Wtorek, 28 maj 2024 r.

Osób on-line: 7

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzysko
Chelsea vs Wrexham
24.07.2024, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Kravitheblues

    27.05.2024 23:20

    to parodia, juz wolalbym tuchela

  • CFCF

    27.05.2024 20:31

    do tego te amerykańskie spyerdoliny pewnie myslą, że Championship = Champions League

  • CFCF

    27.05.2024 20:30

    Wygrał ligę 1 punktem, data się zgadza, więc jazda :D

  • Oski

    27.05.2024 18:04

    ciekawe jaka logika tam poszła, wygrał lige czyli sie nadaje?

  • CFCF

    27.05.2024 16:15

    będzie epicka walka o utrzymanie w nastepnym sezonie!

  • CFCF

    27.05.2024 16:15

    Łysy zyeb z Championship już na pół oficjalnie :D

  • DragonNT

    27.05.2024 15:55

    <love><beauty><love>

  • Oski

    27.05.2024 14:04

    dohut gwarantowany dla imigrantow

  • Platzek

    27.05.2024 12:22

    Wpuścić imigrantów

  • wsxtopies

    26.05.2024 20:04

    elo wsx psiaku

  • Oski

    26.05.2024 16:55

    widzę stara ekipa zaczyna wracać mać

  • wsxx22

    26.05.2024 12:35

    witam moich fanów i lokalnych hejterów

  • Maniuch

    26.05.2024 12:27

    niexle

  • GruppenfuhrerWolff81

    26.05.2024 08:59

    MU z pucharem, gorszego weekendu być nie może

  • wsxtopies

    25.05.2024 22:05

    elo wsx piesku

  • wsxx22

    25.05.2024 17:04

    witam też hejterów

  • wsxx22

    25.05.2024 16:59

    witam szanowne grono i administracje

  • Kravitheblues

    25.05.2024 16:31

    Brawo united i zostaje nam LE hehe smiecie

  • wsxtopies

    25.05.2024 00:47

    wsx morda psie

  • Oski

    24.05.2024 20:15

    Trener przyjdzie na koniec okienka transferowego, potwierdzone info

  • wsxx22

    24.05.2024 17:14

    mamy 2024 rok, a zaraz 2027

  • wsxx22

    24.05.2024 17:14

    widze ze admin nadal w dupie ma strone bo nie mozna przypomniec sobie hasla

  • wsxx22

    24.05.2024 17:13

    siemano

  • CFCF

    24.05.2024 14:22

    Potężny McKenna jeszcze nie przyszedł, musimy czekać aż wbije w pełnej glorii i wygra nam ligę w przyszłym sezonie!

  • Oski

    23.05.2024 00:29

    Kompromitacja Bayeru

  • Kravitheblues

    22.05.2024 20:28

    Czego sie spodziewaliscie, dobra decyzja klubu, nic nie osiagnal dostawał transfery jakie chcial najwiecej pieniedzy my wydalismy w sezonie w okienkach, byc moze to byc bardzo dobry ruch, nie bo top4 wiec jest sredniakiem a nie trenerem

  • Platzek

    22.05.2024 17:12

    Normy z USA że mierzymy fujarke i dlatego stąd tyle czornych nie dały efektów

  • Oski

    22.05.2024 17:04

    ciekawe co romek sobie teraz mysli

  • Platzek

    22.05.2024 16:49

    USA rozwaliło klub i zrobiło wojnę w Ukrainie zaczynając 9d rewolucji pomarańczowej

  • CFCF

    22.05.2024 16:40

    Fajnie :D

  • CFCF

    22.05.2024 16:40

    Mauricio Pochettino?s successor will have to accept the authority of the board and sporting directors, with a control that could even stretch into elements of on-pitch coaching.

  • Oski

    22.05.2024 16:24

    i bedzie jak kiedys mać

  • Platzek

    22.05.2024 14:33

    i matteo wróci

  • Oski

    22.05.2024 13:39

    mou wruci, nostalgia

  • wsxtopies

    22.05.2024 13:11

    elo wsx psie

  • Platzek

    22.05.2024 12:51

    Co wy tu robicie?

