Wtorek, 23 lipiec 2019 r.

Osób on-line: 18

Premier League 2010

ChelseaLive

panel logowania

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj sie.

sparing
Barcelona vs Chelsea
23.07.2019, 12:30
Do meczu pozostało:

Relacja live

shoutbox

Tylko zalogowani mogą dodawać shouty.
  • ErikLamela

    22.07.2019 22:08

    do śmiecia conte idzie

  • ErikLamela

    22.07.2019 22:08

    bącurojoko odchodzi przecie

  • CFCF

    22.07.2019 22:06

    W tym momencie na 10 tylko Ruben zasługuje. Jak mamy ja dać Willianowi to równie dobrze Bakayoko mógłby ten numer dostać...

  • ClaudeMakelele

    22.07.2019 21:06

    10 to albo dla Mounta albo Jorginho

  • Malouda

    22.07.2019 20:51

    a willian 10 numer ma dostac, no ajkby inaczej, prawdziwa legenda tylko on moze zastapic hazarda

  • placki

    22.07.2019 19:20

    szkoda ze teraz tego mecuz nie ma ciekawe jak to bedzie wygladac z takim rywalem

  • MatteoCFC

    22.07.2019 19:14

    wiadomo

  • placki

    22.07.2019 19:09

    bo swiat zmierza ku zagladzie

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:37

    to się zaczyna chore robić

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:34

    plus z realu ma odejść za darmo

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:34

    czaicie to

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:34

    Bale w Chinach na dostać 1 mln tygodniówki

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:26

    wutang

  • Stachuu64

    22.07.2019 18:24

    hej

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:21

    tak samo jak radja

  • MatteoCFC

    22.07.2019 18:21

    Icardi w tamtym sezonie miał spiny jakieś spiny

  • ErikLamela

    22.07.2019 18:07

    jezu jakie conte to ścierwo xdd icardi nainggolan i perisic na wylocie, powód? za dobrzy

  • MatteoCFC

    22.07.2019 17:19

    witam

  • MatteoCFC

    22.07.2019 15:30

    Ethan Ampadu moves on loan to the Bundesliga | Official Site

  • Qizi

    22.07.2019 15:20

    Jutro frankieball wyjaśnia farselone

  • placki

    22.07.2019 14:35

    Pewnie wyjdzie optymalna 11stka jutro

  • mgrKante

    22.07.2019 14:34

    może jetlaga będą mieć bo tam wczoraj dolecieli dopiero a my juz tam długo

  • MatteoCFC

    22.07.2019 14:28

    ale z Griezmanem to bedzie 2-0

  • mgrKante

    22.07.2019 14:02

    jutro pykamy barce bez messiego 3-0

  • MatteoCFC

    22.07.2019 13:38

    witaja mnie kreatorzy, butiki i domy mody

  • MatteoCFC

    22.07.2019 12:36

    Beijing Guoan want to offer Gareth Bale ?1million-a-week contract

  • Cpuuner

    22.07.2019 09:08

    Benitez prosze wróc

  • MatteoCFC

    21.07.2019 21:07

    strona umarła.

  • MatteoCFC

    21.07.2019 20:19

    Kabe - Uliczny styl

  • MatteoCFC

    21.07.2019 20:12

    chillwagon chillwagon

  • KMB

    21.07.2019 20:11

    siemanko niezle wdzianko

  • MatteoCFC

    21.07.2019 20:06

    ponoć dogadany z betisem XD

  • Lukas172

    21.07.2019 20:03

    Teraz Napoli go chce

  • Lukas172

    21.07.2019 20:03

    Ten fekir to coś chyba słaby że największe kluby mają go gdzies

  • MatteoCFC

    21.07.2019 19:55

    Biermy Beila

  • MatteoCFC

    21.07.2019 18:51

    [Mundo] Beijing Guoan want to make Bale the best paid player in the world

  • MatteoCFC

    21.07.2019 18:29

    przez pogode

  • MatteoCFC

    21.07.2019 18:29

    jutro wolne xD

  • Oscar8Legend2

    21.07.2019 18:23

    bo jutro znów na magazyn na złodzieja robic?

  • MatteoCFC

    21.07.2019 18:13

    dzisiaj to mam depresje bez kitu

  • placki

    21.07.2019 17:43

    Zycie takie ze mozna strzelic sobie

  • MatteoCFC

    21.07.2019 17:08

    w Nowym Sączu pogoda taka że można strzelić sobie w łeb

  • wsx22

    21.07.2019 16:02

    Kepa wyrzucil Sarriego?

