Sobota, 2 lipiec 2022 r.

Osób on-line: 41

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

towarzyski
Club America vs Chelsea
16.07.2022, 17:00
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • Codelinee

    02.07.2022 01:08

    <zzz>

  • KMB

    02.07.2022 01:08

    <zzz>

  • Codelinee

    02.07.2022 01:07

    Raphinha, hoping for Barcelona move with 5 year deal ready since March - no final answer sent to Chelsea yet, waiting for Barça. ???????? #FCB Barcelona bid last Thursday: ?50m plus ?10m add-ons, paid in installments. Leeds insist they only accepted Chelsea bid for ?60m, as of now.

  • KMB

    02.07.2022 01:07

    olac typa

  • Codelinee

    02.07.2022 01:07

    leeds ladnie leci z typem

  • Codelinee

    02.07.2022 01:06

    <lol>

  • Codelinee

    02.07.2022 01:06

    Leeds United insist that they have only accepted #Chelsea's bid for Raphinha, as of now. [via @FabrizioRomano ]

  • Codelinee

    02.07.2022 01:02

    ale zenada

  • Codelinee

    02.07.2022 01:02

    pewnie nie zdaza ich sie pozbyc

  • KMB

    02.07.2022 01:01

    kupa szrotu do pozbycia sie

  • KMB

    02.07.2022 01:01

    no wlasnie

  • Codelinee

    02.07.2022 01:01

    no przypominam, ze w klubie nadal sa typy barkleje, alonzo, cziki

  • KMB

    02.07.2022 01:01

    ale to wypo jest

  • KMB

    02.07.2022 01:00

    a tego nie wie nikt jak bolek i lolek bedzie sprzedawac

  • Codelinee

    02.07.2022 01:00

    no zijek raczej odchodzi do tego milanu

  • KMB

    02.07.2022 01:00

    sprzedawac tez trzeba umiec

  • KMB

    02.07.2022 01:00

    zreszta tak jak mowilem wiecej typa przyjdzie jak ktos odejdzie z przodu, poki co za lukaku szterling ma przyjsc

  • Codelinee

    02.07.2022 01:00

    inna cena niz za darmo by odpadala

  • KMB

    02.07.2022 00:59

    tyle, ze za darmo

  • KMB

    02.07.2022 00:59

    typ ma leb zryty

  • KMB

    02.07.2022 00:59

    nie no dembele to zenada kolejna

  • Codelinee

    02.07.2022 00:57

    ten dembele jakby sie nie zesral to by mogl chociaz ladnie asystowac

  • Codelinee

    02.07.2022 00:57

    no duzo bardziej dynamiczny i silniejszy

  • KMB

    02.07.2022 00:56

    profil takiego pilkarza juz byl w czelsi czyli zijek, tylko rafinia jest bardziej dynaminczy

  • Codelinee

    02.07.2022 00:56

    trzeba bedzie chyba jednak z tym dembele cos ogarnac

  • KMB

    02.07.2022 00:56

    albo wcale

  • KMB

    02.07.2022 00:56

    szterlinga tez by szybko nei wygryzl

  • Codelinee

    02.07.2022 00:56

    prawa strona to by pieknie latala, kunde, dzejms i rafinia

  • KMB

    02.07.2022 00:55

    i tak mont gra na jego pozycji u tuszlarza

  • Codelinee

    02.07.2022 00:55

    tylko szkoda, ze typ oplul czelsi

  • Codelinee

    02.07.2022 00:55

    z rafinia akurat szybko poszlo

  • KMB

    02.07.2022 00:54

    a z tym bolek i lolek jeszcze ma problem

  • Codelinee

    02.07.2022 00:54

    no chyba ze juwentus jakims cudem zaakceptuje 70 baniek

  • KMB

    02.07.2022 00:54

    w transferach kluczowy jest czas dzialania

  • Codelinee

    02.07.2022 00:54

    na ten moment to nie przejdzie bo rafinia sie wywalil

  • Codelinee

    02.07.2022 00:54

    no tak moze byc bo liczyli, ze obniza sporo cene bo dodadza pilkarza

  • KMB

    02.07.2022 00:53

    moze jeszcze tak bedzie jak sie de lajt wypiertoli

  • Codelinee

    02.07.2022 00:52

    ale tego ake to bym wybaczyl gdyby kundle przyszedl

  • Codelinee

    02.07.2022 00:52

    no czas najwyzszy

  • KMB

    02.07.2022 00:51

    moze sztyrlink ze srake oficjal w nastepnym tygodniu

  • Codelinee

    02.07.2022 00:49

    a silwa wtedy gdzie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:49

    no na bank

  • KMB

    02.07.2022 00:48

    no bo srake to bank bedzie LCB grac

  • KMB

    02.07.2022 00:48

    ze wzlgedu na klocowatosc wlasnie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:48