  • Oski

    22.05.2024 12:18

    juppi

  • Platzek

    22.05.2024 07:19

    Murinio wraca

  • swizzyi

    21.05.2024 23:15

    Można skasować stronę, pozdrawiam

  • wsxx22

    21.05.2024 22:45

    bachory

  • wsxx22

    21.05.2024 22:45

    bo większosc to dzieciaki i bahory

  • wsxx22

    21.05.2024 22:43

    mowie o sobie

  • wsxx22

    21.05.2024 22:43

    stara gwardia nadal na czacie

  • wsxx22

    21.05.2024 22:42

    widze ze tutaj sami eskeprci

  • wsxx22

    21.05.2024 22:42

    Oscar Legend

  • CFCF

    21.05.2024 21:21

    Żaden menedżer na choćby przyzwoitym poziomie nie przyjdzie, skończy się na Kompanym, Franku albo innym przeciętnym gównie

  • CFCF

    21.05.2024 21:20

    Spasiony skurvviel bohli i ta banda śmieciów jest odpowiedzialna za to,nie dziwię się że Poch ich olał ciepłym moczem

  • GruppenfuhrerWolff81

    21.05.2024 20:41

    Jedno rzuca się w oczy, Chelsea nie miała obrony w tym sezonie, traciliśmy bramki jak frajerzy, aż oczy bolały jak grały te łamagi w obronie, może to przesądziło, ale jedynie Tuchel może tu wrócić, każdy inny trener to będzie mem

  • magiczek02

    21.05.2024 20:39

    HavertzOut - nic dodać, nic ująć. w punkt.

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:22

    Poczetino w koncowce zbudowal juz jakis team, zrobil co mogl, wiecej tutaj sie nie dalo zdzialac, teraz bedzie powrot do bazy czyli na 10 miejsce ktore sie skonczy strazakiem lampartem

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:21

    niech sobie bolki czy CI dyrektorzy sami trenuja ten zespol

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:21

    Chelsea bedzie najwiekszym memem, w MU trener mial jakis glos przy transferach, ETH dostal gosci, ktorych chcial, tutaj trener nic nie ma do gadania

  • Oski

    21.05.2024 20:20

    teraz tu kibicujemy jagiellonii

  • GruppenfuhrerWolff81

    21.05.2024 20:20

    Ten klub to mem jak MU :(

  • Oski

    21.05.2024 20:19

    bedzie wiecej afrograczy

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:18

    nie bede supportowal tego czegos, to nie jest Chelsea, to nawet nie jest klub, tylko jakis cyrk, licze, ze to sie wszyskto wypiehdoli

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:17

    trzebia miec absolutnego downa, zeby nie dac trenerowi zadnego glosu w transferach, tak sie nie da zbudowac silnej ekipy

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:17

    pocz bardzo dobrze, ze odszedl, prawdopodobnie wskoczy do united i zrobi tam solidna ekipe

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:16

    wlasciciele klubu sa zyebani, nie ma tutaj zadnej przyszlosci

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:16

    wezma young kolcza, ktorego wypiehdola po 3 miesiacach

  • Oski

    21.05.2024 20:16

    tuszlasz jest wolny

  • Oski

    21.05.2024 20:16

    haha

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:15

    odpuszczam sobie ten ,,klub", szkoda strzepic ryja

  • HavertzOut

    21.05.2024 20:14

    no i poczetino odszedl

  • Oski

    21.05.2024 19:49

    Jest jak jest

  • swizzyi

    20.05.2024 18:00

    Oby to żeby pochetino został bo coraz więcej wątpliwości w mediach

  • americano

    20.05.2024 17:24

    Siema, jak teraz jest? Jak man utd wygra fa cup to gramy w lidze konferencji, a jak przegra to w lidze europy?