  • lysy83

    21.07.2019 15:36

    Pewnie wszyscy zagrali pod niego jak u nas Kepa

  • lysy83

    21.07.2019 15:35

    Wielki sarro pokazal klase po raz kolejny jak sie gra

  • Malouda

    21.07.2019 15:02

    nie ma co wyciagac wnioskow za duzych po sparingach, tottki sobie radza drugim garniturem z pierwszym juve

  • Malouda

    21.07.2019 14:58

    na paczkach

  • Malouda

    21.07.2019 14:57

    sarri go odbuduje

  • Malouda

    21.07.2019 14:57

    a Higuan juz brameczka od razu po wypozyczeniu od nas

  • RzozeMurin1o

    21.07.2019 14:45

    Juve niemal pierwszym składem dostaje w dupę od KFC

  • SmoczekNT

    21.07.2019 14:23

    w oszołach same cieniasy, w Czelsi przy Willianie było widać braki Hazarda

  • rokefeler

    21.07.2019 13:13

    Jak oglądałem ten debiut Edka , to mam wrażenie ,że gdzie by on nie grał reszta zawsze będzie wyglądała przy nim jak łamagi . Haha

  • Malouda

    21.07.2019 12:27

    Przecież Bayern to potega, a nie jakis real

  • Qizi

    21.07.2019 11:37

    Hazard debiucik i już porażka spaniale uczucie

  • PKVplay

    21.07.2019 07:29

    pkvplay

  • ErikLamela

    20.07.2019 20:38

    mordziaty mordziaty

  • wsx22

    20.07.2019 20:08

    Zaraz zmienie

  • Qizi

    20.07.2019 19:53

    Zayebista naklejka Barcelony w zapowiedzi meczu

  • ErikLamela

    20.07.2019 19:41

    fetorze

  • wsx22

    20.07.2019 19:36

    Ty pamela tam do budy

  • ErikLamela

    20.07.2019 18:21

    zawieszony jak nowy essien

  • SwiRu

    20.07.2019 17:39

    batman to nie mniał gdzie się pokazać przez cały sezon, pech kontuzje.. ten sezon bedzie jego sezonem

  • KMB

    20.07.2019 17:11

    a fryz dalej zawieszony trolluje

  • placki

    20.07.2019 16:36

    Lepszy bats niz higuain

  • ErikLamela

    20.07.2019 16:31

    jak tam śmieciarz w interze, slyszałem że juz wyprzedaje klasowych pilkarzy i sprowadza szrot

  • ErikLamela

    20.07.2019 16:31

    siema solid

  • SvetQ

    20.07.2019 16:29

    ważne info, dzisiaj hop do góry

  • Nerblues

    20.07.2019 15:10

    odwieczna pompa z tych co myslą ze baczulaj nagle ze sredniego napadziora stanie sie dobrym

  • placki

    20.07.2019 09:45

    Dzis szpilka walczy

  • ErikLamela

    20.07.2019 09:12

    co tam wsx fetorze

  • wsx22

    20.07.2019 09:06

    Kogos wyjasnic?

  • swizzyi

    20.07.2019 00:57

    hejter ? stary :D ... REALIZM

  • Zhirkov

    20.07.2019 00:35

    .

  • RzozeMurin1o

    19.07.2019 21:49

    Niepotrzebnie się poprawiasz, za pierwszym razem miałeś racje... chyba pierwszy raz od kiedy się udzielasz na tej stronie, żałosny hejterze

  • swizzyi

    19.07.2019 21:25

    pokazales *

  • swizzyi

    19.07.2019 21:25

    pokazalem w trakcie sezonu jaki jestes znawca:P

  • swizzyi

    19.07.2019 21:24

    zamknij morde fra jerzyno

  • RzozeMurin1o

    19.07.2019 19:28

    swizzyi Ty jesteś gościem co wieszczył brak top4 w połowie sezonu także nie ośmieszaj się swoimi wypowiedziami xDD

  • swizzyi

    19.07.2019 18:31

    ZAraz ktos powie ooo przegrali sparing i juz lkurde ;lipa jest i zwolnic lampsa. nie ja po prostu widze co sie dzieje . Widze nasz sklad i interesuje sie co inne druzyny robia na rynku :) to nie sa czasy ze teraz z mlodymi zawojujemy swiat :D

  • swizzyi

    19.07.2019 18:30

    a co dopiero mamyu myslec o city czy liverpoorze - TO JEST DRAMAT....

