Czwartek, 30 maj 2024 r.

Osób on-line: 54

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzysko
Chelsea vs Wrexham
24.07.2024, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Oski

    30.05.2024 19:57

    Lulok umyty mać

  • Oski

    30.05.2024 19:56

    Na śmieciarce dobra robota

  • Platzek

    30.05.2024 19:35

    rozumiesz juz : )\

  • Platzek

    30.05.2024 19:35

    ktos musi siedzieć na lewym skrzydle smieciarce

  • Oski

    30.05.2024 19:32

    Skoro wystarczy wyobraźnia to po co słuchasz tamtych rzeczy

  • Oski

    30.05.2024 19:27

    Nie wiem czytam następna część

  • Platzek

    30.05.2024 19:25

    wariata/swira

  • Platzek

    30.05.2024 19:25

    jak sie z tym czujesz? jak powiesz komuś wyjdziesz na warata

  • Oski

    30.05.2024 19:24

    Religie by karmić się energia

  • Platzek

    30.05.2024 19:24

    ale to juz prawie nikt nie wie

  • Platzek

    30.05.2024 19:24

    to też on saturnus

  • Oski

    30.05.2024 19:24

    Jak w tym artykule nie ma o jezusie

  • Platzek

    30.05.2024 19:23

    i te wszystkie religie

  • Platzek

    30.05.2024 19:22

    na koncu dowiesz się kim byl jezus :D

  • Platzek

    30.05.2024 19:21

    juz rozumiesz?

  • Platzek

    30.05.2024 19:21

    wszystko oski

  • Oski

    30.05.2024 19:20

    Blika

  • Oski

    30.05.2024 19:20

    Logo blka to też 6

  • Platzek

    30.05.2024 19:07

    na skrzynke tu

  • Platzek

    30.05.2024 19:06

    wysłalem ci link prywatny

  • Platzek

    30.05.2024 19:04

    nie ma tu na ziemi wolnej woli ale masz prawo manifestować to czego pragniesz

  • Platzek

    30.05.2024 19:03

    poczytałes co Ci wkleilem

  • Oski

    30.05.2024 19:02

    Skoro może mieć wszystko to czemu na końcu prosi o wsparcie finansowe w tym artykule

  • Platzek

    30.05.2024 18:53

    zaraz Ci wysle cos na priv

  • Oski

    30.05.2024 18:52

    abstrakcja

  • Platzek

    30.05.2024 18:49

    pomyśl na tych ludzi tyrają cały miesiąc za 3200zł kpina sam wiesz

  • Oski

    30.05.2024 18:48

    :|

  • Platzek

    30.05.2024 18:46

    a ja chce abys był jak my i sam teraz pije drink

  • Platzek

    30.05.2024 18:46

    jestesmy oswieceni i możemy miec co chcemy i tyle

  • Oski

    30.05.2024 18:46

    zniewolic nas chca

  • Platzek

    30.05.2024 18:45

    czemu tayllo swift lata samolotem a szare masy wciska sie walka z ekologia??

  • Oski

    30.05.2024 18:45

    rozwin co masz na mysli

  • Platzek

    30.05.2024 18:44

    własnie dlatego to ty słyszysz a nie milion ludzi ?

  • Oski

    30.05.2024 18:44

    nikt by nie pracowal to bys nie mial chleba sklepow itd

  • Platzek

    30.05.2024 18:42

    8 gdzin dzienne plus dojazd

  • Platzek

    30.05.2024 18:42

    po chooj?

