Poniedziałek, 16 maj 2022 r.

Osób on-line: 56

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

Premier League
Chelsea vs Leicester
19.05.2022, 21:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • NotariurzJanJanocha

    16.05.2022 05:03

    Karma, karma, karma, karma, karma chameleon...

  • Codeline

    15.05.2022 23:44

    Members of the #Chelsea squad are believed to have been surprised and confused by Andreas Christensen's decision to leave the team hotel before the #EmiratesFACup Final after he withdrew from selection in the squad.

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 23:36

    nie

  • PLN

    15.05.2022 23:18

    jest tu kto?

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 22:25

    gnojek zasnalal a jutro wycieczka z sosnowca do auschwitz ehh

  • PLN

    15.05.2022 22:13

    <lol>

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 22:13

    kravih szykuj kredki na jutro

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 22:10

    wyspijcie sie na zdrowo

  • PLN

    15.05.2022 22:10

    papa

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 22:03

    do jutra <papa>

  • PLN

    15.05.2022 22:03

    mecz dokoncze

  • PLN

    15.05.2022 22:03

    ja chwile posiedze i tez spadam

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 22:02

    czas w kime iść

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:58

    :D

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:56

    <myśli>

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:55

    slask 140tys mieszkancow

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:54

    ta jedna mi na pan gada druga jak widuje zawsze sie usmiechnie

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:54

    w jak duzym miescie zyjesz moze tak byc ze sie ukrywają w sumie xd

  • PLN

    15.05.2022 21:53

    ;x

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:53

    :D

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:53

    ale jak widze ladna bo ta druga nie i ciagle same kto wie moze po kryjomu liza sobie cipki

  • PLN

    15.05.2022 21:52

    :w

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:52

    tak skoncza pewnie placek

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:51

    no tak jutro poniedzialek ehhh

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:51

    kasjerka z lewiatana od 10 lat chodzi z zajefajna laska wszedzie teraz maja po 30 i dalej wszedzie razem zadnego chlopa

  • PLN

    15.05.2022 21:51

    ja tez niedlugo spadam

  • PLN

    15.05.2022 21:51

    :w

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:50

    jak reszta expertów w sumie mać

  • PLN

    15.05.2022 21:50

    wyszedl z domu i takie skutki

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:49

    byl tu jeden 3 chyba lata mlodszy ode mnie ale zniknol zaginol na zawsze

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:49

    ja pod koniec roku mam 33

  • PLN

    15.05.2022 21:48

    <zzz>

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:47

    :w

  • PLN

    15.05.2022 21:47

    ja 91 rocznik

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:46

    ile macie panowie

  • PLN

    15.05.2022 21:46

    eeee to małolat faktycznie jak dla mnie :D

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:46

    23 lat

  • PLN

    15.05.2022 21:46

    jaki rocznik

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:45

    a ja tu pewnie najmlodszy

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:45

    ehhhhh a z wiekiem coraz gorzej :w

  • PLN

    15.05.2022 21:45

    :w

  • PLN

    15.05.2022 21:45

    robilem

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:45

    ja pamietam :D

  • PLN

    15.05.2022 21:45

    ja nie wiem co tydzien temu rlobilem

  • PLN

    15.05.2022 21:44

    ty myslisz ze ja pamietam <lol>

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:44

    z 2 lata temu jakos xd

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:44

    na jakims showupie czy czyms

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:43

    no ten typ co taki niby przegryw a potem okazal sie ruchaczem

  • PLN

    15.05.2022 21:43

    o kogo chodzi

  • PLN

    15.05.2022 21:43

    nie pamietam wtff

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:43

    kiedys to bylo mać

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:42

    kiedys tu mateło wrzucal linka do live typa pro ruchacza

  • PLN

    15.05.2022 21:42

    w lizbonie niby

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:42

    gdzie on jest

  • PLN

    15.05.2022 21:42

    <lol>

  • PLN

    15.05.2022 21:41

    tak

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:41

    to ten od grubej :D

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:41

    kravit synu spojrz na moj avatar profilowy zrobiem se zdjecie synku tu

  • PLN

    15.05.2022 21:41

    http://www.twitch.tv/szymoool

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:40

    códa siem zdażajom

  • Kravitheblues

    15.05.2022 21:40

    Milan

  • Kravitheblues

    15.05.2022 21:40

    Jaki patol z ciebie

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:39

    w serie a tez do ostatniej kolejki o mistrza wylonienie

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:39

    :w

  • PLN

    15.05.2022 21:39

    <lol>

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:39

    ;sss

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:38

    jak mieszkal z moja ciotka tu mu mowila ze maja ciszej byc

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:38

    ciekawe co rodzicie mysla jak za sciana sie ruchaja xd

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:38

    a tu czlowiek dziadzieje

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:37

    od kuzynki syn ma 19 lat i mieszka u dziewczyny z rodzicami jej rucha ja od 17 roku

  • PLN

    15.05.2022 21:36

    mnieto by sie cos przydalo na lenistwo xd

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:36

    matt biore tabsy a i bez nich energia mnie rozpiera ale tam z tylu mozgu jest ta pustka i smutek