  • swizzyi

    19.07.2019 18:29

    rokerfer fakt faktem szacunek mu sie nalez y , ale jak dla mnie powinnien sprzedac komus ten klub jak to ma tak wygladac. Wlasnie zostalismy z wypalonymi staruszkami i w dodatku ktorych chcieli co sezon inny trenerzy... kazdy byl z mysla o innej taktyce.. MAMY SZROT , szczerze leicester nas bije w tym moimencie na pysk

  • ErikLamela

    19.07.2019 17:37

    KMB a co z nowym essienem?

  • rokefeler

    19.07.2019 17:14

    Jak by nie było ,Roman przyczynił się do ogromnego rozpromowania angielskiej niebieskiej marki , przez co powinno się Abramowicza traktowac z szacunkiem , a nie jak to zrobili śmieszni rudzielce z anglii .

  • rokefeler

    19.07.2019 17:10

    Abramowicz jest zly ,że zainwestował w angielski klub tyle kasy , powinien być honorowany wszelako w anglii , a miast tego jest pluty za to że rosjanie są jacy są . Zreszta on nie lepszy . Jednak powinno znalezc sie jakies rozwiazanie tej sytuacji , bo przez to jak władze angielskie traktują Abramowicza , tak kurek dla Chelsea zostanie zakręcony . Kto wie czy ten ban transferowy nie jest wywołany zemstą , by pokazać że klub jest marionetką miliardera

  • KMB

    19.07.2019 17:09

    barkli dobry kozak kiedy jest ustawiony wyzej

  • swizzyi

    19.07.2019 17:01

    w dupie klub ma od prau lat

  • swizzyi

    19.07.2019 17:01

    ale co jaki lampard , bardziej bym mpowiedzial smieciarz roman abramovic

  • Qizi

    19.07.2019 16:46

    Siema jak tam śmieciarz Lampard już wywalony czy jeszcze czekamy?

  • swizzyi

    19.07.2019 16:41

    Nasz sklad to totaqlna padaka.. mysle ze mozemy ten sezon skonczyc nbizej jak top 10

  • Lukas172

    19.07.2019 16:40

    a Arsenal jest lepszy od Bayernu

  • Lukas172

    19.07.2019 16:40

    pewnie jak Torres strzerlał na treningach to znaczylo ze jest sswietnym zawodnikiem

  • Lukas172

    19.07.2019 16:37

    Cos mi sie kojarzy nawet ze byl sezon gdzie w sparingach bylo cieniutko a pozniej wygrana ligi

  • Lukas172

    19.07.2019 16:36

    slaba kadra bo przegrali guffno warty sparing, Lampard do zwolnienia

  • Lukas172

    19.07.2019 16:35

    zalama

  • Lukas172

    19.07.2019 16:35

    dzisas jak czytam komentarze na tej stronce to jest dramat

  • transroyalindo

    19.07.2019 15:23

    yyy

  • Robero

    19.07.2019 15:04

    No przydaloby sie powrocic do staryc czasow z relacjami bo streamy zamulaja czesto

  • Oscar8Legend2

    19.07.2019 14:33

    Łysy powinien prowadzić relacje live na stronie

  • Robero

    19.07.2019 14:20

    I po efekcie nowej miotly

  • wsx22

    19.07.2019 14:10

    łysy zna temat

Archiwum

Komentarze: frank1990

Znaleziono 71 komentarzy użytkownika frank1990
  • Komentowany temat:Martinez: Uraz Edena mało poważny

    14.11.2016 10:28

    uraz Costy też miał być mało poważny... a teraz prognozują kilku tygodniową przerwę... :/ zobaczymy... ale akurat dwóch najważniejszych graczy mamy kontuzjowanych. Oby szybko wracali do zdrowia bo po Boro mamy trudnych rywali...

  • Komentowany temat:Courtois: Czuję się w Chelsea znakomicie

    08.11.2016 13:55

    jak mu zawieje tak mówi. szczęśliwy bo chelsea gra super ostatnio. w tamtym sezonie wielce nieszczęśliwy. niestety to nie cech, lamps czy drogba którzy byli z drużyną na dobre i na złe.

  • Komentowany temat:Niedziela: niebieska czy czerwona?

    22.10.2016 19:26

    wygramy 5-0 jak pokazują trenerzy na obrazku tego newsa. poza tym Conte już wygrał z Mou w kamień papier nożyce. spójrzcie ponownie na obrazek tego newsa :D

  • Komentowany temat:Carvalho: Brakuje lidera

    25.09.2016 20:16

    po prostu nie ma paki. nasz zespół to zbieranina gwiazdeczek i najemników.