    no raczej srodkowy

  • KMB

    02.07.2022 00:47

    ale dla mnie to bardziej srdokowy w trojce jak juz

  • KMB

    02.07.2022 00:47

    moze tuszlok de lajta szykuje na to RCB

  • Codelinee

    02.07.2022 00:47

    z kunde to ryz dzejms w ataku by sobie jeszcze mogl na wiecej pozwolic

  • KMB

    02.07.2022 00:46

    jak aszpiliscier gral to dzejms musial z tylu byc zamiast atakowac

  • Codelinee

    02.07.2022 00:46

    ale wez to wytlumacz tuchelowi :)

  • KMB

    02.07.2022 00:46

    jak za aszpiliscierka

  • Codelinee

    02.07.2022 00:46

    no wlasnie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:46

    idealnie by sie tam odnalazl bo ryz dzejms czesto nie wraca

  • KMB

    02.07.2022 00:46

    dzejms by nie musial tak czesto wracac do tylu

  • KMB

    02.07.2022 00:45

    kunde jeden z najlepszych obroncow 1n1 w la lipce od 2 lat jakos

  • Codelinee

    02.07.2022 00:45

    wysoko skacze i dobra technika

  • Codelinee

    02.07.2022 00:45

    taki kundziak to by z prawej strony niszczyl typow

  • KMB

    02.07.2022 00:45

    jest mlody i w miare szybki jak na warunki

  • KMB

    02.07.2022 00:45

    speeda to moze nie ale juz na drybling i gipkosc to juz tak

  • Codelinee

    02.07.2022 00:44

    pewnie beda go typy na spida brac

  • Codelinee

    02.07.2022 00:44

    ten de lajt to troche taki kloc

  • KMB

    02.07.2022 00:44

    a kosztowalby grosze teraz

  • KMB

    02.07.2022 00:44

    w czlesi w trojce obroncow mialby latwiej

  • Codelinee

    02.07.2022 00:43

    jeszcze opaske dostal

  • Codelinee

    02.07.2022 00:43

    psychiki nie ma by grac w wiekszym klubie

  • KMB

    02.07.2022 00:43

    w lester grac umial tylko junajtet go zezarlo

  • Codelinee

    02.07.2022 00:42

    znow czelsi bedzie ogladala jak sie gra w pilke

  • KMB

    02.07.2022 00:42

    za de lajta to bym po promocji makgajwera chyba wolal

  • Codelinee

    02.07.2022 00:42

    i nie ma co sie nawet ludzic ze jakis konkretny typ na srodek przyjdzie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:41

    albo 7

  • Codelinee

    02.07.2022 00:41

    kolejni chyba 9

  • Codelinee

    02.07.2022 00:41

    dzisiaj kolejni pilkarze do tuszlaka trafiaja

  • Codelinee

    02.07.2022 00:41

    no tak

  • KMB

    02.07.2022 00:40

    dzisiaj pre sizon sie zaczyna

  • Codelinee

    02.07.2022 00:40

    ale jego psg chce przejac

  • Codelinee

    02.07.2022 00:40

    ja nie wiem czy nie wole tego skriniara juz

  • KMB

    02.07.2022 00:40

    bolek to jest 10 typami zainteresowany

  • Codelinee

    02.07.2022 00:39

    de lajta zaden powazny klub nie wyciagnie i tak

  • KMB

    02.07.2022 00:39

    bo nikt nie jest na tyle durny, zeby tyle za niego placic

  • Codelinee

    02.07.2022 00:39

    jak sa zainteresowani kunde to powinni pierw w niego uderzyc

  • KMB

    02.07.2022 00:39

    raczej kunde nie wezma, chyba ze de lajt odpadnie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:39

