aktualności
Oficjalnie: Yokohama od nowego sezonu na koszulkach CFC
Oficjalna strona Chelsea FC potwierdziła przed chwilą podpisania umowy partnerskiej z Yokohama Rubber Company Ltd. Tym samym od nowego sezonu z koszulek piłkarzy CFC zniknie napis 'Samsung' zastąpiony logiem nowego tytularnego sponsora.
To absolutna przyjemność móc powitać Yokohamę jako naszego nowego partnera na koszulkach, spodziewamy się udanego związku. Chelsea i Yokohama są idealnie dopasowanymi markami: obydwie organizacje naciskają na wydajność i innowacyjność, a także mają ogromne ambicje - komentuje nową umowę Bruce Buck.
Wierzymy, że Yokohama odegra kluczową rolę w pomocy w naszej globalnej ekspansji na rynkach międzynarodowaych jak Stany Zjednoczone, wspomoże nas również w rozwoju na rodzimym rynku. Chcę wyrazić wdzięczność Samsungowi, który wspierał nas od 2005 roku. Przez tą dekadę Chelsea pokazała, że może odegrać znaczną rolę w osiągnięciu przez naszego partnera globalnych celów. Czekamy na podobny sukces w partnerstwie z Yokohamą - dodał przewodniczący Chelsea.
Yokohama jest światowym, 100-letnim producentem opon samochodowych, udziela się również w przemyśle lotniczym, morskim, produkuje również sprzęt do gry w golfa.
Według nieoficjalnych informacji Yokohama będzie płacić za swoją reklamę na koszulkach 40 mln funtów rocznie przez pięć lat. Do chwili obecnej Samsung płacił za to samo 18 mln funtów rocznie.
Reklama:
Oceń tego newsa:
mariusz2592226.02.2015 20:56
Yokohama daje 40 mln, w porównaniu do Samsunga, który dawał ''tylko'' 18, to dużo więcej.
DudusLampard26.02.2015 20:55
;/ Wolałem turków no,ale skoro to coś więcej daje to okej.
BoysNoize26.02.2015 20:54
No ładnie ;3