  • Komentowany temat:Conte: Mamy dobry zespół ale tylko na papierze

    25.09.2016 11:35

    z topowymi drużynami nie mamy najmniejszych szans. z taka obroną będziemy drżeć o wynik w każdym spotkaniu. niestety dopóki nie wrócą w pełni sił i w dobrej formie zouma i terry to będzie katastrofa z cahillem. gość się w tym momencie nie nadaje do chojniczanki a co dopiero do chelsea. niestety alonso tez straszny niewypał i teraz czy iva czy marcos to w zasadzie wszystko jedno. problem jednak w tym ze o brakach w obronie wszyscy wiedzieli już na długo przed rozpoczęciem sezonu. nie wiem kto tam myśli w tym zarządzie ale oddawać babe i sprowadzać alonso... luiz jeszcze jako tako. z manchesterami beda baty na to trzeba się nastawić. jedynie z "mniejszymi" klubami możemy pukntować. tylko chelsea juz nie budzi respektu tylko każdy chce sobie na niej podbić morale. akurat klopp tweirdzi ze live na nas zagrało wybitny mecz, arsenal tez wybitnie. niestety nie liczymy sie juz tak bardzo jak w wczesniejsze zespoły. przede wszystkim nie ma druzyny. kiedys lamps drogba cech cole terry. jeden za wszystkich wszyscy za jednego. teraz... gwiazdeczki i najemnicy. nie graja dla druzyny tylko dla siebie

  • Komentowany temat:Ranieri: Jesteśmy gotowi na Chelsea

    18.09.2016 14:21

    mój wymażony skład na lester: thibo - marcos, cahil, luiz, azpi - kante, fabs, hazard, wilian, loftus, costa

  • Komentowany temat:Kosztowne błędy i strata punktów ze Swansea

    11.09.2016 19:19

    Costa dobry mecz poza ta jedna okazja gdzie mógł wbić na 2-0. oczywiscie błąd cahila i sędziego, thibo strasznie niepewny w bramce... wiadomo młody ale mimo wszystko kolejny jego błąd tego typu, terry juz nie te lata,,, jak gonił tę kontrę to widać było po nim jego wiek niestety. fabs siedzi na ławie a w te 15 min wniósł więcej do gry niż oscar przez cały mecz. ciekawe co z terrym- wyglądało groźnie... generalnie obrona piach ale widać bylo chęć gry i wolę walki co mi się podobało. mogło być w koncówce 3-2 dla nas ale też 3-2 dla rywali

  • Komentowany temat:Wracamy do PL: Swansea czy Chelsea?

    11.09.2016 19:17

    Costa dobry mecz poza ta jedna okazja gdzie mógł wbić na 2-0. oczywiscie błąd cahila i sędziego, thibo strasznie niepewny w bramce... wiadomo młody ale mimo wszystko kolejny jego błąd tego typu, terry juz nie te lata,,, jak gonił tę kontrę to widać było po nim jego wiek niestety. fabs siedzi na ławie a w te 15 min wniósł więcej do gry niż oscar przez cały mecz. ciekawe co z terrym- wyglądało groźnie... generalnie obrona piach ale widać bylo chęć gry i wolę walki co mi się podobało. mogło być w koncówce 3-2 dla nas ale też 3-2 dla rywali

  • Komentowany temat:Transfer Luiza przesądzony?

    31.08.2016 18:26

    ja jestem za:D przyda się. ale obrona obroną a my mamy tylko 2 napastników... ja myslałem ze skoro wypożyczyli traore to po to żeby ściągnąc jakiegoś napadziora typu lukaku czy icardi a tu... pyta

  • Komentowany temat:Trzeci, biały komplet strojów ujawniony

    29.07.2016 19:55

    Białe najlepsze ze wszystkich trzech strojów tego sezonu!

  • Komentowany temat:Dwa tygodnie pauzy Hazarda?