  • PLN

    15.05.2022 21:35

    no wlasnie, jak wszystko drogie i bedzie gorzej

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:35

    jakby hajs byl duzy moznaby cos zmienic ale wez sie dorób :w

  • PLN

    15.05.2022 21:34

    z wiekiem to mało co cieszy

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:34

    chociaz jeszcze mecze chelsea cos dają

  • PLN

    15.05.2022 21:34

    to do psychologa placek

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:34

    podobnie mam w sumie

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:33

    mnie tam nic juz nie cieszy

  • Kravitheblues

    15.05.2022 21:33

    Ja w haxa gralem na żuku

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:33

    ja kiedys na tym lapku w mc i samp gralem ale aktualnie nie mam zadnej gry

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:32

    multi pykalem ale nawet to juz nie gram

  • Kravitheblues

    15.05.2022 21:32

    Idz sie powiec StolecMB starym wstyd za takiego nieudacznika zyciowego

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:32

    na moim gufnie dziala COD MW2 i 3

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:31

    i to z nudów

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:31

    co najwyzej w haxballa na lapku

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:31

    jak nie grasz w gry to nic tablet jakis

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:30

    w sumie to nigdy nie uzywalem windows 7 i 10 xd poprzednio byl windows vista

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:30

    ja mysle co wybrac nowego

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:29

    wbrew hejtom byl szybki i malo ramu bral 8emka

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:29

    sorry 8.1

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:29

    ja na szrocie mam windows 8

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:29

    10

  • PLN

    15.05.2022 21:29

    ja mam 11

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:28

    jakiego macie łindołsa

  • PLN

    15.05.2022 21:27

    :w

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:27

    ja wgralem na nowo windowsa jakis czas temu bo poprzednio aktualizacje mi sie nie robilyy

  • Oscar8Legend3

    15.05.2022 21:26

    bez kitu mam wrazenie ze mi zaraz lapek wysiadzie sam sie wylacza czasami mać

  • SztygarZSosnowca

    15.05.2022 21:26

    widzialem chlopaka od starszej niz ta co miala urodziny byly 4 lata i nic a ten ledwo sie poznali i ja speklowal i zalał i rodzi w lipcu

  • Kravitheblues

    15.05.2022 21:25

    Na ryju ma plaćek

Archiwum

aktualności

Liga Europy dla Chelsea! Mamy trofeum!

dodał: admin 29.05.2019 22:43 źródło: własne
Leeds v Chelsea















Dalekie Baku okazało się szczęśliwym miejscem dla Chelsea - The Blues w finale Ligi Europy pokonali Arsenal aż 4:1 i zakończyli sezon bardzo mocnym akcentem. To pierwszy puchar, jaki podczas swojej trenerskiej kariery zdobywa Maurizio Sarri. Bramki strzelali Olivier Giroud, Pedro a dwa gole dołozył Eden Hazard, ale którego to mógł być ostatni mecz dla Chelsea. Dla Kanonierów honorowego gola zdobył rezerwowy Iwobi.

Zgodnie z oczekiwaniami, Chelsea zagrała dziś w ustawieniu 4-3-3 z ofensywnym tercetem Pedro-Giroud-Hazard, natomiast w środku pola, obok Kovacicia i Jorginho pojawił się Kante, choć przed spotkaniem mówiło się, że Francuza może zabraknąć z powodu kontuzji.

W składzie Arsenalu nie było żadnych niespodzianek - Unai Emery zdecydował się na system 3-4-1-2 z Ozilem grającym za plecami zabójczego duetu Lacazette-Aubameyang. Ostatni mecz w karierze rozgrywał dziś Petr Cech, były bramkarz Chelsea, a obecnie goalkeeper The Gunners.

Na pierwszą sytuację trzeba było poczekać niespełna dziesięć minut - po małym zamieszaniu w polu karnym, Kepa wypiąstkował piłkę pod nogi Aubameyanga, ale Gabończyk nie trafił w światło bramki.

Dziewięć minut później, w szesnastce Chelsea doszło do kontrowersyjnej sytuacji, ale Gianluca Rocchi nie zdecydował się na podyktowanie rzutu karnego, po tym jak w polu karnym upadł Lacazette.

W 28. minucie, bardzo bliski zdobycia kapitalnej bramki był Granit Xhaka, ale futbolówka po potężnym uderzeniu Szwajcara zza pola karnego musnęła poprzeczkę.
Sześć minut później, pierwszy raz poważniej przetestowany został Cech, ale bramkarz Arsenalu poradził sobie z uderzeniem Emersona z ostrego kąta. Sześć minut przed przerwą, Cech wybronił jeszcze płaski strzał Girouda.

Cztery minuty po przerwie, wynik rywalizacji w Baku otworzyli The Blues - po dograniu Emersona, Giroud skierował futbolówkę do siatki głową.

W 60. minucie, było już 2:0 - tym razem piłkę w środek szesnastki dograł Hazard, a precyzyjnym uderzeniem prowadzenie Chelsea podwyższył Pedro.