    tym de lajtem zaden klub sie nie interesuje

  • KMB

    02.07.2022 00:39

    bo, na razie to same rozmowy i malo konkretow

  • Codelinee

    02.07.2022 00:39

    szterling i kunde

  • Codelinee

    02.07.2022 00:38

    nie

  • KMB

    02.07.2022 00:38

    niech najpierw tego sztyrlinga ze srake dograja a potem za lajtem leca

  • Codelinee

    02.07.2022 00:38

    w takim tempie to tuszlak bedzie testowal obrone juz w meczach ligowych

  • Codelinee

    02.07.2022 00:38

    i patrzac na to co sie dzieje to raczej do tego nie dojdzie, juz dzisiaj kolejni pilkarze do tuchela trafiaja

  • Codelinee

    02.07.2022 00:37

    i ogolnie jest wazne by tworzyc defensywe od samego poczatku

  • Codelinee

    02.07.2022 00:36

    na pewno cos odwali, nawet jakby kunde przyszedl to tez jestem pewien ze jakies bledy moga byc, musza sie ligi nauczyc

  • KMB

    02.07.2022 00:36

    i sie nie podniesie

  • KMB

    02.07.2022 00:36

    de lajt oebie jakiegos kasztana na poczatku ligi i potem media go zezra jak makgajwera

  • Codelinee

    02.07.2022 00:36

    przynajmniej premier lik zna

  • Codelinee

    02.07.2022 00:36

    ja juz wole tego ake chyba od de lajta

  • KMB

    02.07.2022 00:35

    czlowiek wielu talentow

  • KMB

    02.07.2022 00:35

    bolek wskoczy na kierownice

  • Codelinee

    02.07.2022 00:34

    ogolnie tuchel to moze spasc z rowerka w nowym sezonie

  • Codelinee

    02.07.2022 00:34

    no ten de lajt to ma szanse na duzego flopa

  • KMB

    02.07.2022 00:34

    typa przygniecie presja i po roku bedzie spiertalac

  • KMB

    02.07.2022 00:33

    gdzie historia pokazuje ile jest flopow powyzej 100 baniek

Archiwum

Komentarze: MATAdor

Znaleziono 1959 komentarzy użytkownika MATAdor
  • Komentowany temat:Multimedia z meczu z Bradford

    24.01.2015 20:06

    Płaczę jak widzę nieudolność Cahilla w obronie.

  • Komentowany temat:Oferta za Cuadrado odrzucona?

    21.01.2015 23:06

    Jezu, wykupić jego klauzulę i po problemie... On jest świetny i na pewno lepszy od Williana, który jak dla mnie powinien się znacznie poprawić żeby zasługiwać na 1-11, a obecnie nie ma nawet konkurencji.

  • Komentowany temat:Petr: Przed losowaniem przewidziałem powrót Luiza

    16.12.2014 00:16

    Mam nadzieję, że kibice Chelsea przywitają Loczka gorąco na Stamford Bridge, mało jest aż tak optymistycznych piłkarzy jak on. I choć popełniał błędy, to jednak był integralną częścią zespołu i pozytywnym duchem drużyny.

  • Komentowany temat:Al-Khelaifi: To dla nas bardzo dobre losowanie

    16.12.2014 00:12

    No niemożliwe, wszyscy szczęśliwi są z tego losowania xd

  • Komentowany temat:Barnard: Mourinho chciał takiego losowania

    16.12.2014 00:06

    Losujący w komitywie z Mou chyba był że tak trafił idealnie :P

    Dawno nie widziałem Luiza w akcji, teraz będzie świetna okazja ku temu :) Bardzo lubię tego zawodnika, ale w tym dwumeczu nie mogę mu dobrze życzyć.

  • Komentowany temat:Moura: Chelsea jest jeszcze silniejsza

    16.12.2014 00:02

    W sumie ciężko było trafić na trudniejszego rywala w tym losowaniu, ale tak jak w tamtym sezonie myślę, że są jak najbardziej w naszym zasięgu i choć dwumecz nie będzie łatwy, nie powinniśmy przeżywać męczarni by ich pokonać.

  • Komentowany temat:UEFA Youth League: Zenit kolejnym przeciwnikiem!