    05.01.2016 20:00

    mnie coś się wydaje podejrzana ta jego kontuzja i szybka chęć opuszczenia boiska. zwykle piłkarz chce rozchodzić to, spróbować jeszcze przebiec się za linia, pyta od zdanie lekarzy... a hazard 2 raz rzędu sie przewraca i macha ze chce zejść. wydaje mi sie ze juz mu się nie chce wysilać w chelsea i chce odejść. szczerze to nie płakałbym za nim jakoś szczególnie. sprzedalibysmy go na pewno za gruba kase a to mozna by przełożyć na dobre nazwisko z checią do gry. doceniam to co zrobił i szanuje jego talent le ostatnio cos gwiazdorzy i nie stara się tak jak na początku. nie widać chęci do gry a tego zawsze będę wymagał od zawodników chelsea. dlatego zawsze podobał mi sie wiliam.

  • Komentowany temat:Chelsea v Sundeland: składy

    19.12.2015 15:51

    łoooo ale zaszalał... mam nadzieje ze hiddink coś pozmienia i że zostanie na dłużej niż tylko do końca tego sezonu

  • Komentowany temat:Barnard: Będziemy zmotywowani ubiegłoroczną porażką

    14.12.2015 18:37

    w obecnej formie chelsea i w obecnej formie psg ...

  • Komentowany temat:Losowanie LM: W 1/8 z PSG!

    14.12.2015 18:31

    wierze ze sie uda ale obiektywnie srednio to widze psg w dobrej formie, chelsea w duzym dołku... bedzie bardzo ciezko

  • Komentowany temat:Porażka po błędzie sędziego. Gdzie to przełamanie?

    05.12.2015 20:25

    kur*a!!!!! nie mogę już patrzec na ich gre!!! stoja jak cioty. zero gry, zero elementu zaskoczenia rywala!!! z kim oni graja? mecza sie z beniaminkiem!!! chelsea jest w tym sezonie chlopcem do bicia!! kazdy nas leje!! czy romek tego nie widzi?!!! trzeba cos zmienic a niajlepiej trenera!! mou juz nie wie co robic! i nic nie robi! gracze nie sa wgl poukladnia na boisku! masakra!! obysmy nie spadli z ligi! sezon juz dawno stracony!

  • Komentowany temat:Matić: Gramy coraz lepiej

    21.10.2015 20:37

    zgadzam sie z wkurwionym. Panowie to jest LM tu graja najlepsze zespoły a my prezentując poziom jaki każdy widzi (remisując z Dynamem np) nawet jak wyjdziemy z grupy to padniemy z pierwszym lepszym przeciwnikiem. ktokolwiek ... valencia bayer i po nas... przykro mi ale moim zdaniem ten sezon jest przegrany. w lm nic nieugramy a w pl top 4 to bedzie sukces ogromny. TYLKO CHELSEA na dobre i na złe nawet jakbyśmy spadli ale realnie patrzac kicha straszna

  • Komentowany temat:Loftus-Cheek: Walczę o kolejne minuty

    17.09.2015 17:31

    Młodzi zagrali dobrze widać ze siestaraja, chce im się i im zależy ale obawiam się że to było tylko zagranie mou na naciski i zarzuty ze nie rotuje składem i nie daje szans młodym. Wystawił ich w jednym meczu tak naprawdę w meczu który nie.można było przegrać. A teraz na Arsenal znów ucz Terry zouma azpi matic fabs hazard Oscar ramirez Costa...:/

  • Komentowany temat:Fatalna passa trwa: porażka z Evertonem

    12.09.2015 16:31

    Młodzi zawodnicy którzy mogliby coś wnieść do zespołu np baba SieDzą na ławie a mou dalej gra ta sama 11. Meczymy się z wba klepie nas eve crystal i łabędzie a my ja na to reagujemy? Nijak! Ten sam skład i cienias iva na prawej którego można obwiniać i polowe straconych bramek w tym sezonie

  • Komentowany temat:Fatalna passa trwa: porażka z Evertonem

    12.09.2015 16:20

    Dno dno i jeszcze raz dno! Do końca sezonu będziemy grać takim samym składem????!!!! Brak wzmocnień w okienku, zła taktyka, zero rotacji i takie są efekty. Zwykle jestem optymistą i zawsze za Chelsea ale wiem że mistrza w tym roku nie będzie (wiem że dopiero początek sezonu) top 4 w naszym zasięgu to wszystko

  • Komentowany temat:Oficjalnie: Pedro Rodriguez graczem Chelsea

    19.08.2015 16:13

    jeszcze jakiegoś młodego dobrego ŚO (stones raczej nie do wyciągniecia) i można wojować. i ewentualnie jeszcze jakiegoś klasowego napadziora za remyego, tak żeby falcao trzecim a nie drugim napastnikiem CFC

  • Komentowany temat:Mniejsza kara dla Cesca!