  • 8FCChelsea

    20.05.2024 15:37

    oby nkunku odpalił w kolejnym sezonie

  • 8FCChelsea

    20.05.2024 15:36

    dobrze, że ten sezon za nami, ta końcówka daje nadzieję na dobry następny sezon

  • swizzyi

    20.05.2024 11:41

    a wystarczylo wygrac z takimi przeciwnikami jak np shefild i byloby top 4x d

  • Mieszko05

    20.05.2024 08:57

    Jackson = Drogba

  • GruppenfuhrerWolff81

    19.05.2024 19:51

    6 miejsce nie jest najgorsze, choć finish mieliśmy obiecujący, tworzy się powoli drużyna, Badiashile tylko trzeba wywalić, bo zawala 60% bramek w tym zespole

  • Oski

    19.05.2024 18:53

    :|

  • Platzek

    19.05.2024 18:36

    :|

  • Oski

    19.05.2024 18:17

    Mat pewnie multilige oglada

  • Oski

    19.05.2024 13:02

    póki co pszczelarza pobralem ale nie mam czasu obejrzec

  • Platzek

    19.05.2024 11:50

    Road house(2024)oski sobie zobacz

  • LionelRichie

    19.05.2024 11:01

    Hello

  • Oski

    19.05.2024 10:43

    cześć

Archiwum

Komentarze: ashleycole3

Znaleziono 21060 komentarzy użytkownika ashleycole3
  • Komentowany temat:Fochy Courtois: bramkarz na Teneryfie zamiast na treningu

    06.08.2018 23:16

    @down

    Właśnie dokładnie to samo miałem pisać, to byłaby najlepsza opcja i faktyczne sprawdzenia, o co naprawdę chodzi Courtois. Ale nie oszukujmy sie, jaki mamy zarząd każdy wie i właśnie ze względu na to bede zadowolony choćby z Butlanda, bo chyba nie chciałbym zostać na cały sezon z Caballero jako pierwszym wyborem i Greenem na ławce.

    Co do zachowania Courtois - gardzę takim czymś, nie ważne kto tak postępuje. Serio nie spodziewałem sie takiego zachowania ze strony Belga, jestem zażenowany jego postawą, nie tak to powinno wyglądać.

  • Komentowany temat:Liverpool zgadza się na warunki Arsenalu. Sprzedaż Oxlade przyklepana?

    30.08.2017 23:12

    Jprdl, wchodze dzisiaj wieczorem z myślą, że zobaczę już oficjalke Oxa w Chelsea albo przynajmniej jakieś wiadomości, że Alex przeszedł testy na zgrupowaniu, tak jak było to pisane wczoraj. Pogodziłem sie z myślą, że to nowy zawodnik Chelsea, bo początkowo nie byłem przekonany do tego transferu, sądziłem, że są lepsze opcje, ale skoro byliśmy tacy bierni w tym okienku i nie specjalnie spoglądaliśmy w strone innych wahadłowych, to ucieszyłby mnie nawet ten Alex. Doszło do mnie, że to nie najgorsza opcja, bo Anglik, dość młody, kreatywny i tym samym dałby Conte możliwość wyboru. Ogólnie nastawiłem sie na ten transfer i nawet ucieszyłbym sie z niego i przyklasnął mu...a tu wielki chu...
    Serio, zarząd Chelsea w tym okienku przechodzi samych siebie. Powinniśmy brać przykład chociażby z Juventusu z tego okienka - świetne transfery, przemyślane, niektóre przeprowadzone bardzo szybko, inne niespodziewanie.
    Chelsea po odejściu Maticia potrzebuje kogoś do środka pola żeby mieć pole do manewru, bo na tą chwile mamy 3 środkowych pomocników na dwie pozycje. Wypada Fabregas i nie mamy wyboru, musimy grać dwoma zawodnikami nastawionymi głównie na defensywe. Na ostatnią chwilę staramy sie przyklepać jedynie zapchajdziure Drinkwatera, a gdybyśmy nie byli bierni, moglibyśmy wyciągnąć o wiele lepszych zawodników. Już nie wspomnę o tym nieszczęsnym wahadle, na które też potrzeba wzmocnienia. Ale nie, lepiej ściągnąć Llorente i Drinkwatera...

    Jestem ciekaw deadline day, czy zarząd zdoła sie ocknąć i poczynić jeszcze jakieś konkretne ruchy transferowe.

  • Komentowany temat:Chelsea v Sunderland: składy

    21.05.2017 15:20

    Świetnie widzieć Terry'ego w składzie, ale łezka w oku się kręci, gdy się pomyśli, że to jego ostatni mecz w barwach Chelsea. Na pewno pożegnanie będzie bardzo emocjonalne.