  • Platzek

    30.05.2024 18:41

    chodzilo mi o to ze ludze robia za 5-10k

  • Oski

    30.05.2024 18:41

    a o to ci chodzi

  • Platzek

    30.05.2024 18:39

    już dawno dałem ci link pewien i możesz mieć co chcesz to mowiles ze sie boisz

  • Oski

    30.05.2024 18:39

    pisz co masz na mysli a nie

  • Oski

    30.05.2024 18:38

    :))

  • Platzek

    30.05.2024 18:37

    dobra nie ważne ucz sie smyku

  • Oski

    30.05.2024 18:36

    teraz to ja chce egzaminy zdać mać

  • Oski

    30.05.2024 18:36

    a ty co podpisales taki pakt

  • Platzek

    30.05.2024 18:35

    ale czy wyrazasz akt woli

  • Platzek

    30.05.2024 18:35

    możesz wciagac koks z dupy takiej jaka pragniesz

  • Oski

    30.05.2024 18:35

    papierek itd

  • Oski

    30.05.2024 18:35

    pakt z diablem zeby zarabiac 5k troche slaby deal

  • Platzek

    30.05.2024 18:34

    po co Ci studia

  • Oski

    30.05.2024 18:33

    xd

  • Oski

    30.05.2024 18:33

    o czym ty piszesz

  • Platzek

    30.05.2024 18:32

    chcesz robić za 5-10 k wypłaty za miesiąc *

  • Platzek

    30.05.2024 18:32

    zobacz 8 godzin ludze robią plus godzina dojazdu

  • Platzek

    30.05.2024 18:31

    chcesz robić za 5-10 k godzin netto

  • Platzek

    30.05.2024 18:30

    Oski musisz podpisac pewien pakt bo inaczej slabo

  • Oski

    30.05.2024 18:23

    za pojutrze wraca luz

  • Platzek

    30.05.2024 18:18

    mateowi zeby wrócil z ukrainy

  • Oski

    30.05.2024 18:07

    teraz tu kibicujemy jagiellonii

  • Platzek

    30.05.2024 18:03

    dobrze że juz mnie to nie jara kibicowanie klubowi i pisze tu tylko z przyzwyczajenia

  • Oski

    30.05.2024 17:58

    podobno nowy trener bedzie chcial sprowadzic Oscara

  • wsxx22

    30.05.2024 17:46

    moze admin ma dojscie do agenta

  • wsxx22

    30.05.2024 17:46

    Kante dostał nowy kontrakt? Bo wyświetla sie na stronie głównej

  • Platzek

    30.05.2024 17:10

    nigdy nie chcieli smyku musisz złapac za poślada nawet jesli już jesteście razem liczy sie dostarczanie emocji i zwierzecy temperament

  • Oski

    30.05.2024 15:07

    kobiety nie chca romantyków w tych czasach

  • Platzek

    30.05.2024 11:24

    http://wykop.pl/cdn/c3201142/99180f18131­e24ad32a76cfea489eadb0639c1925464174420f­450071033ac89.jpg

  • Platzek

    30.05.2024 11:10

    Skąd

  • Oski

    30.05.2024 11:06

    za 2 dni mat wraca

  • Platzek

    30.05.2024 10:56

    ;sss

  • Platzek

    30.05.2024 10:55

    Dziś prawdziwych Mateuszowi z nowego Sącza pijących kawę z expresu już nie ma

  • Oski

    30.05.2024 09:25

    http://www.filmweb.pl/film/Piotrek+the13­th-2009-525346

  • Platzek

    30.05.2024 09:20

    Oski http://www.filmweb.pl/film/Renfield-2023­-877674

  • CFCF

    29.05.2024 16:54

    łysy będzie pewnie potrzebował takiej pozycji biorąc pod uwagę jego "jakość"

  • Oski

    29.05.2024 13:08

    lewy skrzydłowy na śmieciarce

  • Platzek

    29.05.2024 11:41

    jakaś robota bez swiadectwa ukończenia gimnazjum?