    20.05.2015 20:18

    Zgadzam sie ze pewnie gdyby to bylo np 3kolejki do konca i walyczylibysmy o majstra to za chiny by nie zmniejszyli kary. Zgadzam sie ze gdy mamy juz mistrza w kieszeni to moga sobie pozwolic bo nikt sie nie bd sapal z tego powodu ale zawsze to lepiej zaczac z fabre od poczatku nastepnego sezonu ktory oczywiscie zakonczymy z dubletem ;)

  • Komentowany temat:Montella: Cuadrado w Chelsea tylko po wykupie klauzuli

    25.01.2015 17:14

    andre stay, slah aut, cuardado in i tyle w temacie :D

  • Komentowany temat:Kraków: zlot fanów CFC

    02.12.2013 20:49

    siemanko. jestem z Krakowa, więc jak najbardziej się pojawię :) są znane już jakieś szczegóły odnośnie w jakim klubie obejrzymy mecz i na jakiej hali będzie piłeczka ?

  • Komentowany temat:Oficjalnie: Willian zawodnikiem Chelsea

    25.08.2013 18:44

    Macie dużo racji w tym co piszecie. z jednej strny swietny zawodnik na pewno nam sie przyda. poza tym duza rywalizacja mobilizuje zawodników, kolejny plus jest taki ze mozna swobodnie robic rotacje MOCNYM składem co przyda sie przy duzej ilosci ciezkich meczów, ale fakt faktem ze nie mamy typowego napadziora, ba faktycznie gra piach, torres ma forme ale nie strzela, ładnie gra bez pilki i walczy o nia ale to jest rola ofensywnego pomocnika jakich u nas dostatek, mamy wprawdzie zajebistego lukaku ale mou na niego nie stawia z niewiadomych mi przyczyn. poza tym szkloda mikela i mosesa ktoprzy duzo nie zagraja w tym sezonie. mou ma swoj przepis na mistrzostwo i mam nadzieje a wrecz jestem przekonany ze wie co robi:) i moze faktycznie tak jak mowi TurboKozak mou chce kogos przekwalifikowac na napastnika moim zdaniem na to najbardziej nadawłąby sie hazard lub własnie willian ale zobaczymy :)

  • Komentowany temat:Numery koszulek naszych piłkarzy

    18.08.2013 07:15

    dokładnie Prepix. pierwsze co zauważyłem to właśnie ten bład... 14 to liczba. cyfr jest tylko 10 od 0 do 9 :P ale to tylko tak btw. jeśli chodzi o numery to sa spoko. fajnie ze niskie. a nie jak np w milanie same jakies 88 czy 70 moim zdaniem bez sensu ale dla wiekszoscie nie ma to znaczenia. jesli chodzi o rooneya to nie darze go od dawna sypmatia... jeszcze za czasów najwiekszych bitew MU z The Blues Mou vs sir Alex. drogba był zawsze takim niebieskim sercem u nas no i oczywiscie JT i lamps. ale drogba i a. cole zawsze pierwsi byli do przepychanek własnie z czerwonymi a tam czesto widzialem zywo i złowrogo reagujacych rooneya i ferdinanda oni sa z innej beczki. roo tu po prostu nie pasuje nie ma niebieskiego serca. oby tu nie trafił







tabela

strzelcy

1.

Manchester City

38

98

2.

Liverpool

38

97

3.

Chelsea

38

72

4.

Tottenham

38

71

5.

Arsenal

38

70

6.

Manchester Utd

38

66

7.

Wolverhampton

38

57

8.

Everton

38

54

9.

Leicester

38

52

10.

West Ham

38

52

reklama
oddzialka




ankieta

wyniki

Lampard szkoleniowcem Chelsea?

Zaloguj się aby głosować w sondach

kontuzje

transfery

chelsealive.pl na facebook
zdjecie tygodnia

Cahill

Pożegnanie Gary'ego Cahilla...

ostatnio na forum

partnerzy

http://tottenham.com.pl http://www.fcinter.pl http://www.atleticopoland.com http://www.nufc.pl/ http://www.whufc.pl http://www.kanonierzy.com

Manchester United Robert Kubica Praca w domu Manchester United Liga Mistrzów 2012 Manchester United Mecze na żywo Mecze na żywo PSV Eindhoven

serwis

newsletter

Serwis powstał 24 lipca 2006, czyli ma
4747 dni

  • Online: 18
  • Użytkowników: 123951
  • Newsów: 44201
  • Komentarzy: 622892