    16.12.2014 00:00

    Ale ich rozjedziemy :D

  • Komentowany temat:McClaren: Chelsea to najlepszy zespół w Europie

    15.12.2014 23:59

    Jesteśmy w wybitnej formie, mamy świetny moment i znakomity zespół bez słabości, ale mimo to uważam, że jeszcze trochę nam brakuje do przegonienia Realu czy Bayernu. Wolałbym na nich szybko w Champions League nie trafić, ofc jeśli przejdziemy PSG, bo to na nich się trzeba teraz skupić.

  • Komentowany temat:Raport z wypożyczeń: Bamford ponownie z bramką!

    15.12.2014 23:56

    Jak na razie marnie to wygląda. Większość naszych wypożyczonych graczy przesiaduje na ławce lub nawet się na niej nie mieści i mam wrażenie, że tylko z Bamforda coś będzie. Koniecznie trzeba zmienić klub Kalasowi, bo chłopak nam się zmarnuje, a jest wielkim talentem. Z połową wyżej wymienionych trzeba się pożegnać po sezonie, bo tylko niepotrzebnie czas zajmują działaczom Chelsea obserwującym ich grę, a właściwie brak, a druga część powinna dużo więcej pracować by dostać szansę w Chelsea.

  • Komentowany temat:Strootman na celowniku Chelsea

    14.12.2014 20:52

    35 mln za kolesia, który dopiero wraca po kontuzji i jest nam kompletnie niepotrzebny? Pfffff

  • Komentowany temat:The Mirror: Możliwy nowy kontrakt dla Williana

    14.12.2014 20:45

    Spokojnie, jeszcze ma 3 lata kontraktu. Haruje na boisku, ale ma jeszcze trochę do poprawy w aspekcie ofensywnym- strzela mało bramek, kreuje zbyt mało sytuacji kolegom i przez to też rzadko asystuje. Jeśli poprawi się na tym gruncie, to zasłuży na przedłużenie umowy, a jak na razie niech trenuje ciężej.

  • Komentowany temat:Oceny po meczu z Newcastle

    07.12.2014 11:39

    Mikel 7 spokojnie, bo czyścił nieźle, choć nie zatrzymał niestety dwóch bramkowych akcji Srok. Costa? <lol> 5 najwyżej, bo nic kompletnie nie grał. Z resztą ocen można się zgodzić

  • Komentowany temat:Chelsea przegrywa pierwszy mecz w sezonie!

    07.12.2014 11:33

    Ten mecz tylko pokazuje, że większość 1-11 jest zmęczona ciągłym graniem od pierwszej do ostatniej minuty a brak rotacji jest widoczny jak na dłoni- Mourinho mówił, że skoro wygrywamy albo przynajmniej nie przegrywamy to nie maw po co czegoś zmieniać w składzie, ale teraz jak widać trzeba. I choć trzeba przeprowadzić gruntowne zmiany w składzie to jednak The Special One nic pewnie z tym nie zrobi.

    Uwielbiany przez nas wszystkich Costa jak widać się zaciął, co ma związek z wahającą się dyspozycją ofensywnych pomocników. Z Totkami wszyscy zagrali świetnie, ze Srokami już tylko Hazard który ciągnął to wszystko do przodu niemal sam. Costa nie otrzymał żadnego genialnego podania, jakich do tej pory miał na pęczki, więc nie miał jak strzelić. To jest jego słabość i w tym przypadku dałbym szansę Remy'emu, który lepiej radzi sb odcięty od podań i Drogbie na ostatnie 2 kwadranse każdego meczu z którym są problemy by wygrać, bo Didier od 1. minuty nie wytrzyma kondycyjnie. Przynajmniej w LM, gdzie Diego się dosłownie ośmiesza. Do tego ktoś musi naciskać na Oscara i Williana- Schürrle czy Salah to nie jest ten poziom by im zagrozić i oni to czują, raz grając świetnie, a raz, jak wczoraj, słabo. Problem w tym że nie ma kto tego zrobić, potrzebne są tu wzmocnienia w styczniu, bo tą samą trójką w ofensywie nie wyrobimy przez cały sezon.