  • Oski

    29.05.2024 11:05

    kto tu sie zna na robocie

  • CFCF

    28.05.2024 22:51

    dostał dożywotni kontrakt, spaślak i ferajna i tak go nie zwolnią, bo marionetki to oni szukali od Pottera, a nawet jak go zwolnią, to jakieś Luton albo inne Northampton Town się na łysego skuszą, więc robotę znajdzie

  • CFCF

    28.05.2024 22:50

    Łysy absolutnie wygrał, polazł z Leicester gdzie go już mieli dosyć i pewnie by go wydupczyli przy pierwszych problemach

  • wsxtopies

    28.05.2024 16:51

    wsx robi hau hau

  • HavertzOut

    28.05.2024 14:50

    Jedyny plus jest taki, ze wybierali go dyrektorzy sportowi, amerykance durne pewnie tez maja swoja cierpliwosc, wiec jesli chlop sie okaze drugim potterem to jest szansa, ze cala trojeczka wyleci z tego klubu, dlatego nie bede kibicowal temu czemus i wspieral, licze ze to sie rozpiehdoli juz na amen

  • HavertzOut

    28.05.2024 14:48

    typ wygral zycie bo nawet sezonu nie wytrwa, dostanie taka odprawe, ze nie bedzie musial juz nic robic do konca zycia

  • HavertzOut

    28.05.2024 14:47

    co taki krotki

  • HavertzOut

    28.05.2024 14:47

    kontrakt do 2029

  • HavertzOut

    28.05.2024 14:46

    o jest juz nowy trener, niesamowite nazwisko

  • Platzek

    28.05.2024 14:36

    Ciekawe co z Lukaku

  • Kravitheblues

    27.05.2024 23:20

    to parodia, juz wolalbym tuchela

  • CFCF

    27.05.2024 20:31

    do tego te amerykańskie spyerdoliny pewnie myslą, że Championship = Champions League

  • CFCF

    27.05.2024 20:30

    Wygrał ligę 1 punktem, data się zgadza, więc jazda :D

  • Oski

    27.05.2024 18:04

    ciekawe jaka logika tam poszła, wygrał lige czyli sie nadaje?

  • CFCF

    27.05.2024 16:15

    będzie epicka walka o utrzymanie w nastepnym sezonie!

  • CFCF

    27.05.2024 16:15

    Łysy zyeb z Championship już na pół oficjalnie :D

  • DragonNT

    27.05.2024 15:55

    <love><beauty><love>

  • Oski

    27.05.2024 14:04

    dohut gwarantowany dla imigrantow

  • Platzek

    27.05.2024 12:22

    Wpuścić imigrantów

  • wsxtopies

    26.05.2024 20:04

    elo wsx psiaku

  • Oski

    26.05.2024 16:55

    widzę stara ekipa zaczyna wracać mać

  • wsxx22

    26.05.2024 12:35

    witam moich fanów i lokalnych hejterów

  • Maniuch

    26.05.2024 12:27

    niexle

  • GruppenfuhrerWolff81

    26.05.2024 08:59

    MU z pucharem, gorszego weekendu być nie może

  • wsxtopies

    25.05.2024 22:05

    elo wsx piesku

  • wsxx22

    25.05.2024 17:04

    witam też hejterów

Archiwum

aktualności

Mourinho: Nie zmienimy swojego stylu

dodał: admin 18.12.2013 06:40 źródło: chelseafc.com
Jose Mourinho

Nadspodziewanie krótka jak na Portugalczyka była pomeczowa konferencja prasowa Jose Mourinho po porażce w Capital One Cup. Szkoleniowiec podkreślił, że jest zadowolony z wysiłku swojego zespołu w tym meczu, jednak po raz kolejny skrytykował niewykorzystane szanse pod bramką rywala.

Mimo porażki Mourinho, choć sfrustrowany, tłumaczył że nie zamierza zmieniać stylu swojego zespołu choć wymaga on korekt.

Chcemy aby ta drużyna grała tak jak do tej pory. Chcemy aby ewoluowała, ale w oparciu o obecny styl. Potrzebujemy lepiej wykańczać akcje i musimy strzelać gole. Być może sposobem na naprawienie tego stanu rzeczy byłoby zachowanie czystego konta, może potrzebujemy być bardziej defensywni, może musimy wygrywać z mniejszą ilością straconych bramek - ale to nie jest coś czego pragnę.

Idziemy w jednym kierunku i jest to właściwy sposób w zakresie jakości futbolu, jaki chcemy grać, więc zmiana tego byłaby frustrująca. To oznaczałoby krok do tyłu, zamianę kierunku tylko dla lepszych wyników.


