Tak naprawdę to nie ma znaczenia gdzie Lampard widzi Rice'a w zespole. Na dobrą sprawę za 50 mln możemy dostać kogoś, kto załata nam luki i w obronie, i w pomocy. W razie kontuzji Kante będziemy mieć zabezpieczenie środka pola, bo poza nim nie mamy tak naprawdę żadnego DP z prawdziwego znaczenia (Kovacic coś tam potrafi, ale nie nazwałbym go DP). Wszechstronność to akurat dobra sprawa, a nie zła. Do tego ma już jakieś zapędy na dyrygowanie innymi, więc może być z niego w przyszłości lider.

Liderem na tę chwilę na pewno byłby Dunk, do tego jeszcze bramkarz potrafiący pomóc obronie i może coś z tego będzie. Na LO brać Reguilona za te śmieszne pieniądze, a jak za Dunka i Rice'a będziemy musieli dać sporo, to trudno - sprzedaż tego całego drewna w postaci Bakayoko, Kepy, Jorginho powinna nam trochę zysków w sumie przynieść. Z obecnych ŚO zaś pierwszy do wylotu powinien być Rudiger.

Koval8112.08.2020 18:26

Dunk spoko opcja, ale za małe pieniądze to on nie będzie - ponoć chcą 50-60mln funtów.

riddick12.08.2020 17:58

Rice to dobry zawodnik, z potencjałem, świetnie się patrzy na jego grę. Na Dm radzi sobie świetnie więc może i na obronie by się sprawdził skoro kiedyś tam pogrywał. To walczak a takich nam potrzeba na gwałt. Co do Stones'a może to i ,,odpad z City" ale na pewno jest bardziej ogarnięty niż Rudiger i Zouma razem wzięci. Za 20 mln warto rozważyć jego kandydaturę, nie grałby gorzej niż nasi etatowi stoperzy. Lewis Dunk z Brighton moim zdaniem też dobrym by był zagraniem- gość jest całkiem niezłym stoperem a i bramki potrafi zdobywać. To mógłby być transfer jak kiedyś Cahilla- solidny obrońca za małe pieniądze. To takie pomysły na wymianę za Rudigera, Christensena czy Zoume (bo co najmniej 2 z tej 3 musi odejść z Chelsea) ale przydałby się przede wszystkim jakiś lider z krwi i kości tyle że tu już trzeba zabulić dużo więcej $.

« Poprzednia [1] 2 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

91

2.

Arsenal

38

89

3.

Liverpool

38

82

4.

Aston Villa

38

68

5.

Tottenham

38

66

6.

Chelsea

38

63

7.

Newcastle United

38

60

8.

Manchester Utd

38

60

9.

West Ham United

38

52

10.

Crystal Palace

38

49

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Mauricio Pochettino: czas się pożegnać?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Silva

Stary człowiek i może! Gol Thiago Silvy w starciu z Manchesterem City

partnerzy

http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
6519 dni

  • Online: 16
  • Użytkowników: 335868
  • Newsów: 56281
  • Komentarzy: 738283