    Defensywna pomoc? Mikel zrobił więcej niż do niego należało wczoraj, lecz nie dał rady zatrzymać tych dwóch akcji po których padły gole dla Srok, gdzie mieli dużo miejsca w środku pola i swobodnie rozprowadzili akcje. Na szczęście wraca wypoczęty Matić który jak widać jest bardzo ważnym ogniwem w zespole, kluczem do sukcesu. Co do jego towarzysza, to Fabs wciąż zachwyca świetnymi podaniami, zaliczył już 11. asystę w tym sezonie BPL, ale widać że jest zmęczony, ten jeden mecz pauzy dobrze mu zrobi. Już się boję co to będzie bez niego, ale może Ramires zagra należycie.

    Obrona. I tu mamy problem na środku. Cahill poraz kolejny popełnia błąd po którym tracimy gola, a jak widać, przez to przegraliśmy. Musi usiąść na ławce na 2-3 mecze, a na jego miejsce wejść Zouma bo to coraz gorzej wygląda. A Kurt w którym będzie pokładać się zaufanie, odwdzięczy się spokojem w defensywie.

  • Komentowany temat:Rodgers wściekły za brak jedenastki

    10.11.2014 09:51

    Liverpool zasłużył na tego karnego, ale na pewno nie na 1 pkt.

  • Komentowany temat:Doumbia blisko Chelsea?

    10.11.2014 09:47

    Za rok to będziemy musieli pomyśleć, bo Drogba już grać nie bd, ale po co teraz? Zresztą poważnie zastanowiłbym się czy nie dać szansy Bamfordowi jako trzeciemu napastnikowi- będzie miał sporo szans, żeby się wykazać a jeśli chce coś w Chelsea osiągnąć, to już teraz musi zwrócić na siebie uwagę w czasie występów w niebieskiej koszulce.

  • Komentowany temat:Borussia powalczy o Schurrle?

    10.11.2014 09:43

    No pewnie, a my będziemy grać trzema tymi samymi ofensywnymi pomocnikami cały sezon facepalm Chyba że my bierzemy Reusa, a oni Schurrle, to wtedy jak najbardziej się zgadzam! Schurrle jest zdolny, ale nie może się do końca odnaleźć u nas, ma poważne wahania formy, co nie może wystąpić na takim poziomie jakim gra Chelsea.

  • Komentowany temat:Remis drużyny U-21 z Manchesterem United

    10.11.2014 09:40

    Najpierw piszesz, że to my prowadziliśmy 1:0, potem że to my wyrównaliśmy 20 min przed końcem, brawo <brawo>

    "Na krótko przed meczem padła informacja, że spotkanie może rozpocząć się z opóźnieniem, bowiem w korkach utknął arbiter meczu, ale jak się okazało, spotkanie rozpoczęło się zgodnie z planem."- no tego jeszcze nie grali :P

  • Komentowany temat:Azpilicueta chwali grę Matica

    10.11.2014 09:34

    Najlepszy defensywny pomocnik w Premier League, bez dwóch zdań. To też jemu zawdzięczamy taką formę- wykonuje tytaniczną pracę na boisku i przynosi nam to wielkie korzyści- jeszcze gole zaczął strzelać i to na wagę punktów, to już wgl :P

  • Komentowany temat:Schurrle bez powołania

    10.11.2014 09:31

    No i z korzyścią dla nas, nie złapie jakiejś głupiej kontuzji na zgrupowaniu repry. Byle tylko popracował w tym czasie intensywnie nad formą, bo jak narazie to mamy tylko 3 rzeczywiste opcje na ofensywnej pomocy, zamiast 4, bo jego liczyć nie można -.-

  • Komentowany temat:Sterling: Niebawem wrócimy na szczyt

    10.11.2014 09:26

    Hmmm, patrzę na tabelę po prawej stronie, uważnie wypatruję Liverpolu, a tu... nie ma :D Jak czołówka od 2 miejsca w dół zacznie więcej do nas tracić, to może mają szansę ich dogonić :P Oczywiście ich nie lekceważę, ale bez Sturridge'a to oni nie są w stanie sb poradzić, szczególnie z taką dziurawą obroną.

  • Komentowany temat:Wenger: Chelsea jest w stanie zdobyć 100 punktów

    10.11.2014 09:21

    Mam nadzieję że do tego dojdzie i przekroczymy również barierę strzelonych 103 bramek w sezonie. Sezon jednak długi i jeszcze wszystko może się zdarzyć. Może jesteśmy w lekkiej zniżce formy, ale wciąż musimy wygrywać, choćby tą jedną bramką. Jak dobrniemy z takimi rezultatami do świąt, to ciężko będzie komukolwiek nas dogonić.