Mieliśmy szanse na to, aby zdobyć tu gola, ale tego nie zrobiliśmy. W Premier League nie przegraliśmy meczu dlatego, że przeciwnik był lepszy od nas. Przegrałem spotkanie Ligi Mistrzów z Basel, ponieważ rywal grał lepiej. Wtedy niczego nie wyprodukowaliśmy i zostaliśmy ukarani w ostatniej chwili.

W każdym innym meczu - tutaj, z Evertonem czy Stoke i Newcastle - przegrywaliśmy przez tą samą historię - brak wykorzystanych szans. Było za mało bramek.


Portugalczyk przyznaje, że odpadnięcie z Capital One Cup jest dla niego smutną wiadomością, zwłaszcza w kontekście dobrych wspomnień z tego turnieju.

Może ten konkurs nie wygląda na najważniejszy: jest zimno, stadion nie był zapełniony, graliśmy na wyjeździe. Kiedy jednak dojdziesz do finału, czujesz jak dobry jest to turniej i chcesz go wygrać.

Piłkarze przesłali swoją wiadomość - ich postawa i ambicja były dobre, starali się grac jak potrafią. Wiedzieli, że w tym turnieju stawiam na tych, którzy grali mniej, jak Mark Schwarzer i Kevin De Bruyne, szkoda że tacy zawodnicy nie zagrają w półfinale i finale. Żal mi tych graczy
- zakończył Jose Mourinho.



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:



Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 5

11788 wyświetleń | 43 komentarze | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

Kiwi1318.12.2013 22:54

Po pierwsze Real, wiem że współcześni gówniarze nie mają szacunku do kogoś z kim konwersują, chociaż wiesz, że to mój uubiony klub. Po 2 nie mówiłem, że za 2 tygodnie, ale latem. I nie uważam, że to proste, ale te osoby które wymieniłem to był tylko przykład, a do takkiego klubu jak Chelsea za którymi sterami jest Jose Mourinho nie tak trudno przekonać zawodników. Pozdrawiam

christifemus18.12.2013 22:36

zdecydowanie przeslanie wieszcza zrozumiane. ktoregokolwiek z nich. jednak zaprosze znow do fify. moze real sobie kupi ktoregos z nich za 2 tyg? ot tak. to takie proste. wystarczy chcieć. ich dotychczasowe kluby az drżą jak osika w oczekiwaniu

Kiwi1318.12.2013 22:32

chrisifemus, nie mow ze nie zrozumiałes ;/
Ok zrobie to dla ciebie i napisze poprawniej panie inteligentny :
Falcao lub Rooney lub aguero, a nie wszystkich na raz. CO za gość.

christifemus18.12.2013 22:27

wystarczylo by wam miec suareza, falcao, rooneya lub aguero....a moze jednak szanowny wizjoner wróci do swej Fify, od kt?rej tak sie odżegnuje. Zupelnie tez nie rozumiem jak to sie stalo, ze na innym portalu nie poznali sie na tak wyśmienitym znawcy odrzucając jego ostrzeżenia co do życia po Jose, hm. Niewdzięcznicy. Może trzeba było nie dyskutować z motłochem tylko od razu słać tajemne raporty do zarządu realu, ostrzec ich. Co zaś sie tyczy samej wypowiedzi Jose, cóż, ma rację. Zdaje się, że próby zmiany stylu w trakcie sezonu nic już dobrego nie wniosą. muszą się trzymać obranego kursu, który choć dzis nie wyglada dobrze, to mimo tego przynosi jakie takie efekty. w 2005 również nie mozna bhlo patrzec na gre chelsea, ale przynajmniej byla skuteczna obroną. Ci którzy twierdzą, ze gralismy wtedy ladnie, chyba jednak byli jeszcze poza możliwością samodzielnegi sieedzenia na tylkach przed tv

ferto18.12.2013 19:59

Nie mamy czego zmieniac trzeba jakis styl miec a my kopiemy czasem gorzej niz chlopaki na orliku czasem nie chce sie ogladac tej gry licze ze kilku zawodnikow odejdzie nawet juz zima 2 lub 3 powinno odejsc a latem kolejnych 2 lub 3 i kupic kogos takiego ktory cos wniesie do gry