    Captain, Leader, Legend <king>

  • Komentowany temat:Terry rozstaje się z Chelsea!

    23.04.2017 21:35

    Kawał historii, ostatni ze Starej Gwardii. Smutno się robi, czytając takie wiadomości, ale cóż - taka kolej rzeczy, nikt i nic nie jest wieczne, pora ustąpić miejsca młodym. Dziękujemy za wszystko, John. Teraz powinniśmy się spiąć i wygrać Lige, chociażby dla Terry'ego <king>

  • Komentowany temat:Sunderland v Chelsea: składy

    14.12.2016 20:33

    Zouma ^^
    Matić na ławce ;o

  • Komentowany temat:Chelsea v Tottenham: składy

    26.11.2016 18:20

    Skład bez zaskoczeń

  • Komentowany temat:Van Ginkel wraca do gry!

    17.11.2016 19:19

    Niedawno Pasalić zadebiutował, teraz Dżastin wraca do gry, no no ;)

  • Komentowany temat:Luiz: Zwycięstwo ważne dla naszych ambicji

    17.11.2016 19:19

    Wiadoma sprawa ;)

  • Komentowany temat:Hazard zadowolony ze swojej formy

    17.11.2016 19:18

    No i prawidłowo, oby ją utrzymał jak najdłużej :P

  • Komentowany temat:Alonso: Pokazaliśmy jakość

    17.11.2016 19:17

    Wiadoma sprawa :)

  • Komentowany temat:40-sty gol Costy w Premier League

    17.11.2016 19:17

    Klasa, oby tak dalej :)

  • Komentowany temat:Conte: Coraz więcej pozytywów

    17.11.2016 19:16

    I to cieszy :)

  • Komentowany temat:Puel: Szybka strata gola pomieszała nam szyki

    17.11.2016 19:15

    No troche tak ;x

  • Komentowany temat:Davis: Rywal był skuteczniejszy

    17.11.2016 19:15

    Naprawdę ? :D

  • Komentowany temat:Romeu: Chelsea była skuteczniejsza

    17.11.2016 19:14

    Serio ? :D

  • Komentowany temat:Cahill: Duża przyjemność

    17.11.2016 19:13

    Pewnie, że tak ^^

  • Komentowany temat:Oceny Chelsea po zwycięstwie nad Świętymi

    17.11.2016 19:11

    Dobre oceny ;)

  • Komentowany temat:Pasalić nareszcie z debiutem w Milanie

    17.11.2016 19:11

    Doczekał sie, lepiej późno niż wcale <lol>

  • Komentowany temat:Chelsea nadal w formie, 3 punkty ze Świętymi

    17.11.2016 19:10

    Elegancko, oby tak dalej :)

  • Komentowany temat:Southampton v Chelsea: składy

    17.11.2016 19:09

    Po co zmieniać coś, co dobrze funkcjonuje ;)

  • Komentowany temat:Begović: Conte jest bardziej wymagający niż Jose

    17.11.2016 19:08

    No i bardzo dobrze

  • Komentowany temat:Redmond: Staram się naśladować Hazarda

    17.11.2016 19:07

    Godny wzór do naśladowania sobie znalazł ;P

  • Komentowany temat:Moses: Cieszę się chwilą

    17.11.2016 19:07

    No i prawidłowo, Vic! :)

  • Komentowany temat:Wagner: Palmer ma wiele umiejętności

    17.11.2016 19:06

    No zobaczymy co z niego bedzie w przyszłości

  • Komentowany temat:Conte: Nie zgadzam się z Fergusonem

    17.11.2016 19:05

    Ma racje

« Poprzednia 1 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

91

2.

Arsenal

38

89

3.

Liverpool

38

82

4.

Aston Villa

38

68

5.

Tottenham

38

66

6.

Chelsea

38

63

7.

Newcastle United

38

60

8.

Manchester Utd

38

60

9.

West Ham United

38

52

10.

Crystal Palace

38

49

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Mauricio Pochettino: czas się pożegnać?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Silva

Stary człowiek i może! Gol Thiago Silvy w starciu z Manchesterem City

partnerzy

http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
6518 dni

  • Online: 7
  • Użytkowników: 335824
  • Newsów: 56279
  • Komentarzy: 738282