aktualności
Oficjalnie: Yokohama od nowego sezonu na koszulkach CFC
Oficjalna strona Chelsea FC potwierdziła przed chwilą podpisania umowy partnerskiej z Yokohama Rubber Company Ltd. Tym samym od nowego sezonu z koszulek piłkarzy CFC zniknie napis 'Samsung' zastąpiony logiem nowego tytularnego sponsora.
To absolutna przyjemność móc powitać Yokohamę jako naszego nowego partnera na koszulkach, spodziewamy się udanego związku. Chelsea i Yokohama są idealnie dopasowanymi markami: obydwie organizacje naciskają na wydajność i innowacyjność, a także mają ogromne ambicje - komentuje nową umowę Bruce Buck.
Wierzymy, że Yokohama odegra kluczową rolę w pomocy w naszej globalnej ekspansji na rynkach międzynarodowaych jak Stany Zjednoczone, wspomoże nas również w rozwoju na rodzimym rynku. Chcę wyrazić wdzięczność Samsungowi, który wspierał nas od 2005 roku. Przez tą dekadę Chelsea pokazała, że może odegrać znaczną rolę w osiągnięciu przez naszego partnera globalnych celów. Czekamy na podobny sukces w partnerstwie z Yokohamą - dodał przewodniczący Chelsea.
Yokohama jest światowym, 100-letnim producentem opon samochodowych, udziela się również w przemyśle lotniczym, morskim, produkuje również sprzęt do gry w golfa.
Według nieoficjalnych informacji Yokohama będzie płacić za swoją reklamę na koszulkach 40 mln funtów rocznie przez pięć lat. Do chwili obecnej Samsung płacił za to samo 18 mln funtów rocznie.
Reklama:
Oceń tego newsa:
dymianekk26.02.2015 23:25
A mi było szkoda Fly Emirates jeszcze mam koszulke gdzies. Tak jak ktos napisal co za roznica jaka firma wiadomo ze nie nazwa biedronka i ze nie wytwornia porno a tak to reszta ok kasa sie musi zgadzac
MJ9126.02.2015 23:07
Mi bedzie bardzo szkodza logo samsunga, wygladalo swietnie i samsung jako sama marka jest bardzo silna, zdecyodwanie silniejsza niz yokohama. Ze wzgledow wizerunkowych nie jest to dobra decyzja, no ale coz kasa sie zgadza : p
ravson26.02.2015 22:59
Adix - a samsung to jaka marka? też azjatycka przecież.
11krystian199626.02.2015 22:54
Czyli trzeba pomóc Chelsea i tez ich zasponsorowac i kupic oponki nowe do samochodu ale fajnie trzeba zmienic czasem a do tego taka kaska
Nieznany26.02.2015 22:42
gdzie sie nie obejrzysz samsung, dobra zmiana sponsora, cos nowego przynajmniej
AdiX9426.02.2015 22:31
Wiadomo szkoda Samsunga- tyle lat-przyzwyczajenie do tego lubie ta marke, ale wiadomo finanse najważniejsze, a ani CFC ani Samsungowi nie specjalnie zależało na przedłuzeniu wspolpracy.
Yokohama niedosc, ze lepiej wygląda jako sam napis, pewnie wiecej zaplacili do tego tez jest to azjatycka marka ktora pewnie przyciagnie kolejnych głodnych Premier League fanów
PatrickCFC26.02.2015 22:23
Ciężko się będzie przyzwyczaić.. yokohama nie powiem z czym mi sie kojarzy, ale koniec końców to kwestia przyzwyczajenia.
ferdziu726.02.2015 22:06
No i fajnie
Krzysztof9326.02.2015 22:03
Dobra wiadomość. Większa ilość pieniędzy pozwoli na zakup lepszych zawodników. Teraz FFP będzie mieć mniejsze znaczenie niż dotychczas.
Floyd190526.02.2015 21:56
ciekawie prezentowała by się nazwa bridgestone ;D ale yokohama na pewno lepiej brzmi niż tureckie linie lotnicze ale najistotniejsze, że będziemy dostawać 2 razy więcej niż obecnie.