Kiwi1318.12.2013 19:02

Ja jako kibic Realu, myślałem że poziom inteligencji na tej stronie jest wyższy niż na stronach Madrytu lub 10x wyższy niż na stronie Barcelony. Wiecie dlaczego beniaminek ma więcej stylu od Chelsea Londyn?!?! Dlatego że ta drużyna jest już zbudowana. Ona musząc wejść do tej ligi musiałą wygrać swoją, bądź przejść baraże, co równa się z tym, że musiałą być dobrą drużyną a w Chelsea ten styl dopiero Jose wprowadza ! Macie 3 miejsce w lidze, wyszliście z grupy LM z 1 miejsca bez stylu, to wyobraźcie sobie co będzie jak ten styl przyjdzie.Wy to jestescie tacy, żę jak Mourinho przyszedł no to już wygraliśmy wszystko. Bo mamy Mourinho to juz koniec, wszystkich innych zespołów.Jakby wasi napastnicy byli choć trochę ogarnięci to w tej chwili widziałbym was na szczycie tabeli. Wystarczyło by wam zamiast Torresa, Ba, Eto'o miec Suareza, Falcao, Rooneya lub Aguero. Wasi napastnicy nie strzelają bramek i tu się zaczyna problem jak i się kończy. Przestancie co poniektórzy grać w fife i fm/a mysląc już, że jesteście najlepszymi trenerami i zaufajcie osobie, która w tym zawodzie siedzi juz ponad 10 lat i jest w tym najlepsza co robi. Liczę, że Chelsea wygra w tym sezonie Premier League i wszyscy zrozumiecie swoje podejście. Bo na stronie Realu pisałęm swoim to samo, lecz oni chcieli jego odejścia, a teraz ponownie żałują bo zrozumieli że był on fenomenem.

szymonszymek18.12.2013 18:27

uważając się za najlepszego trenera na świecie mając tak mocną kadrę to ten zespół nie ma za zadanie tylko wygrywać on musi grać skuteczną i ładną dla oka piłkę :) miejsce w tabeli nie jest złe mamy tylko 2 pkt do lidera wygraliśmy grupę w LM ale w jakim to wszystko było stylu ?? :o miałem nadzieje że wygramy te rozgrywki :/

ashleycole318.12.2013 18:07

My nawet nie mamy czego zmieniać, bo żeby zmienić swój styl, trzeba go wpierw mieć.

Rasheed18.12.2013 17:53

Kiwi13 - jeden z najmądrzejszych komentarzy, jakie pojawiły się na tej stronie w ostatnim czasie

game8918.12.2013 17:34

Jose jest wielkim trenerem i ma świetne podejście, mamy super przebłyski w grze jednak to piłkarze dają ciała...mamy problem ze środkiem pola Essien i Mikel grają od drugiego sezonu Carlo totalny piach, Eto'o i Cole też już coraz słabsi od zeszłego sezonu a Ba to nie poziom Chelsea!!!środek pola, obrona środek i lewa strona + napad, mamy ciekawą drużynę jednak trzeba ją wzmocnić 5-6 graczami

« Poprzednia [1] 2 3 4 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

91

2.

Arsenal

38

89

3.

Liverpool

38

82

4.

Aston Villa

38

68

5.

Tottenham

38

66

6.

Chelsea

38

63

7.

Newcastle United

38

60

8.

Manchester Utd

38

60

9.

West Ham United

38

52

10.

Crystal Palace

38

49

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Mauricio Pochettino: czas się pożegnać?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Silva

Stary człowiek i może! Gol Thiago Silvy w starciu z Manchesterem City

partnerzy

http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
6520 dni

  • Online: 54
  • Użytkowników: 336019
  • Newsów: 56283
  • Komentarzy: 738285