Podopieczni Maurizio Sarriego poszli za ciosem i kwadrans po zdobyciu pierwszego gola, prowadzili już 3:0 - błąd popełnił Maitland-Niles, który sfaulował we własnym polu karnym Girouda, a jedenastkę na gola zamienił Hazard.

Wydawało się, że trzy ciosy wyprowadzone przez Chelsea powaliły Arsenal na łopatki, ale w 69. minucie to Kepa musiał wyciągać futbolówkę z siatki - po rzucie wolnym, piłka trafiła tuż przed pole karne, a pięknym uderzeniem straty zmniejszył Iwobi.

Nadzieja w sercach kibiców zgasła jednak równie szybko, co została rozpalona przez Iwobiego - po stracie Aubameyanga, Giroud dograł w szesnastce do Hazarda, a Belg nie miał problemów z pokonaniem Cecha z kilku metrów.

W kolejnych minutach okazje mieli jeszcze Pedro, Hazard i Azpilicueta, ale futbolówka nie znalazła już drogi do siatki.

Siedem minut przed końcem regulaminowego czasu gry, rozmiary porażki mógł zmniejszyć jeszcze Lacazette, ale strzał Francuza zatrzymał wychodzący z bramki Kepa. Chwilę później, po wymianie piłki z Lacazettem, w doskonałej sytuacji znalazł się Willock, który posłał jednak piłkę obok słupka.


Chelsea FC - Arsenal FC 4:1 (0:0)

1:0 Giroud 49'
2:0 Pedro 60'
3:0 Hazard (k.) 65'
3:1 Iwobi 69'
4:1 Hazard 72'



Dołącz do dyskusji na naszym FORUM CHELSEA!


Reklama:




Oceń tego newsa:

Aktualna ocena: 0

8303 wyświetlenia | 16 komentarzy | SkomentujPowrót do strony głównej
Zaloguj się aby dodawać komentarze

michas200003.06.2019 22:06

Mike Leon teraz wycina puchary z kartonu albo trzepie konia ze bylo tak blisko hahhaah jutro bede u twojej mamy jak bedzie polerowala mi berło

CFCF02.06.2019 17:45

MikeLeon przecież jajo zniósł :D Kury mają to w zwyczaju jak coś im nie idzie.

swizzyi02.06.2019 12:12

@MIKELEON
GDZIE BYL TEN Twoj Tottenham? GDZIE TO TROFEUM DO Gablotki hahahah !!!! GDzie te Twoje koguciki ! SZCZERZE !? nie widzialem gorszej druzyny w finale lm ! to jest jakies nieporozumienie ze oni w ogole sie tam znalezli . Final pokazal jaka ma klase twoja druzyna ! Prawda jest taka ze tottenham moze sie bic tylko o puchar Angli gdzie druzyny na poczatku graja rezerwamik :D pozdrawiam

michas200031.05.2019 15:28

Pokazaliscie ze mozna na was liczyc mimo ze duzo w was nie wierzylo caly rok was krytykowali łacznie z tym Spermolizem Mike Leonem gdzie gosc rypie swoja mame w wagine.Pokazaliscie wszystkim mimo niepowodzen ze jestesmy jak rodzina mimo tego trzymali tu wszyscy wczoraj za was kciuki

lysy8330.05.2019 13:26

Puchar jest ok ale Edek odejdzie bez wzocnien cienko bedzie w nastepnym sezonie w PL nie mowiac juz o LM potrzebne beda nam wzmocnienia ale i tak nie kupimy nikogo bo zakaz zostanie i tak

Matii197830.05.2019 08:26

Dziekuje Niebiescy jestesy z was Dumni!!!!!

ErikPamela30.05.2019 02:43

Brawo Chelsea mamy to,4senal usadzony na dupsku,zabraliśmy im nie tylko puchar ale i LM he he :D .Pije dziś do białego rana z ziomkami<king> <king> <king> <king>

mgrKante29.05.2019 23:57

Derby wygrane, Arsenal rozgromiony i bez LM, puchar do gabloty, Edek graczem meczu. Czego chcieć więcej? London is Blue.

Szpadyzor29.05.2019 23:52

Udało się ! Cudowny wieczór !

Bluethebestone29.05.2019 23:28

sezon na prawdę udany, mamy LE i wracamy do LM, jak na ten skład to bardzo dobre wyniki, to jest Chelsea! <king> <king> <king> szkoda tylko że Hazard odchodzi...

« Poprzednia [1] 2 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

36

89

2.

Liverpool

36

86

3.

Chelsea

36

70

4.

Tottenham

36

65

5.

Arsenal

36

63

6.

Manchester Utd

36

58

7.

West Ham United

37

55

8.

Wolverhampton

36

50

9.

Brighton & Hove Albion

36

47

10.

Crystal Palace

35

44

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Czy to już kryzys czy tylko seria potknięć?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Tuchel

Tuchel sięga po wywalczony puchar Klubowych Mistrzostws Świata

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
5775 dni

  • Online: 56
  • Użytkowników: 309542
  • Newsów: 54816
  • Komentarzy: 735170