  • Komentowany temat:Gallas: Tylko Chelsea może kupić Pique

    10.11.2014 09:15

    W sumie mamy na papierze bardzo mocną obronę; do stałego wyboru trenera, czyli Iva-Cahill-Terry-Azpi, do tego na ławce Luis i Zouma, więc teoretycznie nie musimy wzmacniać tej formacji, tym bardziej w najbliższym okienku. Z drugiej jednak strony, przez sporą część meczu skutecznie bronimy, potem jednak popełniamy z dwa znaczące błędy w obronie, z czego jeden kończy się straconą bramką. Tracimy koncentrację i gubimy krycie szczególnie w pierwszym i ostatnim kwadransie a Mou nie daje rady temu zapobiec jak do tej pory. Nie wiem czy to kwestia przemęczenia wśród defensorów, czy co, ale zaliczyliśmy tylko 5 czystych kontach na 17 meczów wszystkich rozgrywek, co jak na nas jest słabą statystyką. Szczególnie że poza meczem z Mariborem nie potrafiliśmy strzelić więcej niż 2 gole od paru dobrych spotkań, co zawsze stwarza groźbę remisu, które coraz częściej padają. Transferu dokonywać z pewnością nie trzeba, ale trzeba wziąć pod lupę tę formację.

  • Komentowany temat:Hazard: W Chelsea spełniam swoje marzenia

    10.11.2014 09:02

    To przynajmniej na razie możemy być spokojni, że Hazard zostanie u nas. Póki co w najlepszej swojej dyspozycji nie jest, ale ma ogromny udział w naszych akcjach i często swoimi indywidualnymi popisami zdobywa dla nas punkty. Życzę mu tylko, żeby poprawił skuteczność i notował więcej asyst, bo pod tym względem radzi sb wyraźnie gorzej niż w poprzednim sezonie.

  • Komentowany temat:Redknapp: Karny? Ciut miękki...

    02.11.2014 10:33

    W hiszpańskiej lidze na pewno by to odgwizdali, w angielskiej niekoniecznie. Oczywiście w tym przypadku sędzia błędu nie popełnił dyktując jedenastkę, bo Vargas może specjalnie nie sfaulował, ale dał pretekst do jej podyktowania. A że Hazard ma to w zwyczaju, że przed zastawieniem piłki ciałem robi wielki sus, w czasie którego łatwo go przewrócić bo praktycznie jest w powietrzu, to już inna sprawa :P

  • Komentowany temat:Oceny po meczu z QPR

    02.11.2014 10:11

    To co grał wczoraj Hazard to zasługuje na 9 spokojnie. Tyle celnych podań na połowie przeciwnika, wykreowanych akcji- praktycznie każda sytuacja Chelsea była stworzona (także z niczego) przez Hazarda. Do tego wywalczony i wykorzystany rzut karny na miarę zwycięstwa powinny mu dać gracza meczu, ale wiadomo jak Sky ocenia często.

    Oscar zasłużył na swoją 8, piękny gol, czynny udział przy większości akcji już od samych ich początku. Równie mocno starał się jednak Costa i choć bez rezultatu, bo był świetnie kryty, to na 7 zasłużył. Podobna ocena powinna powędrować do Maticia który czyścił aż miło.

« Poprzednia 1 Następna »







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

93

2.

Liverpool

38

92

3.

Chelsea

38

74

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

66

6.

Manchester Utd

38

58

7.

West Ham United

38

56

8.

Leicester

38

52

9.

Brighton & Hove Albion

38

51

10.

Wolverhampton

38

51

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Czy to już kryzys czy tylko seria potknięć?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

  • N'Golo Kante

    N'Golo Kante
    skręcenie kostki
    Data: sierpień 2021
    Powrót: wrzesień 2021

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Tuchel

Tuchel sięga po wywalczony puchar Klubowych Mistrzostws Świata

partnerzy

http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl

Praca w domu Liga Mistrzów 2012

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
5822 dni

  • Online: 41
  • Użytkowników: 310848
  • Newsów: 54900
  • Komentarzy: 735432